hahaha wat ben je daar toch handig in!! die armband is idd ook erg mooi! maar denk wel wat te groot voor haar. maar 1 streng zou ook mooi zijn! mn ouders geven les op voortgezet onderwijs! mn vader krijgt nu de mogelijkheid om les te geven op een hogeschool.... daar heeft hij dan weer wel zin in! die mensen zijn vaker wat gemotiveerder en wat netter! wat grappig! die vriendin van mij die naar afrika gaat voor 3 jaar , die geeft ook les aan groep 1 en 2... of was het nou 3 en 4.... nou ja iig ook aan de kleintjes!
ik ben idd vrij handig met de pc, heb gister de pc van een kennis op afstand hersteld van problemen... is wel leuk zij in zwolle ik thuis Misschien is die dr ook wel in 1 rij of kunnen ze die maken???? pffff voortgezet, daar zou ik gillend gek worden, met die aso pubers van tegenwoordig , ik zou ook direct kieze voor hoger onderwijs, net wat je zegt, die kiezen dr voor en zitten dr niet omdat het moet. haha wat grappig van onze vriendinnen, gelukkig blijft de mijne gewoon hier
hahahaha ja! gelukkig maar! wat goed zeg dat je die kennis op afstand hebt geholpen! jij bent idd wel handig met pc... ik helemaal niet zoals zonet ook... ik wou even op zoek naar leuke babybehang.... ik typ dat in op google en gelijk heb ik er geen zin meer in... zoveel sites! haha en zo gaat het met heel veel dingen die ik opzoek op internet! ik zal zo naar mn werk!!! vanavond laatste dienst en dan lekker 2 dagen vrij! ben al best wel zenuwachtig voor as donderdag..... zo spannend!! he fijne dag nog! en rustig aan! En heel veel plezier bij de kapper!!!!! Xx
Hoi dames! Pfff wat kunnen jullie kletsen zeg. Weer twee pagina's vol! @ Ella, nou leuk hoor, een ander huis. Is dat huis die jullie waarschijnlijk nemen groter dan jullie huidige huis? Of is dat niet de reden dat jullie vertrekken. @ Pcootje, wat voor haarkleur laat je doen bij de kapper? Ik doe het altijd zelf. Maar echt leuk werk is het niet. Gelukkig dat je meisje weer beter is. Ik heb eigenlijk niet veel bijzonders verder... Doei!
Hey Meiden heb jullie gevonden, Ik moet nog even een dag alles weer doorlezen, dit ga ik morgen doen. Pffff heb er bijna geen energie meer voor. Heb een lage bloeddruk en heb steeds het gevoel dat ik moet flauwvallen. Volgens de vk is dit normaal, en gaat het binnen enkele wkn weer over. Lets hope so....moet wat rustig aan doen. Maarja partner ligt met hoge koorts op bed en heeft natuurlijk zijn verzorging ook nodig....stomme griep ookHebben jullie dit ook,dat je licht in het hoofd bent, en je het gevoel hebt dat je zo wankelig bent???? Tot morgen meiden Groetjes
@ waardevol, ik denk dat ik het laat blonderen/blonde plukken met donker aan de aanzetten, vind rood/bruin ook heel mooi in deze tijd van het jaar, maar vind het zo jammer dat het rode er zo snel weer vaal uitziet. @ Typje, heejjj welcome back.... khad me al afgevraagd waar je was gebleven Ik had in de zwangerschap van mn dochter heel erg last van duizeligheid vooral vanaf een week of 7 tot 13 weken, constant het gevoel van mn graat te gaan. Zelf als ik in de stoel zat leek het wel alsof mn stoel onderuit ging....ik vond het heel erg vervelend voelen. Mijn toenmalige gyn zei dat het kwam door de grote hormoonstijging in die periode. Deze zwangerschap was ik dr heel bang voor om het weer te krijgen omdat ik nu ook nog met een peuter zit. Gelukkig heb ik er nu bijna gaan last van gehad. Misschien een idee om zoute dropjes (niet te veel) of zoute haring te eten tegen de lage bloeddruk? Tip, voor je uit bed gaat eerst met de benen bewegen en ff op de rand blijven zitten, verder opletten dat je niet te snel op en neer gaat. Sterkte voor jezelf en je mannetje!
@ Typje, welkom terug inderdaad! Wat vervelend dat je je zo licht in je hoofd voelt. Ik las ergens dat je inderdaad last kan hebben van duizeligheid in je zwangerschap. Al heb ik zelf geen last daarvan gehad. Doe het maar lekker rustig aan.... @ Pcootje, rood/ bruin vind ik ook altijd erg mooi in deze tijd van het jaar.
pcootje , en hoe zijn je haartjes geworden!?? vast wel mooi!!!! leuk hoor rood/bruin! staat idd erg mooi bij deze tijd van het jaar! waardevol , wij gaan juist kleiner wonen! we wonen nu in een vrij groot huis....' ik wil graag kleiner wonen. al is het huis , waar we hopelijk heen gaan , nog niet heel klein hoor! maar wel iets kleiner gelukkig! met name beneden...... Heb er wel zin in! ben al aan het bedenken wat voor kleuren , denk dat we 1 wand antraciet doen, dat vind ik zo mooi! en wil de slaapkamer ook heel mooi maken! trouwens die is best wel groot! dat vind ik dan wel weer leuk , een grote slaapkamer! Typje , wat vervelend meid dat je zo duizelig bent?? ik heb daar geen last van (gehad) hopelijk trekt het snel weer weg! doe maar lekker rustig aan.... zooo weer klaar met mn werk! was toch best zwaar het laatste uurtje.... ben blij dat ik morgen en donderdag vrij ben!!! en dan donderdag de echo.....!! vind het zoo spannend! en kijk er ook wel weer erg naar uit!
Pcootje@ Goeie tip inderdaad, misschien maar dropjes eten dan.... Waardevol@ Heerlijk he dat herfstgevoel Ella@ Heerlijk paar dgn vrij, heb er ook net een paar opzitten, mag morgen weer aan de bak. Spannend zeg morgen een echo....is altijd leuk om je kleine weer te zien. Wij krijgen helaas geen echo's meer, alleen de 20wkn echo. Had gevraagt waarom, maar de vk verteld emij dat dit niet nodig was als alles goed ging. Dus hebben maar 2 afspraken gemaakt bij de pretecho bureau...met 15 wkn en met 25 a 26 wkn. Kunnen we toch nog genieten van de kleine, en gelijk in 2,3 en 4d. Hoe gaat het verder, buikjes al mooi aan het groeien????
typje , wij hebben nog maar 1 echo gehad! alleen met 8w4d!!! dus we zijn ontzettend benieuwd.... ben zoo nerveus voor morgen! en we hebben de echo pas om 1900..... moet morgen dus nog de hele dag wachten! wat leuk zeg dat jullie al pret echo's afspraken hebben staan!!! Wij gaan dat miss ook nog wel doen , dan ergens in de 26-28e week! 3D echo lijkt me zo gaaf! ga dat miss morgen gelijk inplannen!
Hoi, mn haren zijn toch deels blond geworden...hoef ik in mn zwangerschap minder vaak heen en loop ik minder kans straks met een vaal gekleurd koppie in mn kraambed te liggen Typje, ik hoop voor je dat het werkt. Echo, volgens mij is het bij de Vk standaard 2 op een zwangerschap. Ella, ohhh meid dat wordt een lange dag morgen, ga je voortijd nog iets leuks doen om de tijd vooruit te krijgen? Tis zeker spannend, mn duimen gaan voor je draaien! Ik moet vrijdag ochtend naar de gyn voor controle, weet niet of ik een echo krijg....hope soooo..... Pretecho laten wij niet doen, hebben we bij onze dochter ook niet gedaan.
pcootje , hoop ook dat je vrijdag echo krijgt!! dat is toch wel ontzettend leuk he! wat leuk zeg blonde haren! haha kun je mooi in je kraamtijd lekker naar de kapper , toch!?? oefff ja dat wordt zekers een lange dag morgen!! en heb niets gepland voor morgen! :S ja ik moet eerst oppassen , sochtends... dus de ochtend gaat wel snel voorbij! ach het wordt vanzelf 1900!!! ga ik lekker op ZP bezig! dan gaat de tijd ook wel snel
Ella, mezelf kennende ben ik voortijd wel al een keer weer geweest Haha we kletsen je dr morgenmiddag wel doorheen
AAAAAAAArrrrrrghhhhhhhhhhhhh ik word gek, manlief belt net om te zeggen dat hij op weg is naar huis omdat hij zn rug heeft verdraaid en niet eens meer een boormachine kan tillen Niet nuuuuuuuuuuuuuuu, dit betekent dus dat de verbouwing plat komt te liggen en we langer met dubbele kosten komen te zitten
Een hele goeiemiddag!!! @ Ella, ohh dus jullie gaan kleiner wonen... Antraciet is mooi inderdaad. Wij hebben in de woonkamer ook een paar muren grijs gedaan. Staat heel warm. Spannend... morgen je 20 weken echo. Alvast heel veel succes. Hopelijk krijg je net zo'n goede uitslag als mij. (Al moet ik nog even terug voor het hartje, dat ze dan wel de 4 kamers goed in beeld krijgt..) @ Typje, ja dat is echt een nadeel als je bij de VK loopt, dan krijg je zo weinig echo's. Ik krijg de gehele zwangerschap elke 3 weken een echo en op het laatst zelfs om de twee weken meen ik, en dan om de week. Leuk dat jullie pretecho's laten maken. Ik vind het zo duur om het te laten doen. Wij weten nog niet of we het doen, juist om de financiele redenen... Mijn buik schiet echt de lucht in. En hoe groeit jouw buik? Pcootje, balen zeg dat je man belde dat hij zijn rug heeft verdraaid... Is hij inmiddels al thuis? Valt het mee? Is er niemand die jullie een beetje kan helpen bij de verbouwing? Anders is dat flink balen inderdaad. Kun je niet gebruiken nu, en anders ook niet natuurlijk.....
Waardevol, ja hij is intussen thuis, loopt als een opa van 110. Heeft net een warme douche genomen en pijnstillers, ik heb hem dr SRL opgesmeerd. Morgen maar ff een dagje vrij en dan kan hij hopelijk vrijdagmiddag weer wat gaan doen. We hebben af en toe wel hulp maar het meeste doet hij zelf.
pcootje , dat meen je niet.... ooooh wat erg zeg! en hij heeft zoveel pijn... hopelijk is een dag rust goed en dat hij dan vrijdag weer kan starten! wel balen hoor!.... kan me voorstellen dat je gek wordt!!! sterkte voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waardevol , dankjewel! ik hoop ook op een mooie echo! we gaan er wel vanuit... oooh wat ben ik zenuwachtig!!! ik ben net in drachten geweest in de kerk! zit in de taakgroep vluchtelingenwerk.... heel leuk! vanaf januari mag ik taallessen gaan geven!!!!! leuk he! heb er al erg veel zin in! krijg dan een groep van ongveer 15 a 20 mensen en daar geef ik dan taalcursus , 1x per week op een ochtend!
@ Pcootje, nu maar hopen dat hij snel opknapt. Misschien wel een verkeerde beweging gemaakt en een spiertje verrekt of zo... @ Ella, wat leuk zeg dat je taalcursus mag geven. Hoe doe je dat dan? Want je kent (neem ik aan) hun taal niet... Wel grappig zeg. Dus gewoon bepaalde woorden/ zinnen aanleren. Dan sta jij daar tegen die tijd met je hoogzwangere buik.
Ik hoop ook dat het meevalt meiden, hij is nu ff gaan liggen, hopelijk dat slaap wat ontspant. Ella, wat leuk zeg, lijkt me helemaal geweldig om anderen onze taal bij te brengen. Van welke landen komen deze mensen?
nou ik hoop ook dat hij wat kan ontspannen! vreselijk zeg... en dan ook nog net in jullie verbouwing! ja dat ligt er net aan waar de mensen vandaan komen! heel divers... middenoosten , afrika... ze spreken een beetje nederlands en een beetje engels. en soms frans! ik beheers frans wel , want ben een jaar aupair geweest in frankrijk. dat komt me nu nog wel goed van pas! we krijgen dan wel een lesmethode. dus echt de werkwoorden etc aanleren! de grammatica en begrijpend leren lezen. het was geen probleem dat ik geen leraar ben! haha Het start pas in januari! het is echt nog in de opstart fase... haha ik ben dan idd goed zwanger!!! ach 1 ochtend per week moet wel lukken , al helemaal omdat ik half januari ook verlof heb van mn werk En als het niet lukt , dan is er binnen de taakgroep nog genoeg ander werk te doen! maar dit lijkt me echt ontzettend leuk werk. vind de doelgroep ook zo leuk en interessant!