nou idd! fijn hoor zulke goede vriendschappen! mijn vriendinnen wonen ook allemaal ver weg! dat vind ik vaak wel jammer... maar ja niks aan te doen. heb net lasagnette in de oven gezet! lekker makkelijk!
Precies, je weet wat je aan elkaar hebt in goede en in slechte tijden. Is ook wel eens jammer hoor de afstand, maar net wat je zegt, niets aan te doen. Mjammie, lekker...en idd makkelijk
ik zal het zo even gaan eten! tenminste als het niet helemaal verbrand is... onze oven staat dus altijd continue op 300 graden.....:S knopje is kapot van de temp-regeling... heb het deurtje wel half open staan... maar ja ben er nu dus niet bij zal zo even kijken! ooh zit ook weer te kijken voor 3d/4d echo... vind het toch wel ontzettend gaaf. maar ja , kost wel minimaal 100 euro... vind dat ook wel weer veel geld hoor!
oops dat is niet handig, hoop dat je het nog kunt eten. Haha meid als je dat zo graag wilt dan kom je over die 100 euro ook wel weer heen...anders heb je straks spijt dat je het niet hebt gedaan.
hihi het was nog erg lekker! en ook niet aangebrand ja moet er nog maar eens even goed over nadenken! jammer trouwens dat zoiets nou weer niet in het verzekeringspakket zit
Gelukkig, heeft het nog lekker gesmaakt.... lijkt me lastig koken. haha als dat in het pakket zou zitten weten we ook direct waarom de premies de spuigaten uitlopen. Ben je niet toevallig binnenkort jarig zodat je geld of bonnen dr voor kunt vragen of een kadobon van sint voor een echo.... scheelt je toch weer in de kosten
haha nee ben nog niet jarig.... in febr! Sinterklaas vieren we niet. Ach ik denk ook niet dat we het doen hoor een 4d echo. Maar zat er zo over na te denken en ben even gaan zoeken en vind het toch wel erg mooi! moet maar eens overleggen met mn man.... Miss dat hij het wel graag wil He nu we het over 5 dec hebben... heb jij die mooie ketting nog besteld????
Oke, jammer was een idee geweest om de kosten te drukken. Ja ik heb die hanger besteld en het is nog mooier dan op de foto, ben dr superblij mee, kon niet wachten tot 5 dec dus het hangt al om mn nek
HAHAHHAAAA dat zou idd ook wat voor mij zijn! leuk hoor dat ie zo goed bevalt en dat ie nog mooier is als op de foto!!!! ja idd dat was anders wel een goed idee geweest als 1 van ons dan jarig zou zijn! ooh ben weer misselijk joh! gisteren ook al eind van de middag. Heb toen flink moeten overgeven. Het was altijd alleen sochtends... nu begint het smiddags ook vaak hopelijk zo weer voorbij , want moet zo weg.
Hoi! Ella wat leuk dat je vroeger altijd al naailes had. Dat heb ik niet gehad hoor op school... Nou de badcape is voor de helft af. Het mutsje zit er al aan vast genaaid en ik moet nog een paar dingen afspelden en naaien en dan issie klaar... Het was gezellig vanmorgen. Met zo'n cluppie vrouwen bij elkaar... Zit nog steeds te overwegen om zelf zo'n naaimachine te kopen. Maar die dingen zijn natuurlijk niet goedkoop, dus moet dr nog even over nadenken... Het moet natuurlijk wel een goeie zijn. Wat lekker dat je 3 dagen vrij hebt na je late dienst. En wel weer jammer dan dat je niet naar de bioscoop kan omdat je man moet werken. Volgende keer maar beter dan... Pcootje, ook lekker toch, een rustig weekendje voor jou.. Wat leuk joh, nog even dus en jullie huissie is klaar. Kun je die weer mooi inrichten. Hebben jullie nu een huurhuis, of een koophuis die wel of niet verkocht is? Jammer is dat he als je vriendinnen hebt die niet in de buurt wonen. Dat probleem ken ik. Ik woon dus zo'n 2 jaar nu in prov. Groningen en voorheen woonde ik in Gelderland waar ik wel wat vriendinnen had, maarja daar ga ik niet meer 'ff' heen voor een bakkie. Ik moet dit allemaal combineren als ik ook naar mijn ouders ga, die daar ook in de buurt wonen. En dat word dan veel op een dag, als je al bijna 2,5 uur moet rijden. Echt een pokkenend allemaal... En hier in Groningen heb ik nog niet echt veel vrienden gevonden. Wel wat contacten, maar afspreken doen we niet echt eigenlijk... Mis wel een beetje een vriendin. Maarja die tijd komt vast nog. Misschien als ik straks moeder ben, dat ik makkelijker in contact kom met andere moeders hier uit de buurt, waar ik af en toe een bakkie kan doen... Maar vind het soms weleens moeilijk en voel me soms erg alleen overdag als mijn mannetje aan het werk is. Maarja een kleintje maakt het ook weer helemaal goed. Lekker afleiding. Ella, lekker gegeten? Mmm lasagnette. Is dat uit een pakje waar je ook een komkommer bij moet snijden met dressing? @ Pretecho: ik wil ook graag, maar de prijs houd ons ook tegen. We hebben net de boel opgehangen. De babykamer word steeds leuker... Ik kan anders wel een prive-album aanmaken hier zodat ik daar de babykamerfoto's in kan zetten. Doe dat liever niet openbaar ivm eventuele herkenning. Dat wil ik niet. En ik zet ze natuurlijk op mijn hyves, en daar kun jij (Ella) ze zien.. Pcootje wat jammer dat jij geen hyves hebt. Ik zal straks die kamer nog even netjes maken, want er ligt allemaal zaagsel na het boren, en even zuigen. En dan wat nieuwe foto's schieten.
Gatver wat balen zeg dat je weer misselijk bent, lijkt me erg vervelend. Hoop dat je dr straks in de auto geen last van krijgt. ja die hanger had ik toen een topic over
Ella wat vervelend dat je steeds nog zo moet overgeven... Wat lang nog in je zwangerschap dat je dat hebt. Dat is niet fijn. Ik hoop voor je dat je misselijkheid snel weg is en dat je zorgeloos weg kunt vanmiddag.
Waardevol. leuk zeg, ben benieuwd naar het eindresultaat van de badcape. Jullie kamertje is echt al bijna af he, super. Ik ga dr ook van uit dat ik straks in het nieuwe huis wel contacten krijg met moeders, ben ik trouwens zelf niet zo iemand die direct iedereen in huis haalt, ben wat dat betreft best wel op mezelf. Je kan foto's ook hier op zp prive neerzetten hoor. Mijn foto's kunnen ook alleen maar bekeken worden door de mensen die ik als vriend heb geaccepteerd. Die keuze krijg je bij het plaatsen van de foto. We hebben nu een huurwoning, die moeten we nog opzeggen maar eerst ff wachten tot het eind van de verbouwing in zicht is
thanks meiden!!! haha heel herkenbaar waardevol wat je schrijft! ik mis ook heel erg een vriendin....., waar je dan zo even langs kunt gaan , even wat drinken ook al is het maar een uurtje etc etc. ze wonen allemaal zo ver weg! zelfs 1 in afrika! Waardevol , leuk joh dat het zo gezellig was!!! enne die badcape wordt vast ontzettend mooi! Ik ben erg benieuwd naar de foto's van de babykamer! Weet niet of ik ze vandaag nog kan zien.... omdat ik zo moet werken! maar anders bekijk ik ze morgen ok? He maar mn moeder heeft laatst ook een naaimachine gekocht .. voor 50 euro! was/is nog helemaal perfect! En ook een vrij nieuwe. Ze heeft em van marktplaats! Pccotje echt leuk hoor dat die hanger zo goed bevalt! hij is ook erg bijzonder!
goed ik ga nog even overgeven... (sorry ) weet dat jullie daar niet zo goed tegen kunnen! En GELUKKIG!!! hebben jullie daar geen/minder last van! En daarna ga ik naar mn werk! tot morgen denk ik! xx
Pcootje, ja ik ga de foto's dan in een prive-album zetten. Heb jij ook gedaan he met jouw foto's. Wel handig dat jullie een huurhuisje hebben. Je huis verkopen loopt zo slecht nu. Dus dat scheelt weer... Ella, Afrika ligt zeker niet naast de deur..... Dan is Gelderland nog dichtbij... Het is idd een idee om op mp te kijken voor zo'n ding. Maar je weet nooit van tevoren of het ding echt nog goed is. Uhh jakkie, je moest weer overgeven. Nou werkse strakjes en tot .... morgen???