heej meiden! zo onze hele bovenverdiepingen zijn veranderd.... pffff wat een werk! haha! maar wat de baby kamer wordt , is bijna leeg! echt heerlijk idee! de kar ligt helemaal vol en we gaan as zaterdag naar de stort. Al onze school spullen zijn EINDELIJK allemaal naar zolder! En alle kinderspullen hebben we goed verpakt op zolder staan! Heerlijk hoor! maar heb wel weer veel te veel getild.... merk dat nu wel... ga nu maar even niets meer doen! en wat gooi je dan veel weg he.... 5 kasten heb ik op de kar liggen..... best wel weer veel! maar goed , het ruimt ook lekker op... pcootje , nee heb de jurk nog niet besteld!!!! vind hem wel erg mooi hoor! Miss dat ik het idd nog wel ga doen! Jij lekker bijna 20 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heej druk baasje, krijg je nesteldrang? Rustig aan he met tillen. Wat voor kasten heb je zoveel over joh, allemaal kledingkasten ofzo? Hij zit echt lekker hoor en voor de prijs hoef je het niet te laten. Haha idd bijna op de helft
haha ja volgens mij zit de nesteldrang te komen! want die drang naar opruimen had ik nooit namelijk..... ik wil ook echt met het kamertje bezig! Herken je die gevoelens?? nee niet allemaal kledingkasten hoor! 1 kleren kast , 2 boekenkasten en 2 ladekasten! heb ze allemaal gesloopt hahaa (dat vind ik dan wel weer leuk om te doen!) Nee idd die jurk heeft een leuke prijs! ik denk dat ik hem ook maar ga bestellen idd! vind hem erg leuk en is ook echt mijn smaak. ik draag het liefste zwarte kleding
Haha ff lekker je frustraties en egressie ( als je dat hebt) weg slaan op die meubels, heerlijk he Stom genoeg heb ik nu helemaal geen nesteldrang, bij mn dochter had ik dat wel meer. Toen moest het kamertje ook klaar en spullen kopen, nu dus 0,0 Ik draag ook veel zwart, voel me daar wel prettig in.
je zult ook nog wel veel spullen gebruiken die je eerst bij je dochter hebt gebruikt? tenminste dat kan ik me zo voorstellen! haha best fijn om geen nesteldrang te hebben! ben continue onrustig! haha
Klopt, als het nu weer een meisje wordt dan heb ik voor de komende 3 jaar genoeg spulllen, wordt het een jongen dan zal ik kleren moeten kopen. De baby kamer enzo gebruiken we nu gewoon weer, onze dochter slaapt allang in een ander bed, zij moet straks alleen een nieuwe kast omdat haar kast bij de babykamer hoort. Speelgoed is dr voor de eerste jaren ook ruim voldoende, de eerste jaren zit er toch weinig verschil in. Nesteldrang in de zin van poetsen etc heb ik eingelijk nooit gehad, mn man wel toen ik smaandags was op genomen voor de keizersnee van dinsdags heeft hij snacht nog een schuifdeurkast in elkaar getimmert op de overloop
hahahahaa echt waar? wist niet dat nesteldrang ook bij mannen kan zijn! maar dat is wel handig zeg... mijn man is ook aardig in de opruim en weggooi fase! best lekker! alles weer wat opgeruimd...! ja idd , dat zouden wij ook doen hoor! je hoort wel vaker he dat bij een eerste je de meeste kosten moet maken, gezien de babykamer etc... is helemaal niet erg hoor! maar we moeten er wel ff rekening mee houden!
ik ga nog ff op zolder bezig en daarna nog even boodschappen doen en koken!! kom morgen wel weer denk ik.... ben dan vanaf 7 uur aan het oppassen.... nu alleen op mn neefje! want de andere 2 gaan naar school! dus heb dan vast wel even tijd om te computeren...
haha die van mij dus wel, maar ach hij strijkt en dweilt ook, misschien wel wat vrouwelijke hormonen teveel Wij hebben toen een 2de hands babykamer gekocht, vind het zonde om zoveel geld uit tegeven aan een kamer waar de kleine zelf niets aan heeft. Wij hebben dr voor gekozen om rond deze leeftijd een mooie nieuwe kamer te doen, waar ze zelf ook wat aan hebben. Maar bij de eerste heb je idd wel meer kosten dan bij een volgende. Ff rustig aan he op zolder, tot morgen.
Goedenavond! @ Marnat, wat was/ is het een spannende dag voor jou! Ik duim voor je dat het eindelijk zo ver mag zijn. Succes met het wachten. @ Pcootje, ja ik heb die buikband ontvangen en ben niet helemaal tevreden, er stond dat het van de maten 36 t/m 54 was. Maar die buikband zit me enorm strak (of hoort dat zo????) en hij rolt op als ik bijv. opsta van de bank. Of mijn buik moet nog dikker zijn om hem te kunnen dragen. Maar nu ben ik er niet over te spreken. @ Ella, wat een werk he, de boel opruimen... Maar je hebt wel eer van je werk. Leuk zeg, dus jullie gaan nu ook bezig met de babykamer... De komende 2 dagen feest hier! Morgen is mijn man jarig en overmorgen ik! We vieren het alleen niet echt hoor nog, pas van het weekend... Dus weer een druk weekend voor de boeg. Nou welterusten voor straks.
pcootje , wij kopen waarschijnlijk ook een 2e hands kamertje hoor! iig de hangkast en commode..... Bedje hebben we al een mooie gezien , een nieuwe! En als we een 2e hands bedje doen wil ik wel een nieuw matrasje zowiezo. ben zo benieuwd wat jullie krijgen haha! Eerst bijna de 20 weken echo... je zult er al wel naar uit kijken! wat fijn zeg dat je man strijkt en dweilt! mijn man streek ook altijd... maar nu doe ik het zelf! En hoe staat het met jullie huis?? en hoe gaat het met de gezondheid van je man? Waardevol , ooo haha wat leuk zeg dat jullie zo na elkaar jarig zijn! echt toevallig! mijn zwager en zn vriendin hebben dat ook! best handig Voor jullie beiden alvast van harte gefeliciteerd!!!!! en morgen en overmorgen en natuurlijk het weekend , alvast veel plezier! En hoe gaat het met de babykamer? zijn je ouders nog druk bezig?
Waardevol@ Dankje meis, is kamertje al klaar? Het wachten vind ik niet zo heel erg de utragestan bollen zijn minder hoor, en de peuk laten staan. Ella @ Denk jij eens aan je zelf!! manlief kan ook wel wat doen toch? Meiden Knuf voor Julie en de wondertjes.
Waardevol, jammer dat de buikbanden nog niet bevallen, de mijne rollen niet en zitten toch ook wel redelijk strak, maar niet te. Grappig zeg dat jullie zo vlak achtereen jarig zijn, alvast gefeliciteerd en maak dr een leuk weekend van. Ella, een nieuw matras is ook wel een must hoor, hygiene boven alles. Mijn gevoel was in het beging een jongen omdat ik me anders voelde dan bij mn dochter, nu denk ik weer een meid omdat ik me nu toch wel net zo voel als toen, mn buik is ook hetzelfde... kweet het niet hoor, we wachten gewoon af op wat komen gaat. Het huis gaat langzaam door alle fratsen van mn man tussendoor, nu is zn rug over en heeft ie een zenuw knel in zn been/bil, mag wel alles doen maar niet vol gas. Hij is van de week voor het eerst naar de fysio geweest.
Marnat, wat moet ik me voorstellen bij die bollen. Lees dr wel vaker over op het forum maar ik ken ze niet? Niet roken lijkt me moeilijk hoor in deze weken, maar tis voor een heel goed doel.
pcootje , hopelijk werkt de fysio!!!! wat lastig zeg van die zenuw.... krijg je ook alles tegelijk he! hier ontzettend slecht geslapen.... ik heb een stalker ofzo! vannacht weer 5x gebeld met onbekend nummer..... en ik heb 3x opgenomen , en de 2 laatste keren weggedrukt... als ik dan opneem hoor ik ook niets... ja iemand ademen. ben er zo zat van.. begint om 3 uur tot 5 uur... maar ja ik neem wel altijd op , stel dat het nieuws is van familie?
Ella, heb het idee dat het wel iets helpt bij hem. Tjeez meid daar ben je lekker klaar mee, kun je niet de stekker druit doen en tegen je familie zeggen dat wanneer de iets is ze je even op je mobiel moeten bellen.
nou ik wordt gebeld op mn mobiel! we hebben geen vaste telefoon.... ik zet em vannacht ook op ''stil'' hoor... als er echt wat is dan bellen ze mn man ook wel! En hij is nog niet gebeld door diegene.. Heb net mn nummer weggehaald bij mn marktplaats account... miss dat , dat het was?? maar ja , dat heeft dan nu niet meer zoveel zin want mn nummer heeft diegene al. Verder kan ik ook niets bedenken.... Vind het wel vervelend, wil graag weten wie het is en met welke intentie iemand zo iets doet?
Zou ik dan ook doen, net wat je zegt dan bellen ze je man wel als het nodig is. Ik heb dr ook een tijdje last van gehad maar die gast was te dom om zn nummer te blokkeren en ik had nummer weergave dus die viel lekker door de mand....heb toen een geheimnummer genomen en toen was het weer rustig op de lijn Ik vraag me ook altijd af wat de lol van zoiets is. Gezien het tijdstip is het vast niet iemand die overdag moet werken.
nou idd... echt apart hoor! ik snap daar ook niets van.... maar goed , als het nog langer doorgaat , gaan we het aangeven hoor! eerst vannacht maar weer afwachten! Heb nu ook een zwarte jurk aan!!! je hebt me op idee gebracht haha! ik had er nog eentje hangen .... en hij past ook nog!!!! maar ik heb net al besloten dat het ook tijd is voor een nieuwe jurk hoor! zal me zo even klaarmaken , moet zo naar mn werk!