Zwangere meiden uit de provincie Groningen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Waardevol, dank je, kan ik ze ook zien. Laat je het ff weten als je ze dr staan hebt?
    Als we een koopwoning hadden gehad dan had ik die ook eerst kwijt willen zijn hoor, moet dr niet aandenken om met 2 woningen te zitten....zitten we dat nu ook wel tijdelijk maar dat is te overzien.

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hihi meiden!
    de details zal ik jullie besparen ;)

nou moet ik echt weg!
    fijne avond!!!

enne ik bekijk morgen ff de foto''s hoor!

Pcootje , fijn dat jullie nu met huurhuis zitten... kun je zo de huur opzeggen!

fijne avond!!

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Pcootje, ik heb 3 nieuwe prive-albums toegevoegd. Van mijn buik, van de echo's en van de babykamer + babyspulletjes. Dus je kunt ze bekijken.

Als meerderen uit dit topic de foto's willen zien, dan moeten jullie me ff toevoegen als vriend.

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik heb ze gezien, mooie buik heb ja al hoor...en wat heb jij een vriendelijk gezicht.
    Mooie kamer ook, mooi steriel wit met kleur gecombineerd, ziet er heel lekker fris uit.

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Mag gezegd worden toch? :D

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja tuurlijk. Ben nooit zo goed in omgaan met complimentjes.

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    haha jij ook al niet ;)

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Jij dus ook niet? ;)

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Nee, ik kan daar ook niet mee omgaan, als ik een compliment krijg dan veeg ik die meestal zo weer van tafel met een negatief tegen argument. ;)

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dat heb ik idd ook. Als iemand bijvoorbeeld tegen mij zou zeggen: "Wat heb je een mooie trui aan" (ik noem maar iets) dan zou ik niet zeggen: "Dankjewel" maar dan zeg ik: "Ach, die heb ik al een paar jaar hoor!" of iets dergelijks...
    Terwijl dat helemaal niet aan de orde is.
    Als iemand iets mooi vind, dan vind ie dat mooi.

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Haha dat zou ook een uitspraak van mij kunnen zijn.

Snap ook niet waarom ik dat doe, maar zal wel de aard van het beestje zijn.

13. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik duik nu lekker mn bedje in, weet intussen niet meer hoe ik moet zitten....slaap lekker en misschien tot morgen.

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha stom he, volgens mij hebben veel meer mensen dat. Maar waarom, geen idee.

Welterusten voor zometeen...
    Ik ben eigenlijk nog helemaal niet moe. Maar tis toch al half 12.
    Volgens mij ga ik verkouden te worden. Zit al de hele tijd te snotteren en te niezen. Toen straks nieste ik ineens heel plotseling en hard en ik voelde toen gelijk plopjes in mijn buik. Dus het kindje schrok zich een apezuur. :D

Maar welterusten. En tot morgen!

15. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    GOedemorgen!

Ik word gek van mn bil/been/heup....begin toch bang te worden voor mn bekkens. Ik kan dr niet op zitten of liggen, heb dus ook de halve nacht wakker gelegen. Als ik loop dan zak ik steeds door mn heup heen en dat doet me toch een pijn.... heb dit nu al een tijdje maar het wordt steeds erger. Deze week nog maar ff aanzien en anders maar eens langs de fysio of huisarts.

Waardevol, ja denk ook wel dat veel mensen dat hebben, is idd een rare eigenschap.

Heb je nog een beetje kunnen slapen ondanks dat niet moe was?

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Pcootje, wat vervelend dat je daar last van hebt. Had je dat bij je eerste zwangerschap ook? Voel je dit al lang dan? Of sinds kort. Idd goed om er mee naar de ha te gaan. Niet fijn dat je er ook niet lekker van slaapt.

Ik heb heerlijk geslapen. Was toch wel snel weg toen ik erin lag gisteravond. Maar werd wel echt met een verkoudheid wakker. :( BAH! Irritant.

Strakjes komt er iemand hier om de tafeltjes op te halen die ik op marktplaats had gezet. Ik had het van de week op marktplaats gezet, 3 van die teakhouten kubusjes, en ze waren binnen 3 uur al verkocht. Binnen die 3 uur had ik al 5 biedingen. En hij komt ze voor 50 euro ophalen, terwijl ik er zelf destijds 75 euro voor had betaald. :) Maar ze waren toen in de winkel wel flink afgeprijsd. 25 euro per stuk ipv 75 euro per stuk. Maar wel een mooi zakcentje straks...

Is het bij jullie ook zo mooi wit buiten? Die spinnewebjes buiten bij het raam zijn zo mooi, met witte draden. En de bomen zien er mooi uit, met op de takken sneeuw.

17. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Waardevol, bij mn dochter had ik een zwangerschapsischias vanaf een week na bevruchting ofzo, mn rug deed al een week loeizeer voor ik wist dat ik zwanger was en is 9 maand zo gebleven.
    Nu heb ik het al weer een aantal weken, maar dit voelt anders, dacht eerst dat het hetzelfde was maar nu zak ik steeds door mn heup en als ik in bed lig en gewoon wil verliggen op 1 plek dan doet het al pijn, erg vaag. Heb nu paracetamol genomen en de scherpste pijn is nu weg, maar de pijn is nog wel steeds aanwezig.
    Doordat ik nu ook steeds mn liezen voel en het doortrekt naar mn benen ben ik zelf meer bang voor mn bekkens.

Haha mooie handel heb jij, dat is nog eens leuk verkopen. Heb je idd een leuk zakcentje, altijd leuk in deze tijd van het jaar.

Het is hier vanaf gisteren al wit, de straten zijn gelukkig wel schoon.

18. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja hier is het idd ook sinds gister wit. Echt mooi... Tis alleen wel heel koud buiten, brrr....

Zo ze zijn opgehaald. Kunnen we weer 50 euro in de zak steken! :)

Die zwangerschapsisschias lijkt me ook erg zeg. Toen kon je zeker 9 maanden lang niks/ niet veel. Maar wat je nu hebt kunnen idd best je bekkens zijn. Ik hoop het natuurlijk niet voor je. Gelukkig ben je al wel ruim over de helft. Maar nog 18 weken lopen met zere bekkens is ook niks natuurlijk. :(

19. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Tis idd ook erg koud buiten, maar het ziet er wel mooi uit met de witte bomen enzo.

We zien wel, hoop dat het weer over gaat en dat ik gewoon een verkeerde beweging ofzo heb gemaakt ;)

Lekker toch, is mooi meegenomen.... kun je toch bijna de 3d echo van doen ;)

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nou dat denk ik niet. Dan moet ik er nog meer dan de helft bij leggen.... En eigenlijk vind ik dan ook dat je het bij de (eventuele) andere kids dan ook moet doen. En dan ga je over honderden euro's praten. Jammer dat het zo duur is, want het lijkt me zo gaaf!

Deel Deze Pagina