Zwangere meiden uit de provincie Groningen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Die 10 jaar vliegen zo voorbij hoor.

Haha klopt wij zitten straks vlakbij duitsland, vanaf nu is het ook zo'n 45-60 minuten rijden en komen dr nu eingelijk nooit.
    Denk dat we straks sneller de grens een keer oversteken.

Gefeliciteerd Ella ; - ) nog 10 te gaan

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    joheoeee!
    thanks meiden!!! ben vandaag 30 weken zwanger!!
    nog 10 te gaan....
    wat gaat het snel!
    We waren vanmorgen bij de kinderarts. Nou dat stelde niets voor, kreeg geen echo....
    wel gesprek over medicatie. Na ja weet ik dat ook weer!

Waardevol wat leuk zeg dat je met die cursus gaat starten!
    Ik heb me ook aangemeld bij de GGD!! dus hoop maar dat ik snel bericht krijg. Wil toch wel graag zo cursus doen. Lijkt me toch wel handiger eigenlijk.
    He maar dat is leuk toch!? nieuwe mensen ontmoeten! Je moet je idd maar realiseren dat er meer mensen zijn die mekaar niet kennen.... komt helemaal goed hoor!
    Wat leuk zeg dat je op die manier je man hebt ontmoet!
    lijkt me echt wel spannend dat internet daten , heb dat ook nog nooit gedaan.
    Kijk maar uit hoor met auto rijden.... geen ernstige botsingen maken!

Pcootje , 12,5 jaar getrouwd!! wat veel alweer he! gaat best snel de tijd.
    Fijn he dat jullie dan lekker jullie eigen feestje gaan geven!!
    Hoe gaat het verder met je? En met het huis? Kan je man een beetje doorwerken?

Consider , gezellig hoor zoveel sociale contacten. Ik was ook altijd zo... maar merk , nu we hier wonen dat ik het wat lastiger vind. Niet dat ik eenzaam ben ofzo , maar soms mis ik een vriendin dichtbij!

Winnie , leuk hoor die pandora bedel en leuk dat het zo gezellig was in Berlijn. Lijkt me ook wel leuk voor de kerstdagen.

Marnat , heftig hoor die crematie. Kan me voorstellen dat je hoofd nu niet bij een kerstboom staat!
    pas maar goed op jezelf.

Meiden ik heb juist ontzettend veel zin in die cursus! Lijkt me zo leuk om te zien wie daar allemaal komen. Ik hoop maar dat ik nog op tijd ben en dat er nog plaats is.
    Verder gisteren idd wel weer druk gehad! moest mn lenzen halen (in andere plaats) en ben maar even wezen winkelen. Maar heb verder niet veel gehaald. wat kaarsjes bij de xenos.
    Straks ook maar weer de boodschappen halen! ben ik daar weer vanaf..... vind dat idd rond deze tijd van het jaar ook nooit leuk. Alhoewel ik dan wel veel bekenden tegenkom ;) soms wel gezellig.
    En vanavond , naar de kerstnachtdienst. Die is bij ons altijd 2 dagen. Morgen zijn er ook 2 kerstnachtdiensten een om 1900 en 2200 , maar mn man heeft morgen een kerstborrel , dus denk niet dat dat em wordt morgen ;)
    Waardevol ga jij ook nog naar de kerstnachtdienst?

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, wat heeft de kinderarts gezegd ivm bevalling en controles etc.

Duurt nog 2 jaar hoor voor we bij de 12 1/2 zijn.

Het huis gaat nu iets sneller, lijkt er op dat januari wel gaat lukken.
    Gaan vandaag in ieder geval de huur hier opzeggen

Veel plezier met de kerkdienst vanavond.
    Ga je dan naar jouw kerk of naar die van je man?

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Pcootje, denk ook dat je dan sneller de grens even oversteekt. Je bent dan al zo bij Bad-Nieuweschans en dan de grens over. Wij komen weleens bij Familia, dat winkelcentrum. Oldenburg schijnt ook leuk te zijn, maar daar zijn we nog niet geweest.

Ella, weet je wat meer nu over de medicatie etc...? Jammer dat je geen echo kreeg, dat zou wel mooi meegenomen zijn, maar helaas.

Wanneer heb jij je aangemeld voor die cursus? Ze mogen nu wel een keer jou berichten wanneer het begint, want anders hoeft het niet meer. Mijn laatste cursusavond eindigt een maand voor de bevalling... Dus dan ben ik ook hoogzwanger. Ja en is ook zo hoor, nieuwe mensen leren kennen. Je moet toch ergens beginnen...

Leuk dat je gewinkeld hebt. En bevallen je nieuwe lenzen een beetje? Succes met de boodschappen doen. Het zal wel een drukte van belang zijn... Maar op de één of andere manier is boodschappen nu ook wel gezellig met die kerstsfeer overal en kerstliedjes die galmen op de achtergrond, en dan die sneeuw.

Ow jouw man heeft dus morgen een kerstborrel van zijn werk. Mijn man heeft vanavond een etentje van zijn werk, gewoon in onze woonplaats. Ik breng en haal hem. Vind het zo sneu als hij op zijn fiets door die kou en sneeuw moet, en kan hij ook lekker drinken...

Leuk zeg, twee kerstnachtdiensten. Wij gaan morgen denk ik ook naar de kerstnachtdienst. En als dat hem niet word, naar de kerstdienst op 1e kerstdag. Vind het wel goed om in elk geval naar één van de diensten te gaan. Op kerstavond zijn er altijd zulke leuke dingen op tv die ik zo jammer vind om te missen, zoals 'All you need is love'. Dus we moeten nog even zien. Maar jij veel plezier iig.

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    pcootje , nou hij zei weinig!
    alleen dat de baby tzt 2 dagen moet blijven.... nou ja dat zien we dan wel weer! ;)
    nog 2 jaar! nou dat gaat snel hoor!!!
    he wat fijn zeg dat het met jullie huis nu wat meer opschiet!
    super dat het in januari wel lijkt te lukken!
    Nee we gaan naar ''mijn'' kerk.

Waardevol , Oldenburg is ook leuk hoor!
    Heb ik 20 weken stage gelopen! was erg gezellig!
    nou ik weet niet veel meer , dan ik al wist over mn medicatie. Vond het een beetje onzin eigenlijk. En ook wel jammer dat we geen echo kregen ;)
    nou... ik heb me net een uur geleden aangemeld!!!!!!!! hihihi best laat he! maar heb me aangemeld voor de cursus compact, 5x, zag dat jij dat ook had gedaan bij de GGD! dacht laat ik daar ook eens kijken....
    Hoop dat er nog plekje is. En anders is het jammer!

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Oke, beetje zonde van je tijd dus.
    Dat de baby ff moest blijven wist je ook al toch? Hij is daar in goede handen moet je maar denken en je weet waarom.
    Ja is ook waar, 2 jaar vliegt voorbij. De kids zijn tegen die tijd dan 2 en 5 dus denk dat het disneyland parijs gaat worden.
    Ben ook blij dat het huis nu opschiet hoor, ben het intussen wel zat aan het worden. Zitten nu vanaf augustus met dubbele lasten en daar wil ik nu wel een keer vanaf.

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou dat kan ik me voorstellen:(
    dubbele lasten is niet niks!
    Zou fijn zijn hoor als jullie daar snel vanaf zouden kunnen

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Jammer Ella dat je niet veel wijzer bent geworden.
    Ik hoop dat ze nog een plekje voor je hebben.
    De mijne begint dus 5 januari, en ik heb me geloof ik aangemeld voor hetzelfde als jij. En wie weet dat er rond die datum bij jou ook wel wat begint. Dus je kunt geluk hebben, of niet. Ben benieuwd....

Pcootje, dat is een leuk idee, Disneyland. Met 25 jaar getrouwd zijn zul je misschien wel hebben dat je kids wat organiseren voor papa en mama. :)

Kan me voorstellen als je blij bent dat je er zit. Lijkt me heel erg om dubbele lasten te hebben. Nog eventjes... ;)

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    pcootje , leuk idd naar disneyland!
    gaan wij vast ook later wel een keertje heen ;)
    al hoewel.... ik ben niet echt een fan van pretparken.

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    waardevol leuk hoor 5 jan al!!!
    is vast nuttig en gezellig!
    Gaat jouw man dan die ene avond ook mee?

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Pcootje@ Mogen wij mee in de koffer?
    Leuk veel plezier meis het is supper daar.

Waardevol@ We weten dat het niet moet maar als de boom versiert is komt het wel goed ! verder versier ik het huis niet.

Ella@ Dankje voor je lieve woorden in mijn topic, ik denk om me zelf.

Wie geeft mij even een schop ik moet me nog aan kleden en opruimen hier.

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ella, ja dat is wel de bedoeling dat ie meegaat. :) Lijkt me wel lachen.

Ik ga de pc afsluiten en ik ga werken.

Fijne middag dames!

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

*Geeft Marnat een schop* :D

En nu ga ik echt!

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    werkze waardevol!
    haha ja lijkt mij ook wel lachen als mn man meegaat!
    ik hoop van wel hoor... maar denk ook wel dat ie mee wil!

ineens kwam de stress wat op en zag ik toevallig je bericht over de cursus bij de GGD en heb me gelijk ook maar aangemeld! ;)

marnat , graag gedaan!

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Werkze waardevol auw auw die kwam hard aan:D:D

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hahaha marnat!
    heb je een zacht kussentje nodig??

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    lol ella ik heb hier een poezen kussen onder mijn kontje:D

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    waardevol lukt het werken je nog wel???
    lijkt me wel zwaar hoor!

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Marnat, sorry voor de iets te harde schop. :)

Ella, het lukt nog redelijk. Maar ik ben wel iets langzamer geworden merk ik in schoonmaken. En een pauze heb ik ook echt wel nodig tussendoor. Bukken word wel vervelend nu, niet dat alleen mijn buik in de weg hangt, maar ook omdat het zeer gaat doen, dus dat doe ik voorzichtig.

20 januari is mijn laatste keer. (als alles nog lukt tot die tijd...)

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat een stilte weer....

Gaan jullie eigenlijk nog wat leuks doen met Kerst?

Deel Deze Pagina