haha leuk plaatje! ja idd we vertrouwen er ook op dat alles goed is.... maar ben zo nerveus! mn laatste echo had ik met 8w4d... toen zag je amper nog een kindje..... als ik nu 20-weken echo google , dan is het al een echt kindje!! ben zooo benieuwd! hoop dat we wel wat foto's meekrijgen!!
Je krijgt zeker een groot verschil te zien. Als je geluk hebt werkt de kleine niet echt mee waardoor het nog langer duurt...mag je nog langer naar je kindje kijken Als je foto's krijgt ga je ze hier showen?
ja ik zou wel willen! maar wij hebben geen scanner of ik moet er zelf weer foto's van maken dan hierzo plaatsen?? weet niet of dat kan! groot gelijk trouwens dat je een ''ego mama'' dag hebt!!! is niet ego hoor!!! doe maar lekker rustig aan!
Geen idee of je dr een foto van kunt maken. Wel een tip voor later, maak er wel een kopie van want de echo vervaagd/verdwijnt in de loop der jaren door het licht. Kheb net ff , zittend de speeltafel van mn dochter opgeruimd, weer beloond met harde buiken. Dus ik doe nu helemaal niets meer vandaag. Raar hoor, kheb met mn dochter nooit harde buiken gehad en nu dus wel, vind het maar een vervelend gevoel.
De huisarts zou vandaag mn man ff bellen, maar besloot even langs te komen. Ze was toch in de wijk. Hij heeft nu diclofenac gekregen wat hij moet slikken in combi met paracetamol. Ik kreeg een kleine uitbrander moest nu allert zijn op mn harde buiken, die te vaak aanwezig waren, en nu mn rust nemen ...dus zit nu op de bank met mn dochter tv te kijken en heb de laptop bij me staan. *** einde klaagzang*** Voordeel is dat we straks vette hap gaan halen, man gaat het niet lukken om nu te koken en ik mag niet van hem ...mjammieeeee nu ik zwanger ben vind ik vette hap zoooooooo lekker
he meis wat goed dat je een uitbrander hebt gekregen! hmmm niks aan he verplichte rust! ik weet er alles van haha harde buiken heb ik heel af en toe , met name tijdens mn werk! dat voelt idd erg vervelend..... He wat fijn dat de HA even is langsgeweest! hopelijk werkt de diclofenac! doe maar rustig aan hoor meis! Thanks voor de tip van het kopieren van de echo foto's! Maar ik ga ze lamineren.... (heb zo'n apparaat) zou dat niet voldoende zijn!?? OOOOOOOOOOOH ben zooooooooooooooooo nerveus!!! sorry zal er over ophouden!! denk dat het bij ons ook een patatje wordt!!!! tot laters!!!! Xx
Ik wil je even succes wensen voor straks Ella. Ben heel benieuwd hoe jullie kleine het doet en wat het word natuurlijk. Gaat je man ook mee? Spannend hoor.. En leuk dat je op mijn hyves zit. Heeft Pcootje ook hyves? Verder lees ik alles later wel bij.
Ella, ik heb 1 keer gehoord dat iemand ging lamineren en dat de echo foto verdween als sneeuw voor de zon. Die had nog een wit papiertje over, zal daar dus mee uitkijken. Nogmaals SUCCESSSSSSSSSSS!!!!! Waardevol, nee ik heb geen hyves.
Meiden ik heb besloten om toch af en toe mee te kletsen, om de reden om deze poging wat positiever te gaan bekijken, en hoop uit juli te putten. Pcootje@ Meis denk aan je zelf hoor! knuf Ella@ Meis ik las net op hyves dat de echo vanaaf is ! oeps war hooft vergat het bijna, lieverd succes straks komt goed hoor.
Gezellig meid....en je weet het he, als je het ff niet meer trekt dan snappen wij dat allemaal heel goed!!! Hoef je je dan niet voor te verontschuldigen of voor te verantwoorden! Komt goed, ik denk nu even aan mezelf, morgen naar de gyn, kijken wat deze te zeggen heeft. Nu ik op de bank hang zijn de harde buiken gelukkig wel voorbij, blijkbaar toch een teken van je lichaam dat je ff rust moet pakken. Kom vanavond met regelmaat ff spieken of Ella al terug is!
Ben ook aan het spieken of Ella al langs is geweest.... Moet ze niet werken of zo na de echo? Of zou ze gelijk gaan posten als ze thuis was?
MEIDEN!! we krijgen een ZOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wauw ben zooo blij!!!! en hij heeft zo lief wipneusje!!!!!! dat was beter te zien als zn piemeltje hahahahaha zelfs de echoscopiste moest er erg om lachen ooooh dit voelt zo apart!! Marnat , leuk dat je mee komt kletsen!!! nogmaals van harte welkom!! enne lekker ja pizza!!!
oja , NIEMAND verder weet het.. dus svp op hyves niks erover hoor! we zeggen tegen iedereen dat we het niet willen weten! Thanks iig!! Xx