pcootje , oonee bedrust dat hoop ik niet hoor. Maar ja dat heb je natuurlijk nooit zelf in de hand en als het moet , dan moet het! ja echt rot hoor die misselijkheid. het wordt ook weer heviger en vaker. Na ja dat zal ik niet gaan missen als ik niet meer zwanger ben
Ella, ik hoop ook niet dat het zo ver gaat komen hoor, voor niemand van ons, want wat lijkt me dat ontzettend irritant om de hele dag plat te moeten. Geloof graag dat je de misselijkheid niet zou missen straks.
Ella, wat vervelend zeg dat je nog zo misselijk bent en moet overgeven. Verschrikkelijk lijkt me dat als je de hele zwangerschap zo beroerd bent. Mooi dat alles in orde was bij de VK, maar waarom moet de groei in de gaten gehouden worden? Is de baby aan de kleine kant? En hoevaak moet je nu heen? En krijg je nog echo's tot aan de bevalling? Ik hoop dat dmv die pilletjes je verkoudheid en hoesten over gaat. Kan dat overgeven ook niet verband hebben met die keel? Wat komt jouw intaker laat langs. Ik heb haar al in maand 6 gehad. Ach het stelt ook niet veel voor hoor. Dus jij moet het ook rustiger aan gaan doen Ella! Scheelt natuurlijk dat jij al gestopt bent met werken! Leuk dat het kamertje ook al opschiet. Wanneer ga jij alle kleertjes, beddengoed en ander textiel uitwassen? Dat moet hier allemaal nog gebeuren en ik vraag me af wat normaal is, hoelang van te voren je zoiets doet... Pcootje, ze komen morgen aan het eind vd middag. Vandaar dat ik vanmiddag ga schoonmaken bij die man, ipv morgen. Normaal altijd op donderdag. Ik wil niet weten wat er in jouw hoofd komt met die sex-ontmoetingsparkeerplaats. Haha... Ja dat vuurwerk lijkt me ook echt niks met een baby in de buik. Ik houd ook maar een beetje afstand.
vuurwerk , vond het andere jaren altijd wel leuk! Hier wordt ook veel carbid geschoten.. maar denk dat , dat nu een beetje zielig is als ik daar ga staan kijken.....(iets wat ik anders wel altijd deed) Waardevol , ze vermoed dat de baby wat achterligt ofzo. Maar echt duidelijk was ze niet. Ze had een zoiets van, ik wil dit even in de gaten houden. Voor hetzelfde geld is er niets aan de hand hoor! Maar ze zei we kunnen beter extra checken. Nee krijg in principe geen echo's meer! 20-weken echo was de laatste! Oja , kindje was erg druk en verzette is enorm toen de vk ging voelen aan mn buik vond dat zo grappig! want ik voelde dat ook! En ze had wel aardig koude handen.... ik heb altijd hele warme handen en als ik die op mn buik leg , dan voel ik heel zachtjes wat geschop. En hij ligt met hoofdje naar beneden , ruggetje naar links en beentjes naar recht. Nou dat getrappel voel ik ook het meest rechts. Krijg wel het idee dat kindje zich nog vaak helemaal omdraait! dan voel ik echt overal geschop Tja ik moet ook alles nog wassen hoor! maar zou ook niet weten wanneer???? miss weet jij dat pcootje?
Waardevol, ik had bij mn dochter de kleertjes en de lakens gewassen rond week 36, als het eerder komt moet het toch nog ff in het zhuis verblijven waardoor je dan nog wel de tijd hebt wat kleren etc te wassen. Het bedje heb ik niet vooraf opgemaakt, pas na de geboorte. Het stapeltje lag klaar in de kast en kon het dr zo opdoen..... dit had ik gedaan ivm stof wat neerdwarreld in het bedje. Mooi opgelost met je werk. Gezellig dat ze morgen alvast bij jullie komen.
Ella, waarom maken ze dan geen echo? vind de groei op voelen baseren maar een beetje vaag. Dat hebben ze zo vaak fout.
pcootje , ja idd ik dacht ook aan week 36... en idd goed idee van je over dat bedje! maar denk als het bedje er staat dat ik het toch snel eventjes ga opmaken hoor! zo even voor de foto!
Ella, dr zijn ook wel vrouwen die het bedje opmaken hoor, vond het zelf alleen niet zo fris, heb ook wel eens gehoord dat het bedje opmaken en dr dan een laken oid over heenleggen om stof te voorkomen. Oke, hoop dat ze over 2 weken voor de zekerheid ff een echo doen, heb daar toch meer vertrouwen in dan in een paar handen
ja idd , dat kan ook een laken erover heen. Maar vind het denk ik ook prettiger om alles af te halen hoor! ivm stof. Nou idd , miss toch wel fijner om echo te laten doen. Al had ik niet het idee dat het gelijk zo zorgelijk was, omdat ze ook echt benadrukte dat ze zich geen zorgen maakte , maar meer voor de zekerheid dit in de gaten wilde houden! Oooh heb zo zin in dat ledikantje!!!! we hebben een heel leuk setje , namelijk een beetje lichtblauw met een hollands printje (zo'n strook hollands printje) dit vind ik zo leuk ,juist omdat we geen typisch nederlands kindje krijgen. En vind het zo leuk omdat mn man dat heeft uitgezocht en er erg trots op is.... hahaha!
Haha vind het leuk om te lezen hoe blij je met je oerhollandse setje bent. Zal straks vast erg mooi lijken met een donkerder koppie dr boven Zet je nog foto's van je kamertje neer als je het klaar hebt? Ben wel nieuwsgierig
ja hahahaa! vind dat een van de leukste setjes die we hebben! jazekers ga ik foto's maken!! en dan plaats ik ze hier hoor!
Vind het idee erachter ook erg leuk bij jullie. Kan me je voorpret dan ook goed voorstellen. Heb je trouwens al films op je harde schijf gekregen zodat je die kunt kijken?
nou die harde schijf hebben we weer terug gebracht! keek totaal niet goed, of de films draaiden er niet goed op af. Mn man is nu op zoek naar een andere. Maar hoop dat we er snel eentje hebben! want ondertussen zijn er veel films die ik graag zou willen zien! ik zal iig dat setje even goed op de foto zetten He meid ik ga er ff vandoor!!! spreek je snel weer! denk dat ik vanmiddag of vanavond nog wel even op het forum kom en anders morgen! want voor morgen heb ik lekker helemaal NIETS op de planning staan!!!! HEERLIJK!!! heb er nu al zin in!
ja wij zijn ook erg benieuwd naar het kleurtje van ons kindje! iedereen trouwens... denken zelf een soort van hazelnoot kleurtje
tot laters!!!! ga ff oppassen.... (lees tv kijken hangend op de bank en de kinderen vermaken zich zelf wel )
Ik wist dat die andere niet goed was maar ging dr vanuit dat je al een andere had gehaald. Nog een paar weken meid, dan zul je zien welk kleurtje je kindje heeft.....alhoewel dat het vaak lichter geboren wordt en dan toch nog wat donkerder wordt....dat heb ik wel eens gehoord, geen idee of het klopt. Rustig aan en we zien je wel weer
Ella, het is iig goed dat ze het extra willen checken. Beter te vaak dan te weinig dan... Zou het kindje het echt voelen dan dat er koude handen op de buik liggen? Wel grappig idd dat hij zich zo verzette. Ik heb heel vaak een koude buik, hebben jullie dat ook? Dan voelt ie koud aan. Misschien omdat de buik verder van mijn lichaam afstaat of zo? Voelt het kindje zoiets ook? Ik zat met het wassen idd ook te denken aan week 36 ongeveer. Je hebt gelijk dat je beter het bedje niet meer op kunt maken voor de geboorte. Ik heb het bedje nu voor de sier opgemaakt, maar na het wassen maar even niet doen... Nu is mijn vraag alleen nog: hoe was ik alles uit? Normaal als ik iets nieuws heb, dan was ik dat apart uit. Althans... witte nieuwe dingen gooi ik wel gewoon in de was bij de rest. Maar ik heb nu ook veel dingen met kleur. Groen, spijkerstof, lichtroze, donkerroze. Gaat het goed als ik dit allemaal bij elkaar in één machinewas gooi? Of moet ik veel dingetjes de eerste keer dan toch wel apart uitwassen? Dat is nogal een werk namelijk, al die kleine kledingstukjes... De witte dingen doe ik uiteraard wel allemaal bij elkaar in één machinewas. Dat geeft niet af. Hoe deed jij dit Pcootje? Echt leuk Ella, die typisch Hollandse dingetjes voor een donker jongetje. En dat is zeker leuk dat jouw man dat heeft uitgezocht. Mijn mannetje is nog nooit thuisgekomen met iets voor de baby. Best jammer.... Misschien dat hij dat in de toekomst nog wel doet. Lekker Ella dat je vrij bent morgen.... Lekker relaxen... Succes met oppassen. Dat hazelnootkleurtje hoeft niet hoor, maar kan natuurlijk wel. Mijn schoonzus is Surinaamse en dus getrouwd met mijn blanke broer. Ze hebben samen twee dochters en dus de derde op komst. De eerste was blank geboren met pikzwarte haartjes en haar huidje is iets donkerder geworden nu, maar ook niet superdonker. (Ze is nu 4). Mijn andere nichtje was bij de geboorte blank/ roze met rossige haartjes. Dat was ook best een vreemd gezicht. Het was bijna niet te geloven dat ze een Surinaamse mama heeft. Haar haar is nu nog steeds rossig en haar huidje blank, maar wel donkerbruine ogen. Dus ben benieuwd hoe de derde eruit komt te zien. Ben benieuwd naar jullie kindje. En naar die van ons allemaal trouwens.... Zo, ik heb hier een klein druktemakertje in mijn buik. Mijn buik golft alle kanten op.