Zwangere meiden uit de provincie Groningen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou idd! waarom bestaat er zoiets als PCOS??

Heeft Winnie dat trouwens ook?? is niet te hopen voor dr!

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik stond ook ff met mn b*k vol tanden bij de huisarts teon ze dat zei, gelukkig kon ik me snel herstellen en dr lik op stuk geven.
    Zo zie je maar weer dat artsen niet moeite nemen zich ergens in te verdiepen.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou idd pcootje!
    echt raar hoor!
    mijn huisarts gaf eerlijk toe dat hij er niet veel van af wist. En verwees me gelijk door naar de gyn en heeft toen gezegd , bij vragen bel dan gelijk met de gyn.

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ella, ik verwacht ook wel dat het lukt. ;) We gaan ervoor!

Pcootje, nee ik zou niet weten wat voor kastje dat is. Nooit gehad dus. Bij mij kwamen ze er enkel en alleen achter dmv een bloedtest. En zo konden ze de waardes zien.
    Ik weet niet of het door de medicatie komt dat ik nu zwanger ben. Ik had geen ei in juni en werd toch zwanger! Tis gewoon een wonder. Ik weet niet hoe het kan. Maar kan best hoor dat het er bij jou en bij mij wel mee te maken had.

De gyn zei volgens mij wel dat als we een tweede kindje willen, ik weer aan die medicijnen moet.

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Mijn meisje is blij! :D
    Ze is druk aan het trappelen nu! :D

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja idd waardevol , echt een prachtig wonder!!!

super meid! het gaat je echt lukken hoor!!!!!!!

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oooh haha wat leuk!!
    mijn kindje is aan het voetballen denk ik!:D
    iog ook erg druk!

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, ik denk zelfs dat er nog wel gyns zijn die pcos onderschatten, vooral dikke vrouwen worden doodleuk naar huis gestuurd om eerst maar af te vallen.... terwijl overgewicht juist 1 van de symptomen van pcos kan zijn....denk ik van zoek dat eerst eens ff uit zeg en ga dr niet blind vanuit dat iedere dikke vrou zich de hele dag volpropt met koek, snoep en vette hap.

Waardevol, denk dat je met een 2de ook beter de medicatie weer kunt gaan gebruiken.
    Blijkbaar hebben ze bij jou dan net op een goed moment je vleod getest.

9. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Haha dan hebben ze vast met hun 3en ook dikke pret want hier is dr ook iemand erg aanwezig....schopt steeds tegen mn laptop tafel aan

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooooh wat leuk!! allemaal verkouden en ziekjes EN allemaal schoppertjes!!!!! :)

pcootje , ja idd daar heb je helemaal gelijk aan!
    echt belachelijk he dat sommige meiden zomaar naar huis worden gestuurd met de mededeling ''val eerst maar eens af''. Ik wordt altijd weer wat verdrietig als ik dat lees... dan denk ik, hoe kun je dat zomaar zeggen als arts zeg...
    ten eerste het is al moeilijk als je niet zomaar zwanger kunt raken en ten tweede kan overgewicht ook zo moeilijk voor vrouwen zijn... en dan zeg je dat lekker tegen een patient... ga eerst maar eens afvallen:(
    snap dat ook niet hoor...

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha wat geinig dat al onze kindjes lekker aan het bewegen zijn.

Je hoort het idd weleens he pcootje, dat ze mensen dan naar huis sturen. Mijn gyn heeft me weleens gezegd dat ik eigenlijk te zwaar ben, maar heeft nooit geweigerd om mee te werken met zwanger worden. Dus dat hoeft niet altijd, dat ze je naar huis sturen om eerst af te vallen. En het hoort vaak bij pco inderdaad.

Moest even denken wat vleod is, maar je bedoeld vast bloed. :)

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ella dat is zeker zo. Zoiets komt hard aan lijkt me. Net alsof een dik iemand al niet genoeg worstelt met haar dik zijn... Ik tenminste wel. Als het even kon dan had ik morgen maat 38. Maar was het maar zo makkelijk. ;)

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja idd was het maar zo gemakkelijk he!
    ik hoop echt voor je dat het lukt hoor!
    En weet ook wel zekers dat het gaat lukken! met zo'n instelling!
    En idd met een baby heb je ook een heel ander ritme denk ik....

14. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Mijn oude gyn was bezig met me te behandelen, door een nieuwe regel mocht hij me niet meer behandelen, stiekum heeft hij dat wel gedaan maar zn collegs wouden me niet helpen en ook geen FM doen, heb toen via een andere plek een recept voor een half jaar clomid gekregen en mn oude gyn is me blijven controleren, maar zn collegas wouden dat nog steeds nie, heeft hij echt dikke bonje over gehad. Toen hij ging solliciteren heeft hij me dat ook gezegd zodat ik op zoek kon naar vervanging. Die heb ik gevonden in mn nieuwe gyn, deze doet niet aan gewichtdiscriminatie.

Heb wel eens gezegd tegen de artsen die weigeren te helpen.....stel dat ik spontaan zwanger raak, moet ik dan verplicht van jullie een abortus plegen??? Toen keken ze me alleen maar schaapachtig aan.... ben blij dat niet iedereen zo bekopt denkt.

Haha vleod= bloed.... had dr ff een letterpuzzel tussendoor gedaan ;)

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wow wat erg pcootje...
    je zou daar echt een klacht over kunnen indienen!
    wat super dat je een eigen gyn had die daar lijnrecht tegenover stond en bleef staan!

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dat is toch te belachelijk pcootje dat die collega's van je gyn je niet wilden helpen. Gelukkig kwam het toch goed. ;)
    Stelletje gekken!

17. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik was woest omdat ik het ook nog eens van een invaller te horen kreeg in het weekend. Die eistte dat ik op de weegschaal ging voor een FM... die wou blijkbaar mn Follikel ff wegen ipv meten ;)

Ik was dus al een jaar bij hem onder behandeling toen die regel werd veranderd en hij heeft mn nog en half jaar illegaal door behandled, hij werkt dr nu ook niet meer....is terug gegaan naar Duitsland.

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    noiu groot gelijk van die gyn!
    wel lastig hoor , ben je gyn en word je als het ware verplicht om ergens anders te gaan werken.... omdat je hier niet goed je werk kunt uitvoeren!

nou kan me voorstellen dat je woest werd!
    niet normaal toch!

19. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik ben super blij dat hij een andere baan heeft gevonden, het was een lieve meelvende gyn die door alle regels geremd werd in zn ontwikkeling terwijl hij zelf erg ambiteus was, logisch hij was net zou als ik en had dus nog genoeg te doen in zn vakgebied.

Maar ben ook blij met mn gyn die ik nu heb

20. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Grrr de postbode is intussen geweest, maar niet mn armband...of zal die nog per pakketpost komen???? Ff afwachten nog :(

Deel Deze Pagina