Zwangere meiden uit de provincie Groningen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik zal niet teveel geld uitgeven aan hemeltjes en klamboes e.d. dit is iets wat er maar erg tijdelijk boven kan hangen, zo snel ze beginnen te grijpen dan is het verstandig om dit boven het bed weg te halen ivm verstikkings gevaar.
    Het lijkt leuk maar tis echt voor de 1ste weken.

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    apart he wat dromen kunnen doen!
    gelukkig heb je nu geen last meer van nachtmerries...

snap dat je je niet wilt focussen op de pijn...
    maar moet zeggen dat ik het aardig knap van je vind hoor , hoe je er doorheen slaat!

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja idd....
    maar dat duurt toch wel even voordat ze daar naar gaan grijpen!? of niet??

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    whaaaa ik ben morgen 28 weken!!!!
    zit dan in mn 3e trimester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Dromen hebben blijkbaar meer betekenis dan vaak wordt gedacht. Je onderbewuste komt er in dromen vaak uit.

Dank je, maar heb weinig andere opties, kiezen bijten en doorgaan....ben ik trouwens ook wel pijn gewend met mn fybro dus mn grens ligt aardig hoog

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ella, bedankt voor de tip van de aanbieding bij prenatal. Ben er alleen net gister geweest dus weet niet of ik het nog red met de aanbieding. En anders moet ik die 5 euro meer maar betalen. ;)
    De kleur moeten we nog even bekijken. Misschien kunnen we er online ook wel ff één bestellen ergens.

Aan het plafond hangen kan natuurlijk ook... Tis maar net wat je wilt. Ik denk wel dat het veilig is hoor, aan het pafond...
    Wat leuk zeg, die lakentjes en dekentjes die je omschrijft. Zeker leuk voor een kindje die niet typisch een NL uiterlijk heeft. Schattig hoor... Je hebt altijd zulke leuke dingen te koop.

7. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Sneller dan je denkt, maar dr zit ook geen gebruiksaanwijzing bij een beeb zodat je dit vooraf weet. Ze zullen maar net de eerste keer gaan grijpen als ze in bed liggen.

Onze dochter lag zo opeens horizontaal in bed ipv verticaal, had zich onder dr dekentje weg gewurmd en lag met dr gezicht in de dekens..... de eerst volgende nacht lag ze in een slaapzak.
    Terwijl ze overdag nog steeds netjes op dr plekje in de box bleef liggen.

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oja over die dromen: ik droom ook gek. Volgens mij kwam jij, Ella, laatst zelfs in mijn droom voor, terwijl ik alleen van hyves weet hoe je er ongeveer uitziet. :D En ik droom over zp, dat ik aan het typen ben. Hoezo ben ik verslaafd?

Aan het begin vd zwangerschap heb ik gedroomd dat we een baby kregen, een meisje, en dat ik haar verwaarloosde. Ik liet haar in de blote billen liggen in haar plas en poep en ze huilde, ze moest de fles hebben... Vond het zo'n erge droom. Dat ga ik in RL helemaal anders doen. :)

Oja leuk, mijn derde trimester breekt ook bijna aan....

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oowja... nou dat moet niet idd!
    hihi dat zou wat zijn zeg een gebruiksaanwijzing bij een baby!
    (best handig)

waardevol die aanbieding is geldig t/m 6 januari!

HAHAHHAAA PCOOTJE! nou dat hoop ik toch niet!! ik droom over een grote pratende baby die eruit komt! nou dat zal toch niet zo zijn dat dat uitkomt! :)

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja heerlijk is dat he! de wetenschap dat je in je laatste trimester komt/zit...
    maar vind het ook des te meer spannender hoor!!!!
    ooh hahaaa dus jij droomt ook zelfs over ZP! nee dat heb ik nog niet gehad! hahaahha wat grappig dat je over mij hebt gedroomd! :)

11. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Haha Ella, scheelt een heel stuk in de opvoeding hoor als ze al kunnen praten en je kunnen vertellen wat ze willen.

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Hey elmo, kom je ook meekletsen?

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hihii pcootje , ja daar heb je gelijk in!
    maar vind zo'n pasgeboren baby'tje wat helemaal verfrommeld is zeg maar zooooo mooi!:)

14. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, daar heb je ook gelijk in hoor....maar dat is maar zo kort

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja echt wel!
    ben zooo benieuwd hoe we er volgend jaar rond deze tijd bijzitten!

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oh tot 6 januari, dan hebben we nog ff...

Over een jaar rond deze tijd dan zijn onze babytjes al rond de 8/ 9 maanden. Gek idee he? Dan kunnen ze misschien al zitten etc... en zijn de eerste tandjes doorgekomen.. Gek idee he. En tis nog niet eens geboren. Hoe doen we dat als we bevallen zijn Ella? Waar gaan we dan verder kletsen? Want dan zijn we niet meer zwanger en uit Groningen. Moeten we tegen die tijd maar zien....

De baby in mijn buik was vannacht trouwens druk joh. Het is voor het eerst geweest dat ik dacht: ik wil slapen, laat me even met rust. :D

17. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Wij: in het nieuwe huis met een kleuter en een dreumes die tegen die tijd door de kamer tijgert/kruipt.

Misschien ben jij tegen die tijd wel weer zwanger en heb je ook een ander huis met je dreumes over de vloer.

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    jaaa idd! allemaal veranderingen!!!
    tuurlijk blijven we hier doorkletsen!!! ja toch??
    vast wat minder , omdat we wat minder tijd hebben haha

19. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    TOch zie je de meeste topics uit elkaar vallen nadat ze bevallen zijn, we zien het wel.

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja precies, we zien wel. Laten we eerst maar eens bevallen.
    En misschien kunnen we zo in dit topic blijven, straks test ik een paar maandjes na de bevalling opnieuw positief. :D

Deel Deze Pagina