ben benieuwd, mn gevoel zegt dat het geen kwaad kan omdat je niet rechtstreeks in raking komt met de vloeistoffen, maar beter ff duidelijkheid hebben. ja handig he, vind ik ook super van deze site
wat een drukke dag vrijdag! hoop dat alles goed is... jij voelt de baby ook regelmatig toch!? dat is wel fijn he... tenminste ik vind het wel fijn aan de ene kant! want voel altijd wel leven in me. he ik kom vannacht wel weer even lezen en schrijven! moet zo weg! ja idd , miss die anonimiteit , dat is toch wel fijn hierzo.
Wordt vrijdag idd ff een dagje op tijd staan. Denk dat we tussentijd ff ergens een broodje eten anders krijgt onze dochter ook geen eten voor ze naar de psz gaat. Denk dan ook dat ze niet op tijd is voor de psz, jammer dan Ja ik voel het leven goed in me, niet de hele dag door, maar wel meedere momenten per dag. Werk ze straks en lees morgen wel wat je vannacht weer hebt geschreven.
Pcootje, ja klopt ik wil de ring ook sowieso weer na de zwangerschap laten maken. Dan moet ik hem weer ff op laten meten. Maar wat vreselijk heftig joh dat je beide ouders niet meer leven. Lijkt me erg moeilijk. Ella succes met werken weer. Ja apart is dat he? Eigenlijk ben je gewoon met vreemden je leven aan het delen.... Maar wel hele leuke vreemden. En inderdaad wat je niet kwijt wil dat zeg je ook niet....
Oja ik ben net terug van alle boodschappen.... Ik heb bij Wibra en Zeeman het één en ander gehaald. Vond niet alles even mooi wat er hing, maar heb toch een paar schattige pakjes en sokjes gescoord. En wat onderbroeken. De huidige zitten me niet goed meer, misschien teveel gekrompen... Ze rollen van mijn buik af heel vaak... Dus heb even een paar met van dat fijne elastiek meegenomen..... Hebben jullie dat probleem ook met je ondergoed dat het van je buik afrolt, of hebben jullie speciale zwangerschapsondergoed? Dat laatste vind ik vrij duur. Vandaar dat ik een stel goedkope Zeeman-onderbroeken mee heb genomen. Nu eventjes rustig zitten en ik wil voordat mijn man thuis komt om kwart voor 5 nog de benedenverdieping stofgezogen hebben....
Waardevol, is ook best heftig hoor, ik was 28 toen ik ze beide al kwijt was...erg jong...intussen zijn we heel wat jaren verder waadoor de scherpe randjes van het verdriet van minder scherp zijn geworden. Tijdens een zwangerschap en geboorte wordt je dr wel weer extra aan herrinnerd, maar ook daar slepen we ons wel weer doorheen. Bij de wibra en zeeman kun je soms best leuke dingen vinden, daarentegen kom je dr soms ook helemaal niets tegen. Voor de babytijd heb ik dr ook wel gekocht, nu ze ouder is vind ik die kleertjes niet mooi meer passen en wat vormloos worden. Ik heb zwangerschapsonderbroeken bij de bonprix besteld, deze zitten wel lekker en rollen niet van je buik.... voor de prijs hoef je dat ook niet te laten.
ik heb bij de wibra onderbroeken en boxers gekocht zijn heel erg rekbaar. heel groot, maar zitten heel erg lekker
waardevol dat is een goed idee idd! die onderbroeken! haha ja bij mij zitten ze ook allemaal niet even lekker meer! vind nu boxers het lekkerst zitten...! leuk he dat je lekker hebt geshopt! bij de hema hebben ze vaak ook van die lieve baby kleertjes! Pcootje , nou kan me voorstellen zeg dat je op sommige momenten in je leven er extra aan moet denken.... vreselijk zeg dat je dat al op zo jonge leeftijd hebt moeten meemaken! Winnie , bijna donderdag!! zo spannend voor jullie! ben je zelf ook wat zenuwachtig?? Nou hier weer lekker gewerkt.... en het probleem met chemo heeft zichzelf opgelost! van die patient mocht ik niet meer komen , vanwege mn zwangerschap zo lief he dat ze ondanks al haar pijn en verdriet en ziekte toch nog zo aan mij denkt. (ze is overigens 38 jaar , zo jong nog he!) Heb ook een antw van de VK terug gekregen op de site... maar ja of dat nou zoveel toegevoegde waarde heeft... ze schrijft dat ik met handschoenen aan moet werken , maar dat doe ik zowiezo altijd al!. Nou ja , iig gaat nu een ander team erheen als ik aan het werk ben! dus dat is mooi opgelost.
Ja begin het nu toch wel spannend te vinden. Is ondertussen al 3 weken geleden dat we het hartje hebben gezien. Dus is toch ff weer spannend. Dus hopelijk kan ze het hartje laten horen... Voel me nog wel steeds zwanger en geen bloedverlies en krampen ofzo.... Maar toch spannend
echt spannend winnie! hoop dat jullie as donderdag heel goed het hartje horen!!!! ik ga nu maar even proberen te slapen... welterusten meiden!
Een hele goedemorgen! Pfff wat heb ik weer slecht geslapen. Ik heb wel 2,5 uur wakker gelegen. Rond 6:15 viel ik weer in slaap en om half 8 ging de wekker al weer af. Hopelijk slaap ik dan vanavond des te beter... Gisteravond een hoop lol gehad. We gaan eens in de twee weken naar een levensgroep (kring) van de kerk, jij ook Ella? En we behandelden het bijbelboek Hooglied. En daar staan van die grappige teksten in. Werd er melig van... Strakjes ga ik in de kerk oppassen op kindjes, want er is een activiteit te doen voor de ouders... En dan vanmiddag krijg ik gastkindjes. Ben er denk ik niet vaak vandaag, tenzij ze vanmiddag slapen of lief aan het spelen zijn... Pcootje, ik kan inderdaad ook nog ff op de bon prix site kijken.... Das een goed idee... Ik kan me goed voorstellen dat juist deze dingen als zwangerschap en geboorte het extra moeilijk maken.... Wat was jij dan nog jong dat je ze al allebei verloor. En hun natuurlijk zelf ook. Het is zo'n &^%$#$%^ziekte! Heb je wel schoonouders waar je het goed mee kunt vinden? Ella, Hema heeft inderdaad de leukste kleertjes van die winkels vind ik, maar die zijn net even wat prijziger... Ik wilde gisteren even kijken wat ik voor weinig geld kon scoren. En er moeten nog veeeeel meer kleertjes bij. Ella, aan dat antwoord heb je idd niet veel. Maar het is al niet meer nodig zeker. Wat aardig dat je niet meer bij die persoon hoeft te komen. Dat is zeker jong, 38. Ik wens jullie een fijne dag toe! Liefs!
Goedemorgen meiden. Wat zijn jullie toch snachts aan het doen ik zal het voor 1 keer uitleggen..... 's nachts hoor je te SLAPEN Hier gelukkig geen slaapproblemen. Ik was idd erg jong toen ik mn ouders verloor, maar dat heb je helaas niet voor het zeggen. Ik heb nu 1 schoonmoeder op zich een lief mens maar heb niet echt een klik met dr...mn man ook niet trouwens Ik heb bij mn dochter kleertjes gekocht bij: wibra, zeeman,( deze 2 stopten wel bij 1jr) prenatal, v&d, c&a, bertus ten hoor Tip, koop niet teveel van die kleine maatjes, ze groeien dr erg snel uit. Ella, wat super lief van de chemo mevrouw dat ze je niet meer bij dr wil hebben.....tjeez 38 mannnn dat ben ik ook, moet je toch niet aan denken zeg. Maakt ze nog kans op genezing? Waardevol, houd jij het werken nog een beetje vol? Marnat, hoe is het met jou en je testen?
Hey Meiden, Hoe is het met iedereen? Ik ben al een poos niet meer geweest op de topic's... Zal eerdaags even weer wat teruglezen. Heb het er maar druk mee, vriendjelief heeft een terugval gehad, en is weer van voor af aan....rot depressie's ook grrrrr Dus werken zat er even niet in, en dan ook nog een ongeluk gehad, dus hij zat meer als 2 weken thuis. Gelukkig gaat het inmidels weer wat beter, en is sinds gisteren weer aan het werk gegaan, hopen dat het zo mag blijven. Veder omaatje in ziekenhuis, uitdroging. Dus ik hoop dat het nu allemaal klaar is. Met de zw gaat gelukkig alles goed,ondanks de stress. Morgen krijgen wij een pretecho, en kunnen dan als het kindje goed ligt. Zien wat het gaat worden, ben benieuwd. Hebben jullie trouwens al buikbanden om? Of dragen jullie geen. Heb zulke leuke gezien, en ook maar gelijk besteld Tot snel hoop ik X typ
heej meiden! waardevol , ja idd bij de hema zijn de kleertjes miss idd wat duurder. Ik zou het niet zo goed weten want we hebben die andere winkels niet in het dorp! we hebben wel henk ten hoorn, die heeft ook leuke kleertjes! ik heb al genoeg denk ik. Heb precies volgens het lijstje! en zelfs wat meer rompertjes. leuk al dat oppassen!!! veel plezier! Enne leuk hoor de huiskring, dat heb ik ook.. alleen ik kan nooit! want heb altijd late dienst op die avond. erg jammer vind ik dat. he wat rot , jij kunt ook zo slecht slapen? ik ook hoor! niks aan he! Pcootje , thanks voor de tip! het is idd erg verleidelijk om veel kleine maatjes te kopen.... zo schattig! maar heb 3 pakjes. En iedereen om me heen zegt dat , dat wel genoeg is , want je krijgt ook altijd wel veel kleertjes bij een eerste. En als het niet genoeg is... de hema is dichtbij Tja of ze nog kans maakt op genezing... ik zou het niet weten. ze heeft eerst 20 chemo's voor de boeg en x-aantal bestralingen. Ik hoop het maar van harte. Wel hebben ze een enorme vechtlust. zowel zij als partner. Typje , veel plezier bij de pretecho.. zo hier ook niet echt een goede nacht gehad... nou ja , ben vandaag lekker vrij , dus wat dat betreft maakt het niet veel uit!
Ella, klopt hoor, dat kleine spul is zoooooo schattig. Wat mij bij mn dochter opviel is dat de meesten juist grotere maat kado gaven omdat hun ook allemaal denken dat je dat kleine spul wel genoeg hebt..... maar als je bijvoorbeeld bedenkt dat een beeb rond de 50 cm is bij de geboorte dan past maat 50 al .... 56 kunnen ze daarna vrij snel in en voor je het weet zitten ze in 62, maar dan zit je ook al in de zomer en heb je aan de winterkleertjes niets meer. Hoop voor dr dat ze het gaat redden. Ze kunnen gelukkig steeds meer. Anders vanmiddag ff liggen meid, pak je toch nog je rust
ja idd! ach en als we te weinig kleertjes hebben , dan halen we zo wat erbij! ik geef idd ook vaak wat grotere maatjes als ik op kraambezoek ga! ja doe vandaag wel even wat rustig aan idd , zo nog wel even een uurtje in huis bezig en dan is dat ook wel weer prima! Ga jij nog wat doen? heb je al wat gehoord van dat fornuis?
Precies je kunt beter bijhalen dan kleren hebben die niet gebruikt worden.....spreek uit ervaring Heb volgens mij nog kleren in de zakken zitten waar de kaartjes nog aanhangen..... ik ben zo'n kluns die vooruit kocht en dan zat ze dus in het verkeerde seizoen in de verkeerde maat...doen we nu dus ook niet meer Ik heb vanochtend hier in huis wat dingen gedaan, vanmiddag lekker rust en dochtertijd. Ik heb vanochtend weer met ze gebeld en nu was die persoon die ik gister had gesproken ziek. Ze erkennen wel dat de fout bij hun is gemaakt maar weten me nog niet te zeggen hoelang het duurt voor ze een nieuwe kunnen leveren, heb ze verzocht om me dit vandaag te laten weten zodat we weten wanneer we verder kunnen. Mn man gaat vanmiddag bezig met de badkamer te tegelen.... tis gelukkig erg rustig op zn werk waardoor hij vaak ff wat eerder weg kan
Hoi, daar ben ik weer ff. Pcootje, wat heerlijk dat jij geen slaapproblemen hebt. Het is echt vervelend. Je wilt graag slapen maar je kunt het niet.... En de houding waarin ik lig is steeds weer niet goed en ik moet dus steeds verliggen... Maarja kan ik me vast voorbereiden op gebroken nachten na de bevalling.... Ik vind de kleertjes van Prenatal vaak zo duur... Heb ook een rompertje gekocht van het merk lief, een klein maatje, en die was ook al zo 9 euro.... Babydump heeft ook leuke kleertjes en idd Henk ten Hoor, en de Hema... Ik had al niet veel kleine kleertjes, maar de kraamzorg van vorige week zei juist dat ik wel wat pakjes in maat 56 moest hebben, vandaar dat ik er gisteren nog wel even een paar heb gekocht... Maar niet teveel inderdaad. En ik kwam er achter dat ik al wel 20 rompertjes in maar 62/68 heb. Dus meer als zat lijkt me.... Werken lukt nog prima! Dus kan er mooi nog even mee door gaan. Ik hoop het gewoon tot januari nog te kunnen doen, hoewel ik wel merk dat schoonmaakwerk zwaarder word met bukken en zo, en ik heb het idee dat ik vaker moet gaan zitten tussendoor... Maarja zolang het nog kan... Typje, wat naar dat je vriend zo depri is... En een ongeluk? Niet ernstig hoop ik? Was hij gewond? En je oma in het ziekenhuis... Alles dubbelop. Wat leuk een pretecho. Ben benieuwd wat het word. Ga je het hier ook melden? Hier heb ik één buikband, maar ik vind hem niet fijn dus draag hem dan ook niet. Maar dat zal voor iedereen wel verschillend zijn hoor. Ella jammer dat je nooit naar de huiskring kan.... Hoe gaat dat eigenlijk straks na je bevalling? Heb je dan nog wel avonddiensten/ nachtdiensten? Of ga je dan andere uren werken? Irri he die slechte nachten.. Ga je nog op bed vanmiddag? Dat kan mooi als je vrij bent... Groetjes!
waardevol , haha dat zijn idd genoeg rompertjes! maar of het ook genoeg zijn in de praktijk... ach een rompertje is ook zo gekocht toch!? lastig he die vermoeidheid... Nee ik ga vandaag niet meer slapen hoor! doe gewoon wat rustiger aan. Ik ben slaapproblemen opzich wel gewend... want heb daar al mn hele leven last van. Het ging de laatste tijd wel weer goed , denk door de zwangerschap dat ik wat vermoeider was! Ja ik blijf in de late diensten werken vooralsnog. Op deze manier hebben we minimale oppas nodig! dus dat is dan ook wel handig! pcootje , hahaha ja het is erg verleidelijk idd om vooruit te kopen! en dan is het het volgende seizoen! ik moet daar ook wat mee uitkijken , want ik beval als het goed is in maart en dan ga je toch de lente wat tegemoed.
Waardevol, nou de rompertjes kunnen hard gaan hoor, weet niet of je BV of FV gaat geven, maar bij BV heb je af en toe zulke spuitluiers dat het nog tot de nek aan toe zit en dan gebeurt het wel eens dat je witte rompertjes niet echt schoon meer krijgt dus die gingen hier in de container. Prenatal heeft ook wel goedkopere kleertjes hoor, dat hele dure koop ik ook niet voor die kleintjes, nu doet ze dr langer mee vind het nu dan ook minder erg om eens in de buidel te tasten. Ik vond de hema soms nog duurder dan de prenatal. Misschien komt het "slaapprobleem" mij ook niet bekend voor omdat ik eingelijk al jaren slecht slaap door mn fybro... misschien dat het me daarom niet opvalt....maar ik lig niet wakker van de beeb in ieder geval.... moet zeggen dat die wel steeds actiever wordt,tis steeds vaker feest in mn buik. Ella, ja is echt verleidelijk hoor, helemaal in de opruiming moet ik me beheersen om toe te slaan