@ ella, veel plezier bij het wokken! Wij gaan morgen wokken in de euroborg, heeeerlijk. lekker veel groentes, jammie zo manlief ff weer ophalen van het werk. Ben blij dat het niet meer sneeuwt. daarna ff door naar hgz om boodschappen te doen. En dan wel weer genoeg gedaan dit weekend.
haha. we gaan zondag naar familie om sinterklaas te vieren, dus lekker de hele dag een beetje niksen en spelen met klein neefje. Morgen ff shoppen met mijn broer en daarna gaan broer en manlief de studeerkamer leeghalen.(wordt babykamer) dan ga ik lekker bij de buurvrouwen theedrinken en kwekken en 's avonds uit eten (wokken) met man en broer... Broer is nog nooit aan het wokken geweest, dus wij trakteren hem. Dus het enige dat ik dit weekend MOET is boodschappen doen! lalalalalalalapompidompidom *energieovermoeteruit*
Ella, jammer dat de harde schijf niet goed was, maar als ik het zo lees dan is het niet een normale harde schijf maar 1 die je kunt aansluiten op de tv . Zou voor jullie wel handig zijn denk ik dat downloaden, want ff naar de film is dr ook niet bij he
ja klopt pcootje! we hadden een externe hardeschijf gekocht! daar konden ruim 400 films op... koste 150 euro... nou ja dan verwacht je wel dat zoiets het goed doet.... we moesten hem telkens aan en uit doen , omdat ie vastliep.. en de afstandsbediening deed het dus niet. dus mn man was het zo zat! hij wil hem vanmiddag terug brengen en zn geld terug en dan kijken we voor een andere! Hij neemt dan even een kennis mee die er ook 1 heeft en er wat meer verstand van heeft. Het lijkt me ook handig voor de kleine , voor later!! neem aan dat we dan wel een betere pc hebben en dan kan ik mooi disney films downloaden (die ik zelf stiekum ook best leuk vind
Wij hebben dr ook zo 1, mij bevalt het ook niet voor films. Heb dr dan ook meer andere dingen op staan. Wij gaan straks in het nieuwe huis een oude pc in de kelder plaatsen die als opslag voor films gaat dienen en dan rechtstreeks op de tv aangesloten wordt. Stukken idealer. Ik vind disney ook leuk hoor
oow ja dat klinkt ook handig! haha nou wij laten het maar bij zo'n schijf! we kunnen daar ook foto's op kwijt , en dat vinden we ook wel handig! aangezien hier nog wel eens een crash is.... en ik al meerdere malen foto's ben kwijt geraakt
Klopt, foto's kun je dr ook opzetten..... bah pc crash daarom is het ook verstandig om idd de belangrijke dingen te backuppen. Heb je dat in ieder geval veilig staan
ja idd! nou ja , die foto's zijn we allemaal kwijt... maar zou het vervelender vinden als dat straks gebeurt met foto's van de kleine!
Hallo allemaal! Was gezellig vanmiddag! Ze zijn een paar uurtjes gebleven en we hebben weer lekker bijgekletst. @ Ella, nee heb niet vaak last van harde buiken. Heb het in totaal nog maar een paar keer gehad over de gehele zwangerschap. Hebben jullie er wel last van? Pcootje, gaat het morgen ijzelen ja? Bah niks aan.... en dan weer die kou, brrrr..... Ella heb je nog aan de medicatie gedacht? Ik vind jou niet direct hoor. Je komt op mij altijd heel belangstellend over en ik vind dat je nette antwoorden geeft altijd. Maar misschien is het via typen anders dan in real life. Maar het valt mij niet op hoor. Wat zit er allemaal in dat kraampakket? Ik zou hem ook binnenkort wel krijgen denk ik, maand 7 geloof ik. En ook in maand 7 kan je geloof ik de blije doos ophalen he? Allemaal leuk. Oeh lekker wokken... Daar ben ik ook zo gek op. Winnie, lekker ook al wokken. In de euroborg ben ik nog nooit geweest maar het schijnt erg goed te zijn daar. Wij gaan altijd in Grunn naar Shufu state. Die is ook erg lekker en gezellig. Morgen gaan wij ook uit eten. Gewoon een Nederlands chique restaurant.
Waardevol, fijn dat je een leuke middag hebt gehad met je vriendin, is ze nu weer terug naar huis? Hebben jullie lekker over de beebs gekletst? Ik heb nog geen nieuwe berichten weer gelezen,maar hoop ook dat de ijzel ons morgen voorbij gaat. Lekker, jullie ook al uit eten....wij willen proberen volgende week met mn verjaardag een Griek te pakken, smiddags visite en als die op tijd weg zijn ff lekker uit eten. In januari ga ik met een vriendin uit eten, wij geven elkaar nooit kadootjes als we jarig zijn, maar nemen elkaar mee uit eten....erg gezellig
Ze zouden na ons nog uit eten gaan en dan nog op familiebezoek in de provincie, dus ik denk dat ze nu nog niet thuis zijn.... Dit is echt zo'n tijd van het jaar he om uit eten te gaan... Leuk idee om uit eten te gaan met je vriendin ipv cadeautjes... Kun je aan tafel lekker bijkletsen...
Klopt, alhoewel de december maand niet mijn voorkeur heeft om uit eten te gaan, ik vind het meestal te druk en krijg dan het gevoel dat ik heel snel moet eten omdat ze mn tafeltje weer nodig hebben Ja, is ook leuk. Je zult straks zelf ook gaan merken dat een goed gesprek voeren met een kleine dr bij niet altijd mee valt, of ze vallen net of moeten je zo nodig iets vragen ( kun je ze dat wel afleren,maar toch) en automatisch deel je je gedachten ook over twee personen waardoor je niet geconcentreerd bent...... wij lossen het dus op door af en toe heerlijk met zn 2en op stap te gaan, middagje winkelen en savonds uit eten en dan nog een borrel bij ons thuis....dan hebben we een aantal uren heerlijk ongestoord kunnen bijkletsen en slap ouweoeren Kan me dr nu al op verheugen
December is altijd een vreselijk drukke maand idd als je uit eten zou willen. Dan kun je beter in januari gaan, dat is beter te doen, alle drukte voorbij... Kun je weleens gelijk in hebben dat het straks minder goed gesprekken voeren word dan nog zonder kind. Die vrienden waren hier vanmiddag zonder hun dochtertje van 2, die was namelijk uit logeren. En we konden toch een stuk makkelijker praten dan de keer dat wel hun dochtertje erbij was. Die vroeg wel aardig veel aandacht. Maar vind het altijd wel gezellig hoor met kids erbij... Dan vallen er nooit stiltes... Oja we hebben heerlijk over babytjes gekletst vanmiddag inderdaad.
Tuurlijk is het met kids ook super gezellig en nee een stilte valt er dan niet zo snel ..... wel 4 keer hetzelfde verhaal opnieuw beginnen en dan in bed bedenken dat je dat gesprek nog niet af had Wat vond ze van je kadootje?
@ waardevol: wij zijn dan weer nooit in shufustate geweest. Is dat net zoiets als wokken. Man werkt in lewenborg en komt er elke dag langs, en als ik hem ophaal ik dus ook. Ziet er wel gezellig uit in ieder geval. Euroborg zijn wij wel vaker geweest, Is altijd goed. En vind het wel fijn dat drinken bij de prijs inzit. Zo weet je vantevoren al precies wat je kwijt bent. Broer is er nog nooit geweest. Is nogal een hollandse boer, gaat nooit uit eten alleen met ons op vakantie, dus ben benieuwd hoe ie het vind. (hij lust wel chinees hoor). vandaag de etos doos op mogen halen. zat wel leuk spul in: -avent fles -difrax speen -zwitsal billendoekjes -zwitsal doekjesbewaardoos - 2 losse luiers en 10 euro kortingsbon -knuffeldoekje -mini zwitsal zinkzalf - etos buikbalsem mini en foldermateriaal en tijdschriften heb de kortingsbonnen er ff uitgezocht en de rest weggegooid. Heb niks met die tijdschriften. Behalve de wij jonge ouders, maar die komt pas na de bevalling volgens mij. Rustig avondje hier gehad. Man is met broer naar fc groningen. hebben seizoenskaarten. Gelukkig hebben ze gewonnen, anders was het hier een gezellig *not* verdere avond geworden.
Ja shufu state is ook een wokrestaurant met lekker veel keus en zo. Wij komen er best vaak. Vorige maand nog, en daarvoor een maand ervoor... Favoriet bij ons. Het voordeel van wokken is dat je precies uitzoekt wat je lekker vind om te wokken, en de ingredienten die je liever niet hebt, laat je dan lekker achterwege. Dus je eet altijd wat je lekker vind. Ideaal... Euroborg moeten we ook eigenlijk eens heen. In die Etos-doos is dus niks veranderd, wij hadden precies dezelfde dingen. Leuk he. En dat allemaal gratis.... Vooral zo'n avent fles is best prijzig. Was je alleen thuis dan vanavond? Oh dus dan was fc Groningen ook op eredivielive zeker? Mijn man heeft niet de afstandsbediening ingepikt. Die moet er normaal altijd naar kijken.