Ella, daar ben je weer. Het was bij ons andersom hoor, eerst mn dochter en toen de miskraam . Leuk he dat kinderen zo op je kunnen reageren, ze herkennen al snel hun mensen hoor en ze hebben daarin ook zeker hun voorkeuren. Pijn in de liezen heb ik ook in combinatie met pijn in mn bil/been, ben bang dat het wel de bekkens zijn....maar hoop nog steeds op de banden Het kan zijn dat je na de bevalling wel een cyclus hebt hoor, ik had immers ook iedere maand mn menstruatie ondanks mn pcos. De boel is nu natuurlijk ff ontregeld en moet zich straks ff instellen op de nieuwe situatie. Ik snap heel goed hoor als je het over een 2de hebt. Ovu testen is idd niet betrouwbaar bij pcos. Waardevol, werk ze straks, we zullen ons inhouden met tikken vandaag
waardevol , leuk dat je nog even kon reageren! en zie dat je nog online bent hahahaha! werkze hoor! Enne wat leuk zeg dat jij die zwitsal parfum ook hebt! ruikt idd wel lekker , maar ik spuit het zelf denk ik niet zo snel op. miss een beetje op mn sjaal! dat vind ik ook altijd wel lekker! pcootje , oo ok eerst je dochter en toen de miskraam. Nou lijkt me zo heftig om mee te maken... hoop dat nooit mee te hoeven maken. Inderdaad mn cyclus kan zo weer op gang komen en normaal zijn! haha lichaam zit toch onvoorspelbaar in mekaar. lastig hoor dat je juist nu zoveel last hebt van de fybro... dat is dan wel een terugkerend verschijnsel natuurlijk. Wat dat betreft woon je helemaal in het verkeerde land. Dus jullie herkennen die pijn wel idd. Nou pijn is het bij vlagen... nu idd maar hopen dat het de banden zijn!
Ella, een miskraam is zeker niet leuk,maar ik kan het wel relativeren. De natuur stoot het niet voor niets af, er zal wel iets niet goed zijn gegaan in de deling van de cellen. Het maakt het wel extra vervelend als zwanger worden zo moeilijk gaat en dat je dan blij bent met de zwangerschap en het gaat mis, je weet dat het dan weer erg lang kan duren, misschien zelfs nooit een vervolg gaat krijgen. Hoop voor jullie dat jullie het niet mee hoeven te maken. Zwitsal is idd een heerlijk geurtje
hihiihi ja apart he! die geur blijft gewoon altijd lekker! ja idd het lichaam stoot het niet voor niks af. En opzich is dat ook een mooi gebaar... want ik denk dan altijd maar dat het kindje dan miss niet levensvatbaar zou zijn. maar het lijkt me ontzettend moeilijk. inderdaad al helemaal als je er zo lang op wacht en het zo gewenst en verwacht is! Marnat zit er nu helaas midden in.... moet nog zo vaak aan haar denken... vind het zo oneerlijk. kon ik maar wat voor dr doen! maar ja dat gevoel zullen jullie ook wel herkennen denk ik.
Ella, dat is idd de onmacht van de mens. Behalve ze steunen kun je verder niets voor ze doen. Ik Gun haar een vruchtbaar 2011. Ben je al bij je nichtje geweest, hoe gaat het nu met dr, is nog wel of niet geopereerd??
oja daar was ik gisteren! nou het gaat gelukkig super goed met dr! ze is niet meer geopereerd... binnenkort gaan ze wel haar darmen onderzoeken om een bepaalde ziekte/aandoening uit te sluiten... mocht ze die aandoening wel hebben dan moet ze alsnog geopereerd worden. Wat vervelend is voor haar en haar ouders , maar het is opzich een relatief kleine ingreep!
Gelukkig dat het schijnt mee te vallen met je nichtje. Hoop dat de operatie dr bespaart blijft. Was dit de 1ste keer dat je bij dr bent geweest?
nee de derde keer! was een keer bij hun thuis geweest , dat was de eerste keer , daarna werd ze opgenomen in het umcg en ben ik daar geweest en gisteren dus! echt leuk , ik zie haar groeien! ze doet het nu zo goed gelukkig!
Dan zie je het verschil ook goed he. Het echte baby is zo snel weer weg vind ik, vind je niet? Ik bedoel dat verfromelde babyhuidje, dat nuchtere wat ze kunnen hebben, snappie?
ja idd , dat hele echte ''baby zijn'' is er al af! gaat echt snel hoor... ben benieuwd hoe ik dat zelf ga ervaren! he ik ga even een tijdschriftje lezen! kom straks wel weer even langs! hoe is het met het huis trouwens??????
lees ze, ik was al weg zonder het te zeggen Ik vond mn dochter steeds nog heel klein, tot je een jongere baby dr naast ziet voor het eerst, dan blijkt het opeens een reusje te zijn ipv een kleine beeb
Goedenavond! Een miskraam lijkt me ook erg naar en heftig om mee te maken. Maar er zal idd wel een reden voor zijn dat je lichaam het afstoot. Lijkt me ook erg moeilijk om mee om te gaan... Helaas komt het best vaak voor. Hier op het forum lees je er ook veel over. Ella wat fijn dat het zo goed gaat met je nichtje... Hopelijk krijgt ze goede uitslagen uit de onderzoeken en hoeft ze niet geopereerd te worden. Ik heb morgenochtend naailes (activiteit waaraan je kunt deelnemen in onze kerk...) en ik heb badstof gekocht en ga een omslagdoek maken (een handdoek met een mutsje eraan vast, dat heet zo toch?) en heb witte badstof gekocht en naai er een roze lintje omheen. Is wel leuk om iets zelfgemaakts te hebben voor de beeb. Ben benieuwd wat ik ervan bak. Dit word nog maar mijn derde keer dat ik achter een naaimachine ga zitten.... Dan lekker weekend en gaat mijn alsnog de lampjes en gordijnen ophangen, zijn rug is weer goed gelukkig! Jullie nog plannen voor het weekend?
pcootje , ja haha idd! dat heb ik wel vaker gehoord... iedere moeder vind zn kindje nog zo klein.... en dan zie je er een baby naast...en dan zijn ze toch best wel groot! waardevol , lekker gewerkt? Wat leuk zeg dat je een badcape gaat maken!!! ik heb er ook 1! precies dezelfde... alleen mijne heb ik gemaakt toen ik in groep 4 zat..... ik heb altijd vanaf groep 3 ongeveer 2 uur naailes gehad op school! maar nu is het zo leuk om die dingen terug te zien die ik vroeger heb gemaakt! Ben benieuwd hoe je het hebt gevonden! Hier nog 1 late dienst... en daarna lekker 3!!! dagen vrij!!ik wilde graag naar de bios... maar ja mn man moet werken morgen... dus heb geen plannen! Fijn dat je man zn rug weer beter gaat! kan hij mooi idd de baby kamer gaan afmaken!!!
Waardevol, lijkt me ook leuk om te kunnen naaien, maar ik bak daar echt niets van. Heb het op school ook nooit gehad. Heb het een paar jaar terug eens geprobeerd maar helaas het eindresultaat leek niet op het patroon Fijn dat je man zr rug weer over is. Ella, Jammer dat je niet naar de bios gaat, wat voor werk doet je man dan in het weekend? Hier ook geen plannen voor het weekend, manlief gaat weer verder met klussen.
pcootje , wel jammer idd , maar ja hij heeft een groepje van af 1700 tot ongeveer 2200. hij heeft een bijbaantje voor in het weekend. opzich wel jammer want wil zo graag die film zien! Heb dat boek ook gelezen. dus jij ook nog niet veel plannen voor het weekend... je man natuurlijk weer druk bezig in het huis! hoe vordert dat?
Ella, toch jammer hoor, ff lekker dr uit lijkt me wel lekker. Kun je niet met een vriendin? Ik kan helemaal geen kant op in de weekenden. maar goed dat wisten we toen we het huis kochten. Het huis vordert gestaag. De badkamer is intussen betegeld, moet alleen nog even gevoegd worden daarna kunnen de wc en wastafel opgehangen worden. Het goede fornuis zou dr gisteren zijn, maar dat was dus niet het geval. We hebben nu toestemming om de keuken vast te zetten en indien nodig mogen we dit fornuis alvast gaan gebruiken tot de goede geleverd wordt. Dit gaat morgen dan ook gebeuren. VOlgende week verder met de kamer isoleren en wanden afmaken...daarna is het nog een kwestie van behangen, verven en sausen. Mn man moet het nu allemaal in de avonduren en weekenden doen, dus het gaat nu wat langzamer.
ooh wat balen zeg dat het goede fornuis er nog niet is! bah zo is er altijd wel wat he met een verbouwing... nou vind dat het al aardig opschiet hoor! als ik dit zo lees , natuurlijk moet er nog veel gebeuren... wat knap zeg dat je man dat allemaal kan doen! mijn man is ook best handig.... maar ja in een huurhuis komt dat niet echt uit de verf ach hij kan zich straks uitleven op de babykamer. althans... dat hoeft alleen maar geschilderd te worden ja nou ja dan gaan we een andere keer naar de film! vriendinnen wonen hier niet echt in de buurt... dat mis is wel hoor. We gaan morgenmiddag wel even weg... even ergens heen , vind dat altijd wel leuk!
Ik had al zo''n voorgevoel over het fornuis, maar vind het wel netjes dat we deze mogen gebruiken indien nodig. De afwerking kost vaak meer tijd dan je vooraf denkt he, maar het begint dr intussen op te lijken. Klopt, in een huurhuis doe je niet veel aan verbouwen. Komt vast wel een keer als jullie op huizenjacht gaan. Dat probleem ken ik, mijn vrienden zitten ook allemaal op minimaal een half uur rijden en straks nog verder, je wipt dan niet zo maar ff bij elkaar binnen, vaak spreken we dan ook direct een middag en avond iets met elkaar af, dan kunnen we de tijd ff goed benutten. Smiddags winkelen, daarna lekker uit eten en dan savonds thuis ff een spelletje doen of lekker kletsen. 1 van onze vrienden heeft mn man nu al heel vaak geholpen en komt zaterdag ook weer, terwijl hij al de hele week in het westen zit voor zn werk.... wij vinden dat zo super dat we ze volgend jaar ff gaan verrassen met een weekenje weg op onze kosten.
wat ontzettend lief zeg van die vriend! En ook van jullie om hem op die manier te bedanken! fijn he dat echte vrienden altijd klaar staan!!! ik ga zo even koken! kom zo weer!
Ja zijn toppertjes, ik heb bij haar in de klas gezeten op de VZ, ken haar dan ook al 22 jaar en hem dus ook want toen waren ze al bijelkaar. Klinkt raar om te zeggen, maar wij hebben alleen maar echte vrienden die al jaren in ons leven zijn. Al die zogenaamde vrienden en vage kennissen hebben we allang uit onze agenda geschrapt. ZOnde van onze spaarzame tijd Wat ga je koken voor lekkers??? Tot later