ja idd dat is ook lastig! haha bij mij was het wel weer merkbaar destijds met dat huis! terwijl ik best impulsief ben... dat is dan weer het vreemde he! al was ik vroeger wel een stuk impulsiever , maar sinds mn medicatie is dat ook wat afgevlakt. Maar kan nog steeds wel impulsief reageren , maar de uitwerking doe ik nu vaker niet als wel. Mn man 'mist dat soms wel hoor! hij vond dat altijd wel leuk dat impulsieve. Ach die tijden zijn ook wat voorbij natuurlijk.... we verwachten nu een kindje en dan wordt alles wel anders. Ook toen we bezig waren met zwanger worden , werd het ineens een stuk serieuzer , onze relatie. Kijk daar moest ik bvb ook erg aan wennen. Niet dat dat vervelend was hoor! want ik wilde dolgraag zwanger worden. Maar wennen was het wel.
ja idd! en wbt die modellen , heb je helemaal gelijk in hoor! die zijn ook echt extreem dun soms.... vind dat ook niet gezond. He eetze! En succes vandaag!! hopelijk kun je vanavond even goed rusten hoor!
Manlief komt net thuis en zegt dat het op sommige plaatsen aardig sneeuwt..... aangezien ik niet mn leven en dat van 2 kids op het spel zet voor de psz blijven we lekker thuis helemaal omdat ik niet weet hoe het weer daar is en wat het daar de komende uren nog gaat doen. Woensdagochtend maar weer een nieuwe poging .
Jullie leven gaat straks zeker veranderen, ik zou liegen als ik zei dat het niet zo was. Toch is het aan jezelf hoe je straks dr mee omgaat. Wij zijn redelijk normaal verder blijven leven. Oke niet meer spelletjes met vrienden tot diep in de nacht of impulsief op visite ( beetje lastig als dochter al in bed ligt) In het begin zul je meer met de klok moeten leven omdat de beeb zn eten en drinken moet, maar ook daar kun je op den duur wel soepeler mee omgaan en niet spastisch vast houden aan tijden, maar weer meer je eigen leven gaan leiden, de beeb groeit dr dan wel weer in mee. We gingen gewoon savonds gepland weg en namen dr gewoon mee, soms betekende dat dat ze die avond niet tot weinig sliep, maar dat viel best mee. Wij hebben nog nooit gebruik gemaakt van een oppas dus alles wat we doen doen we met ons 3en of 1 van ons gaat alleen.
nou daar heeft je man groot gelijk in!!! goed van je dat je nu thuis blijft hoor! wordt hartstikke gevaarlijk op de weg... en dat wil je niet met 2 kids!
ja idd , het is ook denk ik maar net hoe je er mee om gaat.dat hele krampachtige is ook niets voor ons. Maar we zullen zien hoe we ermee omgaan! ik zie daar ook niet echt tegenop hoor! denk dat we er vanzelf in rollen! we zullen we moeten!
De grote wegen zullen wel schoon zijn neem ik aan, maar ben niet zo'n held met dit weer nadat ik ooit een ongeluk heb gehad waar ik toen een whiplash aan over heb gehouden. Buiten af en toe een stijve nek heb ik daar gelukkig geen last meer van en dat houd ik ook liever zo Heb dr net beloofd samen met dr te gaan knutselen..... vind ze ook goed.
Heel raar, maar eingelijk gaat dat vanzelf .... binnen afzienbare tijd kun je je niet meer voorstellen dat je het zonder beeb hebt gedaan.
nou idd! kan me voorstellen dat je er dan wat meer tegenop ziet om weg te gaan als het zulk winters weer is! super dat je niet meer zoveel last hebt van die wiphlash! knutselen is ook leuk hoor!!! vinden kids altijd leuk he! Ja hahaa denk ook dat we later zeggen dat we een leven zonder kindje ons niet meer kunnen voorstellen! Tenminste ik hoor dat bij iedereen!
Dochter vind plakken, verven etc erg leuk dus die vermaakt dr eigen wel. Nee dat is heel appart hoe dat gaat. De mens zit wat dat betreft maar kunstig in elkaar. Ben benieuwd hoe het met waardevol ging vanochtend.
ja ik ben ook ontzettend benieuwd naar Waardevol! hoop zo dat haar bloeddruk goed/stabiel was/is...! en natuurlijk een mooie echo!
Ja precies, hoop ook dat de bloeddruk net als de laatste keer goed is. De echo is vast wel mooi, als de kleine meid tenminste geen camaravrees heeft
hihiihii cameravrees! dat zou wat zijn! ik voel ons kleintje aan 1 stuk door! zo dat wordt echt een voetballer hoor! zo trapt en schopt hij me!
Zie je het al voor je weggedoken in de baarmoeder met dr handjes voor dr ogen Zo lag mn dochter met de 20 weken echo, die duurde daardoor teoen erg lang omdat ze het gezichtje niet in beeld konden krijgen..... vonden wij dus helemaal niet erg. Leuk he, de mijne wordt ook steeds drukker en is steeds meer wakker. Wie weet wordt het voor jouw straks de weekenden aan de voetballijn staan
HAHAHAA ja dat zou wat zijn! elke zaterdag op het voetbalveld nee idd , dat is helemaal niet erg met zo 20-weken echo!!!! geniet je er nog langer van! ons kindje hield telkens zn armpje voor zn geslacht! zo schattig! en ook al zo netjes zn elleboogje lag er steeds voor! tis dat de echoscopiste het geslacht de eerste keer al zag.... want wij konden er niets van maken!
HET SNEEUWT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo leuk om te zien! haha ik ga zo verf halen voor de babykamer... twijfel twijfel! ik dacht eerst aan antraciet en dan een grote witte sjabloon erop van nijntje.... maar een lime groene wand is ook wel leuk met donkergrijze rolgordijntjes... hmm wat te doen!??
Haha ik zie je al helemaal staan aan de de lijn met petjes, sjaals en spandoeken. Is ie nu al preuts???? Hmmmm moeilijk, welke kleur...zijn dr op het internet geen voorbeelden te vinden van kamertjes met die kleuren? Zelf ben ik niet zo van een antraciet muur, de kamer wordt er kleiner van en somberder.... zal eens ff snel voor je googlen.
ik weet het al!! doe een grijzige muur , een grote witte sjabloon van nijntje erop (of in lime groen) en dan lime groene rolgordijntjes!