Zwangere meiden uit de provincie Groningen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    waardevol , leuk hoor!
    ben erg benieuwd!
    En hoe gaat het met jezelf? Kun je je rust wel wat pakken?

Hier alles ok...

Heel fijn weekend en veel plezier!
    xx

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Waardevol, klinkt leuk. Ben benieuwd, veel plezier dit weekend.

Hier, alles goed!

Ella, hoe ist met jou? ben je weer wat rustiger?

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou we doen het niet....
    gisteren flink wat gedoe over gehad , dus dat was wat minder. Maar goed we doen het huis dus niet.
    ik heb zo mn twijfels...
    moeten nu alleen wel 500 euro betalen voor het taxatie rapport... das wat minder!

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    #344 pcootje, 29 okt 2010
    Laatst bewerkt: 29 okt 2010
    he jammer zeg dat het gedoe opgelevert heeft.
    Moet je wel gelijk geven hoor, mijn motto is ook bij twijfel niet doen!
    Jullie vinden vast wel een ander mooi huis waar je beiden het vertrouwen in hebt.
    Jammer van die 500 euro, maar goed beter nu 500 dan straks met een huis zitten waar je je niet lekker voelt.
    Gaan jullie zaterdag nog wel naar het andere huis kijken?

Ik heb gister de hele dag mn vriendin gehad, was erg gezellig en samen wat huishoudelijke klussen gedaan die waren blijven liggen...gevolg gisteravond weer harde buiken, dus vandaag doe ik maar weer nietssssssssssss

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou doe dan maar rustig aan hoor!!!
    wel balen zeg dat het zo invloed heeft!
    of heb je gisteren echt de zwaardere klussen gedaan?
    Leuk hoor dat je vriendin is komen helpen!
    en ook nog gezellig! ;)

ja idd , ik baal er nu wel van. Weet je eigenlijk twijfel ik nog steeds.. maar goed er is nu niets meer aan te doen.
    50 euro was denk ik wat minder erg.. maar tis 500 euro...:(
    ach daar komen we ook wel weer overheen!

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    #346 pcootje, 29 okt 2010
    Laatst bewerkt: 29 okt 2010
    grrrr mn numerieke gedeelte blijft soms hangen, ik bedoelde ook 500, zal het ff veranderen

Ja was super lief van dr, hadden we een tijdje terug al willen doen maar toen kwam er van alles tussendoor.
    Ik heb geen zware dingen gedaan, maar toch meer bukken, tillen, lopen dan anders...ach ik neem mn rust vandaag wel weer.

Ik ben ook een enorme twijfelkont hoor, ga je zaterdag nu nog naar dat andere huis kijken?

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou doe maar rustig aan!
    Fijn dat ze kwam helpen!!
    haha blijft je toetsenbord wat hangen?? heb ik soms ook wel eens met bepaalde letters!

Nee we gaan morgen ook niet meer kijken.... heb dat ook afgezegd.. opzich wilde ik wel... maar mn man niet meer...
    dus denk dat we het voorlopig even laten rusten!:)

jij bijna alweer 20 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    leuk hoor!
    Wanneer moet je weer naar de gyn?
    ik moet eind november ergens weer naar de VK!

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Komt goed, ik neem mn rust wel weer.

We moeten de 10de voor de 20 weken echo. Gaat snel he.

Is misschien dan ook even beter om het te laten rusten. Dr komt vanzelf weer wat op jullie pad.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    10 nov al?
    ja dat gaat echt wel snel idd!!!
    tis al bijna november....!!!:)

spannend hoor!

ja idd , we laten het nu maar even rusten..
    dit levert ook zoveel stress op telkens en dat is iets waar ik nu niet op zit te wachten!

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ja joh gaat echt snel, blijft inderdaad spannend ondanks het feit dat ik al veel echo''s heb gehad. Ze gaan nu toch wat specifieker kijken.

Stress zit niemand op te wachten he, heb je ook niets aan, is alleen maar slecht voor je.

Heb je al een kadootje voor zondag gevonden?

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou echt wel idd!
    ze gaan dan echt je hele baby checken , ik vond dat best spannend!
    Nee heb nog niets gevonden..
    heb haar nog wel gesproken en zij geeft de voorkeur aan geld.... omdat ze dit het beste kunnen gebruiken!
    ipv 47 euro aan die armbandjes... geef ik liever 50 euro aan dr mee voor het werk daar.

He ik ga zo even vandoor! moet zo weer aan het werk!

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ja daarom.

Als ze daar de voorkeur aangeven dan is het altijd goed he, anders nog snel ff bij de xenos een delftsblauw aardigheidje halen ;)

Hoe is je herfst creatie eingelijk geworden?

Werk ze voor zometeen.

13. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    joehoeeeeee ik heb gisteren een super gave jurk gekocht en daar heb ik toch een dikke toeter in...helemaal super :D

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    pcootje , wat leuk!!!!!!!!!!!!!!:)
    leuk hoor dat je bent geslaagd!

geniet er maar lekker van!!

15. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Gaat zeker lukken Ella, heb het vandaag aan :D

Jij heel veel succes, plezier en sterkte gewenst vandaag, ik denk aan je.

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hoi!

Ik ben er weer.... We hebben een gezellig weekend gehad bij mijn broer en zijn gezin. Hoe gaat het met jullie?

Ella, wat lees ik? Gaat het huis niet door? Misschien maar beter dan omdat je zo twijfelt.

@ Hier, we lagen gisteravond in het logeerbed in mijn broers huis en het babytje was druk aan het bewegen in mijn buik. Ik legde mijn hand op mijn buik, en voor het eerst voelde ik de baby aan de buitenkant schoppen. Toen vertelde ik dat aan mijn man en hij legde ook zijn hand op mijn buik. Net op dat moment schopte ons meisje ook tegen zijn hand aan.... We hebben het nu dus allebei gevoeld. Echt mooi en bijzonder! :)

17. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, hoe was het afscheid gisteren?

We hadden gisteren kennissen op bezoek, zij hadden me nog niet zwanger gezien, behalve op foto..... ze schrokken van mn buik en vroegen of ik wel zeker wist dat het dr maar 1 was :D die vraag kreeg ik bij mn dochter ook altijd....och zeiden ze als je nu zou zeggen dat je bent uitgeteld dan geloven we het direct met zo'n buik :D Ik dus helemaal trots op mn buikje.

Waardevol, welkom terug. Fijn dat het leuk was.
    Apart gevoel he het kindje voelen aan de buitenkant.

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    waardevol wat leuk zeg dat je jullie kindje al van de buitenkant voelt!
    Ik eergisteren ook snachts!! kon niet slapen omdat hij zo druk was hahaha! dus ik legde mn hand op mn buik.... in de hoop dat hij wat rustiger werd. En ineens ging mn hand wat omhoog! ik had het eerst niet door .... maar later wel! En het voelde zo leuk!
    mn man heeft het nog niet gevoeld....
    Ja het huis gaat niet door.....
    we hebben 2 dagen niet gepraat , maar goed dat is nu weer goed..:)
    het kwam door mij hoor! ik twijfel zo... maar goed wil het er niet meer over hebben hahaha! het gaat niet door... en we denken maar zo , er zijn genoeg huizen! ;)

He fijn hoor dat je het zo gezellig hebt gehad!!!!
    En hoe gaat het nu met je? Kun je je rust wat nemen?

Pcootje ,wat gaaf he dat je je buik nu zo goed ziet!!!!!! :)
    lekker van genieten hoor!
    hahaha die opmerking komt me bekend voor.... ''weet je zeker dat het er 1 is??''........kreeg hem gisteren nog te horen!
    het afscheid was best leuk en gezellig.... een hele onderneming! Ze komt as weekend nog even langs bij ons.. denk dat we dan echt afscheid nemen.
    best apart idee hoor... maar ze zijn zo enthousiast! dus dat scheelt enorm!
    lief dat je er aan hebt gedacht!
    Hoe gaat het met jouw pcootje?? hopelijk niet teveel last van harde buiken??

Zo hier de box besteld!!!!!!!!!!!!!!! een witte met lade eronder! En boxkleed en muziek mobiel van ''nijntje midgrey'' (kennen jullie dat?) En een schattig hangmatje voor in de box! Dit krijgen we overigens allemaal cadeau van mn ouders! Leuk he!

En verder heb ik vandaag baby inkopen gedaan bij de kruidvat! daar hadden ze ook weer veel spulletjes.... vooral rompertjes en dat soort dingetjes! we hebben het toch nodig he!

vandaag lekker vrij! Net de auto gecleand.... en de tuin opgeruimd en alle meubels afgedekt... nu maar even weer wat rustiger aan doen! ;)

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Goeiemorgen. Hier een heerlijk uitgeslapen Waardevol. :)

@ Pcootje, wat leuk zeg dat je buik al zo dik is, en je bent nog maar op de helft, dat word dus ongeveer dubbel zo dik. :D Ik ben ook trots op mijn buik, al is die nog niet megadik.

Ja echt een leuk gevoel om je kindje te voelen van de buitenkant.

@ Ella, dus jullie hebben er zelfs woorden over gehad dat jij zo twijfelde dat je het huis niet wilde.... nouja gelukkig is dat weer goed. Gaan jullie nou ook kijken voor een ander huis, of houden jullie het eerst zo, omdat jij natuurlijk ook al bijna 23 weken zwanger bent.

We hebben best een drukke week gehad. Dus daardoor kan ik niet echt zeggen dat ik mijn rust al goed heb genomen, maar deze week en volgende week een rustigere week, dus dan kan ik daar hard aan werken. Het gaat goed. Ik merk helemaal niets van een te hoge bloeddruk.

Ik denk dat ik iets heb gemist, maar van wie moest je afscheid nemen?

Wat leuk zeg dat jullie weer inkopen hebben gedaan. Die mobiel met dat liedje ken ik zo niet, misschien als ik het hoor.
    Wij krijgen ook een box cadeau van mijn ouders. We hebben wel genoemd welke kleur we willen (we willen een zwarte) maar we mogen hem niet zelf uitzoeken. Dus hoop dat ze wel met een beetje een mooie aankomen. :) En ik weet niet of ze er eventueel nog wat bijkopen, zoals een boxkleed of een mobiel, dus we kunnen die dingen eerst nog niet kopen. Ben ook benieuwd wanneer we de box krijgen van ze, want ik vind het wel leuk om de box al ruim van tevoren neer te zetten.. En niet pas na de geboorte. Vind het een beetje stom om er achteraan te moeten, omdat we hem al krijgen. Maar het komt vast over een tijdje...

Wij zijn ook al wezen shoppen bij het Kruidvat. Veel dingen in het krantje he, van Bambino. Maar veel dingen waren ook uitverkocht. Ik wilde een lichtroze dekentje voor onze baby kopen maar bij twee kruidatten waren ze uitverkocht. Wel heb ik een schattig lakentje gekocht met een roze bloemetjesstikseltje gekocht met 3 rompertjes jawel in de kleur roze. En een badcape. Verder een heleboel Zwitsal dingetjes omdat ik bij het schap dacht te lezen dat het tweede Zwitsal-artikel de halve prijs was, kom ik bij de kassa, blees dat niet te kloppen. Heb toch maar alles genomen, dus het volle bedrag betaald. Beetje jammer en misleidend. Volgens mij stond het er namelijk echt duidelijk. Naja....

Ik ga vandaag bezig met de spulletjes op de babykamer in kasten te stoppen. Alles staat namelijk, daar zijn we gister heel druk bezig geweest. Leuk leuk leuk!

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    waardevol , ik kom net ook bij kruidvat vandaan en daar is de zwitsal wel degelijk 2e halve prijs hoor!
    Heb zelf niets gekocht , maar zag het wel staan! En de klant voor me kreeg wel korting op al haar zwitsal producten!
    wat raar dat ze bij jouw die korting niet gaf?? heb je de bon nog? want dan zou ik er even mee terug gaan hoor!

He wat leuk dat jullie ook de box krijgen!!! mooi hoor een zwarte! hopelijk hoef je er zelf niet achteraan haha!

Deel Deze Pagina