Zwangere meiden uit de provincie Groningen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    waardevol , ja het is een oorlogsthema , ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Het is ook weer niet een schietfilm zeg maar. Anders kun je miss wat info op internet erover vinden?

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    pcootje jammer dat je je armband nog niet hebt!!!!
    hoop dat de postbode snel komt , en/of al is geweest!!!!

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, we kunnen ook niet de cv of kachel aanlaten omdat die nog steeds niet aangesloten zijn. Dan zouden we een bouwheather dr in moeten zetten en dat vind ik niet vertrouwd.

Nee, de postbode is nog niet geweest, zal zo wel komen.

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nee idd! straks fikt jullie huis af.... dat is zekers niet de bedoeling!
    jammer.... maar ja dit is overmacht toch?

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ja, vind ik wel. We zien het wel joh hoever we komen en in welk tempo. We hebben nog een warm huisje waar we nog kunnen wonen.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ella@ Dankje voor de vragen ik ga ze vandaag netjes op schrijven.
    Ik zit op telefoon te wachten . voor een afspraak volgende week.

Ik moet zo nog naar de winkel en even een brief posten voor 18 uur. Mis zie ik je nog wel straks Met de auto gaan hoor!!

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    marnat , ik ben nu in een ander gedeelte van de wijk!
    maar vanaf het weekend zit ik wel weer in de flat, 4 avonden...

spannend! hoop dat je snel een telefoontje krijgt hoor!

Pcootje , ja idd dit weer kun je niet veranderen , vind het echt overmacht... jammer idd dat jullie nu moeten wachten!
    maar gelukkig zitten jullie nu ook nog lekker droog en warm!

ik zal zo even koken!!

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, kook ze en werkze straks ......MET DE AUTO !!! ;)

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

thanks!!!
    ik zal even kijken! miss dat de auto er wel staat....!
    En anders idd maar met mn eigen auto, tenminste moet maar even zien hoe ik de route kan opdelen... zodat ik maar minimaal hoef te reizen!;)

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Joehoeee ze is verstandig geworden ;)

11. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Meiden, ik ben weer binnen. De postbode is geweest en mn armband is binnen...tenminste daar ga ik vanuit.
    Heb de envelop niet open gemaakt, vind ik een beetje sneu voor mn man, die heeft het geregeld voor Sint.

12. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

vandaag bij de verloskundige geweest en hartje klopte weer mooi! Bloeddruk super en ook de 2e bloedtest (glucose ) was goed!!

De verloskundige was ziek, dus we hadden een andere en die hebben we de volgende keer ook.

Lalala, en we hebben net de kinderwagen opgehaald! lalala en ik heb hele lieve sokjes van i love papa voor mijn man gekocht en nu ga ik ff heerlijk een dvdtje opzetten en relaxed op de bank hangen

Fijne avond dames!

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Een goedenavond!

Pcootje, dan word het zeker januari. 2011 klinkt zeker nog ver weg, maar over 29 dagen is het al zover...

Volgende week jarig dus! Leuk! Hoe jong word je? (Of is dat een onbeleefde vraag?)

Ik merk het inderdaad dat met voorover buigen mijn buik gaat hangen en dat voelt niet fijn. Dus ben benieuwd hoelang ik het werk nog kan voortzetten. Want elke week merk ik dat het zwaarder word.

Marnat, dat heb ik ook weleens. Als je ergens intensief mee bezig bent, dan droom ik er ook over. En ik heb vóór mijn zwangerschap ook regelmatig gedroomd dat ik zwanger was, en het is ook werkelijkheid geworden. Ik hoop dat er een zaadje een eitje heeft geraakt en dat het waarheid mag zijn. En anders dat sowieso 2011 jullie jaar zal worden.

Spannend, ik hoop dat het wat word met die baan.

Winniethepoeh, mooi dat alles goed was bij de vk.
    En leuk he, al die spulletjes....

Wij hebben toen straks bij Henk ten Hoor ook nog even wat gekocht (we doen altijd boodschappen op een winkelcentrum) en bij hth was uitverkoop. We hebben twee schattige setjes gekocht van een broekje met een truitje en we waren maar 13 euro zoveel kwijt. (30% korting per kledingstuk) Dus dat is mooi meegenomen.

Ik ga zo even verder met de sinterklaaspuzzel in de krant afmaken. Die vind ik altijd zo leuk om te doen, van die advertenties die je moet zoeken. Zijn ook een hoop prijzen mee te winnen...

Fijne avond!

14. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Waardevol, ik word 39 :$

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oeeh bijna 40. Ach mooie leeftijd toch? ;)

16. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Auuu moest je dat nu hardop zeggen:$

17. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ff uppen. we zijn bijna van de eerste pagina af en dat kan natuurlijk niet

moet eigenlijk op bed, maar het sneeuwt hier zo mooi..
    Morgen sleetje rijdenmet me neefje

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou meiden... hier een rare avond gehad.
    de route ging prima.. ben wel op de fiets gegaan maar heb na een half uurtje de hele route gelopen... ging helemaal goed! was wel moe ,maar het ging prima!

de sneeuw was/is prachtig! maar goed , ik zou naar huis... en draaide de ring op met mn auto. ik slipte gewoon helemaal weg , tegen de vangrail aan en ik gleed zo verder dat ik helemaal andersom midden op de weg terecht kwam. En het was best druk....

ik was zo geschrokken.. en iedereen reed door. ze reden allemaal langs me heen en was zo bang dat ze in mn auto knalden.... Het is namelijk een oprit , dus ik moest invoegen en kreeg dus auto's aan 2 kanten langs me heen , omdat ik midden op de weg stond.
    Nou eindelijk was er 1!!! auto die zn eigen auto midden op de weg zette , de alarmlichten aan deed en mij zo de ruimte gaf om om te draaien zodat ik weer verder kon.....

zo aardig he! anders stond ik daar nu vast nog.
    bah wat een rot rit... heb er bijna een uur over gedaan en ik slipte zo vaak weg. er waren ook geen schuivers of strooiers te zien....

Maar goed , ben weer veilig thuis...
    auto heeft kapotte lamp, en bumper , maar ik ben heel EN ik voel het kindje ook...
    ik klapte wel wat tegen de deur , maar had mn gordel om , dus dat viel mee hoor!

Door alle spanning heb ik nu wel wat buikpijn:)
    mn man was helemaal ongerust en heeft op me gewacht. Hij wilde me ophalen , maar ja dat wilde ik niet... want diegene die mij had geholpen , die reed achter me aan en bleef ook de hele tijd achter me aan rijden.

nou ja ga zo maar even douchen denk ik!

Pcootje , wat leuk zeg dat de armband er is!!!!!!!!!!!!!!!!! heb je hem al om?
    Enne bijna je verjaardag!!! leuk hoor!!!!

Winnie , wat leuk al die spullen. vlgs mij voel je je weer wat beter of niet?

Waardevol, wat leuk zeg dat je die setjes kleding hebt gekocht! leuk is dat he!

Marnat , heb je al datum voor je soll gesprek??

tot morgen!! xx

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Pcootje, mijn excuses!

Winnie, veel plezier met sleetje rijden.

Pffff Ella, wat een verhaal! En wij gisteren de hele tijd maar met z'n allen pushen dat je met de auto moest gaan.... En nu was je natuurlijk wel je route op de fiets, maar dit verwacht je natuurlijk niet. Dat is schrikken! Lijkt me doodeng om vast te staan midden op de weg waar iedereen langs je heen rijd.
    Gelukkig was er dan die ene die je ging helpen. Er bestaan ook nog aardige mensen! Best aso dat in eerste instantie niemand voor je stopte. Maar echt lief van deze meneer dat die je weer even op weg hielp.

Heb je je niet bezeerd aan de zijkant van je lichaam? Naar dat je er nu buikpijn aan over hebt gehouden. Hopelijk zakt het snel weer af! Wat lief dat je man zo ongerust over je was. Maar eigenlijk niet meer dan logisch, het is wel zijn zwangere vrouw!

Nou laat je maar lekker in de watten leggen vandaag door je man. En hopelijk ben je een beetje van de schrik bekomen.

Ik zag vanmorgen voor de spiegel ook voor het eerst dat er wat vocht uit mijn tepels kwam. Maar dat kwam ook doordat ik zat te drukken en te knijpen en te doen. Ik wilde dat ook weleens meemaken... ;) En ja hoor, volgens mij werken de melkkliertjes prima. Maar het is er dus nog niet vanzelf uitgekomen.

Ik heb trouwens ook iets raars. Nu mijn buik dikker word zie ik ook dat mijn navel veranderd van vorm en hij word steeds kleiner... Maar het is me al eerder eens opgevallen dat ik in mijn navel een klein gaatje heb zitten, en die word nu steeds duidelijker.... Ben zo bang dat straks mijn darmen door mijn navel gedrukt worden. Valt dat wel mee denken jullie of moet ik mijn navel wel even laten ziende volgende keer aan de gyn?

Ik ga zo even wat doen. Eerst lekker even douchen en dan het huis even aan kant maken, althans de woonkamer. We krijgen straks visite.

Doeg!

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    waardevol , dat is ook zo! Je vriendin komt toch!? heel veel plezier! en hopelijk komen ze veilig aan!
    he wat betreft je navel.... je kunt het natuurlijk altijd laten zien aan de gyn hoor , maar ik heb dat ook de vorm van mn navel dan. Dat gaatje wat jij noemt heb ik bij mezelf niet... Dus dat zou ik idd wel even laten zien hoor! ook al is het voor je eigen geruststelling.
    Met de kijkoperatie hebben ze bij mij ook in de navel een snee gemaakt en die zit er normaliter altijd wel in , maar nu puilt ie er ook uit! best apart he om je lichaam zo te zien veranderen!

He haha dus jij hebt ook melkverlies gehad! Dat heet dan toch colostrum? ook best een aparte ervaring, vind je niet?

haha nee ik snap dat hoor! ik zou ook zeggen tegen een ander als ie het had over de fiets dat ie dan met de auto moet gaan..:)
    maar ik weet dat met de fiets (lees lopend met de fiets) veiliger en sneller is, in de wijk waar ik werk.
    Maar ja , dan ben ik de hele avond veilig bezig geweest en knal ik alsnog tegen de vangrail.....
    mn man zei net dat de auto flink beschadigd is... maar goed , dat is helemaal geen issue ofzo hoor!
    ben allang blij dat ik veilig weer thuis was! want toen het gebeurde moest ik nog 35 km....:(

nee ik heb me niet bezeerd en de buikpijn is ook weer weg gelukkig. Ik denk dat , dat door de spanning is gekomen.

He fijne dag hoor! En voorzichtig met schoonmaken!!!!

Deel Deze Pagina