Consider, die zere borsten had ik ook in het begin, nu gelukkig niet meer zo.... als ik mn beha dan afdeed 's avonds was het net of ze spontaan 3 maten wouden groeien binnen 3 seconden, erg vervelend. Lekker makkelijk voor vanavond, het eten hoef je dus niet meer over na te denken...Smakelijk alvast Heb de kaart hier vandaan geplukt, wij laten via deze site de proefkaarten maken en waarschijnlijk gaan we ze dr ook bestellen Geboortekaarten Online Ik moest dr eerlijk gezegd ook niet aan denken om zolang nuchter te blijven, vind het al een ramp dat ik vanavond niets meer mag eten..... neem voor 22.00 uur mooi nog ff 2 broodjes en een beker vla Durf niet te zeggen wat het wordt, het moment denken we een jochie en het andere moment een meisje, ligt er net aan hoe ik me voel.... vergelijk het een beetje met mn vorige zwangerschap en sommige dingen komen overeen en andere juist totaal niet....als het wel overeenkomt is het nogal makkelijk om een meisje te denken en andersom ook...we zien het wel straks.
Hoi Consider, vervelend dat je zulke zere borsten hebt. Had je dat met de zwangerschap van Valerie ook? Ik had vooral aan het begin vd zwangerschap ook last van mijn borsten, dat was ook één van de redenen dat ik wilde testen (naast het overtijd zijn natuurlijk). Het zullen de melkkliertjes wel zijn die op gang komen. En die prikkel in je rug weet ik niet wat dat is. Lekker zeg Surinaamse nasi. Daar zeggen jullie zeker geen nee tegen. We hebben idd al wel het één en ander al weg van Prenatal. Maar ik vind niet alle kleertjes daar even goedkoop. Maar ze hebben er wel leuke kleertjes. Met de opening vd envelop bedoel ik het open gedeelte waar je de kaart in schuift, bij de plakrand.
Zo, ik ben d'r weer. Ik heb met de gyn gepraat over de eiwit in de urine en ik hoef me daar geen zorgen over te maken. Hij zei dat dat te maken kan hebben met vaginale afscheiding (sorry ) waardoor dat erin kan zitten. Dus daar ben ik helemaal opgelucht over. Ook de bloeddruk was dus goed, en de bloedsuikers ook. En ik heb voor de laatste keer een medicijnrecept gekregen, want het medicijn tegen de insuline resistentie is bijna op. En na de bevalling mag ik ermee stoppen. De baby maakt het ook prima. Met de echo lag ze volgens mij heerlijk te pitten, ik voelde wel één schopje maar voor de rest lag ze stil. En ze is al ongeveer 1515 gram. Ruim 3 pond dus al. Ik ben op hyves en you tube een filmpje aan het uploaden, want ik heb het gefilmpt. Als het lukt mogen jullie hem wel zien, niet dat er nou zoveel te zien is hoor, maar om het idee. De gyn legt op het filmpje uit wat er allemaal zichtbaar is. Zoals de botjes en de maag en de blaas. Dus ik = weer opgelucht dat alles goed was en nu gewoon over twee weken weer heen. En voor die tijd weer een ctg en bloeddruk opmeten.
Waardevol, super dat je eiwit niets heeft te betekenen volgens de gyn! En dat verder alles goed is! Ik kan je filmpje niet zien, heb geen hyves .... oow zie dat je het ook op youtube zet dan mag je me de link wel pb-en
Ik ga me klaarmaken en dan ga ik naar mijn allereerste zwangerschapscursus. Vind het best wel een beetje spannend. Niemand kent elkaar. Maar tis maar een uurtje. Ben benieuwd hoe leerzaam het is. Ella heb jij er al wat over gehoord?
Ik zag mooie kaartjes en enverlopen voor bij komen!! waar blijven de mooie baby kamers van pcootje concider en ella want ik ben niet nieuwsgierig hoor!! Die van waarde vol weet ik al. Concider@ Wat rot van de pijn in je boobs hoe gaat het nu? Wanneer heb jij weer een echo? Waarde vol @ Slik wat een mooie echo. Fijn dat verder alles goed is meis en je je geen zorgen hoeft te maken om de eiwit. pcootje@ Morgen prikken? Waar voor prezies ? Wanner heb jij weer een echo? Hier weer een nul uren contract er bij alleen af wachten wanneer er werk los komt. Verder rustig hier geen gekke dingen eieren doen hun werk!!
Marnat, wij zorgen eerst dat het huis klaar is. De beeb komt eerst bij ons op de kamer, dus wij maken ons nog niet druk over de babykamer. Als het goed is heb ik vrijdag weer een echo, in ieder geval mn controle bij de gyn. Ik moet mn bloed op glucose laten prikken, de vorige vonden ze het op het randje.... vonden we het hier allemaal wel meevallen,maar goed we laten het maar ff checken. Had op je baantje al gereageerd in je topic maar nogmaals feli hoor, hopen dat dr snel wat uren uit gaan komen.
Hey meiden, Had vanmiddag maar een panadol genomen,dus nu is de pijn wat gezakt. Het eten was heerlijk en het was erg gezellig. Morgen moet ik eerst werken, ga vragen of ik iets eerder weg kan. Ben namelijk om 12.30u vrij en heb om 12.55u de echo!!!!! Anders moet ik me zo haasten, dus hoop dat ik een kwartiertje eerder weg kan! @Waardevol, met Valerie had ik hier geen last van gelukkig, het is echt niet prettig. Ik vind de prenatal niet echt duur, tenminste niet de kleertjes van hun eigen merk. Tuurlijk is het iets duurder dan de zeeman, maar de kwaliteit is wel beter. Fijn dat het eiwit niks bijzonders is! En fijn dat de rest ook goed is! Heb het filmpje gezien, leuk joh! Succes vanavond bij de cursus, het komt vast goed! @Pcootje, bedankt voor de link, zal eens op de site gaan snuffelen! Jij had dus ook zo'n last van je borsten...ik hoop dat het hier ook snel voorbij is. @marnat, de babykamer duurt hier nog wel ff hoor, willen eerst weten wat het wordt. Morgen hebben we de echo! Super dat je weer een contract binnen hebt, gefeliciteerd!
Pcootje@ Ok meis ik hoop dat het goed is je bloedonderzoek duim duim. denk om je zelf . CONCIDER@ Succes met de echo , . Als de kamertjes klaar zijn wil ik het wel zien , juliie hoeven het voor mij niet te verbergen hoor! ik kan er goed mee om gaan. Waar ik van morgen was op gesprek , die wist waar ik het over had die had ook in mmm gezeten heeft nu een jongetje naar ongeveer + - 4 jaar . Spontaan gekregen. Is wel fijn om er dan over te praten , ze wenste ons alle goeds en zou duimen op goede afloop als we er weer aan begonnen. Als ik dan voor ze werkte zou ze er rekening mee houden, wat werk betreft, wel fijn iemand in reallife te kennen die het ook kent.
marnat wat fijn zeg je contract! hoop dat er snel meer werk volgt! En wat fijn dat je echt even goed met iemand (ervaringsdeskundige) daarover kon praten! werkze alvast hoor!! Vind het echt leuk voor je dat er qua werk goede vooruitzichten zijn! Waardevol , bedankt voor je pb-link! ik zal er morgen even naar kijken goed? En hoe was de cursus? Ik start 17 januari! vind het ook wel spannend hoor. Bij mij is het van 2100-2200, best wel een rot tijd.. wou dat het iets eerder was. He maar wat fijn zeg dat , die eiwitten opzich niets te betekenen hebben!!!!! hartstikke fijn dat alles goed was/is!!!! Pcootje , wat een leuk kaartje zeg! echt leuk! Succes morgen met je bloedonderzoek! Consider wat spannend morgen!! jij bent ook alweer bijna 10 weken! Heel veel succes alvast met de echo!!!! hoop dat alles goed is meid! Zou fijn zijn idd als je wat eerder weg kon gaan van je werk. vervelend he is dat pijnlijke borsten Zo hier vanmiddag het kamertje wat opgeruimd en alle spulletjes wat gerangschikt. Ik begin weer aardig snel moe te worden , heb jij dat ook Waardevol?? heb vanmiddag nog even gelegen want voelde me helemaal niet goed. En dat terwijl ik vanaf volgende week ook weer vervangend werk ga doen op kantoor...... ze hebben me gebeld voor 2 a 3 dagen op kantoor vervangend werk te gaan doen. Nou als het niet gaat , dan doe ik het niet hoor. Maar het leek me wel leuk om te gaan doen. Miss is wat afleiding ook wel goed voor me. Verder niet veel bijzonders vanavond Waardevol heb jij dat ook dat je eigenlijk aan niets anders denkt dan aan de baby? Soms word ik er zo vermoeid van... ja dat klinkt wat stom hoor , en zo bedoel ik het ook helemaal niet. Maar tis net alsof ik soms overspoeld wordt door informatie. Ach het zal er wel bij horen natuurlijk , maar merk wel dat ik het nu wat vermoeiender ga vinden allemaal. Oja heb laatst nog een tuniekje bij H&M besteld! bij de zwangerschapsmode! Hoop dat ie er morgen is! er staat een op met roosjes , die is het. En heb zelf nog wel een zwart vestje wat ik erover heen kan doen. Meiden tot morgen!! En Consider succes met je echo en Pcootje , succes met bloedprikken!
Even snel voordat ik naar mijn werk ga... Ik ben ineens zo zenuwachtig voor de echo vanmiddag! Ben bang dat het niet goed is...of dat het een tweeling wordt. Pffff nog een paar uurtjes en dan meer zekerheid.
Consider , tuurlijk is het spannend!!! een echo is altijd ontzettend spannend meid! Hoop voor je mee dat het een ontzettend goede en mooie echo wordt/is! Heel veel succes!!!!!! enne werkze vandaag..... al zul je je gedachten er wel niet goed bij kunnen houden..
Hallo dames! @ Marnat, ben er ook zeer blij mee dat ik me over die eiwit geen zorgen hoef te maken. Gefeliciteerd met je nieuwe contract. Dat je het maar naar je zin zult hebben.... Wat fijn dat je er met iemand over hebt kunnen praten, over jullie kinderwens. Hoe kan het dan dat jullie het erover hadden? Want ik weet nog van een tijdje geleden dat je je afvroeg wat je terug moest zeggen als mensen vroegen naar of je kinderen hebt. @ Pcootje, hoe ging het nuchter bloedprikken vanmorgen? @ Consider, ik duim voor je dat je een mooie goede echo mag hebben, met een prachtig mooi klein babytje erin. Heel veel succes straks. @ Ella, mooi dat ze toch nog een plekje voor je hebben op de zwangerschapscursus. De laatste avond is dan zeker echt net voor je bevalling, of niet? Idd een rottijd. Bij mij is het een half uur eerder afgelopen. Het viel me gelukkig allemaal reuzemee gisteren. We waren met 5 zwangere vrouwen, ik was de middelste qua leeftijd met mijn 27 jaar, de andere vrouwen waren 25, 26, 31 en 34 jaar. Voor iedereen het eerste kind en eentje in verwachting van een tweeling. We kregen cursus over hoe je je rug het beste kunt gebruiken en in de oefenzaal deden we op de grond oefeningen met de bekkenbodemspieren. Zo genant hoe ze alles bij naam noemde: "Span je schaamlippen aan" Wel nuttig natuurlijk.... en oefeningen met benen, voeten en schouders etc.. Over die moeheid, ja soms voel ik het ook. Maar ik slaap 's morgens best lang uit. Vanmorgen kwam ik ook pas weer om half 11 mijn bed uit, dus dan heb je niet zo'n superlange dag meer. Maar het is natuurlijk helemaal niet verkeerd om even te gaan liggen tussendoor.... Gewoon doen. Ik dacht dat jij echt helemaal gestopt bent met werken. Word dat niet zwaar voor je, dat kantoorwerk? Voor hoe lange tijd dan? Eerst aan jezelf denken hoor. Wil het niet dan wil het niet. Ja ik zit ook constant met de gedachten bij de baby. Kan ook aan niks anders meer denken. Leuk die dingen die je besteld hebt bij H&M. De envelopgleuf of hoe je dat ook noemt, doe ik bovenaan. En met de rest ga ik misschien vandaag al wel of anders op mijn gemakje volgende week. Gewoon in delen. Want het zijn wel zo'n 55 enveloppen die geschreven moeten worden, en dat moet wel netjes gebeuren.
waardevol wat leuk zeg dat het zo lekker klein groepje is! En fijn dat het meeviel... je zag er best wel wat tegenop toch? Om dan met een groep dat te doen die je nog niet kent? hihi ja idd zou me dan ook wat ongemakkelijk voelen als ze dat zo benoemd Ja je hebt nog wel even tijd voor de enveloppen! Heb je alle adressen al paraat? ik moet dat ook nog wat uitzoeken. Dus jij gaat ook schrijven. Soms zie je ook wel eens met etiketten he! dat lijkt me ook wel handig. Ik wordt maandag terug gebeld en wil zowiezo in week 36 helemaal stoppen. Dus zo lang kan ik dat kantoorwerk ook niet doen. En trouwens ik ben zo snel moe dat ik nog niet eens zeker weet of ik het wel ga doen hoor. He lekker dat je lekker kunt uitslapen sochtends! Kun je lekker rustig beginnen! Pcootje , hoe ging het vanmorgen?? Consider , spannend hoor!!! hoop op een hele mooie echo!
@ all, het kaartje is NIET ons kaartje, het was alleen een voorbeeld van een kaart waaraan je nog moet knutselen. Consider, tuurlijk is het spannend dat heeft iedereen hoor. Veel plezier en wens je een mooie echo toe. Ella, is het werken op kantoor in overleg gegaan met de arbo??? anders mogen ze je dit niet eens vragen Waardevol, prikken ging goed hoor, stelt ook niets voor he. De uitslag wordt naar de gyn gestuurd, vraag me dan ook af of deze dr morgen wel al is. Fijn dat de puf cursus mee viel. Moeheid hoort er bij, jullie hebben nog hetgeluk dat je kunt uitslapen of smiddags ff kunt gaan liggen....dat is dr hier niet bij....af en toe moet ik gewoon vroeg op bed om ff bij te tanken want overdag is mn smurf er wel die dr aandacht nodig heeft.
pcootje , moet je morgen weer naar de gyn? spannend! Dan krijg je ook weer echo toch? gelukkig viel het bloedprikken mee..... nu je het erover hebt! ik moet morgen ook mn bloed laten prikken. zal zo even bellen hoe laat dat ook alweer is. Nee volgens mij is het niet via de arbo. Het is ook niet zo dat ik om half8 moet beginnen. Gewoon een paar uurtjes per dag. En dan ging ze er al vanuit dat het smiddags zou zijn. Maar als ik te moe ben ga ik het ook niet doen hoor. En zowiezo na week 36 niet meer. Ja idd, wij kunnen lekker uitslapen en gaan liggen wanneer we willen.. voor jouw is het lastiger.
Ella, ja ik zie altijd op tegen dit soort dingen, ergens naartoe gaan waar je niemand kent. Ik vond het voorstelrondje ook heel moeilijk trouwens. Zodra ik aan de beurt ben breekt het zweet me uit, krijg ik een gigantisch rode kop en een trillende stem. Het slaat helemaal nergens op eigenlijk, wou dat ik dat niet had. Maar hoe verander je dat? Iedereen ziet dan aan me dat ik een beetje nerveus ben. Etiketten is idd wel handig en mooi, maar ik zou niet weten met welk computerprogramma je dat moet doen en hoe je dat moet doen. Dus ik doe het denk ik gewoon met de hand. Vind het geen rotwerk of zo. De meeste adressen hebben we geloof ik wel. Het is dan nog maar een kleine 4 weken he dat je dat werk dan nog moet doen. En je kunt het natuurlijk ook gewoon eerst proberen. Bevalt het je wel, dan kun je er lekker mee doorgaan, is het toch te zwaar, dan stop je ermee. (Of gaat zoiets niet zo makkelijk??? )