Ella@ Super leuk een zoon geniet er van meis. Lig in een deuk hier ben je ook een grapjurk he!! Ook feli namens manlief meis.
dankje marnat!! ook bedankt aan je man!! wat leuk dat hij me ook feliciteert!! ja hahaha , ik dacht ook al , wow onze jongen is al best wel preuts! die beentjes gingen nooit van mekaar HAHAHA
Hey Ella, wat gaaaaaaaaaaf! Een jongetje. Ik hou mijn mondje dicht. Ik zal niks over je jongetje zeggen op hyves. Gefeliciteerd met je goede echo!
Ella, Echt super om te lezen hoor, nu ben je, na veel stressen, eindelijk gerustgesteld. Nu heb je wel de moeilijke taak om een jongensnaam te bedenken he Ik hoop morgen ook met goede berichten te komen
thanks meiden! ja haha zoals jullie weten waren de meisjesnamen allang geen issue meer voor ons! de jongensnamen daarintegen..... ik doe er al 4 jaar over om die te bedenken! :S Pcootje , ik hoop het ook meis! heel veel succes morgen!! hoop ook dat je man zich weer wat beter gaat voelen!!!!!!!! Hoe is het vanavond met hem gegaan!?? Xx
Pcootje@ Jij ook succes morgen meis komt goed hoor!! Ella@ Bij de spelletjes worden hele mooie en leuke jongens namen bedacht.
marnat , thanks voor de tip!! ga gelijk even kijken! pcootje , succes vanmiddag!! hoop dat alles goed is hoor!!! mn man heeft de echo foto's meegenomen op zn werk... en gaat de foto's inscannen! als het goed is mailt hij ze dan naar mn mail!! en kan ik ze hier plaatsen! hij is nu taart aan het halen hahahahhaha! hij heeft op zn werk ook al verteld wat het word... ach die ken ik toch niet
Dankje wel meiden, ik moet dr om 1/2 11 zijn, dus we gaan zo dit kant op. Ik kom me na de middag melden, want we gaan nog even langs het het huis. Ella, Haha leuk zeg van je man dat hij taart aan het halen is. Handig dat hij op zn werk de echos gaat scannen, ben benieuwd naar de kanjer van jullie
succes pcootje!!!! ben benieuwd hoe het met je man gaat??? hoop dat ik snel een mailtje van hem krijg!!!
Ik ben dr weer. De kleine is super bewegeleijk (nu al adhd ) , groeit goed en vruchtwater is prima! Over 3 1/2 week de 20 weken echo en dan anderhalf week later weer op controle. Mn harde buiken moet ik serieus gaan nemen, schijnt toch een teken te zijn dat je te druk bent en je rust moet pakken...dat doe ik nu dus ook heel braaf. Wel vonden ze 16 weken erg vroeg om nu al harde buiken te hebben, maar kan wel met een 2de zwangerschap eerder beginnen. Met manlief gaat het alweer beter dan gisteren, hij wou morgen weer naar het huis, maar heb hem gezegd dat ik dat niet wil. Maandag maar weer eens zien, nu ff rust!!! Ella, heb je de echo al gemaild gekregen van je man?
he hartstikke goed dat het zo goed gaat!!!!! en ook al datum voor de 20-weken echo! leuk hoor!!!!! idd denk ook dat het beter is voor je man als hij nog even zn rust neemt! hopelijk kan hij dan maandag weer aan de slag zonder al te veel klachten! wat lastig zeg die harde buiken..... doe maar rustig aan hoor! kun je wel wat je rust nemen overdag? nou mn man zegt dat ie het al 2x heeft gemaild , gaat om 6 foto's... maar ik ontvang maar niets......??? echt vaag... volgens hem is het ook niet zo mooi geworden!
Ik ga me overdag wel bezig houden met onze dochter en de rest zie ik wel hoever ik kom, omdat ik dr nu alleen voor sta ivm de verbouwing dan moet het huishouden maar ff dr bij blijven. Deed ik dat al minder, maar goed nu dus nog minder. Jammer dat ze niet zo mooi geworden zijn. Het kan zijn dat de server op zn werk het tegen houd of dat het bij jou in de map ongewenst binnenkomt.
nou ik heb ze nog niet! haha maar goed als hij ze maar op de mail heeft! ze staan ook niet bij ongewenste mail. nou idd , lastig he dat je dan je rust moet nemen... terwijl er nog zoveel werk te doen is! tenminste dat vind ik altijd zo moeilijk
Wie weet komen ze straks met enige vertraginig binnen Ja is ook lastig, maar goed het is niet anders. Kan me dr wel druk over maken maar dat levert ook alleen maar weer stress op.....dusssssssssss peaceeeeeeee mannnnnnn
hahahha ZENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!! zit net te bedenken wat we kunnen eten... denk wat van pasta ofzo! wel zo gemakkelijk en ik moet straks weer aan het werk... ben het weekend wel lekker vrij trouwens!!!
Wij eten macaroni op verzoek van onze dochter. Morgen eten we stampot zuurkool. Van beide maken we een grote pan en dan kunnen we volgende week beide nog een keer eten ... dat is echt zennnnnnn, vind je niet ...... wel eten niet koken
HAHAHAA goed bezig!!!!!!!!!!!!!! ik ga zo ook ff boodschappen doen! denk dat het broodje wordt... gisteren al patat gegeten , dus vandaag maar even wat gezonders! hmmm stokbroodje gezond!
Dat is ook lekker, of een lekkere maaltijd salade, vult ook iets meer.....je moet ook nog werken he, dus ff een goede bodem leggen!