Waardevol, Ik heb toen vrij veel dingen, waar ik maar 1 of 2 per kleur van had, met de hand gewassen. Even door het water heen slaan. Het is in principe allemaal schoon, je wast het alleen ff om de papjes dr uit te krijgen. De kleuren waar ik meer van had deed ik nog wel eens op een fijnwas op lage temp met een neutraal wasmiddel. Dit om allergische reacties te voorkomen. Toen het eenmaal gedragen was ben ik wel kleuren bij elkaar gaan doen de roodtinten bij elkaar, dus oranje bij rood en geel bij licht groen en donkergroen bij donkerblauw en paars. Ik was ook altijd iemand die kleuren gescheiden hield maar bij dat kleine spul duurt het zolang voor de machine een keer kan draaien. Ik heb de kleertjes nooit in de droger gedaan, nu nog steeds niet trouwens. Wat een mooie combinatie van kleurtjes bij je broer zn kindjes, tis ook maar net welk gen dominiant is en deze bepaald dan hoe de kleien dr uitziet. Haha leuk om te zien he zo'n golvende buik.
Pcootje, thanx voor de info. Wat voor papjes bedoel je? Spul uit de fabriek of zo? Ik ga zo werken. Tot vanavond! (Of zo)
Ja dat stijfsel spul wat er tijdens het maken in komt te zitten om de kleertjes mooier te laten vallen... dacht dat dat papjes heette Werk ze!
Ella, is het gelukt met oppassen en bankhangen? Waardevol, hoe ging het werken? Was dit nu je laatste keer? Consider, hoe is de autorit gegaan? Marnat, hoe gaat het vandaag met jou?
Een hele goedenavond! Hoe is het met iedereen? Allemaal een fijne dag gehad? Pcootje, vandaag was het idd mijn laatste keer. Ik had in mijn hoofd zitten om hem te zeggen dat ik volgende week voor het laatst bij hem ben. Maar toen had ik het er met hem over en hij vond ook dat ik dat advies maar beter gelijk kon aannemen, dus besloten we het vandaag de laatste keer te laten zijn. Dus dat was wel een beetje een gek idee. Maar ik kom nog wel een (paar) keer koffie bij hem drinken voor de bevalling. Als gastouder werk ik ook volgende week voor het laatst. En dan is het afgelopen voor een aantal maanden... Pcootje, hoe gaat het met de blaasontsteking? Merk je dat de pilletjes zijn werk doen?
Kan me voorstellen dat dat dan ff raar is als dat zo abrupt komt, maar denk wel dat het de juiste beslissing is. Wat lief dat je nog bij hem op de koffie gaat, vind hij vast gezellig. Ik merk wel dat de pilletjes werken maar dan meer aan mn darmen dan aan mn blaasontsteking. Bijwerking is diaree, jippiieee had me vanmiddag toch een krampen, zat me spontaan ff af te vragen of het nou krampen of weeen waren. Verder steekt het wat minder in mn vagina, dus waarschijnlijk kwamen de steken toch vanuit mn blaas..... had dr vanmiddag net eens over gegoogled maar dan kom ik meer op een urineweginfectie dan op een blaasontsteking....ach als het maar een naam heeft, de medicatie werkt voor beide.....maar het verklaard mn klachten wel beter.....en ook het niet hebben van de specifieke blaasontsteking klachten.
Ja ik ga daar zeker nog op de koffie. Anders vind ik het ook zo'n raar idee als ik zolang niet bij iemand kom en ik mag hem graag. Och wat is dat rot he, bijwerkingen van een medicijn. Vervelend dat je er diarree van hebt. Hoelang duurt je kuur? Hopelijk doet het dan ook snel zijn werk aan je blaas, want daar gaat het tenslotte om. Vreemd dat je die steken hebt. Heb je ook pijn bij het plassen. Ik heb het ook een paar keer gehad in mijn leven en als ik dan begon te plassen, dan kreeg ik helemaal de bibbers van de pijn... En dan denk je dat je heel veel moet plassen en dan zijn het maar een paar drupjes. Echt vervelend he?
Heb je ook wel gelijk in en als jet het goed kunt vinden waarom ook niet. Ik heb veel vaker een blaasontsteking gehad, maar dan idd met steeds de drang om te plassen met veel pijn bij iedere druppel. Nu heb ik die klachten dus totaal niet, heb nu de steken in mn vagina en gister in mn rechterzij.....in mn zij zijn de steken weer weg, vandaar ook meer klachten die bij een urineweginfectie horen dan bij een blaasontsteking, dat komt omdat de ontsteking dan hoger zit. De kuur duurt een week, vanavond nog een pil en dan nog 5 dagen. We hebben vandaag geboortekaart boeken gehaald, in de boeken die we hier nu hebben vind ik niet echt mn ding....en we zijn nog steeds niet uit de naam We hadden wat maar daar twijfelen we ontzettend aan dus maar weer op zoek naar een andere waar we meer tevreden over zijn....en vooral blijven
Hou het maar goed in de gaten dan, als het maar niets met je urinewegen zijn... Als je pijn in je zij hebt dan kan het natuurlijk ook iets met de nieren zijn. Heb je de huisarts je klachten goed uitgelegd en vond hij dat passen bij een blaasontsteking? Valt niet mee he, een kaartje uitzoeken. Is ook best lastig. Maar jullie zoeken dan zeker 2 verschillende uit, aangezien jullie het geslacht niet weten. En een naam: ik neem ook aan 2 namen voor beide geslachten. Lastig als je zo twijfelt of het er niet over eens bent. Wij hadden er gelukkig geen moeite mee en hebben van begin af aan al een naam.
Ja de klachten zijn wel goed uitgelegd en ze hebben het onderzocht met zo'n stripje en eerst in de centrifuge gehad. Wij zoeken een unisex kaartje die voor beide kan, hadden we bij onze dochter ook. Namen moeten we dr wel van ieder geslacht 1 hebben. Vind de naam erg moelijk want ze moeten het dr hele leven mee doen. Lekker makkelijk dat jullie dr al snel uit waren..... ik ben daarvoor teveel twijfelkont
Ja dat is waar wat je zegt, dat hij of zij er wel zijn of haar leven mee moet doen. Ben benieuwd wat jullie uiteindelijk kiezen. En een unisex kaartje kan natuurlijk ook....
Haha ik ook We hebben net beide ff een paar namen opgeschreven.....tkwam niet bijelkaar in de buurt We hebben nu de 4 boeken die we thuis hebben doorgekeken, maar hebben nog niet het wauw kaartje gevonden, morgen maar eens nieuwe boeken halen
Lastig is dat als je het er niet over eens kunt zijn. Je kunt natuurlijk ook net als ons een kaartje via internet ontwerpen en bestellen.... Dan zit er altijd wel wat tussen wat je leuk vind. Jullie moeten maar kijken. Ik ga slapen. Ik ben er morgen vroeg nog wel even denk ik, maar morgenmiddag om 14:00 uur komt mijn moeder al met mijn halfbroertje van 13. Dus ik weet niet of ik vanaf dat moment tot aan nieuwjaarsdag veel aanwezig ben. Alvast een hele fijne jaarwisseling aan een ieder van jullie.... En de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Ik duim dat het Marnat's jaar mag gaan worden! En dat ze aan het einde van 2011 niet weer allemaal teleurstellingen heeft moeten verwerken, maar dat het jullie ook gegunt mag zijn. En dat er maar 4 mooie gezonde baby's ter wereld mogen komen van de schrijvers uit dit topic. Misschien ben ik er dus nog wel even. Welterusten!
Goedemorgen, We zijn dr nog niet uit hoor, maar dr staat alvast wat op papier, kunnen we nu weer gaan strepen tot er 1 overblijft. We hebben nog wel de tijd. Jij ook alvast een goede jaarwisseling, zie maar even wanneer je je op zp bent. Als je visite hebt heb je ook wel andere dingen te doen. Voor alle andere meiden ook alvast een goed uiteinde en een nog beter begin gewenst!!!
pcootje ,wat rot he dat je zo last hebt van bijwerkingen niks aan hoor! Hoop dat de medicatie snel aanslaat en dat je van je urineweg infectie af bent! Enne wb namen...... hihihi lastig he! Al mag ik niet klagen...We hadden zowiezo de meisjesnaam al , en de jongensnaam had ik bedacht na de 20-weken echo en die wordt het ook! he leuk dat je al wel wat op papier hebt staan! Ben erg benieuwd! ooo jullie hebben de boeken voor de kaartjes ook al! wij nog niet eens. Wij zijn echt wat langzaam heb ik het idee met dat soort dingen. Moet nodig idd die boeken maar eens gaan halen. Maar ja dat moet ik dan wel met de auto doen. Waardevol wat een prachtige mix kids bij je broer zeg! Ben ook erg benieuwd hoe de 3e eruit gaat zien. Ja dat is ook wel zo hoor , dat ''hazelnoot'' kleurtje niet hoeft perse. Tis idd maar net welk gen dominanter is. Maar dat idee hebben wij altijd al gehad.haha we zullen wel zien! He wat goed zeg dat je je laatste werkdag hebt gehad. Fijn dat hij zo meeleeft en het beste met jouw voor heeft. Leuk hoor dat je bij hem op de koffie gaat , dat vind hij vast erg leuk! Zijn dochter maakt daar toch ook schoon? kan me indenken dat het erg onverwachts is hoor! haha dat had ik ook! Maar het is wel het beste voor jouw en jullie kindje!!!!! Meiden ik hoop ook dat dit een heeeeeeeeeeeeel voorspoedig jaar gaat worden! iig een erg spannend jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ik hoop echt van harte dat dit het jaar van marnat mag worden hoor..... pffff hoeveel kan een mens verdragen zeg Denk echt vaak aan je hoor Marnat! Verder wat ziekjes... alweer.......................... nou ja dat zal ook wel bij de zwangerschap horen??!?? maar ik wil morgen wel perse naar ikea!! want dan gaan we ledikantje ophalen! vandaag maar even rustig aan doen en dan morgen hopelijk weer wat beter....!
oja! weet niet of ik het al had verteld... (zo ja , sorry dan heb geen zin om alles terug te lezen ) maar heb volgende week de intake van de kraamzorg! Kreeg net ook een kaartje van ze..... ik kan alvast gaan nadenken over vragen over kraamzorg en verwachtingen tav kraamzorg.... wat zijn jullie verwachtingen tav kraamzorg?
Ella, vandaag gaat het wel weer met de bijwerkingen. Ik eet nu een broodje voortijd en een beker melk natijd. Haha wij zijn pas langzaam met alles, wij hebben nog niets gedaan, gekocht of geregeld voor de beeb He bah jij ook weer ziekjes, helpt je kuurtje niet? Beterschap! Ik verwacht niets van de kraamzorg, dus aan mij heb je niets Omdat de vorige kraamzorg dikke prut was,als dat nu weer zo is stuur ik ze naar huis, ga daar niet meer voor betalen en me ergeren.
zo is dat pcootje! nou hoop dat je nu een betere kraamzorg krijgt hoor! Enne wbt de verwachtingen... ach ik laat het wel over me heen komen! Ze komt langs en vaak heb ik dan wel in het gesprek dat ik vragen heb. Heb ook een map gekregen , dus zal die er ook maar weer eens bij zoeken! hihi jij ook al zo laat met alles! nou dat is opzich wel typisch aan mij hoor! wij zijn altijd laat met van alles. Hoe staat het trouwens met het huis? schiet het al wat meer op?
We zullen het straks zien. Ik ben echt iemand die het best presteert onder hoge druk en dan komt er ook opeens van alles aan ideeen. Als ik dingen ver voor tijd ga plannen dan heb ik dr tegen die tijd al 4x een andere ideeen over gehad...erg irritant is dat. Ze zijn nog steeds met de kamer bezig, loopt een beetje tegen met het plafond. Vandaag wordt er niet geklust want onze auto ging gister kapot en staat nu bij de garage. grrrrr mn boobs lekken, dacht ik laatst ook al maar toen had ik een zwart shirt aan en kon het niet goed zien. Nu heb ik een effen grijs shirt aan..... met plaatselijk donker grijze stippen :x
oow das niet zo leuk! Moet je ook even van die kompressen erin doen! maar vooral snachts is dat dan irritant he met bh slapen..... ooow jakkes wat balen zeg van jullie auto! Hopelijk is het snel en goedkoop te repareren! meiden ik ga ff naar de winkel! tot zo!!