@waardevol, super dat het goed was. Jammer dat de beelden niet scherp genoeg waren voor het hartje, maar net wat je zegt, we gaan dr vanuit dat ook dat goed is!
waardevol , wat fijn dat alles goed is!!!! jammer dat het hartje niet helemaal duidelijk te zien was.. maar net als wat jullie zeggen , we gaan ervan uit dat het goed is!!!!!! haha best apart dat je dan nu nog niet zeker weet wat het geslacht is?? of valt dat wel mee? wat dacht de echoscopiste? Fijn dat jullie over 2 weken weer mogen komen!!! hopelijk is het hartje dan wel goed te zien!
Hoi! Ik schreef dat ik gelijk ook op jullie zou reageren na mijn berichtje over hoe het met de 20 weken echo ging. Maar net op dat moment ontving ik onverwachts bezoek. En het kwam er niet meer van, vandaar een verlaat berichtje. @ Pcootje, wat goed dat het over is, het zere nekje van je dochter. Gelukkig maar. Misschien een koudje gevat en gewoon een stijve nek... De kinderwagen heeft hele aparte kleuren. Een beetje blauw/ paars achtig. Maar wel mooi. Die kleur kinderwagen zie je niet zo vaak... @ Ella, ik geloof dat ik wat heb gemist, maar gaan jullie verhuizen/ kijken voor een ander huis? Leuk zeg... Gaat dat allemaal wel lukken met de zwangerschap, aangezien we allebei al op de helft lopen... Je omschrijving 'klinkt' goed van het huis. Idd nog niet zo oud. Spannend dat jij donderdag je 20 weken echo hebt... Dan hoor jij ook het geslacht. Best jammer dat ze het niet zeker wist wat het geslacht van onze baby is.... Kan ik nog geen spulletjes kopen op geslacht. Maar over twee weken kan ze het vast wel bevestigen, dan is het misschien allemaal wat beter/ groter in beeld omdat de baby gegroeid is. Ik stuur jullie even een pb-tje over het vermoedelijke geslacht. Fijne avond nog/ welterusten! Groetjes!
thanks voor je pb-tje!!! wat spannend allemaal!!! hopelijk hebben jullie over 2 weken de bevestiging!!! he wat een mooie kinderwagen zeg! die kleuren zie je idd niet veel! leuk hoor! ja we zijn idd bezig met een ander huis! heel erg spannend! maar denk wel dat het doorgaat! heb er wel zin in hoor! lekker een baby kamertje inrichten , tja eigenlijk moet alles geverfd worden haha! ben net terug van mn werk.... pfff na 2200 dan begin ik het te voelen! ben wel sneller moe ofzo. Morgen nog en dan lekker 2 dagen vrij! is ook wel weer fijn! Welterusten!! Xx
@waardevol, klinkt leuk jullie kinderwagen. bedankt voor je pb, je hebt gelijk dat je het zo deed, zou inderdaad niet leuk zijn als een ander het las die je kent....spannend hoor over 2 weken, kijken of ze gelijk hebben. @ella, rustig aan he!
doe ik hoor pcootje! heb me nu voorgenomen dat ik het huishouden niet doe als ik dienst heb die dag! zodat ik overdag een beetje rustiger aan kan doen. ik verschuif het naar de woensdag , dan ben ik toch vrij! hoe gaat het vandaag met jouw!?
Oke meid, verstandig....misschien anders overwegen om diensten te ruilen met dag diensten...als dat mogelijk is, ben bang dat je de late diensten niet vol gaat houden tot januari. Met mij gaat het goed hoor, vanavond lekker naar de kapper, eindelijk mn uitgroei bijwerken.
leuk is dat he! lekker naar de kapper!!! veel plezier! ja idd , ben bang dat ik anders eind januari ook niet haal! maar goed , heb al meerdere malen dit aangekaart.. het probleem is dat ik een avond-contract heb... dus al mijn uren , daar moet een vervanger voor komen! En in de dag is nu weinig ruimte... en ik wil natuurlijk wel aan mn uren komen ik doe nu al rustiger aan in huis , dat is echt niks voor mij
Ja joh, heerlijk...ziet er al een tijdje niet meer uit, maar had gevraagd aan de vk hier op het forum of je wel kon verven/blonderen/permanenten in de zwangerschap omdat je er op het net nogal verschillende dingen over las...zei adviseerde me om het niet in het 1ste trimester te laten doen...dus tja dan loop je ff voor piieppppppp Meid, tis heel kort door de bocht toch heel makkelijk, zij horen voor vervangend werk te zorgen en als ze dat niet doen is het gevolg een ziekmelding....dan worden ze door de wet poortwachter wel verplicht iets anders voor je te zoeken...en houd jij gewoon je avondcontract! Jij en je baby zijn nu belangrijker dan alle andere hoor
ja??? ok! ja ik had al wel eens gehoord van die wet poortwachter! Dus als ik echt het niet meer aankan het werk , dan kan ik dat aangeven en moeten zij voor vervangend werk zorgen?? wat voor werk?? kantoor werk? dat zou wel fijner zijn op den duur denk ik! maar heb je daar dan geen doktersverklaring voor nodig? ach die krijg ik dan ook wel natuurlijk als ik echt niet meer kan werken!
Als jij het niet meer vol houd dan zul je je op den duur toch ziek moeten melden, nu heb je sinds de laatste jaren de wet poortwachter, deze verplicht zowel de werkgever als de werknemer mee te werken aan terugkeer op de werkvloer...als eigen werk niet mogelijk is dan in vervangend werk. In jouw geval zouden dat dagdiensten kunnen zijn maar ook minder zware taken. In een tehuis kun je bijvoorbeeld wel in de koffiekamer helpen als gezelschap/ondersteuning ipv de zorg zelf. De thuiszorg zal wat lastiger zijn omdat je daar veelal alleen werkt. De arbo arts zal hierin adviseren bij ziekte .... Tis alleen prettiger dat je leidinggevende er zelf aan meewerkt zonder dat jij je eerst ziek hoeft te melden natuurlijk, dit is wel beter voor de arbeidsverhoudingen......maar goed als je het meerdere keren hebt aangekaart, desnoods met de mededeling dr bij dat je je anders ziek moet melden omdat je het echt niet meer vol kunt houden...... en er niets dan nog wordt ondernomen door je werkgever....dan is de laatste actie van jouw kant een ziekmelding. lees deze link maar eens: https://intranet.tudelft.nl/live/pagina.jsp?id=a7aba154-0340-40fa-80af-112e52f5840c&lang=nl
ja precies! ik denk wel dat mn leidinggevende eraan mee wil werken.. heb het wel aangekaart... maar nog niet zover dat ik echt niet meer kan en dat dan de enige optie is om me ziek te melden! maar wel fijn om dit te weten idd! thanks voor de info!!!! hoe is het trouwens met je meisje?? heeft ze nog last?
gelukkig maar!!!!!!! is je vriendin nog geweest dit weekend? om jullie te helpen!? ja thanks voor de link!!!
hoop dat ik ook snel wat hoor van die natasja die van die armbandjes!!!! want ze was opzich wel snel met reageren... maar heb de polsmaten doorgegeven en nu hoor ik niets meer.... wacht deze week nog even af en anders mail ik haar gewoon weer!
Nee, mn vriendin belde vrijdag dat ze niet echt fit was en of ik het wel goed vond dat ze dan kwam omdat ze me niet wil aansteken...heb dr uitgelegd hoe de toestand op dat moment was met onze dochter. Aan de hand daarvan heeft ze zaterdag eerst gebeld, maar manlief had besloten thuis te blijven nadat onze dochter krijsend wakker was geworden van de pijn. Ze komt nu in de herfstvakantie, ze werkt in het onderwijs. He, das jammer dat ze nu ff niets laat horen, kun je dr niet bellen? je hebt nog niet betaald toch???
nee ik heb nog niet betaald!!! ik heb ook geschreven dat ik het armbandje eerst wilde zien als ze hem af heeft! pas dan beslis ik hoor! straks vind ik hem helemaal niet mooi nou gelukkig kan ze dan in de herfstvakantie komen! dat is wel het voordeel als je in het onderwijs werkt he!
Gelijk heb je. Zou ik ook doen. Ja dat is wel lekker hoor in het onderwijs, maar verkijk je dr niet op....ook in de vakantie is ze nog veel op school, veel savonds weg voor huisbezoeken, schoolavonden en dan voorbereiden van de lessen en nakijken...dingen die je niet ziet, maar waar wel veel uren in gaan zitten, daarnaast kunnen ze geen vrije dag opnemen buiten de vakanties om.
ja klopt! mn ouders zitten ook beiden in het onderwijs.... altijd smoordruk! Enne ze raden het niet aan hahaha ze hebben er toch spijt van! best jammer....
haha das toevallig. Is ook drukker dan dat het lijkt hoor. Jammer hoor dat ze dr zoveel spijt van hebben, geven ze les aan basis of voortgezet onderwijs? Mijn vriendin doet groep1,2 Kheb ff gezocht naar een vervanger voor het geval je niet meer hoort, maar deze is ook erg leuk (vind ik hahaha) Ria's Style - Delfts blauw Delfts blauwe 2 rijen armband 119