Zwangere meiden uit de provincie Groningen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Klinkt allemaal leuk Ella!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    jawel he!
    heb er ook erg veel zin in!

pcootje , even een vraagje aan jouw , omdat jij wel handig bent met pc's....
    ik wil telkens muziek beluisteren op you tube , maar kan helemaal niets meer horen!????
    zelfs die filmpjes worden niet afgespeeld..
    weet jij hoe dat kan??
    want eerst kon ik altijd wel filmpjes zien en beluisteren!

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    waardevol wat gaaf dat je het al in je banner hebt gezet!: Meisje!!!!!
    leuk hoor!!!

en zijn jullie al druk bezig met namen!??

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, echt super hoor dat je dit gaat doen. Erg leuk!

Krijg je ook een melding waarom je het niet meer kunt bekijken/luisteren.... klinkt mij in 1ste instantie als een player probleem namelijk (programaatje wat je nodig bent om dit wel te kunnen)

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nee krijg geen melding!
    ik kon eerder altijd muziek luisteren vanaf you tube , nu kan ik alleen nog maar zoeken en het filmpje zie ik dan ook niet?

hmm apart!
    zal straks mn man ook eens vragen!

en hoe gaat het nu met je man????

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Ella, ik heb misschien hetzelfde probleem als jou. Wij kunnen wel you tube filmpjes kijken, maar er zit al heel lang geen geluid meer bij. Het ligt niet aan het balkje eronder, want daarin zit wel gewoon geluid aangekruist. Verder hebben we al vanalles geprobeerd. Ben ook benieuwd waar het nu bij ons aan ligt.

Ja ik dacht, ik zet het in mijn banner. Ben helemaal trots. :) En als het een jongen is, is het ook prima hoor.

De namen hadden we al van begin af aan. En we vinden zelf dat we een hele mooie naam hebben uitgezocht. :)

Hebben jullie de namen ook al?

7. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, ik denk dat je even een nieuwe flashplayer moet downloaden.

Waardevol, jij kunt hetzelfde doen ,maar in jouw geval kun je eerst even kijken bij je geluid of je ergens het geluid uitgeschakeld hebt staan kan ook bij een ander programma zijn dan flash bijv mediaplayer, dit kan invloed op elkaar hebben.

Manlief, die ligt nog in de kreukels. Geeft aan veel pijn te hebben en liep hier te steunen en kreunen door de kamer en ik weet niet wat allemaal aan het doen. Dochter vroeg hem: papa jij niet lekker, antwoord hij niet papa is helemaal niet lekker, papa voelt zich heel erg ziek...ben ff uit mn slof geschoten :) want dat kind schrikt dr eigen te blubber terwijl die alleen maar last van zn rug heeft.... hij ligt nu weer voor straf op bed omdat ik geen zin heb in het gekreun en gesteun :D

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

We hebben al van alles geprobeerd pcootje en volgens mij hebben we bij alle mogelijke programma's al gekeken of er niks uitgeschakeld stond. Het gekke is dat windows media player het wel gewoon doet met geluid en ook RTL filmpjes. Alleen you tube niet dus, echt vreemd.

Haha voor straf naar boven gestuurd.... Tja mannen kunnen zich behoorlijk aanstellen als ze wat hebben. Ze doen net alsof ze doodgaan. Tenminste de meeste mannen.... De mijne kan zich altijd aardig groot houden als hij ziek is. ;)
    Nou sterkte voor je mannetje.

9. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Waardevol, een nieuwe flashplayer kan in ieder geval geen kwaad, wie weet werkt het.

haha ik zei al: tis maar goed dat vrouwen de kinderen baren anders was de wereld al uitgestorven geweest;)

Gelukkig is hij verder nooit ziek. Geloof ook echt wel dat hij pijn heeft hoor, maar dat nou de hele wereld het moet weten mag wel wat minder.

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    pcootje , wat zielig dat hij zoveel pijn aangeeft!! en heeft!
    ooch nee dat is niet handig om te zeggen tegen een klein meisje!
    maar hij zal zich wel ontzettend ziek voelen!
    ja mannen gaan over het algemeen anders met ziekte om dan vrouwen...
    moet zeggen dat ik het verschil duidelijk merk met griep!
    nou dan zijn mannen bijna dood!;)
    maar als ik mannen tegen kom die terminaal zijn... dan zijn ze juist ontzettend sterk (de meeste dan) en dan zijn vrouwen vaak wat minder sterk. (wat natuurlijk erg begrijpelijk is!)
    toen ik in het ziekenhuis werkte , had ik liever een kamer vol met mannen als met vrouwen!
    mannen belden haast nooit... waren altijd in voor een grapje en het was altijd gezellig!
    vrouwen daarintegen belden echt zooooooooooo vaak.... en niet dat , dat erg is , maar ook bvb voor een glas water... terwijl ik er net was! :S

He ik weet al wat het is!!!!
    wij hebben zo'n balkje onderin wat reclame weert op de sites.....
    dus als reclame zomaar ineens in beeld komt , dan kunnen we dat blokkeren!
    (we hebben al heel veel reclame geblokkeerd)
    nu schijnt het zo dat je dat uit moet zetten???
    mn man zei dat tenminste... hij begon gelijk over hoe A-technisch ik ook wel niet ben.... dus tja heb eigenlijk niet heel goed geluisterd hahahaha
    maar ik moet dus wat uitzetten! ;)
    Morgen nog maar eens vragen!

Waardevol , wat leuk zeg dat jullie de namen al hebben! wij hebben de meisjesnaam al wel...
    jongensnaam vinden we ontzettend lastig!
    nu moet ik zeggen dat we eigenlijk nog nergens echt mee bezig zijn hoor!
    onze meisjesnaam vinden we ook erg mooi! ik pb je hem wel even! Pcootje heeft die naam al! haha
    haha jij hebt dat dus ook met you tube! miss dat je iets hebt aan ''mijn'' oplossing?? (zie hierboven)

nou meiden ik ben gewoon moe van de zenuwen!
    toch nog ergens goed voor!
    morgen vroeg om 7 uur weer oppassen , ook altijd wel leuk!
    En dan hopelijk is het heeeeeeeeeel snel 1900!!!!!:):):):)

Xx

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ja hoor hehe eindelijk heeft marnat haar dinnetjes gevonden:D
    Alles ok met mijn dinnetjes?

Knuf voor juli wondertjes
    Breekt weer uit

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heeeej marnat!!!
    wat lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    dankje wel!!!
    enne we hopen echt van HARTE dat jij je hier heeeeeeeeel snel komt aansluiten meis!!!!

ik duim voor je!
    ga zo even in jouw topic lezen hoor!!!!
    XX

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Waardevol , ik heb je even pb gestuurd met onze meisjesnaam hoor!

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Ella, ik heb je pb gelezen en ga je even terug pb-en. :)

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Ella, ik snap helemaal niks van dat reclame-balkjes verhaal..... ;) Maar misschien moet ik downloaden wat pcootje zei, ben de naam kwijt. Oja flashplayer.... Zal nog eens kijken of dat daar aan ligt.

Veel plezier met oppassen vandaag!

@ Marnat, wat lief dat je zo even komt binnen vallen... Hoe gaat het met je? Ik hoop inderdaad, net zoals Ella zegt, dat er voor jullie ook gauw een groot wonder gebeurd. Ik vind het zo naar voor jullie dat het zo lang moet duren. Word altijd zo somber als ik je handtekening lees. Hoe is de 2e icsi gegaan?

Je mag hier van mij wel meekletsen hoor.... ;)

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Waardevol@ Lief dat ik mee mag kletsen! ik kom af en toe wel even langs waaien om te kijken hoe het juli vergaat.
    Met mij gaat het verder wel goed , ben nu met de 2de poging bezig.
    Als je wil zie isci marnat daar staat de update van mijn belevenis van gister.
    Hoe gaat het met jou? kan niet goed zien hoe ver je heen bent .

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hey Marnat, had je topic nog niet gezien, maar ga gelijk eens een kijkje nemen.

Hier gaat het goed. Ben zaterdag 20 weken zwanger, dus dan zit ik alweer op de helft. Het gaat hard nu. En we hebben te horen gekregen maandag dat het waarschijnlijk een meisje word. Hopelijk word dat over anderhalve week bevestigd als we weer voor een echo moeten.

18. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, wat je zegt over het ziekenhuis kan ik me wel voorstellen. Ik heb een keer op een gemengde kamer gelegen, maar ergerde me enorm aan de vrouw op de kamer en had dikke pret met de mannen.

Maar de opmerking van de mijne schoot me gister even totaal verkeerd!
    Ik heb de hele nacht harde buiken gehad, niet zo vreemd hoor als je 10-15x achter elkaar de trap op moet voor manlief en/of dochter.

Man voelt zich vandaag al stukken beter, zoals ik ook wel had verwacht...tja mannen zo zijn ze half dood en zo leven ze weer;)

Haha youtube, dat is een popblocker die het dan bij je tegenhoud.

Marnat, heeej leuk dat je even binnenkomt. We hebben een plekje voor je vrij hoor, dus kom maar snel met goed nieuws!

Ella, SUPER VEEL SUCCES EN PLEZIER BIJ DE ECHO!!!

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    jaaaaaaaaaa pcootje , zo noemde mn man het ook!!! een POPBLOCKER!!!

haha zou niet weten wat dat is!!!
    heb dus ook niet meer geluisterd..... erg he!

waardevol , miss is het bij jullie ook een popblocker!!!

Pcootje , nou kan me gped voorstellen hoor dat die opmerking verkeerd schoot....
    zoiets zeg je idd niet tegen een klein meisje! zo kindje schrikt zich rot.
    Hoe gaat het nu met je man??? hopelijk weer ietsje beter??
    En hoe gaat het met jezelf? wat vervelend meid dat je zo last hebt gehad van harde buiken! hopelijk kun je vandaag weer even wat meer rust pakken...
    sterkte met die ziekenboeg!

Marnat , ja idd! je mag hier altijd mee schrijven hoor!!
    gezellig! :)
    dat was ik helemaal vergeten te zeggen! :)

Waardevol , dankje voor je pb-tje!

ooooooooooh ben me toch zenuwachtig!!
    niet normaal!
    ik tril er gewoon van....
    oppassen was gezellig , maar had mn hoofd er niet echt bij haha!
    heb het kleintje van 16 maanden lekker in de box laten spelen....
    vanmiddag weer oppassen van 1400 tot 1600.....
    dus wel ff een leuke afleiding!
    zal zo even de afwas doen..... moet ook nog maar even gebeuren! ;)

20. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, ik neem vandag wel mn rust. Tis nu ff mama ego dag :p

Is heel normaal hoor dat je zenuwachtig bent, maar je zult straks zien dat het allemaal goed zit!

Deel Deze Pagina