Zwangere meiden uit de provincie Groningen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Waardevol, Heb je ff uitgenodigd als vriend en de foto in mn prive album gezet, kun je ze daar ff bekijken ;)

Irritant is dat he, heb ik dus ook wel eens en dan altijd als je bijna klaar bent met tikken he en niet in de 1ste zinnen :x

Als het je met een dietiste beter afgaat moet je dat doen, jij moet je dr goed bij voelen anders werkt het niet.

Au jij ook al een man met een zere rug, beterschap!

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dankje!

En ja het is behoorlijk irritant. :(

Ik heb de foto's bekeken. Echt leuk zeg, die kamer.
    En wat een knap dochtertje heb je...
    Die laatste foto is in Emmen, of niet? Leuk, heb ik haar ook eens gezien...

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    ja is zeker irritant...het geberut me dan ook nooit met een korte opmerking

Dank je, wij vonden het toen ook wel leuk.

:) Tnx, ja was in centrum van Emmen

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Meiden ik heb even een vraagje aan jullie : ik heb op moment een zwaar gevoel op de buik wat kan dat zijn?
    En is het goed om zwitsel mama te blijven gebruiken daar voor?
    Ik slaap er wel goed op !!

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Marnat, Ik zou het niet weten meid. Ik herken het niet van mijn miskraam. Zwitsal mama kan geen kwaad, lekker blijven gebruiken als je je daar goed bij voelt.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Pcootje@ Ik blijf mama zalf lekker gebruiken, dankje voor je antwoord, het gaat vandaag wel wat buik betreft.

Miss iemand anders?
    Ik vraag wel even in mijn eigen topic.

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hoi Marnat,

ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn. En anders stel je die vraag bij de verloskundige op deze site. Of je belt maandag je gyn erover... Wat voor druk heb je dan? Een baksteengevoel of kramp? Sterkte ermee iig.

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Waardevol@ Het was een baksteen gevoel kun je zeggen.
    Het is nu weg , ik kijk het even aan en anders bel ik het ziekenhuis.

Verder ben ik goed ongi!!

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hoe gaat het nu met je buikpijn Marnat? Heb je nog gebeld?

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    marnat , ik zou ook niet weten wat dat kan zijn?? wel vervelend zeg...
    en heb je al wat meer duidelijkheid?
    Heb het hele weekend aan jullie gedacht.... ben ook nog een aantal keren door jullie straat gefietst!

Pcootje , ik ga zo ff de foto's bekijken!!! :)
    leuk hoor al die foto's!
    En hoe vond je schoonmoeder het huis??

Waardevol , ik heb ook een tijdje bij dietiste gelopen , maar dat was vanwege intolerantie. Vond het ook prettig daar idd.
    he wat erg zeg voor je man dat hij zoveel last heeft van zn rug! Hopelijk is dat snel wat voorbij! sterkte voor hem!
    haha kan me voorstellen dat je het jammer vond dat hij de spulletjes niet kon ophangen!
    wow jullie zijn al lekker klaar met het kamertje!
    Ik denk niet dat mensen dan raden dat het een kamertje is voor een jongen. Aangezien de mensen die ons kennen wel weten dat we antraciet op de muur erg mooi vinden. Denk dat ze dat wel bij ons verwachten. Daarom vind ik juist een babykamer in disney thema ook erg leuk hoor! Ben nog wat in twijfel.
    Maar denk dat we de kleur uitzoeken als we in de verf winkel staan! ;)

Winny , leuk veel geshopt dus!
    dus jullie hebben het kamertje ook al?

Hier weer gewerkt ,was een drukke route!
    blij dat ik morgen weer vrij ben...:)
    Heb nog wel wat last gehad , zal morgen even bellen. het is wel al wat minder geworden gelukkig.
    Verder dit weekend niet veel gedaan! Volgende weekend weer lekker vrij... kan ik me al helemaal op verheugen!

waardevol , ja haha we schelen maar 2 dagen... ben ook benieuwd hoor wie van ons het eerste bevalt!

11. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

@ ella
    nee we hebben het kamertje nog niet. Hebben de keuze nu tot 2 beperkt. De ene is op voorraad, de andere moet besteld worden.
    Gaan in de kerstvakantie behangen en willen dan wel graag het kamertje bestellen. (ons kennende staan we binnen 2 weken bij de winkel om te bestellen)
    De kinderwagen gaan we dinsdag bestellen, Is gewoon een te gunstige aanbieding bij de ing. Hopelijk is de juiste kleur er dan ook.
    Ben nu aan het kijken of we dingen van familie/vrienden kunnen lenen, dus ff een lijstje aan het maken. Dan kunnen ze ff specifiek kijken.

Heb vannacht heerlijk geslapen met mijn voedingskussen, als dit ean aantal nachten zo gaat, ben ik een blij mens.
    Had het echt ff nodig.

Welterusten @ all

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    slapen met voedingskussen? ow moet er niet aan denken!
    veel te groot hoor ;)

haha dat is lekker op tijd dat jullie kamertje af is! nou leuk hoor!

13. winniethepoeh

Ja is oko wel met een reden dat we het in de kerstvakantie in orde willen hebben hoor.
    Mijn vader gaat behangen en heeft alleen in de kerstvakantie tijd.
    Verder heb ik zelf in januari tentamens en ik februari gaan we 2 weken op vakantie. Daarna heb ik een heel groot project op school. En al dat afgelopen is zijn er alweer tentamens in april. En omdat ik nu al last van me bekken heb (helaas) Ben ik bang dat ik op het laatst niet veel meer kan... Dus zekere voor het onzekere en lekker in de kerstvakantie in orde maken.

En zoveel werk is het eigenlijk niet... Behangen, meubels in elkaar en gordijnen bestellen. Dan is de slaapplek in orde. We hoeven niet verver, hebben een nieuwbouwhuis en kunsstof dueren en kozijnen. En toen we hier kwamen wonen hebben we meteen een laminaatvloer erin gelegd.

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    owja dan is het wel handig idd als het tijdig af is....
    balen dat je nu al last hebt van je bekken!

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Een goeiemorgen!

Hier lekker uitgeslapen en vandaag vrij. Nog meer mensen vrij? Of moeten jullie werken?

Ella, heb je al gebald met je vk? Wat werd er gezegd? Ik hoop dat het gauw weer beter gaat met je buikpijn...
    Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk word op de muur!
    Wat vervelend van die intolerantie. Heb je dat dan nog steeds en zit je daar je hele leven aan vast? Dat is toch een allergie voor bepaald voedsel? Lekker dat je het volgend weekend vrij bent... Dat heb je volgens mij wel verdiend, want zo te horen werk jij best veel. ;)

Winniethepoeh, ik moest er ook wel even aan wennen hoor, met zo'n dik kussen tussen de benen. Inmiddels gebruik ik hem niet meer en probeer ik zelf naar een goede houding te zoeken in bed. Maar hij zal vast nog van pas komen na de bevalling, met voeden.

Fijne dag allemaal!

Liefs!

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    waardevol , wat lekker dat je vrij bent!!!! ga je nog wat speciaals doen? of gewoon lekker rustig aan?
    ik ook!!! :)
    heerlijk he! heb net 3 late diensten gehad en vandaag lekker vrij.
    moet morgen weer werken.

ja ze denken aan lactose intolerantie. Dan niet erg extreem , maar gewone melk kan ik bvb niet meer drinken. ik moet ook wel een beetje uitkijken met die producten , maar eerlijk gezegd doe ik dat pas als ik weer last krijg.
    Heb het niet in extreme vorm gelukkig!

en nee heb nog niet gebeld , het is min of meer weer weg....
    ik voel de baby zo goed he!
    ooooh wat ben ik benieuwd :)

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ella, gelukkig dat het zo goed als weg is....
    Lijkt me erg vervelend om lactose intolerantie te hebben. In best veel dagelijkse voedingsmiddelen zit melk... Dus daar moet je dan zeker heel erg op letten.

Heb je een lekkere vrije dag gehad?

Wat is het rustig hier vandaag? Waar was/ is iedereen? ;)

Ik heb vandaag de koelkast schoongemaakt, in huis schoongemaakt en de was gedaan en boodschappen. Verder niet veel bijzonders eigenlijk. (zp-en natuurlijk :) )

18. winniethepoeh

Had vandaag college. Opstarten van het nieuwe blok.... pffff.... wordt weer wat?

Whoohoo donderdag sneeuw! Vindhet er dan altijd zo mooi uitzien. Hoef gelukkig niet weg, anders zou ik het ook niet zo leuk vinden hoor.
    Alhoewel we vrijdag wel een urnbijzetting hebben. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen....

Verder niet veel nieuws hier. Ga zo maar ff me bedje opzoeken

Welterusten

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Goeiemorgen dames!

Lekker geslapen? Hoe gaat het met jullie?

Ja donderdag sneeuw inderdaad. Ik moet er donderdag wel uit, maar dan pak ik de auto wel. Voel me dan altijd veiliger dan op de fiets. Ben benieuwd hoeveel sneeuw er valt, het zal wel natte zijn...

WinniethePoeh, een urnbijzetting? Wat houd dat in? Hebben jullie pas een crematie gehad?

Fijne dag allemaal!

Ik heb vandaag twee oppaskindjes hier thuis!

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    waardevol , lekker weer aan het werk zo te lezen!
    donderdag sneeuw?? hiihi we gaan alweer echt de winter in! :)

Winnie , urnbijzetten? :(

hier straks weer late dienst... eerst nog maar even wat dingetjes in en rondom huis doen!
    ga lekker bami koken voor 2 dagen!!!!! heb ik het morgen lekker makkelijk ;)

pcootje! hoe is het met jouw???

Deel Deze Pagina