nou zondag zijn we bij afscheidsfeest van vriendin die naar afrika vertrekt! Nee hoor je hoeft ze niet voor me mee te nemen hoor! wel erg lief aangeboden!!!!! En ik vind ze ook erg mooi , ga wel ff op zoek naar iets vergelijksbaars! miss hier bij de blokker wel... (wij wonen niet in groningen he!)
Is dat zondag al joh, heb je al een kadootje intussen? Alvast veel plezier en sterkte daarvoor. Denk dat je ze daar ook wel kunt vinden hoor, de prijs zal alleen minimaal keer zo hoog zijn. (jij ook al niet) , woont er uberhaupt iemand in de stad zelf van dit groepje?
hahaa ik woon niet eens in de provincie! ik werk in Groningen en heb daar wel gewoond , op kamers! tijdens mn opleiding.... wacht ik pb je!
weet niet of mn pb-tjes aankomen?? doet wat vaag... maar ik rij een half uur naar mn werk... valt wel mee hoor! is prima te doen! alleen met ijzel wat langer
Ik ontvang al een tijd niets meer dus denk het niet Half uurtje is nog wel te doen, de wintermaanden is niet fijn idd, dan doe je dr zeker wel langer over. Ik ga nu ff weg, meld me later of morgen wel weer....doeiii
Hoi dames, nou ik ben vanmiddag in het ziekenhuis geweest, en een half uurtje werd een paar uurtjes. (Je zult het misschien al wel op mijn hyves gelezen hebben Ella...) Eerst gingen we deel II van de 20 weken echo doen en nu was alles goed te zien, al maakte de baby het niet echt makkelijk voor de echoscopiste omdat ZE in elkaar gekrompen zat. In de gekste houdingen steeds, maar het is gelukt en alles was te zien en in orde.... En het is dus echt een meisje. Ik zag het zelf ook, je kon echt die streepjes zien, en de billetjes. Echt schattig, zo mini... Dus nu kunnen we roze dingen kopen en schattige jurkjes en zo.... Leuk!!!! Maar daarna ging ik even de controle-dingetjes doen... Alles was goed, behalve de bloeddruk. Ik had een onderdruk van 94, dus voor hun reden genoeg om even te overleggen met een gyn wat ze zouden ondernemen.... Uiteindelijk werd me verteld dat ik bloed moest prikken en dat ik me moest melden op de verpleegafdeling om een uur op een bed te gaan liggen, waarbij dan om de zoveel tijd mijn bloeddruk opgemeten werd. Dus eerst ging ik met mijn man naar het priklab, 6 buisjes bloed aftappen. Daarna bracht ik mijn mannetje naar zijn werk, en meldde ik mij bij die verpleegafdeling. Daar mocht ik op een bed gaan liggen, het was toen inmiddels al tegen half 3. En toen bedacht ik ineens dat ik helemaal niet geluncht had tussen de middag van alle spanning rondom die echo.... Dus had eigenlijk best trek, en ik kreeg toen twee boterhammen van de verpleegster. De eerste keer dat ze mijn bloeddruk opnam was het 97. 10 min. later 102, 10 min. later ineens 69 en weer 10 minuten later 80. Bij inspanning schiet mijn bloeddruk dus de lucht in, en als ik tot rust kom dan zakt de bloeddruk weer naar beneden. Conclusie: ik mag geen vrijwilligerswerk meer doen in de kerk. (schoonmaakwerk op de dagen als ik niet hoef te werken...) Verder mag ik nog wel doorgaan met mijn werk, zolang het nog goed gaat. En verder rustig aan doen en niet teveel inspannen.... Uiteindelijk ging ik pas om kwart voor 4 weg uit het ziekenhuis.... De hele middag was ik er zoet mee.... Maar ze gaan me nu wel wat beter in de gaten houden denk ik wat betreft die bloeddruk.
Waardevol @ Jeetje meis wat een gedoe !! Doe je wel kalm aan te hoge bloeddruk en zwanger gaat niet samen hoor. Als juli het niet willen dat ik juli op de hoogte hou van mijn icsi pogingen zeg dat dan even Lieve meiden. Vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest . Was blijkbaar zenuwachtig , want ik ging naar de wc en was in de diarree alles er onder , me gegoed gewassen. Belde manlief of ik wakker was, ik ja ga nu weg. Aan gekomen bij ziekenhuis , was ik direct aan de beurt. Meteen gekeken , verbaast keken we naar het scherm want er was maar 1 eitje te zien !! hoe dat kan is een raadsel. Deze was wel groot maar waar de andere zijn geen idee. Helaas woensdag weer heen en dan hopen dat het top is. 1 Eitje doen we niet aan, ik was / ben teleurgesteld. Mijn lijf fopt me goed, wie houd wie voor de gek!! Later manlief op de hoogte gebracht , schrok ook wel maar zij mocht hier niets uit komen dan gaat deze ronde over nieuw!! Ja maar ondanks dit nieuws moeten we wel proberen positief te blijven. En toen ben ik naar mijn moeder gegaan even praten en uit huilen wat wel geholpen heeft. Toen naar huis me op het huishouden gestort dat werkt ook heel goed. Nu alleen nog kattenbak verschonen , en eten maken . Manlief wou ook wel pizza ik denk dat ik dat maar doe . Waar de buikpijn weg komt weet ik ook niet. Heb een raar lijf deze keer.
Marnat, wat balen zeg dat je maar één eitje hebt. Dat had ik ook heel vaak. Heb jij ook PCOS? Ik had gisteravond ook diarree, een stukje spanning denk ik die van me af viel. Maar was éénmalig gelukkig. Maar hopen dat er voor jou een wonder gebeurd en dat je eitjes in een rap tempo mogen groeien.... Tuurlijk mag je ons hier op de hoogte houden. Sterkte.
marnat , dat meen je niet.... ik snap er niks van hoor.... eerst zoveel eitjes en dan ineens krimpen ze weer... en als je ze nodig hebt , heb je er maar 1 he wat rot zeg! Waardevol , van harte met jullie goede echo! en een meisje!!! leuk hoor! he wat een hoge onderdruk idd! fijn dat ze erachter zijn dat het te maken heeft met inspanning! bedoel , dan krijg je dus die hoge onderdruk? Maar je moet nu toch wel vaker naar de gyn neem ik aan? voor meting? Rustig aan maar hoor! en veel succes met rustiger aan doen! Je ouders komen vandaag toch?? Hier naar de VK geweest , alles was prima.
Waardevol@ Nee ik heb geen pco!! verder alles goed juist. Ella@ Gyn en ik snappen er ook niks van morgen maar weer afwachten. Manlief zij als dit mis gaat blijft deze poging staan. hij heeft het ook even gehad!!, hij is haast jarig en heeft daar geen zin aan, ik ook niet echt .
wat een gedoe zeg.... en dan is het helemaal frustrerend denk ik als zelfs de gyn er niets van snapt..... kan me voorstellen dat jullie er zat van zijn hoor! het duurt nu ook zo ongelooflijk lang....
Ella, mijn ouders komen vanavond inderdaad. Heb er helemaal zin in als ze de kamer gaan maken. Die is dus binnen een paar dagen af, dan nog inrichten. Ben dan denk ik ook helemaal niet online op zp, tenzij hun boven zijn en ik beneden, dus misschien ook wel dan. Maar niet veel. Het komend weekend zijn we het hele weekend weg, uit logeren bij mijn broer en schoonzus die in het westen wonen. Dat is een enorm lange rit. Dus ben tot maandag niet veel aanwezig hier verder... Ella, dus ging goed bij de VK? Dan doen ze geen echo's he, maar gewoon controles toch? Daar heb ik wel weer het geluk mee, dat ze altijd echo's doen. Marnat, kan me voorstellen dat jullie er nu wel een keertje klaar mee zijn...
Waardevol, Fijn dat de echo van jullie meisje nu helemaal goed was, maar dat is idd een behoorlijk hoge onderdruk, rustig aan meid. Wanneer moet je nu weer op controle? Nogmaals veel plezier met je ouders en je kamertje. Marnat, tuurlijk willen we het weten. Balen zeg dat dr nu maar 1tje meer zat, mn duimen draaien weer voor je verder. Ella, mooi dat het bij de vk allemaal goed was.
waardevol dat is idd erg druk! nou zie maar hoor wanneer je hier weer verschijnt! dat maakt helemaal niet uit natuurlijk! leuk dat jullie gaan logeren!!! Pcootje , hoe is het met jouw vandaag? Nog gelukt met de kransen?
Ella, met mij gaat alles goed hoor, beetje lamme benen van het geslenter van gisteren. Ja hoor tis me gelukt, kheb nu een aantal kransen, takken en nog wat sint kadootjes gekocht.
leuk hoor!!! vandaar die lamme benen! kun je mooi de boel versieren zodra het zover is! wij hebben getekend voor het huis..... (gisteravond) en de twijfel slaat toe!...........
Ja idd. is morgen wel weer over Oe spannend...herkenbaar, had ik ook toen ik ging tekenen, zelfs toen ik bij de notaris zat begon ik weer opnieuw te twijfelen, denk dat dat heel normaal is, tis toch een grote stap in je leven waarvan je nooit vooraf weet of het de juiste is geweest.
ja idd! vind het erg spannend allemaal!!! zal er idd wel bij horen! we gaan nog wel naar een ander huis kijken morgen.