marnat hahaa neee!!! dat was ik niet! ik ben lekker vrij dit weekend!!! Volgende weekend is mn werkweekend weer! Maarre goed te lezen dat mn collega ook zo verstandig is en de auto pakt
pcootje , thanks voor de tissues!!!!!!!!!!!!!! enne marnat , ik doe zekers rustiger aan! zal nu wel moeten.. want heb wel vaker weer wat last. jij ook rustig aan he! leuk trouwens dat je even bij je schoonouders was!
Ok ella ik weet niet of we volgend weekend daar komen, maar wandelen er dan vast wel langs. Ow jee pijntjes grr toch niet last van je bekken! Want dat doet zeer weet ik toevallig. En de misselijkheid dan meis?
oow zou leuk zijn als ik je volgend weekend ff zou zien! ik let er op!!! ja de misselijkheid ook nog steeds , sochtends zowiezo en nu begint het smiddags ook. Ach zal er wel bij horen Die pijn in mn liezen weet ik niet wat dat is. En denk dat ik de banden voel. Maar zal het dinsdag even aan de VK vragen hoor! Enne lief dat je zo meeleeft hoor. voel me bijna bezwaard om al mn kwaaltjes op te schrijven He ben je trouwens nog gestopt met roken?????
Ella@ Ik weet dat je me graag wil zien , ik jou ook hoe laat ben je daar ongeveer !! kom ik daar wel even heen. Idd even melden bij de vk meis. Misslijk hoort er bij idd , maar niet iedere vrouw heeft daar last van. Mijn zus nog steeds niet !! ik ben lief hihi Maar je hoeft je niet bezwaart te voelen om het te schrijven. Ik hoor ook nog niet echt in dit topic thuis. maar ik kan jullie niet los laten mijn lieve steun en toe verlaat dinnetjes.
Hoi! Ella, jij ook al verkouden dus. Gaat lekker hier. Is het forum ook besmettelijk of zo? Ik kijk nog even of ik paracetamol neem. Wat leuk dat je zus een nieuwe vriend heeft. Kan me voorstellen dat jullie nieuwsgierig naar hem zijn. Mijn zus heeft steeds de één na de ander. Na haar scheiden een jaar of 6 geleden, heeft ze wel 7 vriendjes gehad. Maar nu heeft ze een vriend waar het aardig serieus mee is geloof ik. Maar waar het al wel 3x of vaker uit mee is geweest. Dus hoop dat deze blijft. Op onze trouwfoto's staat een andere man aan haar zij. Marnat, dankjewel! Pcootje, bedankt voor de tissues. De zakdoekjes vliegen er nu doorheen. Heb vandaag een paar pakjes zakdoekjes, keukenrol en tissues opgesnoten... Ella, heb jij een auto met logo van de thuiszorg? Das handig, ik dacht je eigen auto gewoon die je dan mee hebt. Lastig Ella al die kwaaltjes. Nog 3 maandjes en dan zijn ze voorbij als het goed is. Morgenvroeg om 11:00 uur weer bij de gyn zijn voor controle en echo. Heb er weer zin in. En mijn schoonmoeder gaat voor het eerst mee en die heeft zoiets nog nooit gezien (eerste kleinkind), want vroeger was die apparatuur er natuurlijk nog niet. Dus ben benieuwd hoe ze het vind. Fijne avond en welterusten allemaal voor straks!
Waardevol@ Succes morgen en idd leuk dat ze mee gaat zal mij ook benieuwen hoe ze het vind. Laat je het weten? Welterusten voor straks.
Waardevol, veel succes morgen bij de gyn en veel plezier met de echo. Je schoonmoeder vind het vast geweldig om te zien. De mijne stond zo ongeveer met open mond en een smile van oor tot oor te kijken.
Ik heb gisteravond een paracetamol genomen na nog druk op internet te hebben gekeken of het echt geen kwaad kon. En het deed me idd goed. Heb redelijk goed geslapen. Stond alleen wel weer belabberd op en ook met hoofdpijn. Dus ik denk dat ik er zometeen nog één neem, voordat ik weg ga. Tot strakjes! Weet alleen nog niet hoelaat, want ga na die tijd nog boodschappen doen etc...
Waardevol heel veel succes bij de gyn! Hoop dat je een mooie bloeddruk hebt hoor! En veel plezier met de echo! wat leuk dat je schoonmoeder mee gaat...!! ze zal wel ontzettend trots zijn! Enne goed hoor dat je pcm hebt genomen! verstandig om er nog een te nemen voordat je weggaat! beterschap meid! Marnat, het is een beetje lastig zeggen hoelaat ik daar ben bij die flat. De laatste tijd was de route best wel druk en dan zijn die mensen waar ik dan heen moet in die flat , de eerste die ik weggeef zeg maar. we treffen mekaar vast dit weekend! Pcootje , hoe gaat het met jouw? jij bent morgen ook alweer 23 weken! wat gaat het toch snel bij jouw! haha heb het idee dat het bij mezelf zo ontzettend langzaam gaat......
Waardevol, je hebt gelijk dat je de paracetamol hebt genomen hoor, je kunt je natijd idd ff beter voelen. Ben benieuwd hoe het bij de gyn was vandaag? Ella, hahaha toch gaan mijn weken net zo snel als bij jullie hoor, maar zelf vind ik het ook erg snel gaan. Met mij gaat het verder wel goed hoor, straks dochter weer naar de psz.
en heeft ze er zin in? wel lekker ook voor jouw denk ik.... kun jij je rust ook wat nemen.. Weet je?? ik lek uit mn borsten.... schrok er gisteren gewoon wat van.. dus ik riep mn man en hij zei dat het heel normaal was. Hij heeft er kennelijk al vanalles over gelezen ofzo, want hij vertelde allemaal dingen die hij wel gelezen moest hebben , bedoel , die kon hij zo niet weten lijkt me. ik ga straks van die kompressen halen hoor! Heb altijd zwarte shirtjes aan en dat slaat dan zo wit uit dit zijn dan echt weer dingen die ik heel erg vind... zal er wel even aan moeten wennen denk ik Heb jij dat ook (gehad)?
Zij heeft dr wel zin in, ik minder want ipv rust geeft het me juist geen rust, ik moest haar dr eerst heen brengen (ruim half uur rijden) dus blijf ik daar in het nieuwe huis en ff ergens wat drinken om de tijd te doden, dan na 2 uur wachten kan ik dr weer ophalen en weer terug naar huis.....tegen die tijd heb ik het wel weer gehad en verlang naar mn bank. Dat is heel normaal hoor, maar snap wel dat je het ook vervelend over kan komen... ik had het met mn dochter in de 5de maand al, was toen met babykleertjes bezig en op de 1 of andere manier werkt dat door en had ik mn shirt behoorlijk nat. Zit dr dus eingelijk al een beetje op te wachten dat het hier ook weer begint. Compressen is idd de beste oplossing en houd snachts je bh ook maar om anders heb je kans dat je je bed nat hebt. De kleur shirt maakt niet eens zoveel uit hoor want de natte plekken worden hard en die zie je op iedere kleur wel. Waarom vind je het erg als ik vragen mag?
oo nee dat geeft jouw dan idd geen rust zo te lezen! kan me voorstellen dat je dan blij bent om weer thuis te zijn. he wel leuk dat je dan in het nieuwe huis kunt zijn... al zal het daar wel koud voor je zijn , of niet? OK , dus het is wel vrij normaal.... ja idd , het wordt best wel hard. Vannacht had ik er geen last van , maar nu wel zie ik. ja ik weet niet , ik vind dat echt heel erg. Ook al hoort het erbij hoor. Ik vind het bvb ook eigenlijk helemaal niet leuk dat ik zo ''dik'' wordt. Kijk mn dikke buik , daar ben ik ook trots op hoor! want vind het geweldig dat daar ons kindje in groeit , maar als ik dan in de spiegel kijk , dan verander ik gewoon helemaal, dat vind ik soms ook wat lastig. Dus jij had dat in de 5e maand al met je dochter! Nou idd dan ben ik benieuwd wanneer het nu op gang komt bij jouw. Miss dat het ook anders is , omdat je toen de eerste verwachtte? Omdat je schrijft dat het waarschijnlijk ook doorwerkte als je met babykleertjes bezig was?
hmm klinkt allemaal wat vaag als ik het terug lees... komt er wat op neer dat ik niet zo heel goed tegen veranderingen kan... hoe graag ik dat juist wel zou willen , om zo te zijn.... maar goed zo ben ik dus niet!
Het is dr weer steenkoud, want de gasfles is zaterdag op gegaan. Geen kachel dus ..... ik ben dr dan ook niet zo lang. Houd dr maar rekenschap mee dat je het nu dagelijks kunt krijgen en dat idd je melkklieren op van alles kunnen reageren, huilende babys, babyspullen, lezen over babys etc op de 1 of andere manier activeert het iets in je hersenen. Waarom vind je "dik" worden erg? Ben je van jezelf heel erg slank en is dat waar je trots op bent? Of heb je veel extra kiloos nu verdeeld over je hele lichaam en is dat waar je niet blij mee bent? Tis bij mij net andersom, normaal baal ik van mn dikke buik en lichaam, maar ik voel me nu juist mooi omdat ik nu eindelijk eens een dikke buik mag hebben zonder het steeds te hoeven verbergen.
pcootje , nou kijk dan maar uit hoor in jullie huis! brrr zo koud.... nee ik ben totaal niet slank slank... ik heb nooit een platte buik gehad , ook niet extreem dik hoor. Maar lijkt me altijd zo mooi zo platte buik. Ook ik heb dat gevoel ook hoor dat ik nu eindelijk echt een dikke buik mag hebben! En ben er ook trots op!!!!! Het is ook niet zo dat mensen dat tegen me zeggen dat ik normaal een dikke buik heb. ik weet dat , en zal bvb in de zomer nooit in hele strakke truitjes lopen bvb. ik weet ook wel dat dat mn bouw is , en ik ga daarom ook echt niet het strand vermijden bvb. ja ik weet het niet wat dat is... vind het aan de andere kant wat lastig dat ik nog ''dikker'' wordt , terwijl ik er ook weer erg trots op ben. apart he! Kan daar best onzeker van worden. En dan die lekkende borsten erbij.. het hoort er allemaal bij , ik weet het. Maar het is weer een verandering ofzo waar ik aan moet wennen. Nou ja het slaat nergens op , en als ik niet zwanger ben , dan ben ik niet zozeer met mn gewicht bezig ofzo. maar heb wel altijd dat ik anderen net even iets mooier en knapper vind als mezelf Had dat eerder veel sterker hoor , was toen veel onzekerder , sinds ik mn man heb ontmoet gaat het wel stukken beter, gelukkig. Maar ja het blijft altijd wel een beetje in me denk ik
Dat is lastig, ik heb het alleen met onverwachtte veranderingen die ik niet zie aankomen. Daar ben ik wel ff omschakeltijd voor nodig.
Denk dat onzekerheid een eigenschap is waar veel vrouwen last van hebben, wordt ons ook wel opgedragen door de media, al die modellen zijn superslank ( in mijn ogen veel te dun) Misschien heeft het ook wel te maken met de gehele verandering die dr nu is en nog gaat komen bij jullie...tis immers voor jullie totaal onbekend waar je in terecht gaat komen. Meid ik zou graag nog ff met je verder kletsen, maar ik ga hier ff een broodje smeren en ons klaar maken voor de psz.