Zwangere meiden uit de provincie Groningen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Marnat, wat super lief van je ouders, kan me voorstellen dat dat tranen opleverde. Geef het maar een mooie plek in je huisje, een mooie herrinnering aan jullie engeltje.

BIBBERRRRRR bibberrrrr werkt je man buiten met dit weer, arm schaap!!!

Haha gelijk heb je lekker naar het voetbal met je vader :D

Nee, hier vandaag geen pakketje ontvangen, ik ga morgen bij de brievenbus liggen ;)

2. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

#1002 winniethepoeh, 1 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2010
    :Dhaha ik nu een beeld voor me van een vrouw die bij de brievenbuis ligt te wachten .... en owweee als de postbode het pakketje niet bij zich heeft.

@ marnat wat lief van je ouders!!!!!!
    Wat zal je man het koudhebben trouwens... brrrrr... wat voor soort werk doet ie?

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Pcootje@ Ja ik geef het zeker een leuk plekje voor , hij ligt nu eerst op logeer bed , we moeten nog flink ruimen daar

Ja manlief is grond werker. Hij zegt nu net of je met hem wil ruilen!!:D:D

Hopelijk komt je armband morgen.

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Marnat, haha hij wil vast niet met me ruilen, want je kunt beter aan het werk zijn dan stil onder een brievenbus liggen hoor met die kou.

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Marnat, dat is zeker lief van je ouders, die knuffel!
    Brrr.... nu werken in de kou buiten. Respect voor je man, ik zou het niet kunnen hoor. ;)

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    winnie wat een lastige situatie. ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen , want dat is het allerbelangrijkste. Lastig hoor dat je man dat heeft. dus hij valt dan zomaar weg... bah , lijkt me heel eng!
    Maar durf je dan bvb later de baby wel bij hem alleen te houden? Of laat ik zeggen als ze wat ouder zijn?? dit bedoel ik niet stom hoor , maar als ik bvb oppas dan valt mn jongste neefje , die is 18 maanden , best vaak en soms ook wel bloed. Mn nichtje van 4 is ook een behoorlijke brokkenpiloot en heeft ook wel vaak iets van bloed...
    Ik moet er dan niet aan denken dat ik er bij zou flauwvallen. Of denken jullie daar nog niet echt over na?

en wat apart idd van die VK.... miss moet je dat maar gewoon zeggen? miss als je man erbij is? want dat is idd niet zo leuk als je niet serieus wordt genomen.

Marnat wat ontzettend lief van je ouders!!!
    He wat zwaar werk doet je man zeg. ooh dat is nu niet te doen joh in die kou! wens hem maar veel sterkte! ik moet morgen de route met de fiets doen.... hihi vind dat al veel te koud! ;)

pcootje , jammer dat het pakketje er nog niet is!

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ella, morgen op de fiets je route doen? Is er geen auto beschikbaar voor jou? Dat is toch veel te koud?

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nee denk dat collega de auto heeft , want die heeft ook de meest drukke route! normaal heb ik die route ook.... maar nu val ik even in voor collega...
    ach vind ik niet zo erg hoor!!!!! voor een keertje! ;)
    heb veel clienten in ''dezelfde hoek'' van de wijk!

en als het echt niet te doen is..... pak ik mn eigen auto!

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dat is natuurlijk ook altijd nog een optie om je eigen auto te pakken. Ik hoorde dat het morgen nog kouder word als vandaag....

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, jij gaat morgen niet fietsen hoor, dat verbied ik je :x Dan maar in je eigen auto en je kn declareren, moeten ze maar zorgen voor je vervoer.

11. winniethepoeh

@ ella, gewoon een drupje bloed kan ie tegenwoordig wel hebben. Hij plakt ook wel een pleister bij mijn neefje.
    Gaat echt om stromend bloed zeg maar, maar nog erger bij naalden. Hij kan dan nog wel naar de bank komen ofzo.
    Ik vind het iig niet erg hoor, moeder en schoonmoeder komen er dan wle bij. Ik heb echt veel liever dat ie van de eerste uren kan genieten. En de eerste uren thuis is ie er ook wel bij. Ach wel zien ook wel.
    Ik kan momenteel weinig hebben merk ik.... bah ik baal van mezelf

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik vraag me toch werkelijk af waar het idee van stromend bloed bij de bevalling vandaan komt, tis geen horror film hoor :D

Mijn dochtertje is met de keizersnee gehaald, dus een wond van links naar rechts.... ze 1 ienieminie stipje bloed op dr voorhoofdje en verder was ze wit van de huidsmeer.

13. winniethepoeh

het is niet alleen bloed, hij valt ook flauw van naalden
    Het is gewoon het idee ofzo. ik weet ook niet hoe dat in zijn brein werkt haha

Het gaat me er meer om dat ze zo raar doet, ik heb er geeen lekker gevoel bij. Morgen maar ff afwachten hoe het gaat. Man heeft zijn collega's net gebeld en hij kan gelukkig de vergadering verzetten. Dan maar weer terug naar kantoor. *lieve mannen gaan allemaal voor mij overwerken* Gaat me weer koekjes kosten...

14. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Poeh, wie zegt dat er een naald bij komt kijken? Helemaal bij een thuisbevalling zal dat niet snel gebeuren hoor..... misschien een idee om eens naar een bijeenkomst te gaan waar ze de bevalling uitleggen, dit wordt gedaan door de verloskundigen of zhuis waar je onder behandeling bent, ze laten je dan alles zien enzo en leggen van alles uit, want heb een beetje de indruk dat jullie dr een verkeerd beeld van hebben.........zo en nu houd ik dr over op :D

Haar manier van communiceren is ook niet de meest leuke als ik je bericht zo lees, misschien morgen direct maar bij dr aankaarten dat jullie ook een leven hebben naast de zwangerschap incl een baan en dat jullie afspraken ook moeten plannen en niet als een stel vlooien heen en weer kunnen wippen.

15. winniethepoeh

@ pcootje : ik wil in ziekenhuis bevallen vanwege mijn whiplash en ik zal waarschijnlijk wle aan de pijnbestrijding moeten. Kan erg weinig aan mijn nek verdragen.
    We gaan ook zeker wel naar een voorlichting in het martini hoor.
    Alleen wij dachten dat we het maar beter meteen konden aangeven dat wij denken dan manlief er niet bij is, dan is dat meteen duidelijk.

Ja mijn man gaat morgen wel ff tegen haar zeggen dat we dit niet zo fijn vinden. Ik moet al janken voordat ik een woord heb gezegd..... *en dat voor iemand die normaal nooit jankt*

Hebben jullie ook zo'n behoefte aan groentes en fruit? Ik kan er geen genoeg van krijgen.

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    winnie , ik zou het met haar over hebben. bedoel je kunt maar beter duidelijk zijn , dan dat je er zo mee zit. waarschijnlijk heeft de VK het niet eens doorgehad dat ze jou daar zo mee heeft geraakt. Niet echt heel tactisch van haar idd.... maar soms is het ook gewoon goed om dat te zeggen! zodat zij het ook weet , toch!? miss dat ze er wat van leert en er in vervolg rekening mee houdt!
    succes hoor! want snap dat dat niet altijd even gemakkelijk is.....

pcootje , haha mag ik niet met de fiets? Nee idd , het is wel koud... maar weet je , mijn auto is ook niet alles...
    de veringen zijn kapot gevroren:( dus ik voel echt ALLES op de weg en dat bonkt gigantisch door mn rug en buik heen. Niet echt ideaal..... mn man gaat er zaterdag naar kijken en hopelijk kan ie het fixen!
    ik ga liever fietsen hoor als in die auto zitten!
    Vind het gewoon ook zielig voor de baby... die zal wel flink liggen te stuiteren als ik aan het rijden ben!

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nee hier geen extra behoefte aan groentes en fruit!
    maarre dat is zekers geen verkeerde eetgewoonte winnie!!!

ik vind zowiezo fruit al erg lekker... alle groentes ook wel hoor! maar vind het soms lastig om per dag genoeg ervan binnen te krijgen! vooral in de winter periode heb ik daar meer last van. Bvb in de zomer en lente eten we best veel salades

18. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Poeh welkom in de wereld van hormonen :D en weet je.....tgaat niet weer weg na de bevalling, als je moeder bent blijf je een emo ding ;)

Ik heb helemaal geen rare eetgewoontes ofzo, eet normaal, ben ook niet aan de vreetbuien etc..... ben dan ook nog geen gram gegroeit, maar fruit kan nooit kwaad he...dus eet maar lekker door :)

Ella, op de fiets voel je toch ook alle kuilen en bulten in de weg...lekker met de auto, dan heb je in ieder geval iets om je heen wat de wind bij je weghoud en een kacheltje om warm te blijven.

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ella@ Wat lees ik jij wil op de fiets?? ik dacht het niet , net als pcootje zegt het word morgen vreselijk koud en er komt als het klopt sneeuw!
    Mooi met de auto meis stuk warmer en veiliger in jou conditie!

Manlief zegt dankje lieve meiden!

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hallo!!!
    Zo ben alweer vanaf 7 uur aan het oppassen...:)
    tis weer donderdag... dus voor mij er weer een weekje bij! ben nu 27 weken!!!

hmmm ik weet niet hoor wat ik moet doen! met de auto vind ik nooit zo praktisch.... kan nooit dicht bij de deur parkeren en moet dan altijd nog een stuk lopen. Auto word ook nooit warm op die kleine eindjes...
    ach ik zie straks wel even hoor! komt helemaal goed meiden!!!

Deel Deze Pagina