Zwangere meiden uit de provincie Groningen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Tis gelukkig opgelost en die collega bleek zich verslapen te hebben.

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    CONCIDER@ fijn dat je op knapt meis.
    Idd leuke actie om de bewoners te trakteren met kerst.
    Leuk shirt voor je dochter idd de reactie wil ik ook wel weten:D

Tenboer wok: zit daar het drinken ook bij in? of moet je dat apart betalen?

voor kleine kids is idd euro borg niet echt iets , vooral ook dat de deur vaak met open is en ze er zo uit kunnen.

Wil je me er anders even een pbbtje over sturen wat de prijzen zijn enz.

Waarde vol@ doop jou tot de luiste vrouw van dit topic:D
    Fijn he zoon colega not.

Pcootje@ Het eten was lekker maar veel te veel!
    Verder heel gezellig gehad , tv gekeken een kerst film en andere van duin.

Hier afwachten hoe vandaag verder gaat!
    Update in mijn topic wie dat wil weten.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.041
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Hey meiden, hieronder mijn eerste buikfoto!

@Marnat, verwacht het niet zo luxe als ni hao hoor!Maar het eten is er goed, en ze hebben dezelfde dingen als ni hao.
    Verder is het niet zo duur, en is de eigenaar, de serveersters en de koks zijn allemaal super aardig.
    We worden er al herkent :)
    Dit is hun site, staan ook de prijzen op en ze hebben ook inclusief drinken: Chinees Indisch Restaurant Golden City

@Waardevol, vind het echt zo moeilijk om tegen mijn moeder mijn mond te houden.
    Mijn moeder en ik zijn erg close, bellen elkaar elke dag en zien elkaar een paar keer per week.
    Maar het is me eindelijk gelukt om een geheimpje voor mijn moeder te bewaren :)
    Ik vind het gourmetten helemaal niet eng!
    Maar ben sowieso niet zo panisch met die dingen.
    Tuurlijk verschoon ik de kattenbak niet, eet ik geen filet american, rauwe kazen of rode biefstuk en drink natuurlijk geen alcohol.
    Oh ja en ik rook niet.
    Als het vlees niet goed doorbakken is...dan leg ik het er gewoon weer ff op.
    Meid je bent al 30 weken zwanger! dan zal het vast wel loslopen!
    Balen dat je man er toch nog 3x op uit moest! Gelukkig is zijn collega wakker.

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    meiden hier alles prima!!!
    ik reageer morgen even beter hoor!

maarre consider , mooie foto hoor!

Fijne dag allemaal!

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.041
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Hey meiden,
    Mijn moeder vond het ontzettend leuk!
    Ze had al wel gedacht dat ik zwanger zou zijn...omdat ik de laatste tijd ook moe ben.
    Mijn broer en schoonzus zagen het ook meteen bij binnenkomst en vonden het ook erg leuk!
    Het shirtje was dus echt geslaagd, ze vonden het een leuk idee.
    Dus 1 januari, met mijn verjaardag...mag Valerie het shirtje weer aan.
    Ben benieuwd naar de reactie's van mijn oom en tante's.
    Gisteren hebben we lekker gegourmet, het was heel erg gezellig.

Moet zo voor het eerst naar de verloskundige!
    Heb er aan de ene kant zin in, en aan de andere kant zie ik een beetje op tegen het bloedprikken en het wegen!
    Ik weet zelf wel wat ik weeg...maar mijn man niet haha.
    Valerie nemen we gewoon mee, er is daar als ik het me goed herinner genoeg speelgelegenheid.
    Wat wel leuk is, is dat ik nu de vk heb die ook bij een gedeelte van de bevalling is geweest.
    Alle vk's van deze maatschap zijn echt ontzettend leuk en aardig!

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Goeiemiddag!

Allemaal een leuke kerst gehad? Wij hebben het gisteren ook gezellig gehad met de (schoon)familie.

@ Marnat, bedankt hoor! Dat ik volgens jou de lui-ste ben! :)

@ Consider, mooi buikie heb je al zeg. Je kunt het al een beetje zien he?
    Het is goedgekomen met gourmetten en alles was god doorbakken... :)

Leuk dat je familie er zo leuk op reageerde (uiteraard logisch). Dus je moeder had het vermoeden al....
    Lijkt me helemaal niet handig om op 1 januari jarig te zijn, of wel? Komen er wel altijd mensen op visite? Iedereen heeft het natuurlijk druk gehad. Wel grappig dat je op 31 december aan het aftellen bent tot aan 0:00 uur en jij bent dan jarig...

Ik neem aan dat je nu wel terug bent dan van de VK. Hoe was het? Dit was de eerste keer VK toch? Heb je een hartje gehoord of zien kloppen? Vind je bloedprikken eng? En hoe ging het wegen? Heeft je man er iets van meegekregen?
    Ik zag ook erg op tegen het wegen met mijn man erbij. Want hij wist voorheen nooit wat ik woog. Maar nu weet hij het, en hij vind me ook veel te zwaar, en dat ben ik ook, maar het is nu geen geheim meer voor hem. Vind het ergens wel fijn dat ik mijn frustraties over mijn gewicht nu met hem kan delen..
    Maar jij bent toch helemaal niet zo zwaar? Zal me er als ik jou was niet zo druk om maken hoor.

Hoop dat alles goed ging bij de VK.

Groetjes en een fijne dag!

Waar hangt de rest eigenlijk uit? :D

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.041
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Wat een rust hier inderdaad!

Bij de vk was alles goed :D
    Bloeddruk was prima, bloedsuiker ook en urine ook!
    Hartje luisteren doen ze nog niet met 8 weken, dat doen ze de volgende keer.
    Het bloedprikken viel me 100% mee, snap ook nooit waarom ik daar een beetje tegenop zie!
    Wegen viel ook mee, ze zei mijn gewicht gelukkig niet hardop!
    Maar ben zwaarder dan iedereen denkt denk ik....weeg toch 90 kg!

Op mijn verjaardag komen wel altijd mensen op visite, in iedergeval mijn familie.
    Vrienden nodig ik dan meestal niet uit, die hebben ook allemaal verplichtingen bij familie en schoonfamilie.

Ga je nog wat doen vandaag waardevol?

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hee meiden!
    zo te lezen hebben jullie hele fijne dagen gehad! En lekker gegeten!

Waardevol wat balen zeg dat je man zo vaak erop uit moest!
    Gelukkig hebben jullie achteraf nog wel wat gehoord van die collega....!
    En hoe was het gouermetten? hebben wij ook gedaan eerste kerstdag! was erg gezellig. En had veel te veel gekocht. Heb nog 1 vleespakket over..... nou ja miss dat we dan 1 jan gaan gourmetten.

Consider , wat ontzettend leuk zeg dat idee met dat shirtje!
    En super dat ze zo leuk reageerden!
    Enne fijn dat alles goed is bij de VK! je gaat idd alweer richting de 9 weken!
    Bijna de 12 weken voorbij.....! dat is toch altijd wel weer fijn toch!?
    Willen jullie ook weten wat het wordt? Met de 20-weken echo?

ooohahhaha ik lees dat er meer meiden zijn waarbij de man het gewicht niet weet!
    Hier ook hoor! mn man wist nooit hoeveel ik woog.... en juist net die ENE keer dat hij mee ging naar de VK , moest die VK het zo nodig door de hele kamer roepen:)

Consider , wat grappig zeg dat je op 1 jan jarig bent! Was mn oma ook altijd...!
    best leuke dag lijkt me!

Marnat , hoe waren jouw dagen?
    was vast best moeilijk!
    Heb nog aan je gedacht hoor!

Pcootje , de auto heb ik verkocht! :D
    was best leuk om te doen trouwens! Niemand had het van mij verwacht. Maar ik kwam aardig over als een auto-kenner , terwijl ik dat echt TOTAAL NIET BEN! HAHAHAHAHAA
    En hoe waren jouw dagen? Was het gezellig met jullie vriend erbij!? Lekker genoten deze dagen!?
    Best apart idee idd , dat dit onze laatste kerst samen was.... :)
    Maar verheug me er ook op hoor!
    Realiseer me nu wel goed dat het steeds dichterbij komt....

Oja heb gistern 2 hele grote schilderijen van Nijntje gekregen!! Heeft mn moeder zelf geschilderd....
    zo gaaf geworden!
    We gaan as vrijdag ledikantje halen en wil deze week het kamertje zo goed als klaar hebben. Ik zal dan even foto's maken!

Verder net alles weer schoongemaakt...... moest ook weer gebeuren.
    Het stinkt alleen nog zo naar gourmetten....
    ik meen me te herinneren dat je dan azijn moest opzetten?? weet iemand dit?
    Nou ja ik heb flink schoongemaakt , dus hopelijk ruik je dat er straks beter doorheen!

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Consider, mooi dat alles ok was bij de VK. Ik zelf vind 90 kilo meevallen hoor. Maar dat komt misschien ook doordat ik zelf veel meer weeg. :) Ik wou dat ik dat woog.
    Vaak zie ik ook op tegen bloed prikken. Even die halve seconde als die naald in de arm gaat. Dat vind ik zo'n rotgevoel. Ga er ook altijd weer opgelucht weg en dan denk ik meestal: "Was dit het waar ik me zo druk om maakte?" Deed je dat bloed prikken in het zkh?

Ella, leuk dat jullie ook leuke dagen hebben gehad. Stinkerij he van dat gourmetten.... Wat je tegen die geur doet: geen idee. Hebben jullie met z'n tweetjes gegourmet?

Wat stom dat die VK je gewicht zo hard riep. Dat is niet leuk he? Heb het ook ooit eens meegemaakt en liep vervolgens met een rode kop :) de wachtkamer weer in. Iedereen die daar zat moest het wel gehoord hebben. Erg lullig.

Net als dat er een keer heel hard geroepen werd met de deuren open naar de wachtkamer toe: "Meneer Achternaam (mijn man) moet dan en dan zijn zaad inleveren." Dat was toen nog met die IUI's. Nou de hele wachtkamer zat vol. Lekker dat ze dat zo doen. ;)

Wat goed dat je de auto hebt verkocht.

Wat leuk dat je moeder die schilderijen geschilderd heeft. Schildert ze wel vaker? Leuk om dat te hebben, dan heeft het ook meer waarde denk ik dan dat je zo'n schilderij koopt in een winkel.

Ik ga straks nog even een klein boodschapje doen, het brood is op. En even langs het postkantoor, maar die zit al in de AH waar ik moet zijn. Even oud papier wegbrengen en tanken. Het rode lampje brand al.

Pffff ik heb last van brandend maagzuur. Dat heb ik weer erg vaak de laatste tijd. Volgens mij komt mijn maag steeds meer in de verdrukking. Dus dat word zo weer een Rennie slikken.
    Hebben jullie daar ook last van?

Ik had vannacht weer een rare actie. Ik schreeuwde ineens midden in de nacht. Mijn man hoorde ik toen zeggen: "Doe normaal" en vervolgens klikte ik het licht aan. Ik weet niet wat ik allemaal aan het doen was. ;) Echt raar.

Morgen moet ik weer 3x naar het zkh voor een dagcurve. Eerst om 8:00 uur nuchter, dan om half 11 naar de verpleegafdeling voor mijn bloeddruk. Dan om 11:00 uur weer bloedprikken en om 16:00 uur weer. Hoop dat de suikerwaardes nog steeds in orde zijn.

Nou ik ga wat doen hier. Fijne dag!

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Waardevol , dat meen je niet zeg..... echt lullig dat ze dat riepen dat je man zn zaad in moest leveren.. dat kan toch ook wel wat discreter neem ik aan??

Enne idd erg vervelend hoor als ze zo je gewicht roepen. Kan me voorstellen dat het nog vervelender is als je het idee hebt dat de hele wachtkamer het heeft gehoord. Dat was bij mij gelukkig niet zo (alleen mn man hoorde het) , maar als ze dat had gedaan terwijl de hele wachtkamer kon meeluisteren dan had ik er wel wat van gezegd denk ik hoor.
    Niks aan he als ze zo je gewicht maar rondschreeuwen.. bedoel... zij snappen toch wel dat , dat een beetje prive is???????????????

Nee we hebben met 2 vrienden gegourmet! was erg gezellig. Maar veel te veel ;)
    was net nog even beneden en rook het gourmetten nog wel. Nou ja zal wel wegtrekken
    ik heb van die vanille stokjes op de tafel neergezet! Hopelijk werkt dat.

hmm de kleine boodschappen... ik moet er zo ook aan geloven. Bah heb er helemaal geen zin in... heb het idee dat ik met de feestdagen voor 2 weken heb gekocht , en dan nu gelijk weer naar de winkel:(
    Na ja , moet maar even! zal zo nog even kijken wat over is en wat we kunnen gebruiken. Vind het altijd zo zonde om dingen weg te gooien.....

hihihihi jij altijd met je nachtelijke acties!
    Denk dat je man ook wel vaak schrikt?? of niet?
    Schijnt dat ik nogal liep te snurken. en mn man maakte me telkens wakker en toen zei ik telkens ''nee hoor ik snurk niet, ik ben wakker'' hahahaha
    Ik ben nog steeds verkouden.... al 3 maanden denk ik, en hoesten is ook nog niet over. Zou vandaag de dokter bellen , maar ben dat vergeten , moet morgen vroeg maar even

He wat spannend dat je morgen weer voor curve moet. Hoop dat het idd allemaal in orde is!
    sterkte alvast!
    En ook je bloeddruk... ben heel benieuwd!

Trouwens ik moet woensdag weer naar de VK!

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    trouwens mn moeder is idd erg creatief!
    Het is eigenlijk heel simpel hoor wat ze heeft gemaakt. Ze heeft een plaatje van internet gehaald en uitgeprint , deze mbv dia projector vergroot op een doek en vervolgens geschilderd!
    maar we zijn er ontzettend blij mee , is erg mooi geworden vinden we zelf.

Enne wat lastig dat brandend maagzuur:(
    heb er heel af en toe last van idd!
    Merk nu ook dat steeds meer in verdrukking komt hoor!
    Ben ook weer wat vaker misselijk , denk dat mn maag wel aardig wordt verdrukt ;)
    Hopelijk gaat dat snel weer over.
    Als ik straks niet meer zwanger ben is dat iig iets wat ik niet ga missen: die misselijkheid en overgeven!!!!

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heb lekker een meevallertje vandaag met het eten!
    we zijn uitgenodigd bij vriend van ons!!! :)
    stond klaar om naar de winkel te gaan.. maar dat hoeft lekker niet meer :)

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ella, leuk hoor, hoe je moeder dat schilderij gemaakt heeft. Crea bea. :)

Echt zo'n veelvoorkomend kwaaltje he, dat maagzuur. En jij dan nog die misselijkheid erbij. Bah! Niet fijn.
    Ik merk ook dat mijn maag sneller gevuld zit met bijv. warm eten. En op zich vind ik dat helemaal niet verkeerd. Ben al dik zat. ;)

Ik had idd ook gehoopt dat het wat discreter kon. Niet normaal toch? Naja ik kan begrijpen dat dit soort zaken voor de vrouwenartsen aan de balie de normaalste dingen van de wereld zijn, omdat ze dagelijks te maken hebben met weegschalen en potjes zaad, maar ze moeten maar begrijpen dat dat andersom niet zo is en dat de patienten idd graag willen dat dit een beetje prive blijft. Nou nog even doorbijten, over 10 weken hebben we een baby in de armen en hoef ik hopelijk heel lang niet meer naar het zkh.

Dat je altijd teveel hebt met gourmetten dat klopt. Ik heb dan altijd zo'n instelling van: beter te veel dan te weinig. Het moet niet zo zijn dat iedereen nog honger heeft. ;) En het eten op is.

Mijn man schrikt idd weleens van me, van die rare dingen in de nacht.

Hahaha jij snurkt 's nachts dus? Ach ja het hoort er denk ik allemaal bij.

Pfff al 3 maanden verkouden? Dat is wel lang idd. Morgen dan maar de HA bellen!

Spannend dat je woensdag weer naar de VK moet. Of naja spannend, eigenlijk weet je toch wel dat alles goed zit. Krijg je eigenlijk ook nog echo's in je zwangerschap als je bij de VK loopt? Of heb je de laatste al gehad?

Lekker dat je vandaag geen boodschappen hoeft te doen en dat je bij een vriend bent uitgenodigd. Veel plezier en eet smakelijk!

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zie heel vaak meelezers.
    En wat ik even wil zeggen: we kunnen nog wel wat grunnegers gebruiken hier, want we zijn maar met z'n vijven hier aan het schrijven.

Dus ben je Groninger en ben je zwanger: kom gerust!

15. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    #1715 pcootje, 27 dec 2010
    Laatst bewerkt: 27 dec 2010
    Hey kletskousen, ben ik dr eens wat minder moet ik nu 2 pagina's openen om te reageren anders vergeet ik meer dan de helft :)

waardevol, klopt ik had lekker een rustdag...op wat bestellingen na, maar dat heeft manlief voor me gedaan.
    Las iets over je verkouden en bloed bij het snuiven, dat heb ik nu ook nog steeds na mn verkoudheid. Erg irrirant.
    Gourmetten kan best hoor, ff goed doorbakken dan is dr niks aan de hand.
    Gatver wat een irritante collega om zich met de kerst te verslapen, zou daar niet blij mee zijn!
    Tjeez gaat lekker he in jouw zhuis, blote kont voor het raam, door de wachtkamer roepen van zaad inleveren :) je mag wel blij zijn dat je in mijn zhuis gaat bevallen :D
    Haha doet me wel denken trouwens aan Herman Finkers die condooms koopt in de supermarkt...ken je dat stukje?
    SUper veel succes morgen, hoop op mooie bloedwaardes voor je!
    Heb je zelf nog weer hogere waardes gemeten?

Consider, haha een stalker, wat lief!
    Leuk idee dat shirtje, waren wij ook van plan, maar het heeft ons zo overrompelt dat we het wel van de daken wouden schreeuwen en dus ook hebben gedaan :D Knap dat je je zolang stil hebt kunnen houden!
    Mooie beginnend buikje hoor.
    Super dat je controles goed waren bij de vk.
    Huh jij 90 kg.... zou je niet zeggen op je foto... ik wou dat ik het woog dan heb ik mn ideale gewicht te pakken.

Marnat, had je update in je eigen topic net gelezen, vind het echt heel erg vervelend voor je!!! Hoop dat je ouders met een pauze dr nog uitkomen met hun 2en.

Ella, Hey stoere autoverkoper, als je ooit nog wil wisselen van baan kun je altijd dat nog gaan doen ;)
    Leuk zeg dat je moeder de schilderijen heeft gemaakt, idd veel persoonlijker dan de kant en klaar gekochte in de winkels.
    Ik weet niet of het tegen gourmet geurtjes helpt, maar
    tegen verf en saus lucht helpt het om een schaaltje koffie met zout neer te zetten.
    Jij alvast veel succes voor woendsdag ( kan ik dat in ieder geval niet meer vergeten:p )
    Lekker dat je vanavond uitgenodigd bent, beetje een 3de kerstdag.

Hier, hmmm ook hier wist mn man mn gewicht niet....nu dus wel. Mn vorige zwangerschap werd ik nooit gewogen, nu iedere keer.
    Ach het voordeel is idd wel dat je nu je gewichtsfrustraties kunt delen..... maar tot nu toe nog steeds niet gegroeid....sterker nog zit nog op - 3 kilo :D Helemaal happy!!!
    Mijn surrogaat mama was ook 1 januari jarig (was een vriendin van mijn moeder, helaas ook overleden intussen) Wij gingen dan op nieuwjaarsdag ook alleen maar daarheen, hadden we een mooi excuus om niet bij iedereen langs te hoeven :p
    Hier gister dus lekker niets gedaan, vandaag naar mn schoonmoeder geweest als verlate kerstvisite. Verbaasde me dr over hoe slecht de wegen waren, mn man ook trouwens.
    Ik heb de hele dag al wat steken in mn vagina:) vraag me eingelijk af of het mn bekken is, mn banden of een blaasontsteking.
    Zal straks eens wat urine opvangen om te zien hoe dat dr uit ziet.....update, urine is troebel er dr drijven wat ieniemienie witte stukjes in dus morgen maar ff laten testen

Maagzuur, bij helpt een paar lepels gele vla goed, maar een schepje suiker helpt nog veel beter..... moet ik zeggen dat ik er in deze zwangerschap bijna geen last van heb nog.

pfff volgens mij heb ik nu alles en iedereen wel gehad, heb intussen kramp in mn vingers :D

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #1716 Marnat, 27 dec 2010
    Laatst bewerkt: 27 dec 2010
    Meiden fijn dat jullie de daggen goed en gezellig door gekomen zijn.
    Gister voor mij helaas niet , maar wil nu niet zeuren.

Ella leuk de en lief van je mams de schilderijen.
    En lekker makkelijk bij een ander eten.
    Was poeder op de grond gooien en dan stofzuigen wil wel eens hepen. Voor een lekkere geur in huis , doe het altijd.

Waarde vol@ Meis succes in het ziekenhuis hoop en duim dat het goed is allemaal.

Pcootje@ Lief datje het gelezen hebt .

Hier verder niet veel bij zonders ik ben moe en nog eens moe.
    Kan alleen maar scheten laten en niet naar de wc al twee dagen niet!! Plassen geen probleem maar dat andere ........

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Goeiesmorgens!

Het was al vroeg dag voor mij. Moest om 8 uur al nuchter in het zkh zijn. Nu nog 2x. En straks om half 11 eerst een half uurtje op de verpleegafdeling liggen...

@ Pcootje, haha wat een kletstantes he?
    Ja dat is zeker irritant, dat bloed snuiten. Ik heb dat normaal eigenlijk nooit. Dus dat moet dan haast wel met zw.schap te maken hebben.
    Dat in de blote kont voor het raam staan dat was ook in 'jouw' ziekenhuis hoor. ;) Naja eigenlijk stonden die lamellen open zeg maar... Mensen hadden met kunnen zien, maar ik denk dat niemand me gezien heeft. Tenminste, dat mag ik hopen. Straks vind ik mijn blote kont terug ergens op het internet. :D
    Maar idd, het ging er niet erg netjes aan toe in mijn zkh.
    Dat van Herman Finkers denk ik wel dat ik dat ken... Haha.

Over die bloedsuikers: ik heb zelf niet meer gemeten sinds de laatste keer dagcurve in het zkh. :) Ik ben daar zo ongelooflijk laks in. Maar moet het eigenlijk na vandaag wel weer gaan doen.

In dat priklab van het ziekenhuis werkt trouwens de vrouw van een naaste collega van mijn man. Die zag ik toen straks ook weer, dus dikke kans dat zij degene is die mijn bloed nakijkt. Maar dat vind ik niet erg.
    In de tijd van de potjes zaad inleveren kan het ook zijn geweest dat zij dat nagekeken heeft. En dat vind ik dan wel weer een genant idee. Vooral voor mijn man dan eigenlijk. Daar zit toch zijn kwakkie in. Maar ik neem aan dat zij beroepsgeheim heeft en dat ze het vast niet heeft verteld aan haar man (dus de collega van mijn man).

Wat knap pcootje dat jij nog op -3 zit qua kilo's.:$
    Ik ben tot nu toe zo'n 10 kilo aangekomen. :)
    Maar op zich valt dat nog mee, want het schijnt dat mijn schoonzus, die een week of 10 zwanger is, al 5 kilo is aangekomen. Dat is best veel vind ik. En zeker voor haar doen, want zij is altijd een heel gezonde eter en superslank. Maar het schijnt dat ze nu alles wat los en vast zit, eet. Ze hebben al twee dochters, misschien word het nu wel een zoon.

De wegen zijn idd erg slecht. Maar je hoort ook regelmatig dat het strooizout op is toch? Ik weet niet hoe momenteel de voorraden zijn?

Die steken in je vagina kan denk ik van alles zijn. Ik had het toen ook toen ik een keer wat last had van mijn bekken, in combinatie met last van mijn banden. Toen had ik ook overal steken. Het zal wel met de groei te maken hebben. Maar als je het niet vertrouwd dan kun je natuurlijk altijd even bellen.
    Oh ik lees nu ook een update dat er witte stukjes inzitten. Ik heb ook weleens blaasontsteking gehad waarbij idd stukjes dreven en de urine er heel troebel uit zag. Even laten controleren dus.

Dat van die vla wist ik, en om nou een pure hap suiker te nemen, nee dank u. Maar die Rennies helpen mij altijd perfect. En het mag met zwangerschap, dus doe het daarmee. Vannacht ook nog één geslikt. Alles borrelde omhoog door het zuur. Bah.

Marnat, ik heb nu wel in je topic de update gelezen. Niet leuk!:(
    Dat je niet naar de wc kan, zal misschien wel met spanning te maken hebben. Hopelijk kun je gauw weer poepen! ;)

18. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Pcootje, heb je inmiddels al je urine ingeleverd bij de HA?
    Und?

19. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Yep, flinke blaasontsteking, stomme is dat ik naar mn gevoel wel eens veel ergere blaasontstekingen heb gehad..... heb nu een kuur van een week 2x dgs 1 tablet.

Reageer zo ff weer, moet ff wat doen hier

Waardevol, suc6666666

20. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Zo nu even tijd om weer te reageren. Hang nu op de bank met mn laptop op schoot en daar blijf ik vandaag ook lekker liggen/hangen.
    Gister her en der wat dingetjes gedaan en bij schoonmoeder gezeten en vandaag mag ik het weer bezuren. Lijkt wel of mn onderkant op een martelwerktuig ligt en uiteen wordt gescherud ofzo, voelt in ieder geval niet fijn:x
    Weet nu in ieder geval wel waarom ik die steken had gisteren en vannacht en nu nog steeds:(

Marnat, logish meid dat je moe bent, dr komt ook nogal wat op je af momenteel.

Waardevol, komt idd door de zwangerschap hoor, je slijmvliezen zijn nu beter doorbloed.
    oops in mijn zhuis staan strippen, tjone zouden ze moeten verbieden naakte vrouwen voor het raam ;)
    haha zou een bak zijn zeg dat je opeens je eigen billen op het net tegenkomt :$
    Die vrouw van het lab ziet niet eens voor wie het is hoor is voor hun zo'n routine klus, mensen vinden het ook altijd genant als ze gewassen worden...de 1ste persoon die ik onder de douche zette vond ik zelf ook wel vreemd, daarna zag ik het niet eens meer, laat staan dat ik het thuis wist na te vertellen. Tis gewoon hun werk.

In de zwangerschap van mn dochter was ik ook niet gegroeid, lang leve de hormononale disbalans, had beter andersom kunnen zijn want ik ben vaker niet dan wel zwanger in mn leven... na de geboorte vliegt het er helaas weer aan:x

Ik prik mn suikers ook nooit hoor, dacht ook dat ik geen stripjes meer had maar kwam laatst nog een paar tegen. Zal in het ieuwe jaar eens proberen een paar dagen nuchter te prikken zodat ik deze kan vergelijken met het zhuis lab voor mn volgende controle

Rennies werken ook prima hoor, maar ik probeer altijd zolang mogelijk op een niet chemische manier iets op te lossen....en idd een schep suiker is niet lekker maar het werkt wel :p

De weg werd voornamelijk slechter na de gemeente grens, echt bagger in de buur gemeente.
    Klopt dat het zout op is, januari wordt het weer aangevuld als het goed is.....hoop dat ze dan direct ff wat extra nemen want dit is belachelijk.

Jij ligt nu nog op de verpleegafd. ben benieuwd naar de uitslagen, mn duimen draaien weer. Krijg je vandaag of morgen de uitslag?

Nog ff een fotootje van mn buik met kerst...... 26.4 weken

Deel Deze Pagina