Zwangere meiden uit de provincie Groningen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja echt heel handig!!!
    die site onthou ik even!!!!! :)

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, als je dr niet uitkomt vannacht dan zeg het maar, dan pb ik je ff mn mail adres. Naar zp pb wil niet namelijk.

Marnat, dank je wel. Komt goed, ik ga rustiger doen :)

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hai!
    nou ben thuis!!
    ik heb mn man nog niet gevraagd..... zal dat morgen even doen!

ben het weekend heerlijk vrij!!!!
    hopelijk wel wat beter weer als vandaag! :)

Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend meiden??

Pcootje , hoe gaat het met je man??? en met jezelf natuurlijk....
    heb je rustiger aan kunnen doen!?

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Hai Ella, Met mn man gaat het weer 90% en ik heb gisteren helemaal NIETS gedaan :), maar wel lekker. Ik merk het wel dat ik dan ook geen harde buiken heb.

Lekker dat je dit weekend vrij bent, ga jij nog iets leuks doen?
    Wij blijven gewoon thuis en gaan verder met relaxen ;)

Tis hier wel weer erg rustig de laatste dagen :(

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hoi Ella, Pcootje, Marnat en Typje,

hoe gaat het met jullie?
    Pcootje, las dat je veel last van harde buiken hebt. Vervelend zeg... Hopelijk word het gauw wat minder. Doe het allemaal maar rustig aan.
    Ella, vind je het niet moeilijk nu om je mond te houden dat jullie een jongen krijgen?
    Marnat hoe is het met jou?

Vandaag een mijlpaal bereikt: precies 20 weken. Joehoeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!
    En ik heb de afgelopen nachten weer redelijk goed geslapen, omdat dat de laatste tijd niet meer zo was, nu dus wel, heerlijk!
    Verder niet veel dit weekend. Vandaag heeft mijn mannetje weer wat dingen geverfd in de babykamer en heb ik wat huishoudelijke klusjes gedaan. Verder nog geen plannen....

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    pcootje , hartstikke goed dat je niks hebt gedaan!!!!:)
    he wat fijn zeg dat je man zo snel weer opknapt!!!
    gaat hij dan maandag weer aan de slag?
    En hoe is het met jullie dochter? is ze weer helemaal pijn vrij!?
    dan komen die harde buiken toch echt van te hard en te veel werken he.....!
    wel fijn dat ze overgaan als je rustiger aan doet!

waardevol , wat heerlijk dat je weer lekker hebt geslapen!
    En natuurlijk van harte gefeliciteerd met de 20-weken!!!!
    nee we vinden het alleen maar super leuk dat het ons geheim is!! des te meer omdat we weten dat verscheidene mensen het graag willen weten.....!!:)
    we vertellen het wel op ons werk, maar we werken beiden in een andere plaats , ik in Groningen en mn man in Leeuwarden! Dus dat kan ook wel.
    ik vind het zo leuk! ben net al wezen kijken voor kleertjes op internet.. heb zulke leuke polo shirtjes gezien en die leuke blousjes...zo schattig!
    Ben erg benieuwd naar jullie babykamer! die wordt volgens mij heel erg mooi!
    Lekker dat je nog geen plannen hebt!!! lekker rustig aan!!!

ik heb het zoals gewoonlijk weer ''smoordruk''...:)
    was vanmorgen al vroeg wakker! we zijn net even in Dokkum geweest , hebben we even gewinkeld. en wat gedronken en cadeautje gekocht voor mn zusje. en de boodschappen gedaan.
    Vanmiddag nog visite gehad , net even beneden alles schoongemaakt en nu wachten op vriendin die bij ons komt eten! :)
    Morgen hebben we verjaardag van mn zusje , zij woont in de stad! heb daar ook erg veel zin in! :)
    Dus al met al weer een druk weekend!
    maar dat vind ik wel leuk!

He we hebben waarschijnlijk ook een naam voor ons zoontje!! oooh wat klinkt dat toch leuk!:) :D

leuk he! had nooit gedacht dat we zo snel een naam zouden bedenken! nu nog een tweede naam... maar ach dat komt wel! de roepnaam staat zo goed als vast!

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ella, wat leuk dat jullie de jongensnamen hebben. En wat hebben jullie een druk weekend dit weekend. Maar wel met leuke dingen. Het is ook leuk dat het alleen jullie geheim is dat het een jongetje is. Maar zeg je dan tegen de mensen om je heen dat je wel weet wat het word maar het niet zegt, of dat je het niet weet? Wat is dat leuk om naar te kijken he? Al die schattige kleine kleertjes. Kan ook niet wachten totdat het geslacht bij onze baby voor 100% vast staat. Dan kunnen we allemaal schattige jurkjes kopen en lieve babypakjes en de kleur roze. En als het toch een jongetje blijkt te zijn natuurlijk geen jurkjes... Als het goed is dan is de babykamer over twee weken af en kunnen we gaan inrichten en kasten vullen met alles wat we al gekocht hebben. Leuk leuk leuk!!! Ben ook wel benieuwd eigenlijk hoe het behangetje staat en of het een beetje mooi word. Hebben jullie al ideeen voor een babykamer? Of had ik dat al een keer gevraagd? (zwangerschapsdementie :) )

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    waardevol , we zeggen idd dat we het niet weten! dat we niks hebben gezien en dat we het ook niet wilden weten van de echoscopiste! dat vinden we makkelijker dan te zeggen dat we het wel weten , maar niet zeggen...

jaaa zo leuk he om naar kleertjes te kijken!
    wil binnenkort ook wat kopen! :)
    vind dat zo lief!
    We hebben al wel rompertjes , pyjama en dat soort spullen , maar nog geen echte kleertjes!

nou ben echt benieuwd hoor naar de kamer!!!
    plaats je hier dan ook foto's??

wij weten het nog niet echt!
    ja wil graag een beetje zandkleurig en dan met een accent kleur! maar niet met blauw hahaha want dan raad iedereen het!
    miss met lime-groene accenten??!? zou dat leuk zijn!? d
    de muren wil ik wit en 1 wand wil ik met lief behang , in een zandkleurtje denk ik met een rand met bvb beertjes ofzo.

Maar we zijn daar nog niet echt mee bezig! in tegenstelling tot jullie!
    we zijn nu meer bezig met ons as huis. Mn man gaat dinsdag voor de 2e bezichtiging met een makelaar en taxateur. (is een vriend van ons die dat wel wilde doen)
    Dus ben erg benieuwd! daarna moeten we naar de bank , voorzie geen problemen daarmee want we hebben beiden een baan , maar ja het moet toch geregeld worden! En dan kunnen we hopelijk snel aan de slag!
    voor 90% gaat het huis door! kan altijd nog wat tussen komen... maar in principe gaan we daar wonen!

ja leuk he dat we de naam hebben!! ben daar zo blij mee!!
    vond dat zo moeilijk , maar nu we toch echt een jongensnaam moeten bedenken hadden we hem ook snel!
    ik keek even in een namenboekje HAHAHA
    waar dat al niet goed voor is! :)

9. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    @ Waardevol. Ik doe rustiger aan en het heeft wel zn uitwerking.
    Gefeliciteerd met je 20 weken, nu kun je aftellen naar het eind ;)
    Wat zijn jullie alle lekker actief met de babykamer, leuk hoor!
    Plaats je een foto als je klaar bent? ben erg benieuwd want het klinkt mooi.

@Ella. Dat hebben jullie snel gedaan met de naam. Manlief kwam vorige week hier spontaan met een jongensnaam, zit nog te twijfelen of ik het mooi genoeg vind.... was wel verrast door zn actie.
    Wat ben je weer lekker druk, gezellig allemaal leuke dingen doen.

Het lijkt me heel lastig om je stil te houden als je weet wat het geslacht is, mezelf kennende floepte me het dr zo uit zonder dat ik het zelf door had.

Mn man heeft vandaag de kast inhoud van onze dochter naar beneden gehaald, zo kon ik mooi op de bank de zomerkleren dr uitzoeken en alles wat te klein is in zakken doen.
    Toen ik dr mee bezg was sprak ik toch even de hoop uit dat de volgende ook een meisje wordt, heb nog nooit kleren weggegooid, dus heb nu van 3 1/2 jaar zakken vol kleren staan ;) Zou zonde zijn als we dat niet meer konden gebruiken, want dr zitten kleren bij die niet tot weinig gedragen zijn.

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Ella, ik vind limekleur tinten ook leuk voor een babykamer. Dus jullie doen wel wat neutraals?
    Spannend met dat huis... Dat is een hoop geregel inderdaad. Wij wonen ook sinds gisteren precies 1 jaar in ons koophuis... Dat was een hoop papierwerk.... Maar daar hebben we nu lekker geen last meer van.

@ Pcootje, ja hoor, ik plaats wel een plaatje van de kamer als die af is.... Ben zelf ook heel benieuwd hoe het word.
    En nu is het idd aftellen! Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik net wist dat ik zwanger was, dus die tijd gaat best snel..... Lijkt nog ver weg, 5 maart, maar voor je het weet is het al oud en nieuw en zit je al weer in het nieuwe jaar. En februari is ook maar een kort maandje.
    Willen jullie ook het geslacht weten? En gaan jullie het dan dus aan iedereen vertellen?
    Ik vertel het nu zelfs al om me heen dat het waarschijnlijk een meisje word, al weten we het nog niet zeker. Ik kan dat ook niet stil houden.
    Handig voor jullie idd als het weer een meisje word. En zo niet: kun je het mooi op MP zetten. ;)

Wij hebben een rustig dagje vandaag! Manlief kijkt heel ego a de hele middag voetbal, dus ik wil zometeen toch wel dat hij er wat anders op zet. ;)Ik verveel me. :(

11. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    @waardevol, wij willen het niet weten. We laten ons verrassen. Als we het per ongeluk zien op een echo vinden we het niet erg hoor.

Wij zitten de hele dag al met ons 3en bij de eettafel met playmobiel te spelen, in de tussentijd check zp en doe ik mn zetten op jij bent (spelletjes site) Ook niet erg actief dus hier.

Ik heb in het begin wel eens kleertjs op MP gezet, maar dan krijg je biedingen van 50 cent en een hoop gezeur, heb toen besloten alles te bewaren voor een eventuele 2de kindje. Mocht het nu een jongen worden dan zet ik het in maat reeksen op mp en dan niet per stuk maar per seizoen in vuilniszakken. En dan iets van 20-25 euro per vuilniszak ofzo...en als het dan nog niet verkocht wordt dan ga ik op zoek naar een voedselbank/ azc en ga de kleren daar gratis doneren.

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Pcootje ja dat schiet ook niet op natuurlijk, 50 ct. per kledingstuk... Dat van die zakken is dan een beter idee. Nog geen idee hoe ik het zou gaan doen tegen die tijd...

Ook leuk om je te laten verrassen met het geslacht... Het is net wat je wil. We vonden het wel handig met alvast kleertjes kopen en zo en accessoires voor de kamer. En ik ben dan zo nieuwsgierig dat ik niet 9 maanden lang kan wachten zonder te weten wat het word. ;)

Fijne zondag nog!

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heej meiden!
    daar was ik weer!

jullie hebben lekker weinig gedaan het weekend lees ik!
    wat was het koud he.....
    hier stond het ijs op de auto's!

ik zie net dat mn man met de motor naar zn werk is....
    nou dat zal wel lekker koud zijn geweest!

Pcootje , hoe gaat het met je man vandaag!? IS hij weer aan het werk in het huis??
    Leuk dat jullie je laten verrassen..... jullie hebben al een vermoeden toch!? ben heel benieuwd!!!!!

Waardevol , haha zo zijn wij ook!!!! ik was ook zooo nieuwsgierig!!! gelukkig weten we het nu... voel me nu ook een stuk rustiger ofzo! En ook wat geruster omdat alles met de 20-weken echo helemaal goed was!
    Ja dus je vind lime-groene assecoires wel kunnen!? we willen idd een rustig kamertje! witte muren en 1 muur met zandkleurig behangetje ofzo. Wel echt een baby behang hoor!
    En dan wat kleurtjes met assecoires... miss leuke schilderijtjes oid.
    ik vind die lime-groene kleur ook wel leuk voor een jochie! en ik denk dat je dan niet gelijk kunt zien dat het een kamertje voor een jochie is!
    (Alle auto''s die mn man wil kopen en de kleertjes die stoppen we in een doos en zetten we op zolder)

Nou ja zover zijn we nog niet! mn man heeft gisteren wel gezegd dat ik de kinderkamer maar een beetje moest gaan bedenken! We willen iig witte meubeltjes!!!
    Mn man zal wel denken , het hele huis moet van boven tot onder opnieuw geschilderd worden :)
    Hij gaat morgen weer voor 2e bezichtiging naar het huis met een makelaar!!!!
    Ben zo benieuwd... heb er zo zin in om daar te gaan wonen!!!!!

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    pcootje , idd 50cent per kledingstuk schiet niet op zeg....
    idd denk dat die zakken en dan per seizoen verkopen beter werkt!

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hoi Ella,

ja het was inderdaad heel koud vanmorgen en ik moest ook vroeg weg en de auto krabben. Echt irritant, en weer enorm wennen.

Lijkt me een leuk idee, de kleuren op de muur die jij noemt. Dat kan voor zowel een jongetje en een meisje. Dus ze zullen het niet raden dan.... En al helemaal niet als je idd de kleertjes verstopt.
    Er moet dus nog een hoop gebeuren straks als jullie er wonen... ;)

Hier geen bijzonderheden voor vandaag.

Groetjes!!!

ps waar zijn de andere drie dames?

16. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik ben hier.
    Ben de hele dag weer bezig geweest met de pc van mn kennis.

Man, is vandaag weer verder gegaan met de verbouw.
    Hier geen harde buiken meer, dus dat is wel prettig.

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Pcootje, gelukkig dat het weer goed gaat met zowel jou als je man. Houwe zo! ;)

En is het gelukt met die pc?

18. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik hoop het ook , waardevol ;)

ja, de pc is weer helemaal klaar nu. Alle software staat er nu weer op dus ze kan weer haar gang gaan.

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Meiden

Morgen mijn fm ik ben best zenuwachtig brr!!
    Zullen ze goed gegroeit zijn ik wou dat ik een luikje had om te kijken!!
    Mijn buik is heel dik !!verder geen gekke dingen.

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Marnat, succes met je follikel meting. Laat je ff weten hoe het ging?

@ Hier, vanmorgen had ik volgens mij weer een beetje een harde buik. Voor de tweede keer... Voelt wel apart. Ik kon de harde buik dit keer ook aan mijn man laten voelen, die nog naast me lag, voordat hij naar zijn werk ging.

Deel Deze Pagina