Ja was heerlijk alleen thuis. Lekker muziek luisteren Wij hebben geen eredivisielive, maar denk dat het daar wel op was. Dan gaan wij de volgende keer maar naar shufustate. Toch eens proberen
Ella, hoe was het wokken? Is je auto weer rijklaar? Houd aub rekening met de wegen want ze voorspellen sneeuw, ijzel en andere ellende, in de lounge loopt ook al een topic over mensen die sint willen vieren en zich afvragen of het verantwoord is om de weg op te gaan.
Gebeurd hier niet vaak, maar er is al langer dan 24 uur geleden dat er in ons topic geschreven is. Hoe gaat het met jullie? Allemaal de gladheid en het koude weer overleefd? Wij gingen gister uit eten en moesten belachelijk vroeg van te voren weg, omdat je echt stapvoets moest rijden. Maar we hebben het gezellig gehad. Met z'n zevenen waren we, met m'n schone familie. Vanmiddag lekker de kerstboom opzetten en optuigen. Heb ik wat te doen.... Jullie nog leuke dingen gedaan of gaan jullie nog wat leuks doen? Liefs Waardevol!
Heeey Grunnigers! Ik kom me hier ook melden! Ben inmiddels zwanger van ons 2de kindje! Onze dochter heet Valerie en is afgelopen week net 2 jaar geworden. Ik ben als het goed is 5 augustus uitgerekend, moet 27 december voor het eerst naar de verloskundige. Wij hebben vananavond Sinterklaas gevierd. Valerie vond het geweldig en is heel goed verwend! Ik lees iets over Shufu state! Vind het ook een heel lekker restaurant! Euroborg vind ik zelf 3x niks, echt een vreetschuur. Verder vinden wij Ni Hao stadspark echt super, en ten boer is gewoon lekker en goedkoop. @Waardevol, hoe gaat het met je? Heb je een fijne zwangerschap? Ga je ook naar de vk in DZ? En doe je ook een zwangerschapscursus?
Welkom concider gefeliciteerd Hier toch weer verwent door mijn ouders ze hebben toch kadoo s gekocht. Mijn zusje heeft kinder kleren gekregen moets ik wel eb=ven slikken maar kon me verder in houden. Manlief een badjas 2 want zwager wou geen hebben. Ik heb een body warmer met pantoffels gekregen. E n gister even gewinkeld ik moest warmere laarzen hebben , heb ik van manlief soort uks gehad zolief heb je verdient zij die. Van mijn schoonouders een letter gehad.
Hey consider! Dat is waar natuurlijk, jijn bent ook zwanger nu én Groninger. Welkom in ons topic. We zijn met niet zo heel veel dus wat meer zielen geeft meer vreugde. Hoe voel je je? Misselijk? Moe? Ik weet nog dat toen ik net zo lang als jou zwanger was, ik heel erg last van zere borsten had en brandend maagzuur. Ik weet niet meer wanneer de moeheid ook alweer begon... Wat leuk dat jullie Sinterklaas hebben gevierd. Valerie begint er ook net een beetje de leeftijd voor te krijgen nu he. Lijkt me straks ook helemaal geweldig, als ons kindje d'r is. Ni hau zijn wij van de zomer geweest. Toen was ik volgens mij ook net rond de 6 weken zwanger. Daar vond ik het ook erg leuk, lekker en gezellig. In Ten Boer zijn wij ook weleens geweest. Maar Shufu state is het toch helemaal. We zijn gister in Wirdum uit eten geweest, maar vond het wel erg duur allemaal... ('t Rechthuis, alleen schrijf je het anders...) Ik loop niet bij de vk maar bij de gyn. Ik kom nu elke twee weken op controle en voor een echo. Mijn bloeddruk is aan de hoge kant, steeds tussen de 90 en de 100, de onderdruk, dus daar word ook extra naar gekeken. Maar het meisje in mijn buik doet het helemaal prima en ze groeit goed, en mijn buik ook. En ik voel mij ook prima en ik voel niets van een hoge bloeddruk. Volgende maand begint een zwangerschapscursus waar ik mij voor opgegeven heb, in het gezondheidscentrum in mijn woonplaats. Ik krijg 5x van een uur. Dus ben benieuwd... Ga jij dat ook doen?
Zijn er trouwens meer mensen met ziggo? Hebben jullie ook last van een trage pc? Hier is het niet normaal op dit moment.
Marnat, ook lekker verwend dus... Kan me voorstellen dat dat even slikken was, van die kinderkleertjes. Het is voor jullie ook allemaal nog zo vers. Wij hebben geen sinterklaas gevierd, we gingen gisteren uit eten met mijn schone familie, ipv lootjes trekken.
'K heb de pc net even opnieuw opgestart en dat heeft goed gedaan, want het trage gedoe is weg. Dus het lag kennelijk niet aan Ziggo.
Waardevol@ Ligt aan de pc dus!! uit eten is ook gezellig het hoeft niet altijd met kado s bij elkaar zijn is het alle belangrijkste vind ik.
@ consider: HOIIIIIIIIIIIIIIIIII hier een leuk weekend gehad. Broer en manlief hebben de logeerkamer omgetoverd tot studie/logeerkamer. Oude studeerkamer is bijna leeg. Kan er binnenkort behangen worden, alhoewel ik nog wel behang moet uitzoeken.... Zaterdag 's avonds zijn we dus lekker wezen wokken. het was helemaal niet druk en eigenlijk alleen maar kleine groepen (tot4) dus niet heel lawaaierig. Broer vond het ook helemaal super! Zeker voor herhaling vatbaar. Vandaag bij mijn andere broer, schoonzus en neefje sinterklaas gevierd. De kleine man stond helemaal beduusd te kijken naar de stapel kadoos en zei: Kijk mama, ben ik toch wel lief geweest (hij was gisteren vervelend) Hij had eerst 3 grote dozen opengemaakt, want die pasten niet in de zak. Daarna kreeg ie een kleintje en hij ze dan ook: O, dat is wel een klein kadootje he..... Nahja hij was helemaal blij met zijn kadoos. Alles moest ff in elkaar gezet worden. Dus het was geslaagd! Nu nog ff de laatste hand leggen aan een stuk voor college morgen en dan lekker slapen!
hee meiden! Waardevol , lekker uit eten geweest!!! he wat grappig , daar hadden wij ons huwelijksfeest!!!! in het Rechthuis! maarre was het wel gezellig dus! Leuk hoor! Marnat , wat lief dat jullie nog cadeautjes kregen! En die schoenen van je man! lief hoor! kan me voorstellen dat het confronterend moest zijn toen je zus kinderkleertjes kreeg. dat was vast een moeilijk moment voor jouw en je man! Consider , welkom hierzo! leuk dat je mee komt schrijven! oooh wat leuk zeg dat jullie dochtertje zo heeft genoten van sinterklaas. En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Pcootje , het wokken was erg leuk en lekker. En het rijden ging redelijk.... heb hele weekend weer gewerkt en ben gelukkig veilig thuis gekomen. Maar het was wel ontzettend glad , met name vanavond. Vond het ook eng om te werken hoor. Winnie , leuk hoor dat jullie het zo gezellig hebben gehad. En dat je neefje zo heeft genoten van sinterklaas.
Goedemorgen meiden! Ben vandaag lekker een dag vrij (altijd op maandag). Zal ff wat meer over mezelf vertellen. Ik woon in het noorden van Groningen, werk in de psychiaterie als woonbegeleider in een sociaal pension. Ik werk 4 ochtenden in de week....die ochtenden gaat Valerie naar de kinderopvang. Ben getrouwd, mijn man is militair vlakbij Zwolle en is 5 dagen per week van huis. Hij komt vrijdag tegen de avond thuis en gaat maandagochtend rond 5.30 uur weer weg. Ga zo met een vriendin en haar dochter (woont 50 meter bij me vandaan) ff lopend naar de c1000. Ben benieuwd hoe het er voor staat met de gladdigheid. Mijn man ging vanochtend vroeg weg...en hij zag allemaal ongelukken. Pff was blij toen hij veilig op zijn werk was. Als Valerie slaapt tussen de middag wil ik even bezig met de kerstboom. En misschien vanmiddag nog even kijken bij de leen bakker ofzo. @marnat, kan me voorstellen dat het even rot voelt als je zelf zo graag kinderen wilt. Jeetje meid al 12 jaar bezig...het is niet niks @Waardevol, ik voel me een af en toe een beetje moe en heb sneller last van mijn rug. En ik merk dat ik s'ochtends niet te lang moet wachten met eten, anders voel ik me zooo gammel! Oh je loopt bij de Gyn, is ook zo! Weet je al waar je wilt bevallen? ik ben er nu al zooo mee bezig. Ik wil eigenlijk liever niet naar Winschoten. Mij voorkeur gaat denk ik uit voor Martini, maar dat is ook weer verder dan het umcg...moeilijk!! Verdorie woon ik recht tegenover een ziekenhuis, en kan ik daar niet bevallen Wat fijn dat je je zo goed voelt meid! Ik heb die zwangerschapscursus ook gehad, vond het wel leuk! Maar ga nu denk ik geen cursus doen. Moet ik aldoor oppas regelen enzo. Dus lekker gegegeten bij het Rechthuis! Het is daar inderdaad vrij prijzig. Wij zijn laatst bij de Kakebrug geweest, erg lekker maar ook errrrg prijzig. In het vervolg gewoon maar weer naar de wok, dat vinden we toch het lekkerst! @ Winnie the pooh, fijn dat je broer het wokken toch leuk vond! En dus ook leuk sinterklaas gevierd! Ik lees iets over college...wat voor opleiding doe je? @ella27, ook al gewokt! Het was inderdaad erg glad! Maar als je naar je werk moet dan moet je er wel door. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Een goedemorgen allemaal! Ik kom net mijn bed uit. 'k Heb heerlijk geslapen vannacht en ik ben de komende dagen vrij. Ik heb sowieso de komende maand niet veel werk, dus het voelt al een beetje als zwangerschapsverlof. Maar donderdag en vrijdag moet ik wel werken. Maar er is genoeg te doen hier in huis. Het huishouden blijft liggen vaak in het weekend. Dus ik heb de komende dagen mooi de tijd om de boel weer netjes te maken... Winnie, wat leuk dat het etentje en de sinterklaasviering geslaagd zijn.... Heb je al enig idee welk behangetje jullie op de muur gaan doen? Willen jullie eigenlijk het geslacht weten? En doen jullie dan een kleur behang op geslacht? Ella, wat grappig dat jullie daar je huwelijk hebben gevierd. Mijn schoonzus en zwager ook. Gelukkig ben je veilig overal aangekomen van het weekend met je werk. Ja het was echt glad he? En ook lekker gewokt dus... Hoe was de bioscoopfilm? Consider, ja de c1000 ligt niet ver bij jou vandaan. Was het te doen met de gladheid? Heb je eigenlijk al familie en zo verteld van de zwangerschap? Of is dat nog iets te vroeg? Ik wil juist liever wel naar Winschoten, omdat ik de weg naar Groningen een rotweg vind, waar je alleen maar 60 en 80 kunt rijden en die weg is ook vrij druk. En dan moet je in Groningen ook met weeen overal bij stoplichten wachten. Nee dan ga ik liever naar Winschoten... Maar wil je dan niet thuis bevallen? Of wil je persee in het zkh? Hoe doe je dat dan straks tegen de bevallingstijd? Wat als jouw man van huis is en je weeen komen doordeweeks op gang? Maar ik baal er ook van dat ik niet in dat ziekenhuis kan bevallen. Dat is maar 5 minuutjes rijden,dat was ideaal geweest. Hier de kerstboom gistermiddag opgezet. Echt en gezellige boel hier... Vind dat zo leuk. Fijne dag allemaal.
Consider, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Staan de planten nog in je tuin? Lijkt me best zwaar om 5 dagen in de week alleen te zijn. Weekend, iedereen een leuk weekend gehad zo te lezen. Wij hebben gister sint gevierd, was gezellig en dochter was superblij met dr kadootjes. Ik heb mn armbandje gekregen en die ga ik dus vanaf nu ook dragen. Bevallen, zal ik ons huis tegen die tijd open stellen als kraamhotel? Wij wonen nog geen 5 minuten van het ziekenhuis af waar jullie naar toe moeten Kerst, volgende week ga ik wat kerstspullen neerzetten, eerst komend weekend nog mijn verjaardag. Hebben dan ook nog geen plek voor de boom. Straks even naar het nieuwe huis, dochter gaat naar de psz en dan kan ik in de tussentijd ff de vorderingen gaan bekijken.
Pcootje, dus jullie hebben het ook leuk gehad. Leuk hoor, een armbandje... Dat is handig dat je zo dichtbij woont bij het ziekenhuis. Ben het even kwijt hoor, maar ging jij nu ook in het zkh bevallen of niet? Ach ik verwacht dat ik na zo'n bevalling ook wel weer naar huis kan toch, als alles goed is.... Succes straks in je nieuwe huis.
Waardevol, ja ik moet in het zhuis bevallen omdat mn dochter met de keizersnee is gegaan. Vind het wel prettig hoor dat we straks dichtbij het zhuis zijn... andere kant van het park......dus ook vlak bij het centrum en aan de andere kant een stuk industrie met de de intratuin en tegen de de a7 aan.... tot nu toe lijkt het mee mooie plek om straks te kunnen wonen.
Ja dat lijkt mij ook een mooie plaats om te wonen. Je hebt alles lekker in de buurt... Ik hoop trouwens dat het met de bevalling allemaal wat 'netter' gaat. Toen ik de IUI had in zo'n verloskamer en mijn broek en onderbroek moest uitdoen, had ik niet door dat ik in mijn blote kont voor het raam stond..... Iedereen kon me dus gewoon zien. Fijn dat ze dan even de lamellen dicht doen. (Moest er ineens weer aan denken).
Hahaha sorry moest dr even om lachen toen ik het las, maar dat is idd wel erg slordig zeg. Je mag idd hopen dat ze met een bevalling daar beter opletten.....alhoewel we vast andere dingen aan ons hoofd hebben op dat moment....zien we dan later wel op de foto's terug ....waar heb jij je iui gehad dan, ik toen gewoon beneden op de poli.