Pcootje, wat lief dat jullie die vriend dan altijd uitnodigen. En gezellig ook. Dus jij had hetzelfde vannacht... Niks aan he? Ik voel me inmiddels weer kiplekker. Hebben net de lunch op en het zakt allemaal prima. Wat een lekkere dingen ga je maken. Succes met kokkerellen. Marnat, kan me het echt voorstellen dat je liever wil dat het januari is. Normaal hoort december een leuke maand te zijn. Maar ik snap dat dat het voor jullie nu echt niet is. Nog één weekje... Leuk je berichtje op mijn hyves.
Waardevol, aard van het beesie Heb ook geen idee wat dat vannacht nou was hoor, heb nu ook nergens last van en heb ook normaal gegeten en gedronken vandaag. Valt mee toch, vind het niet zo veel bijzonders wat we eten, maar dat hoeft van ons ook niet zo. Gewoon lekker eten zonder overdaad. Wat gaan jullie nou doen, had ik ook al gevraagd maar nog geen antwoord , of heb ik die gemist??
Vreemd he... Je zou bijna denken dat het forum besmettelijk is. Vooral als je zo'n huzarensalade gaat maken: ik heb het nog nooit gedaan, vandaar dat ik het wel bijzonder eten vind. Ik heb wel verteld wat we gaan doen. In het lange stuk van vanmorgen... Dus je hebt het gemist denk ik. Met eerste kerstdag eten wij salade, gehaktballetjes en ander vlees, stokbroodjes en satesaus en eventueel nog gebakken aardappeltjes... Ik moet nog even kijken.
Haha heb jij toevallig ook het buikgriep topic gelezen, zo ja dan moeten ze die direct sluiten ah zo, is niet moelijk hoor, maar wel lekkerder dan de fabrieks salades, vinden wij. oops gemist! Wat jullie krijgen eten wij zo ongeveer de 2de dag
Haha ja gelezen idd en sluiten die handel! Ja, zelfgemaakt is altijd lekkerder. @ Ella, als je dit leest: ik zag dat je bij het voorsteltopic schreef aan Kerst dat je 4 maart bent uitgerekend... Dan klopt het aantal dagen zwanger bij één van ons beiden niet. Want ik ben 5 maart uitgerekend, hoe kunnen er dan 2 dagen verschil in zwangerschap tussen ons zitten?
waardevol, hahahaha ja idd! je hebt gelijk! nou dat weet ik niet hoor.... wel weet ik dat soms de ene vk 3 maart aanhoudt en de andere 4 maart! de gyn heeft destijds berekend op 4 maart en aantal VK ook , maar er waren 2 VK die zeiden 3 maart.... miss klopt mn banner dan ook niet helemaal.... maar hou maar 4 maart aan (wat de gyn zei) He joh wat balen zeg dat je zo ziek was gisteravond! Fijn dat het nu weer over is! En goed hoor dat je zo goed je grenzen aangeeft met je werk! Hmmm dat klinkt lekker hoor wat jullie gaan eten! Marnat , kan me voorstellen dat je totaal geen zin in de dec maand meer hebt..... zo moeilijk allemaal! heel veel sterkte nogmaals hoor!! denk aan je! Pcootje , bah jij ook al zo ziek! Is het bij jouw nu ook over? Wij zijn idd nog naar de kerstnachtdienst geweest! was erg leuk en mooi. He wat lief zeg dat jullie die vriend uitnodigen... wens jullie alvast een hele fijne avond toe! Hmmmm lekker dat je die salade zelf maakt! ik ben daar echt lui in.... haal altijd zo'n bakje aardappel salade! Winnie , ja het is echt drama in de winkels.... ben blij dat ik gisteren alles al heb gehaald , maar toen was het ook smoordruk. Nou ja gewoon even verstand op nul, en ach ik heb ook veel bekenden gezien en dat was ook gezellig! je moest je neefje dus vermaken , nee met kleine kids in de winkel is ook niets. Wat balen van de lekkage , is het al verholpen? He maar weet je wat me opvalt?? jij reageert eigenlijk nooit op onze verhalen..... zou ook wel eens leuk zijn , toch!? Consider , jij ook al ziek!!! hopelijk vandaag wat beter hoor! bah wat een ziekenboeg weer... en voor jouw extra balen , omdat nu net je man ook thuis is..... hoe is het met je slapen? slaap je al wat beter?? Nou vanmorgen de hele ochtend opgepast. daarna nog even de laatste boodschapjes gedaan en wat schoongemaakt.... vriendin komt zo langs! En ik verkoop ALS HET GOED IS, vandaag voor het eerst in mn leven een auto!!! WHAAAAA hahaha ben best wel een beetje nerveus.... Hoop maar dat ie em koopt! (mn man doet dat altijd... maar hij is op zn werk) Vanavond even helemaal NIETS! oooh heb daar zo zin in! Lekker in mn huispak op de bank en verder helemaal niets! Heb ook nog even een , tja hoe heet het...... een soort van vestje gekocht die kan over een shirtje (is ook wel wat korter dus moet echt een shirtje onder) En die zit dan vast met een feestelijke speld... en nog een glinsterarmbandje gehaald.. Heb ik toch nog even wat nieuws om aan te trekken morgen en vond het wel feestelijk staan. He als ik jullie niet meer spreek van te voren..... alvast hele fijne en gezellige dagen toegewenst! En voor Marnat , jij heel veel sterkte en kracht hoor! En hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten.....!!! Dikke knuffels voor jullie allemaal!!
Ella, ben niet ziek hoor, was alleen misselijk en aan de diaree vannacht. Verder nergens last van. Wow stoer, je eerste x een auto verkopen, succes en niet in het afdingen trappen!!! Leuk dat je toch nog iets nieuws hebt voor de kerst, toch altijd leuk! Veel plezier met je vriendin. Jullie ook allemaal alvast een fijne kerst, mochten we elkaar niet meer spreken over deze dagen!
owja trouwens , hier niet ziek geweest hoor! hopelijk is het forum niet besmettelijk want dan worden Winnie en ik ook nog ziek dus.....
Ella, ach ja uiteindelijk zul je niks merken tussen die 1 a 2 dagen verschil. Je kunt ook pas met twee weken overtijd bevallen.... Maar het viel me zo op. Ik dacht: huh? 4 maart? Ja gelukkig gaat het weer beter met mij en Pcootje. Niks aan als je je zo naar voelt. Leuk dat je een vriendin krijgt op visite. En je auto verkopen? Spannend hoor... Ik was toen ook wel erg blij dat mijn man erbij was toen mijn auto verkocht werd, omdat we geen twee auto's hoefden te hebben na ons trouwen. Ik heb namelijk totaal geen verstand van auto's en technische dingen. Dus mochten ze moeilijke vragen stellen, dan kon mijn man antwoorden. Leuk, nieuwe kleren. Ik zat me eergisteren ook ineens te bedenken dat ik helemaal geen nette kleren heb voor de kerst. Dus heb online ook een paar kleren gekocht en als het vandaag niet bezorgt word, dan pas na de kerst dus... Ella voor jou ook hele fijne kerstdagen! Veel plezier met je vriendin vanmiddag en met relaxen vanavond. En houwe zo dat je niet ziek bent.
nee ik wil niet ziek worden!!!!! dus het forum mag niet besmet worden. fijne kerstdagen allemaal!!!! wij gaan morgen naar s-ouders en zondag naar mijn ouders.
Hier ook geen nieuwe kleren hoor ..... oooppppssss ik moet mn zwarte jurk ff snel wassen, dan kan ik die met de kerst aan *** rent nu naar wasmand, wasmachine***
@ ella: zit vaak op de foon en kan dan geen hele verhalen teruglezen. bb van man is enorm sloom. is niet express hoor, maar heb momenteel echt weinig tijd om overdag op zp te komen en ben 's avonds moe... dus dan 's avonds ff snel iets van me laten horen. maar zal er om denken om vaker op jullie te reageren
Bleeh meiden, voel me nog steeds niet goed. S'ochtends gaat het nog wel...maar nu aan het eind van de middag pffff. Was vannacht om half 4 klaar wakker van het hoesten en het gesnotter. Ben vanochtend wel gewoon gaan werken en dat lukte aardig. Maar was blij dat ik weer thuis was. Zonet kwam onverwacht me oom en tante ff aanwaaien...erg leuk...maar niet als je je niet helemaal lekker voelt. Mijn man is nu ff met Valerie naar de supermarkt, nieuwe tissue's, zakdoekjes en ijsjes halen voor mijn keel. @Pcootje, wat leuk dat jullie naar Disney willen! Dat willen wij ook over een paar jaar. Als Valerie 6 is ofzo. En 2de kerstdag gezellig met z'n 3tjes, dat is ook wel eens lekker toch! Leuk dat jullie jullie vriend uitnodigen! En jij dus ook al niet lekker! Steken we elkaar allemaal virtueel aan ofzo Hoe staat het met je kerst eten? al bijna klaar? wel handig, dan heb je het morgen makkelijk! @Marnat, het zal voor jullie vast en zeker een moeilijke kerst worden! Maar vind het erg knap dat je er toch het beste van probeert te maken! @Winnie the pooh, jeetje de leiding bevroren! Gelukkig is het in de garage, maar echt super vervelend. Wat leuk dat jullie met je neefje op pad zijn geweest! En de Ah voor de kerstdagen is altijd een drama...pfff wat een drukte. En dat geld ook voor 31 december, dus je bent gewaarschuwt Ik weet wel een beetje wat je bedoeld met mobiel internetten. Dan lees ik wel alles bij, maar echt op iedereen reageren wil niet zo goed. Dan typt een gewone laptop toch stukken beter en krijg je geen kramp in je vingers. @Waardevol, jij voelde je dus ook niet lekker. Gelukkig hoefde je niet over te geven aangezien je daar zo bang voor bent. Fijn dat het vanochtend weer over was. Je man heeft dus oproepbaarheidsdienst, nu maar hopen dat het een beetje rustig blijft! vast wel...mensen zullen er hopelijk mee rekening houden dat het kerst is. @Ella, en? ben je al auto bezitter? Wat voor een willen jullie kopen dan? Oepss lees net dat je je auto gaat verkopen hahaha! Maar dus lekker wat nieuws geshopt voor de kerst! Wat vreemd dat de vk's en de gyn allemaal een andere datum aanhouden.
Consider, bah nog steeds niet weer fit, vanavond lekker op tijd onder de wol en hopelijk ben je dan met de kerstdagen weer fitter! Ik ga vanavond het eten maken, ligt mn dochter op bed en man is nog aan het klussen dus heb ik mooi het huis en vooral de keuken voor mezelf. Snap wel dat iemand via de mob minder kan lezen/reageren. Maar als je wel een heel verhaal over je eigen kan schrijven vind ik wel dat je in ieder geval op de laatste posten kunt reageren.
Consider, wat vervelend dat je je zo rot voelt nog. Volgens mij komen dit soort dingen altijd een beetje aan het eind vd middag meer opzetten. Verhoging en koorts ook vaak he. Meestal heb je dan overdag geen last maar 's middags/ 's avonds/ 's nachts wel. Wat lief dat je man met Valerie allemaal dingetjes voor je verkoudheid haalt. Die zorgt goed voor je. Heel veel sterkte. Het is niet leuk om met de kerstdagen ziek te zijn... Ik verwacht ook wel dat het rustig blijft met zijn storingdienst. Maar sommige dingen komen er toch weleens zomaar tussen zoals lekkage's, stroomstoringen, waar mensen niet tot na het weekend mee kunnen wachten. Maar meestal valt het wel mee...
Winnie, ben het wel een beetje eens met Ella en Pcootje, en ik en ik neem aan hun ook, willen je nu niet het gevoel geven dat we ongeinteresseerd zijn in jouw verhalen. Daar gaat het ons namelijk niet om. En je lijkt me echt een leuke meid etc.. dus daar ligt het niet aan. Maar je schrijft samen in een topic over allerlei zaken. Je lucht je hart weleens uit, of je hebt het over ditjes en datjes en soms stel je vragen aan anderen en dan verwacht je zeg maar reactie terug. Maar als er dan iemand is die niet op jouw verhalen reageert en altijd alleen over zichzelf schrijft, tja dan word het voor ons ook niet zo leuk meer om wel op jouw verhalen te reageren, wetende dat je dan ook daar waarschijnlijk geen antwoord meer op zal krijgen. Ik hoop niet dat je boos op ons bent of dat je besluit om dan maar op te stappen uit dit topic, want je bent en blijft hier van harte welkom. Maar dan weet je dit!
Heb me man net gebeld of hij ook neusspray wil ophalen. Het is jaren geleden dat ik het heb gebruikt, maar voel me nu zo beroerd. En wil vannacht een beetje normaal slapen en een leuke kerst kunnen hebben. Dusss die schat gaat ook nog even langs de drogist Oh ja, wij gaan morgen wokken in ten Boer. Weet me man nog niks vanaf...ik zeg gewoon...kleed je leuk aan, we gaan weg Gezellig ff met z'n 3tjes. En zondag gaan we gourmetten bij mijn moeder, daar komen mijn broer en schoonzusje dan ook. @Pcootje, je man gaat op kerstavond klussen, zullen de buren blij mee zijn hahaha! Maar groot gelijk dat je het vanavond maakt. Ik vind eten koken met Valerie om me heen ook niet altijd even geslaagd. @Waardevol, hoop ook voor jullie dat het meevalt. Je weet nog wel waar ik eerst woonde hé. Ik hoorde gisteren dat er bij mijn oude buurvrouw de waterleidingen waren bevroren!!! pff ben ik blij dat ik er niet meer woon!
dat zijn net mijn afgelopen 3 posts geweest. heb ff terug gezocht. heb de laatste paar weken bijna niet meegeschreven in dit topic. daarvoor heb ik steeds wel geprobeerd om iig de laaste posts te beantwoorden maar hier heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. het gaat jullie goed