hmm dat is ook wel lekker bij een broodje, een lekkere gevulde soep! Okidoki, ik wacht in spanning af
ik heb de mail van mn man binnen! zal het gelijk even proberen! enne wat betreft je pb-tje: ja idd!!!
Ik ben benieuwd of het je gaat lukken! Vast wel want in het humor topic luktte je het ook om dingen toe te voegen
odg??? nog NOOIT gezien HAHAHA maar hij heeft het via zn werk verstuurd via het kopieerapparaat?? vaag he! nou ja ik vraag hem wel even of hij het in een normaal bestand wil zetten!
oei dat klinkt al lastig! ik vraag mn man vannacht wel ff!!! he ik zal zo even boodschappen doen!!! de tijd vliegt weer.....
ik wil het ook wel ff voor je doen hoor, heb je ff een pb gestuurd met een site waar je het online kunt doen
Pcootje@ Gefeliciteerd met het goede nieuws!! Idd doe jij even kalm aan! Ella @ Mocht het niet lukken je mag hier kommen wij hebben ook een schan. Meiden ik heb een leuke namen site voor juli om de wondertjes een naam te geven. Meisjesnaam met de M
marnat wat een lief aanbod! ik hoop dat het ons lukt , en anders hoor je het wel!! he wat een leuke namen site!!! bedankt voor de tip!!!!!!!!!!!!!!!!!!