Vind ik dus ook, heel veel blauw of roze...en het unisex wat je momenteel vind is grijs met wit ...en dat vind ik persoonlijk niet mooi, vind kleurtjes leuker voor die kleintjes. haha misschien wel, als ik het niet nodig blijk te zijn dan ga ik het in ieder geval verkopen want een 3de beeb komt er hier toch niet meer.
pcootje , je weet maar nooit! ik vind grijs/wit juist wel mooi! eeeh nee de auto laten we niet meer repareren... althans er zit een nieuwe koplamp op , mn man rijdt er nu in naar het station... ik rij in zijn auto naar mn werk. We gaan de auto verkopen....
Goedemiddag meiden!!! Ben weer klaar met werken, had het erg druk vanochtend. En nu zit ik ff lekker op de bank...met een krijsend kind op de achtergrond Ze heeft zo te horen geen zin in haar middagslaaptje, ze wil het liefst dat ik 10x bij haar kom totdat ze slaapt. Ben gisteren ff goed boos op haar geworden en toen sliep ze meteen. Dus zal zo weer ff met een boos gezicht naar boven gaan, want het slaapje heeft ze echt nog nodig. Gisteren niet zulks leuk nieuws gehad. Vriend van ons zijn moeder heeft kanker, zijn vriendin en ik vermoeden al dat het heel slecht ging. Maar ze bleef zelf ontkennen...gisteren is ze overleden. Vreselijk! ben er echt helemaal van uit mijn doen @Winniethepooh, oke bedrijfseconomie! in welk jaar zit je? Woon je ook in de stad? @pcootje, sorry als ik je voor het hoofd heb gestoten met mijn winschoten verhaal. Het is ook wel wat kort om door bocht. Bedoel eigenlijk ook niet helemaal winschoten zelf, maar meer de omliggende dorpen. Een vriend van ons woont in Winschoten en die is hoofdagent, dus vandaar dat we af en toe wel eens wat horen. Maar goed ik weet dat Delfzijl er ook slecht vanaf komt, en ik geef ze groot gelijk hoor! Ben blij dat ik in de betere kant woon. En waarom ik een nacht in het ziekenhuis verblijven zo'n bigg issue vind heeft ermee te maken dat ik dat de vorige keer als vervelend ervaren heb. Was bevallen, voelde me super, alles ging prima...maar nee moest toch blijven, het liefst tot net over de middag zodat ze die dag ook nog konden declareren. Ik lag alleen op een kamer, maar mijn man moest naar huis en mocht niet bij ons blijven, ook niet op een stoel. Pfff vond het gewoon niks. Anywayyy...als ik het goed begrijp zijn jullie aan het klussen in een nieuw huis? Wat super leuk! Jammer dat je de streeftijd niet gaat halen...maar goed het huis zal vast wel afkomen. @Ella, nee ik woon niet in winschoten! Wat leuk dat jullie de babykamer geverfd hebben...als het klaar is wel foto's maken hé! Wij hebben een witte klamboe gekocht bij de gardo. Die waren daar toen het goedkoopste, we hebben wel 1 met van dat mooie stof. Wat voor werk doe je precies eigenlijk? @waardevol, wow wat een lekker tactische opmerking van je vader zeg! Dan zou je dus ook maar geen babykamer moeten klaarmaken en kleertjes kopen etc etc..pfff, leuke vader heb je zeg. Gewoon van het positieve uitgaan, dat jullie maar een mooi en gezond meisje mogen krijgen! En inderdaad...ik zou het ook wel fijn vinden om de box alvast te hebben, dan hoef je hem dan niet meer in elkaar te zetten. In de prenatal in Groningen zit inderdaad een toilet. Als je met de lift gaat naar boven, dan meteen link een hoekje om.
consider, ooh wat vervelend zeg dat je meisje niet wil slapen! ze heeft gewoon geen zin en heeft een boos gezicht nog geholpen!? wat erg zeg van die moeder gecondoleerd en veel sterkte! Kan me voorstellen dat je daar van slag van bent. Hoe oud is ze geworden? vreselijk hoor! Ik ben verpleegkundige!
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen en dat is maar goed ook anders werd het een saaie bedoeling. Oke, wel zo veilig dat je nu met de auto van je man gaat, hoop dat je je eigen autootje snel kwijt bent....ga je dr wel een andere voor terug kopen?
nou die auto waar ik nu in rij heeft goede banden! daar is ook alles mee gezegd haha hij slaat voortdurend af , maar dat kan ook komen omdat het zo koud is misschien! ja we willen mijn auto verkopen en dan wel een ervoor terug. eigenlijk willen we een goede auto... en een wat grotere voor als de baby er is! maar in mn verlof periode , hoef ik niet perse een grote auto... ach we moeten nog even zien wat we doen.... miss dat we ook wel in januari een goede auto kopen, zodat we dan in 1x klaar zijn als de baby er is! en ik wil nu ook niet meer in allerlei troep rijden.... dat kon me eerder nooit zoveel schelen, ik vind het niet erg als mn auto tig keer uitslaat oid... maar nu begin ik dat wat erger te vinden!
Ik vind grijs met wit wel leuk...maar eigenlijk alleen voor een jongentje. Zal dat niet zo snel een pas geboren meisje aan doen. Wat vervelend dat je auto aldoor uit gaat! Ik zou me er ook aan ergeren hoor! Wij hebben 2 auto's, 1 luxe station, en 1 kleine 5 deurs auto. Misschien handig om nu wat meer geld uit te geven (indien mogenlijk) en dan een goede, wat nieuwere auto te kopen.
Consider, ach ik heb dr niet wakker van gelegen hoor..... hmmm of te wel, was jij misschien de reden van mn slapeloze nacht Ik heb ook wel gezien dat er buurtjes zijn waar het dr minder sociaal uitziet, maar net wat ik zei, die heb je overal. Wij zijn idd een huis totaal aan het verbouwen, jaren 30 huis aan de rand van het stadspark. Het huis is in begin 70er jaren veranderd en nadien is dr nooit meer iets aan gedaan, dus veel hout, kurk, geen isolaten, badkamer en een vervallen aanrecht. Geweldige uitdaging om dr wat van te maken, alleen duurt het door allerlei redenen wat langer dan gepland, maar goed we hadden ook wel een heel ambiteus verbouwplan Vervelend zeg voor de vriend, is altijd erg moeilijk en helemaal zo in deze maand wat een feestmaand zou moeten zijn. Sterkte. Haha jij ook al een meisje die denkt het zonder slaapje te kunnen. Slaapt ze savonds nog wel op tijd als ze smiddags slaapt...... de onze wou dus savonds niet weer op bed en lag daar te feestvieren tot weet ik veel hoe laat, vandaar dat wij dr middagslaapje hebben afgebouwd toen. Als je je insteld om snel naar huis te kunnen dan zal het ook zeker wel tegen vallen, in mijn geval was het een geplande keizersnee, wist dus al dat ik mn kindje het eerste uur minimaal kwijt was en dat ik de eerste dagen niet thuis zou zijn. Daar had ik me dan ook op ingesteld. Dat maakt natuurlijk wel een groot verschil.
ik vind grijs-wit ook leuk voor een meisje! vind die combi heel erg mooi. hopelijk verkopen we de auto snel! nou ja en anders maar even geen auto als ik met verlof ben... kan altijd nog mn man brengen sochtends naar de trein , mocht ik auto die dag nodig hebben!
Ella, hmm das wel balen dat deze auto ook niet alles is. Je bent toch op de meest rare tijden bij de weg voor je werk, en met de koude temperaturen en gladheid moet je toch niet stil komen te staan. neem voor de zekerheid ff wat dekens in de auto zodat je je zelf warm kunt houden als je stil komt te staan. Consider, haha je kunt zo in deze wijk wonen...een station en een boodschappenautootje Wij hebben een mpv Renault scenic, super auto met lekker hoge instap. Voor ons nooit weer een lage/normale auto.
Volgend jaar willen de station in gaan ruilen en waarschijnlijk ook voor een iets hogere auto. Wij zaten ook te denken aan een senic nu hebben we een Laguna. We hebben gewoon ook echt 2 auto's nodig! Mijn man is 5 dagen per week van huis...en om dan al die dagen zonder auto te zitten...nee bedankt! want het openbaar vervoer in het noorden van Groningen is niet echt geweldig. Mijn auto is echt mijn vrijheid
Vind de espace ook mooi trouwens......en de multipla, die vind ik gaaf, terwijl het juist bekend staat om zn lelijkheid. Wij hadden ook altijd 2 auto's maar kunnen ons nu met 1 auto redden doordat ik vanuit huis mn inkomsten heb en mn man meestal met de bus gaat.
Goede middag lieve meiden. Wat zijn jullie een stel kleppers!! pcootje@ Vervelend dat je zo slecht slaapt , hoop voor je dat het gauw beter word. Concider@ Gecondoleerd meis dikke knuf. Ella@ Fijn dat alles goed gaat en het kamertje na je zin word ook alles van nijntje? net als mijn zusje. Waardevol@ Wat een rot opmerking van je vader hij bedoeld het vast niet verkeerd , maar kan me voorstellen dat het een klap in je gezicht is. Jij gaat een gezond wondertje op de wereld zetten. punt. Wat prenatal betreft als het goed is hebben ze idd een wc en anders de meubelzaken die daar zitten hebben wel 1. Er zitten op hoendiep nog 3 baby zaken. mis lopen wij daar ook nog wel even heen. is vlak bij ons. Hier vandaag samen met mijn moeder de winter kleren na gekeken , ik moet er wel wat truien bij hebben. Manlief is ook thuis er is geen werk voor hem meer bij deze baas. nu even achter de pc en vanavond voor breiden op morgen de soli.
Marnat, gaat wel weer goed komen hoor met mn slaap, vanavond lekker op tijd plat, manlief is toch klussen dus ik kijk lekker tv in bed en neem mn ipad mee als ik nog ff wel surfen.... en dan gebeurt het zomaar dat ik in slaap val en mn man de tv uitzet en ipad uitzet als hij thuiskomt Is je mannetje tijdelijk bij huis of moet hij nu in de ww? Heel veel succes met je soll.gesprek! Jij ook al kleren uitgezocht, ik heb alles wat ik niet aankrijg in de zwangerschap al in koffers gedaan....heb nu een super lege en opgeruimde kast Waardevol, zo te zien heb je niks aan mij gehad, de prenatal in grunn heeft dus wel een wc
Pcootje@ Ja manlief moet idd ww aan vragen!! Zolang het vriest is er in zijn beroep geen werk. of er moet iets anders los komen. Van mijn winter kleren is ook niet veel mijn kast is nu ook aardig leeg! En heb ook wat zomer kleren en broeken gepast , wat dus gelijk in de goud goed zakken kon. Zomer kleren genoeg maar winter is rampzalig. In het weekend maar even snuffelen.
Marnat, balen zeg....kan hij na de vorst weer terugkomen? De opruimingen gaan zo weer beginnen dus sla je slag
pcootje@ Waarschijnlijk wel maar ja als hiij in tussen wat anders heeft bij een andere baas , gaat ie niet zo maar weer weg natuurlijk. Of het geld moet een groot verschil zijn. Idd uit verkoop straks.
Hoi! Pcootje, ja precies, ik weet nu waar het is. Maar die in Groningen is wel echt een warenhuis he, en in Assen een kleinere denk ik... Ben vanmiddag toch gegaan, want twijfelde of ik vandaag zou gaan of morgen. Maar heb de blije doos. Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht, ik vond de Etos-doos leuker van Felicitas. Willen jullie weten wat erin zit of moet ik dat geheim houden? Verder heb ik nog wat dingen gekocht en volgens mij hebben we nu alles! Behalve kleertjes, die moeten we nog meer hebben. Ik heb nog gekocht vandaag: - 2 dekens (die alleen van Babydump, de rest vd spullen bij Prenatal) - Mobiel met schaapjes, met muziek van Fur Elise. - Kruik - 2 kruikzakken - een emmer om straks water mee te sjouwen voor het badje - een verschoonkussen - 2 hele schattige roze gympjes - 10 kleerhangertjes - een mutsje Volgens mij was dat het. Het was lekker rustig in de winkels. Je kunt er beter doordeweeks heen gaan dan op vrijdag of zaterdag heb ik al wel gemerkt. Oja op een wc heb ik helemaal niet meer gelet, ik heb het goed op kunnen houden gelukkig. Maar je had er dus toch één? Naja dan weet ik dat voor de volgende keer.... Ella, ja gekke benaming, de blije doos. Mijn man zegt dan altijd: "Die heb je toch al?" D sorry ) Maar leuk, jij hebt hem dus ook gehad, die mail. Precies, heb er enorm veel vertrouwen in dat alles goed komt met de bevalling en met ons kindje, en dat geld voor jullie allemaal... Er zijn idd artsen in de buurt die direct kunnen ingrijpen mocht er iets niet goed gaan... Ach mijn vader bedoelde het vast niet gemeen of verkeerd, en misschien dacht hij later ook wel: "Wat heb ik gezegd?" Maar het was niet helemaal tactisch inderdaad... Nu maar vergeten wat hij gezegd heeft en er vrede mee hebben dat de box na de bevalling komt... Ik krijg het ook maar natuurlijk. Zonde van jullie autootje he dat hij kapot is. Gaan jullie die kapotte verkopen? Of die van je man? Consider, heeft je dochter uiteindelijk nog een beetje geslapen en heeft je boze gezicht geholpen? Maar wat erg joh van die moeder van die vriend. Gecondoleerd. Kan me voorstellen dat je er helemaal van uit je doen bent. Ga je ook naar de begrafenis of crematie? Moet er ook niet aan denken om het zonder auto te doen. Mijn man gaat elke dag op de fiets naar zijn werk, dus ik kan met de auto lekker overal naar toe en boodschappen doen. Wij hebben een Mercedes Benz.. Ook aangeschaft aan het begin van mijn zwangerschap. Hiervoor hadden we een Renault Twingo, maar die was te klein voor een baby erbij, en het was ook een3-deurs, niet handig dus. Nu hebben we een 5-deurs. Lekker handig. Marnat, ja klopt er zit ook een babydump daar en nog een babyzaak, maar die vind ik niet zo leuk, die in het midden zit... Dus jij woont daar vlakbij? Spannend, morgen je sollicitatiegesprek. Veel succes en hopelijk krijg je de baan... Ik heb ineens last van mijn bekken sinds vanmiddag. Heb ineens last met lopen. Hopelijk is dit maar tijdelijk... En anders ben ik daar mooi klaar mee.
Waardevol@ idd woon daar dicht bij moet wel een stuk lopen maar ben er zo. Maar fijn dat je geslaagt bent. Was wel leuk geweest elkaar daar zaterdag mis te treffen hihi.