Het probleem met achterhalen wie het is was toen bij mij dat ze minimaal een bepaalde tijd aan de lijn moesten zijn, geen idee hoe dat nu nog is. Hahaha het zwarte jurken topic Werk ze straks, hoe laat moet je beginnen?
nou ja , hopelijk gebeurt het niet weer! ja hahaa zwarte jurken topic!!!!! goed idee! Heb jij je jurk nu ook aan? Ik heb eerst vergadering!
Hoop het ook voor je, je nachtrust ben je wel nodig. haha nee ik heb een grijs gebreide aan met korte mouw, zwart shirt eronder met lange mouw en een zwarte legging...moet wel iets zwart aan he oke, dan wordt je dienst nog wat langer van....rustig aan he.
leuk!!!! ik draag ook wel vaker grijs in combinatie met zwart! grappig! ja dankje! zal wel goed komen! jij ook een fijne dag verder!!
Bedankt voor de felicitaties. Tis nu oudejaarsavond voor mij. Nou mijn man doet helemaal niks hoor in het huishouden. Hooguit een keer de vaatwasser in of uitpakken. De rest zou ik hem echt moeten vragen. Ik heb hem nog nooit zien dweilen... Maar als ik hem zou vragen of die het wil doen dan issie niet te beroerd om het te doen. Al zou ik soms willen dat hij eens wat vaker iets uit zichzelf deed... Ella, de babykamer is klaar!!! Zie foto's op mijn hyves. Ik kan in dit topic zometeen wel even wat foto's plaatsen, maar verwijder ze daarna ook liever even, anders staat het zo openbaar. Mannetjelief moet nog plintjes leggen en de kamer moet natuurlijk iets meer aangekleed worden... Maar de basis is er. Marnat, succes met het stoppen met roken, dat zal niet gemakkelijk zijn. Gaat het een beetje? Pcootje, wat sneu voor je man dat er een zenuw knel zit. Ella wat irritant dat je word lastiggevallen 's nachts. En er staat dus geen nummer bij? Pfff wat je daaraan doet: geen idee.. Ik heb trouwens ook een keer gehad dat ik door een wildvreemde werd gesmst, wat waarschijnlijk ook van mp kwam. Misschien helpt het als je toch de komende nachten niet meer opneemt. Dan is de lol er snel af voor die persoon. We hebben net een hele bult boodschappen gehaald, voor 125 euro, omdat we vh weekend onze verjaardag vieren. Morgenavond krijgen we visite en zondag de hele dag komt familie. Dus dan moeten we wel lekkere dingen in huis hebben. Fijne avond allemaal!
Hier uitleg wat de de bollen doen!! De werkzame stof in Utrogestan is progesteron. Progesteron is een vrouwelijk geslachtshormoon. Het regelt samen met oestrogeenhormonen de menstruatiecyclus. Het is vooral in de tweede helft van de cyclus actief om de baarmoeder geschikt te maken voor een bevruchte eicel. Bovendien houdt progesteron de baarmoeder in de juiste conditie tijdens een zwangerschap.
Waardevol@ Mooi kamertje meis!! Oeps jij en je man nog gefeliciteerd, en een leuk feestje van het weekend. Wij vieren de verjaardag van manlief ook zaterdag, samen met manlief dan de boodschappen nog halen. Met mij gaat het goed , beetje pijn af en toe, tepels hard denk dat dat komt van de utragestan! de buik wat hard soms. moe verder gaat het goed met mij.
@ waardevol, mooi kamertje. Ziet er lekker fris uit. Marnat, oke, ik snap het nu waar ze voor werken, tnx.
waardevol wat een mooie kamer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! erg mooi hoor! mn complimenten! leuk hoor dat ie nu af is! Meiden , wat gezellig! Allemaal verjaardagen!!!
ik hoefde niet te werken gisteren! keek op het rooster en stond er niet op! was er zo vanuit gegaan dat ik moest werken.. dus dat was wel lekker! ben vandaag ook vrij, moet vanaf morgen weer!
Hey meiden, hoe gaat het? Hier hebben we last van een schimmelinfectie. Gister zalf gekregen en zojuist ook nog zetpillen.... en die schimmel jeukt en brand wordt er gek van
pcootje , dat meen je niet zeg.... wat ontzettend vervelend! sterkte ermee! En hoop dat de zalf en zetpillen snel hun werk gaan doen!!!! hier alles goed! ben vandaag lekker vrij!
Ella, ja erg vervelend, maar de zalf doet nu goed zn werk dus de jeuk is zo goed als weg, nu het branderige gevoel nog. Lekker joh zo'n vrije dag. Is je vriendin nog geweest? Wanneer gaat ze nu echt weg?
nou lastig hoor! hoop dat het branderige gevoel ook snel weggaat! Gelukkig dat de zalf goed zn best doet! mn vriendin is gisteren idd nog geweest.... ze vertrekt morgen. was best raar hoor! het was geen emotioneel afscheid , maar toch best apart. Zal zo even poffertjes halen! ik haal mn neefje en nichtje straks van school en ze eten tussen de middag even bij mij. zou net al gaan dweilen , maar dat doe ik wel als ze zijn geweest haha!