Zwangere meiden uit de provincie Groningen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hey Ella, schoonmaken lukt wel. ;) Thuis kan ik tussendoor even zitten steeds, maar als ik bij een ander schoonmaak bij hem thuis, dan kan ik het niet maken om steeds te gaan zitten en andere dingen te doen... Thuis wil het allemaal nog prima hoor. ;)

Die vriendin heeft een leuke dag uitgekozen om te komen, met zo'n berg sneeuw. Maakt mij natuurlijk niks uit, maar hoop dat hun veilig aankomen.

Ik laat denk ik de navel even zien de volgende keer als ik het niet vergeet. Dus jij hebt eigenlijk hetzelfde, maar dan door een kijkoperatie.... Dan zal het ook wel geen ramp zijn, anders zouden ze de snee ook niet in je navel maken.

Was best apart, dat vocht idd.

Balen dat de auto beschadigd is. Maar je gezondheid staat voorop. En gelukkig ben jij heel gebleven en je baby ook.

Jullie ook een fijne dag!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou idd , ineens komt er dan vocht uit je borsten!
    best aparte ervaring vind ik...! ;)

Hoop dat ze veilig aankomen hoor!!!!
    gaan jullie ook nog wat gezelligs doen!? Ben je trouwens nog geslaagd voor een cadeautje voor je vriendin?

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nee we gaan straks lunchen als ze komen en verder lekker koffie en thee drinken binnen.
    Ik heb bij de HEMA even een kleinigheidje gekocht, een soort rammelaar waar ook zo'n dingetje aan zit voor de tandjes.
    Ach het gaat om het idee...

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, wat lees ik nu lopen fietsen:x ..... en dan ook nog in de vangrail :$ meid wat een avond. Ben blij dat je veilig thuis bent gekomen...moet je vanavond weer werken???
    Jammer dat de auto schade heeft, maar ach dat is maar materiaal, dat is wel weer te herstellen, belangrijker is dat jij er goed vanaf bent gekomen!

Waardevol, Gezellig dat je straks visite krijgt van je zwangere vriendin. Heb je nog iets voor dr gekocht?
    Kan me voorstellen dat poetsen op je werk meer van je vraagt dan this, net wat je zegt, zo'n man verwach toch dat je 3 uur poetst en niet anderhalf uur en anderhalf uur zitten....lijkt me best zwaar hoor.

Armband, ligt bij de stapel sint kadootjes, dus nee ik heb het nog niet om!

Mn mannetje is vandaag lekker bij me thuis, we zijn samen wat aan het opruimen en poetsen zodat het er zondag en met mn verjaardag weer toonbaar uitziet hier ;) Best wel even lekker om hem weer een dagje bij me te hebben. Heb ik ook weer eens een gesprekspartner op mn eigen nivo :D

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hahaaha pcootje! ja idd kan me voorstellen dat het ook wel prettig is om nu es op niveau te kunnen praten ;)

nee ben vanavond lekker vrij! morgen komen er nieuwe banden onder.. dan maar even zien of er nog mee te rijden valt. Iig moet er ook nieuw glas/plastic voor de lichten. De zijkant is goed ingedeukt en de bumper ook. na ja idd dat zeiden we ook al.... tis maar materiaal!

oooh je moet dus nog even wachten met het dragen van de armband!!!! en zondag ook nog je verjaardag! druk weekend zo te lezen! maar wel allemaal leuke dingen!
    Succes met poetsen!

Waardevol wat een leuk cadeautje zeg!
    idd het gaat om het idee , maar vind het een leuk cadeautje!
    niet teveel poetsen hoor!
    ja idd als je dan aan het werk bent kun je moeilijk zulke lange pauzes nemen... heb je nog veel last van harde buiken?

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Waardevol, leuk kadootje.... had je post gemist, zie nu net dat ella dr op reageerd, waarschijnlijk had jij gepost toen ik nog aan het tikken was ;) Veel plezier!

Ella, morgen hebben ze het over ijzel meid, doe je voorzichtig??? Dat is nog erger dan sneeuw!

Ik ben volgende week zondag jarig, 2 weekenden andere dingen dan klussen :p

Ben mn gesprekspartner zo weer kwijt, hij moet nog even wat dingen regelen voor het huis ..... ik schakel straks weer over op peutertaal ;)

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hihi en peutertaal blijft ook zo schattig en leuk!

oonee toch!!! ijzel?? en het was vannacht al zo glad:(

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Haha erg schattig, maar af en toe wil je ook wel eens met een volwassene praten ;)

Ja, las het op de site van de knmi.... als dan natijd de dooi maar invalt dan heeft de ijzel in ieder geval nut gehad ..... als het door blijft vriezen niet.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nee idd! maar ze willen zondag weer dooi toch!?

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    ik hoop het, mag van mij :D

had ik al gezegd dat het goede fornuis gisteren ook is geleverd, zijn ze alleen de spoelbak vergeten mee te nemen, dus die gaat mn man straks halen.
    Volgende week neemt mn man een paar middagen vrij en dan krijgt hij hulp van een klusjesman, hopelijk gaat het dan ff wat sneller

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooh wat super dat het goede fornuis is afgeleverd!
    hmm en dan toch nog die spoelbak vergeten he!:D
    alsof ze het erom doen!:$

he fijn dat hij dan de hulp krijgt van een klusjes man!
    kan je man zelf ook eens even bijkomen zeg!
    want hij doet deze verbouwing toch allemaal naast zijn reguliere werk?

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Haha dat zal toch niet, maar wel vervelend want nu moet hij daar weer achteraan.

Ja klopt, hij had toen de verbouwing begon zn vakantie opgenomen, maar nu doet hij het in de avonden en weekenden, af en toe neemt hij een middag verlof om wat extra uren te kunnen klussen.
    Kan ook wel merken dat hij nu moe begint te worden, logisch na zo'n tijd. maar goed het zijn de laatste loodjes.....en die wegen zoals het spreekwoord zegt toch het zwaarst he :)

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haha ja! dat zeggen ze he!
    nou vind het knap van hem hoor!
    enne hopelijk kan hij volgende week wel even goed uitrusten!

wat is het mooi weer he!
    ik ga zo even wandelen denk ik... moet nog het een en ander doen , rekeningen posten , medicatie ophalen NIET VERGETEN! ;)
    en medicatie bijbestellen etc etc..

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    even vraagje hoor...
    vind jij mij erg direct??
    werd daar laatst namelijk op aangesproken op mn werk....
    was nogal direct tijdens vergadering kennelijk!

15. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Hij kan volgende week niet rustig aan doen hoor, juist nu dr hulp bij komt moet het ff een tandje hoger, ff de uren van hulp extra goed benutten. Als we dr wonen dan mag hij uitrusten..... alhoewel hem kennende gaat hij wel met de tuin beginnen ;)

Haha ik haat dit weer, dus kan je menig niet delen ;)

Jij direct? Vind ik wel meevallen, vind je wel diplomatiek, tenminste hier op het forum.
    Geloof dat ik directer ben :D, tact is niet mn sterkste kant :p

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooh ik dacht dat die ander dan zou gaan klussen , zodat je man even uit kon rusten! :) maar dat is dus niet zo....

ben net weer thuis! was best lekker om even te lopen! Ga zo nog even naar de supermarkt lopen.
    Heb ook kraampakket gehaald bij de zorgverzekeraar! kan ik dat ook weer afstrepen van mn lijstje.

nou ja ik kan aardig direct zijn , maar probeer het altijd wel netjes te doen. En soms geef ik mn mening ook wel zonder nuances. Werd daar wat op aangesproken op mn werk:D
    ach boeit mij niet hoor! ik heb mn mening gegeven en dat gedraai eromheen vind ik dan weer niks....

he ik ga weer ff!
    vanavond gaan we waarschijnlijk wokken! Leuk he!

17. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    haha nee het zijn een paar extra handen ipv ;)

Wandel ze, heb je ook je medicatie gehaald?

Ik houd ook niet van gedraai en gedoe, levert wel eens botsingen op :D

Leuk zeg, lekker wokken....wanneer ging je ook alweer naar de film?

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hahaha ja dat zou ook vanavond! maar daar moeten we dan ook een eindje voor rijden...
    en dat durf ik nu niet meer! aangezien er nog geen goede banden onderzitten.

we gaan dan denk ik maar te wokken en daarna weer lekker naar huis! :)

JAA!! heb mn medicatie ook gehaald!!! dat was het eerste wat ik heb gedaan! zal ze zo nog even nemen!

19. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Gelijk heb je, lekker dicht bij huis blijven en geen risico's nemen.

Heeft die vriend ,die voor je download, de film nog niet binnen? die is wel al te downloaden, kun je het lekker thuis kijken

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja dat is idd ook een goed idee!
    we moeten nu nog even kijken voor een andere harde schijf...
    deze beviel niet goed... afstandbediening was niet goed. Dus hebben em geruild!
    maar idd moeten we die film maar eens even downloaden!

Deel Deze Pagina