Waardevol, Als dat zo is dan zal het nu in stuit liggen. Kan ook dat de beeb meer een bokser is dan een voetballer en dat het wel met het hoofdje naar beneden ligt.... ach ze hebben nu nog zoveel ruimte dat ze alle kanten nog op kunnen. Ik heb trouwens het weekend de beeb gevoeld aan de buitenkant. Had mn hand op mn buik liggen en toen kreeg ik een paar rake schoppen..... nu nog wachten tot papa en dochter het mogen voelen . Het blijft een bijzonder gevoel vind ik
Pcootje@ Heeft een voetballer in de buik hihi. Hier gaat het wel , op moment geen last van de buik. update in mijn topic over ziekenhuis. Die hebben ons gerust gesteld. Knuf voor iedereen!!
Pcootje, wat gaaf hee dat jij ook de baby nu van de buitenkant hebt gevoeld. Ik vind het ook een bijzonder gevoel. Nu weet ik helemaal niet meer hoe de baby ligt. De baby is nu ook wakker en ik deed zojuist mijn shirt omhoog, zodat mijn blote buik zichtbaar was, en voor het eerst zag ik mijn buik bewegen toen de baby schopte, een halve cm omhoog of zo, dat stukje. Echt leuk... Dus nu twijfel ik idd aan de houding. Misschien ligt ze dan toch wel met het hoofdje naar beneden en is ze gewoon aan het boksen. Marnat, ik las het idd vanmiddag in het topic dat je het zkh had gebeld.... Mooi dat je nu gerustgesteld bent.
Marnat, haha een kleintje Koeman Had je verhaal gelezen over het zhuis. Fijn dat ze je daar gerust hebben kunnen stellen. Zo'n rust periode is ook wel even lekker he, even niets moeten en alles mogen. Heb je al iets van de thuiszorg gehoord? Waardevol, haha geweldig, ze speelt nu al een spelletje met je
Pcootje@ Nee nog niks gehoord van thuis zorg. Donderdag ga ik naar de bijeenkomst , zie wel wat dat is. En idd even doen waar we zin aan hebben voelt wel lekker hoor. We mogen bellen wanneer we er aan toe zijn om verder te gaan. koeman of een nieuwe aan komende spits van fc Groningen Zij ik ook nog vandaag tegen mijn zusje ze moest lachen , kindje beweegt veel zij ze , smorgens en s avonds gebeurt dat. 24 Week is ze nu volgens mij.
Marnat, ben benieuwd hoe dat gaat donderdag, uit mn eigen thuiszorg wervings tijd kwam er een hele groep sollicitanten die allen tegelijk de uitleg over de thuiszorg kregen, daarna een soll formulier in konden vullen en dan nog een kort gesprekje met een zorgmanger kregen, vaak daar op aan sluitend de uitslag.... eens zien of dat intussen veranderd is Eerst rust meid, even geen hormonen in je lijf hoeven spuiten, even weer lekker jezelf kunnen zijn, ik heb daar ik mn rustmaand heerlijk van genoten. Tis wel erg prettig dat je zelf kunt aangeven wanneer je weer verder wilt. Haha als onze beeb het voetballen van ons moet leren dan wordt het niet hoor, wij kijken geen voetbal en weten zelf geen doel te raken Is je zusje ook een voetbalgek net al jij?
Dit gaat niet om een sollicitatie , dit is een commissie heeft in de krant gestaan. Kijken hoe we het probleem op kunnen lossen wat betreft te weinig handen aan het bed.
marnat, ik heb je verhaal nog niet gelezen... sorry! zal ik zo even doen! sterkte bij de thuiszorg! Hoop dat je snel aan het werk kunt hoor. Ik was trouwens weer in de flat waar jij ook regelmatig komt.... heb je jammer genoeg niet gezien! waardevol , gelukkig maar!!! heb je de baby weer goed gevoeld! enne leuk zeg dat je haar zag schoppen! Pcootje , gelukkig! daar ben je weer! he wat rot zeg dat je weer zo last hebt van fybro..... sterkte daarmee! Heeft dat met het weer uit te staan!? ik heb echt zin in sneeuw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en dan net zo'n winter als vorig jaar!!! was wel gevaarlijk idd naar mn werk toe en weer naar huis , maar vond het zo leuk! ik hou ook erg van de zomer hoor , vind dat ook heerlijk. de lente ook en de herfst vind ik het minste. Lekker boeiend he dat jullie dat nu van mij weten ik ga ook uit van 26 weken is 6 maanden hoor! he maar niet zo gaan denken hoor.... hoop echt niet dat jullie een couveuse kindje krijgen. ik zal even het stukje van marnat gaan lezen!
PcOOTJE@ Sorry las gister over je andere vraag heen. Nee mijn zusje is geen voetbal gek net als ik. Onze ouders houden wel van voetbal. Ella@ Het weekend ben ik bij de flat geweest! maar was jij al weg of je was er niet na 19 uur was ik daar.
Goeiemorgen! Ben net wakker! Heerlijk geslapen... Marnat, ik heb het denk ik niet helemaal gevolgd, maar je gaat solliciteren bij de thuiszorg? (Thuiszorg Groningen????) Als wat? Heb je dan momenteel geen werk? Ella en Marnat, wat grappig dat jullie elkaar kennen/ weleens zien. Kennen jullie elkaar echt van zp, of kenden jullie elkaar al? Ik vind het heel boeiend om te weten dat jij de herfst het minst leuk vind. Qua weer vind ik dat denk ik ook, maar ik vind de natuur er dan wel prachtig uitzien met al die vallende gele/ bruine/ rode blaadjes en kale bomen. Maar ik hoop niet dat we zo'n winter als afgelopen winter hebben. Want toen sneeuwde het in maart ook nog. En als het in maart 2011 zou sneeuwen en ik moet naar het ziekenhuis gereden worden om te bevallen, dan vind ik het geen prettig idee om te maken te hebben met gladheid etc.... Mannetje is dan waarschijnlijk al bloednerveus achter het stuur, met een puffende vrouw naast zich. Hier ook geen voetbalvrouw hoor... Wel een voetbalkijkende man. Gelukkig krijgen we straks een KPN-pakket en nemen we geen Eredivisie-live meer in ons pakket. Word gek van die zender. Joehoe jij nog 99 dagen... Ikke 101!
marnat , ja klopt ik was het weekend wel in de flat! maar rond 1900 ben ik daar klaar en vertrek ik weer jammer , zijn we mekaar net mis gelopen! Waardevol, nee marnat en ik kennen mekaar hier van het forum! heel toevallig kwamen we erachter dat zij in de wijk woont waar ik altijd werk! en haar schoonouders wonen in een flat waar ik veel clienten heb! we hebben mekaar nu ongeveer 3x getroffen bij die flat! echt heel leuk! zijn wel altijd korte praatjes , want tja ben aan het werk... maar let er nu altijd op of ik marnat zie! en soms rij ik even door hun straat , ook al moet ik er niet langs... daar heb je helemaal gelijk in hoor! de herfst is wat dat betreft ontzettend mooi! al die kleuren... en zoals nu is het weer ook erg mooi , mooie blauwe lucht , zon erbij! ik bedoelde meer de regenachtige herfstdagen vind dat zo saai... ach zo is er altijd wel wat nee idd een ritje ziekenhuis met sneeuw en gladheid is idd ook niet ideaal...!! jij 101 dagen!!! morgen op de 100 en daarna ook aftellen met 2 cijfers! leuk! pcootje , hoe is het met jouw vandaag? heb je nog steeds zo last van je fybro?? Hier lekker vrij vandaag! Ga vanmiddag naar mn kleine nichtje! neem ook even fototoestel mee. Het gaat gelukkig ontzettend goed met haar (zij lag toen zo lang in het ziekenhuis)
trouwens hier beiden geen voetbal fan.... ik vind het soms nog leuker als mn man. dat wordt nog wat als ons kindje graag op voetbal wil HAHAHA staat mn man elke zaterdagochtend bij het voetbalveld HAHAHHAAAAAAAAA
Sneeuw en bevallen, dat was ook mijn grootste angst toen ik zwanger was van mn dochter.... ik zag het helemaal al gebeuren midden in de nacht hals over kop richting zhuis en dan met een berg sneeuw en wegen die schoon waren.... gelukkig was dat niet zo,m aar bij het idee alleen al was ik bloednerveus. De dag nadat mn dochter was gehaald sneeuwde het wel en lag ik dus te stressen in mn bedje of manlief wel goed over zou komen voor bezoek, toen hij dr net was begon het harder te sneeuwen en toen heb ik hem weer naar huis gestuurd Ella, Ja, mn lichaam doet nog pijn, maar dat gaat pas in de lente weer over hoor, de kou en nattigheid moet eerst weer uit de lucht zijn bij mij. Kheb de kachel nu een graad hoger en warme kleren aan dan beperk je dat kou gevoel nog wat mee. Mijn ouders keken ook altijd voetbal op tv, tot mn grote ergenis, toen ik zelfstandig ging wonen heb ik nooit weer voetbal gekeken en gelukkig houd mn man dr ook niet van. Wij kijken sowieso erg weinig tv.
Waardevol@ De ww heeft mij gebeld of ik als oproepkracht wil werken bij thuiszorg of ze mijn cv daar mag neer leggen, Ik wacht nu op telefoon . en morgen daar dus heen naar de bespreking wat dat presies is weet ik ook niet. Ik werk al heel lang niet meer !! ik kom uit de zorg. Ella heeft je al uit gelegt hoe we mekaar kennen.
Hier komt mijn 9000 ste berichtje! Joepie!!! Ella, wat fijn dat het met je nichtje weer goed gaat.... Hoe oud is ze nu? Veel plezier bij je nichtje. (maar je zult er al wel lang zijn...) Aaah op die manier kennen Marnat en jij elkaar... Hoe herkende je Marnat dan in die flat? Of herkende Marnat jou? Want waarschijnlijk vraag je dan eerst heel voorzichtig: "Ben jij Ella/ Marnat van zwangerschapspagina?" Pcootje, ach het zal ook vast allemaal wel meevallen met sneeuw in maart. De laatste winter was ook wel extreem slecht... Wat vervelend dat je lichaam pijn doet. Marnat, spannend dus.... heb je inmiddels al telefoon gehad? Ben benieuwd of het wat word... Groetjes!
Waardevol, gefeliciteerd met je 9000ste berichtje Toen wij de sleutel kregen van dit huis lag er een halve meter sneeuw op 1 maart