Zwangere meiden uit de provincie Groningen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, ik kan niet wachten tot het 5 december is , vind het zo'n super gave hanger!
    Oops, dat wordt verplicht zelf snoepen ;)

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja hij is echt heel erg mooi!
    fijn dat je hem hebt kunnen vinden in het zilver!

denk dat die hanger ook erg mooi bij je jurk staat!!!!!!

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    joepieeeeeeeeeeeeee! wij kunnen morgen de box met het baby-hangmatje ophalen!!!!:)

ben zoooo benieuwd naar dat lieve hangmatje....!!!
    ;)

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, wat leuk zeg, zet je het nu ook al in de kamer? Welke kleur/model hebben jullie?

Hier net telefoon gehad van de kraamzorg, de zorg is geregeld, ik krijg 49 uur vergoed als het een keizersnee wordt dan meer uren.

Stom he dat ik dat nog niet had aangevraagd, maar ik ben zo bezig met dingen regelen voor het huis dat de rest er bij in schiet :)

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Pcootje, wat grappig dat we dan bij hetzelfde kraamcentrum zitten. Ik las op internet een goed cijfer over dit kraamcentrum dus besloot voor die te gaan.... Kunnen we straks onze ervaringen uitwisselen als we beiden bevallen zijn en kraamzorg hebben gehad....

Leuk hoor dat hangertje.

Ella, wat leuk zeg dat de box binnen is.... Welke kleur hebben jullie ook al weer gekozen?

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    pcootje wat fijn dat de kraamzorg nu is geregeld!!!! logisch toch dat bepaalde dingen er bij in schieten , je hebt ook zoveel aan je hoofd!
    Hoe staat het trouwens met jullie huis?
    Ik heb kraamzorg aangevraagd bij ISIS!

Waardevol , we hebben een witte box met lade uitgekozen!

Nee hoor de box komt nog lang niet in de huiskamer! hahaha!
    dat zou nog wel wat vroeg zijn toch!?

7. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Waardevol, ik kon via mijn verzekering kiezen uit 3 kraamcentra.
    Bij de ene werkt mn oud manager...die viel dus al af ;) Die andere was niet nieuw en toen bleef deze over en net wat je zegt beoordeeld met een 8.9.
    Ik krijg trouwens wel een telefonische intake bij de eerste doen ze persoonlijk bij de daarop volgende niet.
    Wie weet hebben we straks dezelfde hulp gehad.

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    dat zou leuk zijn pcootje!:)
    kunnen jullie ervaringen uitwisselen!
    Hopelijk krijg je nu een kraamhulp waar je meer tevreden over bent!
    lijkt me zo belangrijk.....

9. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, ja is ook wel logisch maar ook dom :)
    Het huis gaat langzaan verder, dit weekend gaat mn man met een vriend de keuken plaatsen.

Leuk een box met lade, vind ik ook mooi, maar wij hebben de oude box van mn zus gekregen.

Als je hier op het forum leest hoe vroeg sommige de box al in de kamer hebben zou dat zomaar eens kunnen hoor. Ik de het zelf ook niet, bij mn dochter stond het dr pas toen de wieg de kamer uitging.

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, heb het dr net ook met die vrouw over gehad en zij gaf ook aan dat het contact met het kantoor tegenwoordig meer is dan in de tijd van mn dochter. Als dr dan iets was kun je dat direct aangeven.

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou gelukkig maar! gewoon aangeven hoor!
    hopelijk krijg je nu een fijnere hulp!

ja?? zo vroeg al? oo nee hoor moet daar nog niet aan denken om nu al de box in de huiskamer te hebben! maar goed zo is iedereen daar weer verschillend in!
    Denk dat die er pas komt als de baby er is!
    miss tijdens mn verlof, maar vast niet eerder.

ik moet wel zeggen dat ik er continue aan denk.... en de tijd nu ook best langzaam vind gaan eigenlijk......... hebben jullie dat ook?

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik vind de tijd eerlijk gezegd voorbij vliegen.

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

De box zou ik denk ik een week of 2/3 voor de uitgerekende datum neer willen zetten.... Leuk Ella een witte. Wij krijgen van mijn ouders als het goed is een zwarte.

Wat gek pcootje dat het kraamcentrum bij een tweede kindje een telefonische intake doen. Waarom is dat? Vind het wel wat onpersoonlijk en met je eerste kind zat je toch bij een andere? Elk kraamcentrum werkt weer anders toch?

Soms denk ik ook: pfff nog 3,5 maand. Maar aan de andere kant: voor je het weet is het om. Ik vind dat de weken steeds wel ontiechelijk snel gaan. Voor je het weet lig je straks te bevallen...

Ik heb de baby vannacht trouwens voor de tweede keer van de buitenkant gevoeld. Het meisje was druk wakker vannacht.
    Echt leuk..

14. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    #494 pcootje, 12 nov 2010
    Laatst bewerkt: 12 nov 2010
    Waardevol, De 2de keer doen ze omdat ze dr dan vanuit gaan dat je alles wel in huis hebt nog van de 1ste en dat alles bekender is voor de kraamvrouw waardoor dr minder vragen zullen zijn.

Klopt, bij mn 1ste zat ik bij een ander buro, die deden alleen maar telefonisch, behalve bij de particulier verzekerden toendertijd daar gingen ze heen... zo werkte het ook toen ik zelf nog de kraamzorg intakes deed.

Leuk joh dat je de baby steeds meer van buiten voelt, heeft je man het al gevoeld?

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    waardevol leuk hoor dat je jullie meisje zo goed voelt!!! bijzonder is dat he...
    zo mooi gevoel!
    ik heb het 1x al heel duidelijk gevoeld , toen ging mn hand echt eventjes omhoog... mn man heeft het ook 1x gevoeld en voelt nu elke avond wel even.. hij wil het ook zo graag voelen!
    wat leuk zeg een zwarte box! vind ik ook erg mooi idd...

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Mijn man heeft het bij de eerste keer gevoeld.
    En vannacht sliep hij en was ik wakker en toen voelde ik ook beweging tegen mijn hand.

Ella ik denk dat we het vanaf dit aantal weken steeds vaker zullen gaan voelen. Ik meen dat ergens gelezen te hebben dat je vanaf week 24 de baby beter gaat voelen en dat je man het dan ook kan voelen.

Heb jij het ook al gevoeld Pcootje?

17. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Waardevol, nee voel het alleen van binnen stompen, trappen, draaien en on mn ribben schieten. Als ik mn hand dr op leg dan schiet het weg.

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    pcootje , ja haha jullie baby houdt niet van kou ;)

waardevol , ja dat klopt! ik voel de baby nu de hele dag door... met name snachts is het zo onrustig in mn buik! vond het vannacht wel een beetje ''vervelend'' , was zo moe en wilde slapen , maar ja ik werd wakker gehouden! ook wel weer erg gaaf hoor om hem zo te voelen! ik voelde ook echt mn hand bewegen.
    Net onder tv kijken ook! zo leuk!

Ben nu de badkamer aan het schoonmaken..... voel de baby nu even niet! :) zal nu wel lekker liggen te slapen!
    straks nog even strijken en dan ook maar lekker slapen!

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ella@ Hallo dame zeg je net tegen mij dat ik kalm aan moet doen!! Wat doe je zelf pff je mannetje kan ook wel wat doen toch??

Doe jij ook even rustig aan meis!!!!

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hahahaa ja dat is ook zo marnat!
    mn man is pas rond 3 uur thuis!
    hij is aan het werk!

(heeft een bijbaan naast zn baan en werkt vaak ook nog in het weekend)

Deel Deze Pagina