Zwangere meiden uit de provincie Groningen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    pcootje , lekkere patatjes??

ik heb een topic aangemaakt over films.... (wat ik op de harde schijf kan zetten) alleen die staat verkeerd! hoe kan ik die verplaatsen naar de lounge?? weet jij dat?

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hoi Pcootje en Ella,

pcootje, een keizersnee schijnt toch ook niet alles te zijn? (wat ik ervan gehoord heb tenminste..., dat het uitwerken van de verdoving ook pijn doet en de wond op je buik...)
    Maar ik denk dat iedere vrouw een bevalling anders ervaart. Aaaaaaaaaaaah ik moet het nog ondervinden. Wij allemaal hier dus eigenlijk...

Vind het altijd wel leuk, van die lekker bijdehandte kindertjes. Ben benieuwd welk karakter het onze krijgt.

Ella, wat gek dat je eerst mijn foto's niet kon zien, en later wel. Bedankt voor je reactie bij de foto. :) Leuk he, al die rompertjes zo op een rij. En we zijn ook helemaal blij met de babykamer. :)
    Ook al druk geweest met het huishouden?
    Wat leuk, zo'n externe harde schijf voor films en series.
    Wij krijgen volgende maand interactieve tv van KPN. (We hebben nu nog Ziggo) en dan kan ik ook van alles terugkijken etc... in mijn verlof.

Eén mannelijke gyn waar ik officieel onder behandeling sta, die is wel heel leuk en aardig hoor. En heeft ook een beetje humor. Pcootje, kweenie of je gynaecoloog D......k kent?

Wat balen dat je wat met je auto hebt. Zijn altijd dure geintjes. Hopelijk valt het mee...

Pcootje, wat leuk dat het zo lekker opschiet nu in jullie huisje. Is wel leuk als jullie de kerst gezellig in de nieuwe kunnen vieren.

Brie mag je idd best eten, zolang het idd geen rauwe melk bevat. En filet american begin ik wel te missen hoor. Zie het vaak liggen in de supermarkt, en dan denk ik: dat zou lekker zijn op een toastje vanavond. Maar dat kan helaas niet. :( Nog eventjes geduld.

Dat topic verplaatsen naar de lounge kun je niet zelf doen. Je moet dan een modje mailen of je doet dat dmv zo'n rood verkeersbordje. ;)

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    thanks waardevol!
    ik heb het even mbv het verkeersbordje gemeld!
    dus het zal wel verplaatst worden...

he wat leuk zeg interactieve tv! kun je lekker alles terug kijken!

Ja vind die foto's zo leuk!! echt een heel mooi kamertje hoor!
    En zo leuk dat je echt ALLES al klaar hebt staan!
    haha
    hier staat nog niets klaar! ;)

die foto van die rompertjes... dat ga ik ook doen!!!! :)

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    meiden ik ga even tv kijken!!!
    fijne avond! En tot gauw!!
    xx

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dankje Ella. Ik ben altijd heel snel met dit soort dingen. Dan moet iets ook snel af zijn... Yep alles staat helemaal klaar nu, al moeten we nog wel een paar dingetjes hebben.

Veel plezier met tv kijken. Ik ga om 20:00 er weer voor zitten voor Ushi en Loesie. Een geweldig programma vind ik dat. En er komen vast nog andere leuke dingen op tv.

Fijne avond!

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    jij ook!
    haha ja leuk is dat he!
    zijn we denk ik best wel verschillend in...
    ik weet nog niet eens wat voor kleuren we gaan doen.. en denk dat we dat ter plekke kiezen in de verfwinkel! ;)

maar moet zeggen , begint nu toch wel te kriebelen om er ook mee bezig te gaan!

He fijne avond!!! en veel plezier met tv kijken!

MARNAT!! zag net dat je eventjes hier ook online was...
    hoop dat alles beter/goed met je gaat.....
    denk nog veel aan je hoor!
    xx

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    trouwens waardevol GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!
    je bent 6 maanden zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :):):):):):)

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, ja de patatjes waren lekker, alleen te laat gegeten want halverwege werd ik misselijk :x is nu gelukkig weer weg, komt waarschijnlijk omdat ik te snel aan het eten was.
    Ben benieuwd welke kleuren jullie gaan kiezen voor de babykamer.

Waardevol, nee die gyn ken ik niet, ken alleen 2 gyns van mn eigen zhuis. B en D ..... en een invaller, die was nieuw volgens mij, weet niet meer hoe die heet maar is volgens mij een duitser aan zn spraak te horen.

Ik vond de keizersnee erg meevallen, tuurlijk heb je natijd pijn aan je wond, maar dat heb je ook als je geknipt wordt of uitscheurd lijkt me. Ik sliep de nacht van de keizersnee alweer op mn zij met mn voedingskussen om alles in bedwang te houden, de verpleging had dat nog nooit mee gemaakt. Als de verdoving dr uit is valt het nog wel mee met de pijn zolang je blijft liggen, als je de volgende dag je bed uit moet dan doet het wel giga pijn, maar ook daar wen je weer snel aan.

Oeh bah ushi en loesie walgelijk, ik houd helemaal niet van dat soort humor/typetjes.
    Ik vind straattoneel of hoe dat ook heet ook helemaal niks zoals de oerol op terschelling. NIks voor mij.

Wat is het verschil tussen ziggo en kpn???? Wij hebben nu digitale tv en wouden overgaan op een alles in 1 pakket van ziggo, maar ben nu wel benieuwd wat kpn heeft.

9. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

@ waardevol: gefeliciteerd met je 6 maanden!!!

En leuk dat je een badcape aan het maken bent. Ik wil ook zelf 1 gaan maken. Show je een foto als die af is?

@ Ella: Ik mis mijn filet ook zo... Dat is het enige waar ik moeite mee heb.

@ pcootje: leuk dat het zo opschiet met je huis. Ik duim met je mee dat je de kerstdagen er kunt doorbrengen.

Hier een paar dagen niet echt lekker geweest. Licht griepje denk ik.
    Vandaag met man en schoonmoeder bij de babyplanet in assen geweest. Hebben de kinderwagen van haar gekregen!!!! We wouden hem via de ing bestellen,de easywalker sky, maar hier stond de quatro voor precies hetzelfde bedrag en die vinden we eigenlijk mooier en ook nog eens in de goede kleur. En die was bij de ing al uitverkocht.
    We kunnen hem als het goed is donderdag uit groningen halen!
    Ben zo blij!!!

nu nog ff tv kijken en dan mijn bedje in. Morgen weer een drukke dag!
    Welterusten alvast!

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Poeh, jij ook al ziekjes, beterschap. Dr heerst volgens mij momenteel ook van alles. Veel mensen om ons heen zijn verkouden of hebben de buikgriep.

Leuk dat je de kinderwagen krijgt van je schoonmoeder en dat je hebt gevonden wat je zocht.

Slaap lekker.

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hoi lieve schatten.

Ja klopt ik had me even bij gelezen ella.
    Ik lees op moment haast alleen maar, ik schrijf haast niet.
    Geen zin in.
    Het gaat verder wel goed hoor , we hebben vandaag lol manlief en ik. maar verder nergens puf of zin aan.kan alleen de miskraam voor mijn gevoel nog niet echt een plekje geven .

Knuf voor jullie allemaal.

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Jaaaaaaaaaa! Dankjewel!
    Nu nog ongeveer 97 dagen te gaan tot de uitgerekende datum. ;)

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Hier een zieke! Ik was al verkouden geworden, maar gisteravond op de bank deed me alles zeer en had ik volgens mij ook koorts, en het koud tegelijk, en hoofdpijn. Ben toen om 22:00 uur al op bed gegaan maar kon niet slapen. Mannetje kwam er om 0:00 uur bijliggen en toen sliep ik nog niet. En voor mijn gevoel heb ik helemaal NIET geslapen vannacht, maar heb wel gedroomd, dus heel even dan maar.
    Ik ben normaal nooit ziek. Dit is niks aan! :( Maar moet zeggen dat ik me beter voel als gisteravond.
    Ik hoop dat ik morgen wel beter komt, want dan heb ik in de ochtend een echo weer (mijn schoonmoeder gaat dan met me mee voor het eerst) en 's middags komt mijn moeder, die een paar nachtjes blijft. Niet echt leuk als ik grieperig ben dan.
    Sorry, dat was erg ego. Maar ik voel me gewoon K*T op dit moment. :( En paracetamol slik ik liever niet. Dus ik doe het ook nog zonder pijnstillers.

Zo en nu zal ik reageren op jullie berichten.

Ella, dus bij jou begint het dus ook te kriebelen om het kamertje te maken? :) Leuk hoor!

Pcootje, met 'die Duitser' weet ik wel wie jij bedoeld. ;) Volgens mij werkt hij ook echt in dat ziekenhuis, maar ook in het onze.
    Dus je keizersnee viel gelukkig mee... Ik kan er pas over meepraten als ik het zelf ook gehad heb, of bevallen ben. Ben zo benieuwd hoe dat voelt.

Ushi en Loesi, daar moet je idd van houden. Net als de tv-kantine, die vind ik ook leuk. Dat is wel mijn soort humor. :D Dat van die oerol op Terschelling zegt mij niks.

Wij gaan veel minder betalen per maand straks, en dat is voor ons het grote verschil. Voor Ziggo betaalden we zo'n 90 euro per maand aan een all-in-one pakket. En straks met kpn gaan we 74 euro betalen, en de eerste 3 maand 64 euro, en dan hebben we ook interactieve tv, wat we nu niet hebben. Dus we krijgen leukere tv, en gaan ook nog minder betalen. Van Ziggo hebben we nu digitale tv. En met kpn kunnen we straks programma's terugkijken, pauzeren etc....

Winniethepoeh, ook al een griepje. Bah niks aan he? Dan hangt er vast iets in de lucht in Grunn. :(
    Ben trouwens wel nieuwsgierig waar jij woont? Ik woon in een plaats vlakbij Delfzijl. En jij?
    Leuk dat jullie de wagen bijna op kunnen halen.

Marnat, heel veel sterkte voor jullie! :( Vind het zo erg voor jullie!

Hier word het dus een rustig dagje vandaag. Mijn man heeft nog vrijkaartjes voor een één of andere beurs hier in de stad, maar dat word niks denk ik.

Liefs!

14. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Marnat, dikke knuf terug. Geef het de tijd meid, zoiets gaat niet van 1,2,3.

Waardevol, gatver nu echt de griep. Bah hopelijk knap je snel weer op, maar moet je wel zeggen dat herstel in de zwangerschap op de 1 of andere manier langer duurt, mocht BV wel lukken dan ben je ook dan nog wel 1,2 keer aan de beurt want dat kost je echt je eigen weerstand.
    Paracetamol kan echt geen kwaad meid, maar je voelt je dr zelf wel stukken prettiger bij helemaal als je koorts hebt. Ik slik het nu ook af en toe als ik pijn heb, maar probeer het wel te beperken, slik bijvoorbeeld niet 3 x per dag 2.
    Ik stuur je zo ff een pb over een naaimachine aanbieding.

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ben benieuwd hoe dat gaat dan idd met borstvoeding. Hoe dan mijn weerstand is.

Ik heb idd wel gelezen ergens dat je opzich best paracetamol mag slikken. Maar probeer dat toch even uit te stellen en doe het als het echt niet meer gaat.

Op dit moment voel ik alleen een enorme verkoudheid. Het druipt er gewoon uit... Zo erg verkouden ben ik. BAH!
    Verder lijkt het wel weer te gaan.

Je hebt een pb-tje terug. Dankjewel voor je tip!

16. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    ZO verkouden was ik dus een paar weken terug en snotter dus nu nog af en toe. Dochter hoest snottert en niest ook nog steeds wat.

Ik lag in het 1ste half jaar bv 2 keer plat met 40 graden koorts, zo ziek was ik sinds me kinderjaren niet meer geweest zeg. Mocht dr ook niets voor hebben toen behalve paracetamol...en maar doorgaan met voeden. Dochterlief lag toen echt op een kokende plaat te drinken :D
    Het heeft in ieder geval wel zn functie gehad want ze is nu nooit ziek, wel eens wat verkouden maar hooguit 1 dag de temp in de 39 en dan weer terug naar normaal. Met deze verkoudheid had ze ook voor het eerst snottbellen...dus bij de volgende gaan we dr weer voor.

Daarom slik ook het minimum, maar soms ben je , in mijn geval, de pijn ff zat.

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ella@ Mijn complimenten voor jou, netjes met de auto naar je werk goed zo!!
    We waren aan het wandelen en zagen de auto staan om kwart voor 7 even koffie gehaald bij schoonouders.

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    marnat , voorzichtig meid!
    doe rustig aan... en reageer als je er zin in hebt inderdaad.
    Dit is niet zomaar iets hoor!
    sterkte met de verwerking.
    En heel erg bedankt voor je berichtje op hyves! lief van je hoor!

Waardevol , he jakkes! wat balen dat je je zo ziek voelt:(
    van harte beterschap!
    Enne idd pcm kan geen kwaad hoor! ik zou het wel nemen als ik jouw was. Miss voor de nacht? Dat je lekkerder kunt slapen!?

Pcootje , zo dan lag je dochter echt op een kokende plaat zeg! ;)
    wat een hoge koorts.
    Fijn dat ze zo goede weerstand heeft!

begin hier ook wat verkouden te worden....
    mn zusje is net nog geweest , was gezellig! ze heeft sinds kort een vriend! leuk he voor dr.
    2e kerstdag zijn we met zn allen bij mn ouders! we zijn erg benieuwd naar hem!:)

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ella@ Graag gedaan meis.
    Ben je vrij was jij niet bij de flat net?
    Zie mijn brichtje boven.
    Ja ik zal rustig aan doen , als ook jij dat doet.

Waardevol@ Beterschap!!

20. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, jij ook al verkouden, ik geeff de doos tissues wel door naar jou en waardevol. *** houd dr nog een paar achter voor mezelf***

Leuk joh dat je zusje een vriend heeft, wordt vast leuk met de kerst.

Deel Deze Pagina