Hey meiden, bedankt voor de felicitatie's! Heb een leuke verjaardag gehad. Gisterochtend kwam mijn vaders kant van de familie nog langs. Gistermiddag 2 appeltaarten gemaakt, en vanochtend weer 1. Voor op mijn werk om op te trakteren. Vanmiddag ga ik naar de vergadering en neem ik taart voor mijn collega's mee. En morgen als ik weer aan het werk ben ook nog taart voor mijn cliënten, heb daarvoor 2 taarten gebakken en 1 gehaald van de hema. Heb namelijk niet meer dan 3 vormen. Dus zometeen naar de vergadering...pff geen zin in, maar goed ik kom al bijna nooit...dus ga nu maar weer eens heen. @Waardevol, hé hé nu weet ik eindelijk welk topic er wordt bedoeld! vreemd verhaal inderdaad. Die hapjes heb ik nog nooit gemaakt...hoe doen jullie dat dan? Wat vervelend dat je vaatwasser kapot is! Wij hebben er ook 1 en het is inderdaad makkelijk, maar moet zeggen dat ik geen hekel heb aan afwassen. Het was niet mijn schoonmoeder die zag dat ik zwanger was, maar de moeder van een vriend van mijn man. @Pcootje, wat vervelend dat de klushulp het laat afweten, nu gaat het weer langer duren Wat goed dat jullie al aan het inpakken zijn, dat scheelt straks met de echte verhuizing veel werk hoor! Hier gelukkig geen vuurwerk meer gehoord! zo irritant als je daar wakker van wordt.
Consider, fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Je hebt heel wat taarten gebakken, lekker hoor. Kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt, in die vergadering. Zou ik ook niet hebben. Ik heb best wel een hekel aan afwassen gekregen merk ik... Al glimt de boel met de hand wel mooier dan dat het uit de vaatwasser gehaald word. Dat bladerdeeg kun je uit de diepvries kopen in de supermarkt, maar ik heb verse gekocht uit de koeling, die ook korter houdbaar is. Je rolt er iets lekkers in, bijv. knakworstjes of ham/ kaas of appel/rozijnen/kaneel, en dan vouw je dat goed dicht en bak je het in de oven, hoelang weet ik niet precies, maar dat staat wel op het bladerdeegpakje. Ik weet nu trouwens volgens mij ook hoe het voelt als de baby de hik heeft. Ik heb van het weekend 2x meegemaakt dat de baby met een heel regelmatig ritme bewoog, en ook best snel achter elkaar. Het voelde als de hik. En dat was het volgens mij ook. Grappig is dat zeg.
Pcootje, hoe gaat het eigenlijk met de blaasontsteking? Waren de 5 dagen van pilletjes slikken al voorbij? Heb je nog veel last van je darmen gehad?
Hee meiden!!! ALLEMAAL EEN HEEL GELUKKIG EN VOORSPOEDIG NIEUWJAAR TOEGEWENST!!! En Consider jij nog van harte gefeliciteerd!!!! wilde je nog even op het forum feliciteren , maar is er helaas niet meer van gekomen door alle drukte. Zo meiden zal nu even terug lezen en gaan reageren!!! Consider , wat fijn dat je geslaagd bent voor de kamer voor Valerie! Leuk hoor! En heel erg bedankt voor het beschrijven van je verwachtingen tav kraamzorg. Ik had ook al zoiets in mn hoofd idd. Ach ik ga het gesprek gewoon in woensdag en dan komen de vragen vanzelf wel! Apart he! sommige mensen schijnen dat idd te kunnen zien aan iemand zn blik in zn ogen of iemand zwanger is ja of nee! maar blijft desondanks best apart denk ik als iemand dat zo ineens tegen je zegt! Leuk hoor dat jullie het zo gezellig in Roosendaal hebben gehad! Dat meen je niet , nu al vergadering nou daar zou ik ook geen zin in hebben zeg! wel lekker dat appeltaart meeneemt! maakt de vergadering iets leuker denk ik! hahaha Pcootje ,Hoe gaat het met je blaasontsteking? Hopelijk merk je al flinke verbetering hoor! Lastig he als je maar niet uit de namen komt! maar dat gaat zekers goedkomen hoor! haha zal wel moeten he! Ik vind namen die eindigen op Y/ie ook erg mooi! hmmmm dat klinkt lekker zeg die bladerdeeg hapjes!!!!! Enne haha kan me voorstellen dat je niet weet wat je overkomt om zo veel ineens met man en dochter samen thuis te zijn! Hopelijk heb je er lekker van genoten! Dus jullie zijn al lekker aan het inpakken! nou dat is wel slim idd! wat jammer he dat die klushulpen hebben afgezegd..... hopelijk lopen jullie nu niet al te veel vertragingen op hoor! Waardevol . och wat balen zeg dat jullie vaatwasser het heeft begeven! Ik wil ook zo graag een vaatwasser! Lijkt me heerlijk!!! He gezellig hoor dat het zo leuk was met je moeder en halfbroer! Fijn dat hij weer helemaal beter was! Wat vreselijk nieuws voor je broer en schoonzus vreselijk hoor. Gaat jouw ook niet in de koude kleren zitten natuurlijk. Heel veel sterkte toegewenst. Zooo dat was het volgens mij wel zo ongeveer! Waardevol leuk hoor dat je de baby hebt gevoeld toen ze de hik had! haha! ik heb dat nog niet gevoeld geloof ik. zal deze snel even posten en daarna even wat over mezelf schrijven hoor!
Nou meiden hier alles goed hoor! Het kamertje is zo goed als KLAAR!!! de meubels staan er allemaal.... we hebben ledikantje gekocht en commode. de schilderijen van Nijntje hangen (zo mooi) En de plank hangt. Eigenlijk staat alles nu op zn plek.... en nu het inrichten zeg maar! We zijn er 1 jan mee bezig gegaan... althans mn man dan.... tot 2330! Tussendoor kregen we nog nieuwjaars visite! Nieuwjaar was erg gezellig! lag tegen half3 op bed. En mn man 2 uurtjes later. Vond het erg gezellig. Verder hadden we op oudjaarsdag die meubeltjes gehaald en matrasje. De grote aankopen hebben we nu zeg maar. Dat is wel fijn vind ik. Werd vandaag zo zenuwachtig en heb alle kleertjes eens even geordend.. wat blijkt nou , ik heb best veel in maat 62! omdat ik altijd denk van, ooh dat is wel leuk voor als ie wat groter is hahaha! Heb gelijk een uitzetlijst erbij gehaald en de kleertjes opgehaald in maat 50 en maat 50/56. inclusief de sokbroekjes (weet ik nu ook wat dat zijn) Dus qua kleertjes zijn we ook klaar. heb ook nog 2 maanden gekocht en daar doe ik dan de kleertjes in. Ben nu weer wat rustiger Heb eigenlijk alles in het wit gekocht en een leuk rood pakje. Want tja ik kom echt veel bekenden tegen in de hema in ons dorp! en aangezien niemand het geslacht mag weten.... leek me wit toch wel de beste keuze. En persoonlijk vind ik wit bij pasgeboren babys erg mooi staan. En alles in het wit , leek me ook wel handig qua was. Qua vlekken erg onhandig idd.... maar ach die dingen waren ook helemaal niet zo duur en als de baby er is , dan koop ik wel wat meer in kleur. Het rode pakje is ook heel lief , een broekje en shirtje maat 56. En rood kan voor beiden toch!? Ik ga morgen alles wat ordenen en dan wil ik ook even foto's maken! Dus zal ze dan proberen te plaatsen. ik maak dan ook even een prive album aan hoor! vind ik wel wat fijner. Verder waren dit idd zulke drukke dagen..... merk dat het er wel inhakte hoor. Ook al vierden we oud en nieuw niet bij ons zelf , iedereen kwam na oud en nieuw wel langs hahahahaha Gisteravond was ik zo moe. Ik lag op bed en kon niet eens slapen van vermoeidheid.... apart he! Verder wil ik deze week ook bezig met de geboortekaartjes. Ik heb al een hele mooie geboortetekst gevonden. Hoop dat mn man die ook mooi vind. En wil beginnen met de adressen op te zoeken en te ordenen. Ben er nog steeds niet uit of ik het via internet wil doen of boeken wil halen bij de drukker. Kan bij beiden natuurlijk gaan kijken. Ik probeer elke dag wat te doen , zodat ik me nog niet ga vervelen! zoals morgen wil ik de kleertjes gaan ordenen, ben daar ook wel even mee bezig denk ik. Vind het zo leuk , mn man is ook zo enthousiast en vind alles wel prima geloof ik hahahahaa Dus dat is wel makkelijk voor mij! kan ik het helemaal naar mijn smaak gaan inrichten
marnat SORRY!! vergeet ik jouw helemaal.... maarre fijn meid dat jullie rustig oud en nieuw hebben gehad! Lekker met zn 2tjes zijn gebleven en bij vrienden/buren langs zijn geweest! is ook altijd wel gezellig he!
Ella, zo te horen een druk weekend gehad dus. wat leuk dat het kamertje klaar is. Ben erg benieuwd naar je foto's. Heb je nu nog die grote lamp gekocht van Nijntje waar je het toen over had? Leuk is dat he, al die spullen kopen. Geld uitgeven wat minder, maar die inrichting, daar heb ik ook zo'n plezier aan gehad. Al die kleine schattige spulletjes. Maar maat 50, dat is best heel klein toch? Ik wil zelf niet teveel (of beter helemaal niks) van die maat hebben, want ons is verteld dat we een lang meisje krijgen. Dus misschien is ze dan wel iets langer dan 50 cm, en past ze dus helemaal niet in die maat. Dus ik koop alles vanaf maat 50/56. Wat zijn sokbroekjes? Maar leuk hoor, die kleertjes. Wit is vrij neutraal en zo kon niemand raden dat jullie een jongetje krijgen. En rood kan denk ik idd wel voor beide geslachten. Wij moeten ook nog kleertjes bijkopen. Ik ga ook eens bij een online winkel kijken of daar wat tussen zit. Oja de geboortekaartjes.... Heb je al wel een lijst gemaakt wie allemaal een kaart krijgen? Ik denk dat ik binnenkort de enveloppen vast laat komen, dan kan ik die vast schrijven. En je hebt ook die speciale geboortezegels. Ik zag op de TNT-site dat ze per velletje van 50 stuks gaan en zo'n vel kost 22 euro. Ik heb geteld dat wij een stuk of 60 kaarten versturen, dus dan doen we een deel maar met gewone postzegels. En de buren gooien we natuurlijk gewoon in de brievenbussen, dus dat scheelt ook. Ik twijfel nog een beetje over de tekst die wij hebben. We hebben een Bijbeltekst en wel een hele mooie opzich, maar ik weet het nog niet. Ik vind een mooi gedicht ook wel leuk. Jij hebt qua inrichting ook een man die alles wel best vind? Dat had ik ook, en dat is zeker makkelijk!
waardevol , heerlijk is dat he! van die mannen die zich niet TEVEEL bemoeien met de inrichting! maar wel de zwaardere klussen ,zoals verfen , meubels in mekaar zetten etc doen Ik heb 3 pakjes maat 50. 1 pakje heb ik gekregen in maat 50 en een boxpakje gekregen in maat 50 en heb nu zelf een overslag hempje en broekje gekocht in maat 50. Het meerendeel heb ik in maat 50-56 gekocht! Wij verwachten een kleine baby. Maar goed heb zo wel wat in huis. En idd niet al te veel voor maat 50 , want dat is wel erg klein. Kan altijd nog bijgekocht worden! sokbroekjes zijn broekjes waar de sokjes al aan vast zitten genaaid! zo leuk! dan kunnen ze de sokjes ook niet uitschoppen. Ik heb 3 witte gehaald , waren 2,95 per stuk! Nee heb opzich wel al een lijst in mn hoofd wie kaartjes krijgen. Ik maak categorieen , dat deed ik ook met onze bruiloft , zo kan ik weinig mensen vergeten. Bvb ''dorp'' , ''familie'', ''vrienden'', ''werk'', ''kerk'' etc! Ja idd dan doen wij het ook gewoon met gewone postzegels hoor! Wij hebben een bijbels gedicht. ik vind em zelf erg mooi. Hoop dat mn man hem ook mooi vind. ik vermoed van wel hahahahahaha want hij heeft al gezegd dat hij dat aan mij overlaat! alleen de kaartjes zoeken we samen uit! Dus denk dat ik toch maar even wat boeken ga halen. We hebben over het algemeen wel dezelfde smaak , dus dat scheelt! Oja bij de Hema waren die sokbroekjes dus 2,95 per stuk en die overslag truitjes geloof ik ook! dus dat is wel te doen toch? Tenminste vond ik. Helaas waren ze ook niet in andere kleuren! alleen maar in het wit. Nee die lamp hebben we niet meer gekocht! En maar goed ook.... want zou niet weten waar die moest staan! Ja in een hoek , maar daar komt ie niet mooi uit. En vind dat zo'n lamp wel mooi uit moet komen. Vind het wel jammer hoor , want vind die lamp nog steeds erg mooi. Maar goed , als we geen plek hebben... dan haal ik em ook niet op.
pcootje , jij morgen alweer 28!!!! weken zwanger!!! hihi vind het bij jouw echt sneller gaan als bij mij!
Hoiiii meiden, moet ff me opluchting kwijt!!! Heb verteld op mijn werk dat ik zwanger ben! Aan het eind van de vergadering vroeg ik of mijn baas nog even tijd voor mij had. Dus heb het hem toen verteld...mijn hart ging tekeer joh! Maar hij vond het hardstikke hardstikke leuk voor ons. Hij riep meteen alle collega's erbij en vertelde het erg enthousiast. Dus iedereen mij feliciteren! Tuurlijk is het voor het bedrijf gewoon niet makkelijk, maar ze gunnen het ons in iedergeval van harte! Pfff wat valt er nu een last van mij af zeg! Durf nu eindelijk pas echt blij te zijn. @Waardevol, wat voor vaatwastabletten gebruik je? Wij gebruiken dreft all in 1 en daarmee glimt de vaat wel! Ik zal ook eens proberen om hapjes in de oven te maken, het klinkt erg lekker! En wat grappig dat de baby de hik heeft, leuk gevoel hé! Ik had bij valerie ook niet echt kleertjes in maatje 50, alleen maar 1 setje. Verder allemaal maat 56. Valerie was normaal qua formaat en dat ging prima hoor. @Ella, ben zeer benieuwd naar jullie kamertje! Dus eigenlijk ben je er qua uitzet nu zo goed als klaar voor. Fijn gevoel is dat hé, dan ben je op de een of andere manier gewoon wat rustiger. Wit kan inderdaag gewoon voor een jongentje en rood ook hoor! Sokbroekjes vond ik persoonlijk niet zo fijn, in het begin trappen ze die gewone sokjes toch nog niet uit. Handig dat je man zo makkelijk is, die van mij vind meestal ook alles wel goed. Heb je al leuke geboortekaartjes gezien? Wij hebben het gewoon bij de drukkerij gedaan, was niks duurder dan via internet. En wat ik ook erg fijn vond...het kaartje hadden we meteen dezelfde dag!
Waardevol, pff ben blij dat het normale leven weer verder gaat en de feestmaand weer voorbij is. Persoonlijk geloof ik het verhaal niet zo, beetje te sterk verhaal, jij wel? Gatver wat ontzettend verdrietig zeg voor je broer en schoonzus! Logisch dat je dr verdrietig van werd. Haha de beeb de hik, voelt vast erg apart. Ik heb het bij mn dochter nooit gevoeld en tot nu toe ook nog niet. Blaasontsteking gaat wel weer, heb nu alleen weer een schimmelinfectie door de antibiotica, heb dr nu een sterker zalfje voor gekregen dus hopelijk blijft mn schimmel nu ook eens weg...tis nu al de 5de x in de zwangerschap:x Consider, wat een taarten heb je gebakken zeg, ik kom nooit verder dan een kwarktaart maken. Lekker hoor! Wat super dat je werk zo goed reageerd op je zwangerschap, heb je je voor niets zorgen zitten maken. Ella, Super dat je het kamertje bijna klaar hebt! Ben erg benieuwd naar de foto's Wow wat heb je het lekker lang volgehouden oudjaarsnacht, was je niet heel moe op nieuwjaarsdag? Je hebt gelijk hoor dat je nog een paar setjes kleertje hebt bijgehaald in de kleine maten, tis het kapitaal ook niet maar dan heb je wel wat als het nodig is. Rood met wit kan idd voor beide heel goed! We hebben hier nu intussen 6 geboorteboeken in huis gehad en hebben dr nog geen keuze uit kunnen maken, zit op het boek van bambino te wachten, online hebben we 1 gezien de we wel leuk vinden maar die willen we eerst in het echt zien. Haha ik ga echt niet harder dan jullie hoor , alhoewle het idd wel erg hard gaat Heb je ff een vraagje per pb gestuurd Hier, vandaag ff weer in het huis geweest, moet best nog veel gebeuren vind ik...ben benieuwd hoelang het nog gaat duren. Ik druf het niet te zeggen in ieder geval. Eind van de week maar eens weer kijken. Ik heb vannacht ontzettende pijn gehad aan mn banden, hebben jullie dat ook wel eens? Ik was naar de wc geweest en toen ik weer in bed op mn rechterzij ging liggen deed het pijn vanaf mn ribben door mn zijn naar mn navel toe. Een constante felle/stekende pijn. Op mn linkerzij wou ook niet.... ben van ellende maar op mn rug gaan liggen met mn voedingskussen rechts onder me en onder mn been en een kussen links van me, kon dus geen kant meer opzakken en toen zakte de pijn gelukkig af. In al mn enthousiasme ging ik weer op mn zij omdat ik op mn rug niet kan slapen. Toen begon het dus weer pijn te doen, ben maar weer snel terug gegaan op mn rug... eindelijk nog ff in slaap gevallen en na een tijdje werd ik wakker en ben ik heel voorzichtig weer op mn zij gegaan, toen ging het gelukkig wel, maar deed het nog wel een beetje pijn. Het stomme is dat ik vandaag dus nergens last van heb...... alsof het een rare droom is geweest..... weet alleen zeker dat dat het niet was Hoop dat het niet weer gebeurt want het voelde echt niet fijn..... sorry voor mn klaagzang Dochterlief is vandaag weer naar de psz geweest, vond ze weer superleuk. Vanavond lekker bankhangen en optijd in bed.
Hoi meiden Hier gaat het goed heb weer gewerkt vanmorgen mag weer komen. Maar mijn klomp is gebroken zo heb je geen werk en zo word je plat gebeld. in mijn topic het verhaal. Waardevol@ Slik wat vind ik het erg voor je btoer en schoonzus geef ze maar een dikke knuf. Way\t ik nu schrijf bedoel ik goed hoor, het klinkt als of je het over mijn zusje hebt , die was 13 week en beeb was met 8 week gestopt met leven , op het moment dat ze het ons dus vertelde. Toen ik dit las dacht ik typies gevalletje mijn zusje. Ik was er toen kapot van , jij ook neem ik aan maar hou je hooft koel want jij bent zwanger en dat moet goed gaan , en ik weet zeker dat zij dat ook willen. Concider@ Fijn dat je een goede verjaardag hebt gehad. Ella@ Ik zal het onthouden hoor mij een beetje vergeten Ik zal nog eens bezorgt om je zijn nooit meer dus he Fijn dat je alles nu voor je wondertje klaar hebt, scheelt mij straks kadootje kopen Mijn zusje had ook haast alles klaar scheelt me ook weer
Pcootje@ lol tegelijk een verhaal getypt. Dikke knuf voor jou , het ziet niet op met het huis lijkt het wel. Maar ik hoop dat het niet alte lang meer duurt, denk om je zelf lieverd , en fijn dat dochterlief het weer naar haar zin heefy op school. En jij je hadden vrij hebt. Banden pijn baha Meedje@ Zwaai
Marnat, haha idd tegelijk aan het tikken geweest. Heb je topic net gelezen meid, super dat je ouders weer een goed gesprek hebben gehad, hoop dat ze dr uitkomen meid! Nou,ja..... apart he zo heb je geen werk en nu kun je zo ongeveer kiezen.... ik zal de gesprekken overal aangaan als ik jou was en dan de boel een beetje tegen elkaar uitspelen...wie weet is dr dan nog ergens wat leuks uit te slepen....vaste uren of hoger loon Knuf terug. Meedje, leest regelmatig mee, ze zegt alleen niets
We gaan ze aan eerst 1 geprek . De ander kan ik eind van de maand weer bellen. Als de gene waar ik nu voor werk maar 4 uren blijft , en deze ook meer uurloon is dan is het heel simpel. Dan kies ik voor mijn geld. Meedje@ Meis je mag ook wel mee schrijven hoor ik bijt niet. En de rest ook niet neem ik aan.
Gelijk heb je anders ben je een dief van je eigen portemonne Ik leg mn kunstgebit altijd eerst ff uit als ik ga bijten
Pcootje@ idd ik heb liever meer geld dan dat ik een dief ben hoor. En ga jij eens je mand weer in want je word vervelend Volgens mijn mannetje ben ik vervelend ik noooit Ik ga even eten en dan een paar boodschappen halen.