Zwangere meiden uit de provincie Groningen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Verrassing :D

Ik bedoelde niet in het zhuis maar bijv via de huisarts bij de bloedbprikkers.

Wat is het hier de laatste tijd vreselijk stil.... SAAI hoor 8)

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oh dat bedoel je.
    Ja ik vind het ook stil hier. Wij zijn toch wel de actiefste twee hier momenteel.;)

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    #1863 pcootje, 4 jan 2011
    Laatst bewerkt: 4 jan 2011
    Zeg dat wel ..... wordt nog wat NA de bevalling, dan ligt het helemaal op zn kont:(

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Waardevol@ fijn dat het weer goed was, vervelend dat de afspraak niet goed ging knuf.
    Hoe ik dat gekluts verzin ik was melig gister vraag maar aan pcootje hihi.

Ik zag een reactie in mijn topic van jou: ik geef je de detais niet:D:D

Truusje , die ken ik al:D:D

Hoe zo stil als jullie gaan bevallen!!
    Waren jullie van plan om te gelijk te gaan bevallen of zo:D:D

Kan gezellig zijn ik in mijn upie hier met me zelf kleppen:D:D

Pcootje@ Succes met prikken morgen.

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    ;) Marnat, Ik was het woordje NA vergeten :D

Hoe gaat het met je melige geklutste eieren?

Ach samen bevallen zou leuk zijn, kunnen we ff op de kamer in real life bijkletsen:)

Haha het voordeel is dan wel dat niemand je tegenspreekt als je hier in je uppie zit te kleppen

Tnx

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Pcootje@ Idd niemand spreekt me tegen , maar is zo saai he!
    Ik kom gewoon gezellig jullie plagen in het ziekenhuis of thuis:D

Met mijn eieren gaat het goed geloof ik ze zijn rustig slapen nu denk ik:D

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Marnat, wat jammer nou, geen details? Haha nee hoor, die hoef ik ook niet te weten. :p Dat is iets voor jullie zelf.

Ach ik ben niet zomaar on-actief hoor denk ik, zodra de kleine er is. Ik zal het wel drukker hebben met het beebje voeden en in bedje leggen etc.... maar tussen die dingen door ben ik hier echt wel te vinden hoor...

Marnat, hopelijk zijn je eitjes goed geklutst.

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hehe... morgen word de vaatwasser trouwens gemaakt. Hoef ik lekker niet meer te afwassen.. Ben het meeeeeeeeer dan zat!
    Wat verwend he?

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    waardevol wat heerlijk dat jullie vaatwasser het dan weer doet! ;)
    Enne fijn dat de controles goed waren.... alleen jammer van dat plusje! En ontzettend balen zeg dat de afspraak verkeerd genoteerd stond....:( was je man ook nog mee.....
    Heb je vandaag de echo al gehad? En is er wat meer duidelijk over de eiwitten die gevonden worden in je urine?
    He wat leuk zeg dat je zo shirtje hebt besteld!!! ben heel benieuwd naar de naam! je hebt em volgens mij al wel eens benoemd!

Pcootje , hihihi truusje! ach klinkt wel lief toch!?
    Zijn jullie al een beetje uit de namen?
    jaa sorry!!! normaal was ik hier erg actief.... maar heb het de laatste tijden zo druk gehad... nog drukker eigenlijk dan toen ik nog aan het werk was ;)
    En verder zit ik een beetje tegen een dipje aan... tenminste dat merk ik altijd als ik het smoordruk heb en voel me ook weer wat anders. Na ja dat zal ook wel weer over gaan , maar op de een of andere manier ben ik dan niet zo met internet bezig.
    Vandaag heb ik helemaal niets meer gelukkig!!!!
    Succes met prikken!!! hoop dat het goed is! Zou toch fijn zijn idd als je wat dichterbij kon laten prikken.

Heb net de indicatie steller van de kraamzorg gehad! was erg leuk gesprek. Ze is ongeveer een uur gebleven en ben heel wat info rijker ;)
    Gelukkig had ik al zo'n info map gekregen en daar staat alles ook al in.
    Het komt nu echt dichterbij zeg.....!!! begin het nu wel spannend te vinden!
    We willen graag in januari nog even een weekendje weg. Heb daar zoveel zin in. Zouden graag naar waddeneiland willen. Even lekker helemaal niets. Juist omdat ik wat moeilijk mn rust kan nemen , denk ik dat ik daar helemaal tot rust kan komen! omdat we dan echt met zn 2tjes zijn.

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Waardevol, ik verdwijn ook niet van het forum hoor.
    Lekker joh dat de vaatwasser weer klaar gemaakt gaat worden, kun je de borstel weer aan de wilgen hangen;)

Ella, nee we hebben nog steeds meerdere op papier staan..... voordeel is dat we dus nog steeds namen hebben :p
    Leuk plan om nog even uit te gaan waaien op de wadden, heerlijk!
    Goed dat je zelf voelt dat er ee ndipje aankomt, wees er allert op he.

Heb net ff gebeld met het bloedlab, ik mag gewoon hier in het dorp gaan prikken morgenvroeg, kan ik direct na het wakker worden heen en dan hoef ik ook niet zolang nuchter te blijven.

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    pcootje , nou gelukkig maar dat het in het dorp kan! dat is een stuk makkelijker denk ik!
    hoef je idd ook niet zo lang nuchter te blijven.
    ben benieuwd wat je curve zal zijn!

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik krijg geen dagcurve hoor, alleen 1 malig prikken als ik nuchter ben

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ella, doe je het wel rustig aan? Je moet geen dipjes krijgen he? Dat je het zo druk hebt, komt dat door kerst en oud& nieuw?
    Wat lekker om er nog even tussenuit te gaan. Naar Ameland? Lekker even uitwaaien. Inderdaad nog even met z'n tweetjes.

Ik had die kraamzorg allang gehad hier, al in de 6e maand. Ik vond het niet veel voorstellen... Maar je bent zo wel wat info rijker ja. In het ziekenhuis bel ik wanneer we met baby thuiskomen, en dan komt ook de kraamverzorgster. Spannend allemaal he?

Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe ik het zal ervaren: zo'n kraamverzorgster over de vloer. Ik ben nogal gesteld op mijn privacy en vind het dan zo'n raar idee dat er dan een vreemde is die aan al je spullen zit in je huis (voornamelijk keuken en badkamer dan misschien, maar toch...) en ik hoop dat het een leuk iemand is, want ik kan me ook behoorlijk lopen irriteren aan mensen als ze me niet zo erg liggen. Spannend dus....

Kan best zijn idd dat ik je toen via een pb-tje al een keer haar naam heb verteld. Na de bevalling krijgen jullie hem definitief te horen, maar ik maak hem dus liever niet openbaar hier op het forum ivm herkenning. Dus in mijn banner staat dan: "meisje is zo en zo oud" denk ik.

De enveloppen werden net bezorgt aan de deur door DHL. Moest in mijn pyjama open doen :) dus schaamde me wel even. Tis ook al bijna 11 uur, dus ga me zo maar ff aankleden. Maar echt superleuk: knalroze enveloppen. Dus het schrijven van de enveloppen kan beginnen.... Dat vind ik nou echt leuk werk!

Ik ben echt benieuwd vanmiddag wat de gyn idd over die eiwit zegt, want als ik erop google dan word ik niet echt blij. Gelukkig gaat het verder wel goed en ik voel me ook prima. Dus ben echt benieuwd. Moet vanmiddag om 14:30 uur.

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oh dat is handig pcootje, dat je in je eigen dorp mag komen nuchter en vroeg. Scheelt weer.

Ik was altijd wel pannen af en zo.... dus helaas kan ik die afwasborstel niet in de boom hangen. ;)

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Even een (domme) vraag:

als ik die enveloppen ga schrijven, waar doe ik dan de opening van de envelop? Gewoon bovenaan? Zodat die aan de bovenkant eruit geschoven moet worden? Of aan de zijkant? Of maakt dat niet zoveel uit?

Hee dat is handig: ik zie dat er zo'n wit ding aanzit die je eraf kan trekken zodat die plakt. Ik zag al zo op tegen al dat enveloppengelik na de bevalling. Gewoon een stickerrandje dus.

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    pcootje , nou dat is dan nog beter! Hoef je ook niet zo lang nuchter te zijn en kun je je in het dorp laten prikken.

Waardevol , wat leuk zeg dat jullie de enveloppen hebben! Leuk die knal roze enveloppen!!! :)
    Ben heel benieuwd hoor naar de naam!!!! weet ook niet zeker of jij dat nou was die me dat een keer schreef hoor! maar zoiets staat me wel bij.
    Veel plezier met enveloppen schrijven.
    Wat je schrijft over kraamzorg... ja dat heb ik ook een beetje idd! ik heb recht op 8 uur per dag. (dat kwam uit de indicatie) nou vind dat best veel. En tuurlijk als het niet hoeft , dan is er in overleg veel mogelijk hoor! Maar vind het best raar idee dat er dan iemand in huis is!
    Althans dat idee heb ik nu.... ik vermoed dat ik er heel anders tegenaan kijk als de baby er is. Ben dan denk ik blij met alle hulp!!

Nou ik weet niet wat het is. Komt denk ik niet door alle drukte hoor. maar vind het juist zo moeilijk om niets te doen... vandaar dat ik juist altijd drukte opzoek. Maar mn man was gisteren best wel kwaad dat ik niet goed rust. maar vind dat zo moeilijk. plus heb er nogal moeite mee dat mn lichaam zo veranderd. Na ja heel stom hoor , want tuurlijk veranderd je lichaam......

He wat spannend vanmiddag!
    ik ga heel hard voor je duimen dat het goed komt meid!
    Dat je je goed voelt , is denk ik ook een goed teken hoor!
    Heel veel succes voor straks alvast!

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja ik zou de opening boven doen. dat lijkt me het meest logisch.
    he dat is idd erg handig zeg! een sticker randje...

enne domme vragen zijn er niet hoor! :D ;)

18. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    #1878 pcootje, 5 jan 2011
    Laatst bewerkt: 5 jan 2011
    Ligt eraan hoe zo'n model envelop je hebt, in 99% van de gevallen zit het boven

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    waardevol , hebben jullie de kaarten besteld via internet?

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Bekijk bijlage 118944

Ik heb hem even gefotografeerd. Op het plaatje lijkt de envelop rechthoekig maar hij is toch echt vierkant.

De opening gewoon dus maar bovenaan doen dan?

Deel Deze Pagina