ja precies en dan wordt het ook echt wat meer jouw project. Hebben jullie al een beetje een datum dat jullie erin gaan? jammer dat aantal klussers niet konden....... is toch altijd wel fijn wat extra handen.
nee idd het loopt toch altijd weer anders. En zeker met zo grote verbouwing! druk en spannend jaar voor jullie!
Nou ik laat die monteur nu zeker weten wel komen want het was van korte duur dat ie het even deed. Nou doet ie niks meer. Het komt denk ik doordat ik er een paar dagen geleden met de waterkoker wat kokend water in gooide. En dat water ging vast wassen toen ik net op dat knopje drukte. Dan zal er vast iets verstopt zitten of met de afvoer niet goed... Ik heb altijd 3 gastkindjes. Maar ze komen lang niet altijd tegelijk. Het maximum is volgens mij idd 6. Dus incl. mijn eigen kindje kan ik er straks 4 op een dag hebben. Ik weet niet of ik er nog meer bij krijg ooit.
Dat weet ik zo niet uit mijn hoofd.... Maar dat wil ik binnenkort wel allemaal op een rijtje hebben zodat we weten wat we in welke maat nog bij moeten kopen.
Hey meiden, de echo was gelukkig allemaal goed! Een kloppend hartje! Mijn uitgerekende datum blijft gewoon 5 augustus. De echo duurde vrij kort, we stonden na nog geen 10 minuten weer buiten. Maar wat een opluchting...alles is goed, en het is er gelukkig maar 1tje Over kinderen die vroeg wakker worden, dat heeft niet altijd met de opvang te maken. Ik ben een jaar lang thuis geweest bij Valerie, en eerst was ze altijd rond half 9/9uur wakker. Maar van de een op het andere moment was het 7 uur en later zelfs 6 uur. Terwijl we nergens heen hoefden ofzo. @waardevol, wat een gedoe met je vaatwasser zeg! Wat goed dat je gewoon naar de zwangerschapscursus gaat. Geloof me er zijn echt wel meer meiden die zich net zo voelen als jou. Jij was dus de enige die het geslacht al weet. Tegenwoordig hoor je volgens mij vaker dat mensen het weten, dan dat ze het niet weten. Ik heb ook geen idee hoe je etiketten maakt, maar op een roze envelop zou ik dat ook niet zo mooi vinden. Tenzij het roze etiketten zijn. @Ella, huh ik dacht dat jij volledig in de ziektewet zat? Lukt het kantoorwerk dan wel? Volgens mij mogen ze het niet eens van je verwachten dat je komt als je ziek bent. Denk wel goed om jezelf hé. Wij hadden 7 of 8 pakjes in maat 56, in iedergeval voor elke dag een schone. @Pcootje, gelukkig slaapt mijn dochter s'middags nog dus dan kan ik wel even gaan liggen. Maar de slaapjes worden wel steeds minder jammer genoeg.
Consider! Gefeliciteerd met je goede echo! Nu maar lekker genieten. Heb je het hartje ook horen kloppen of alleen gezien? Waarom: "gelukkig is het er eentje" lijkt een tweeling je niet leuk? Dat leek mij echt super: in verwachting zijn van een tweeling. En dan een tweeling te verzorgen.... Nee, lijkt me ook niet mooi, een wit etiket op een roze envelop. Ik doe het gewoon met de hand. Ik ben alleen zo bang dat ik iemand zal vergeten. Een belangrijk iemand of zo, die geen kaartje ontvangt. Zijn jullie daar ook bang voor? Ik controleer steeds wel mijn lijst en zie nog geen mensen die ik vergeten ben. Maar toch... Die man is nog niet geweest, ben benieuwd hoelaat hij komt.
Tja waarom ik geen tweeling wil. Als de eerste een tweeling zou zijn zou ik het minder erg vinden. Maar ik wil gewoon niet meer dan 2 kinderen. Vergeet niet dat ik 5 dagen per week alleen ben, en het dus allemaal alleen moet doen. Met 1 is dat soms al lastig, laat staan met 3! Dan krijg ik geen rust meer, de eerste weken als ze s'nachts wakker zijn, 2 de fles moeten geven. En valerie wordt ook nog wel eens wakker s'nachts. Het hartje hebben we niet horen kloppen...dat doen ze nooit zo vroeg volgens mij. Hadden we met Valerie met 11 weken ook niet gehoord. Moet met 14 weken naar de verloskundige en dan krijgen we wel het hartje te horen. Gewoon af en toe het lijstje opnieuw bekijken en hopen dat je niemand vergeet. Of de lijst eens onder verdelen in bijvoorbeeld: familie waardevol, familie waardevol man, kerk, vrienden, buren etc. Nog geen monteur gezien dus, hebben ze wel een ongeveer tijd gezegt? of moest je maar de hele dag thuis zijn?
Consider wat leuk he dat je zo goede echo hebt gehad!!! gefeliciteerd!!!!! vast een enorme opluchting denk ik! Tweeling lijkt me ook erg zwaar hoor! moet ook eerlijk zeggen dat ik opgelucht was dat het er eentje is al denk ik , dat een tweeling ook ontzettend leuk is hoor , moet je dan denk ik vooral aan wennen aan het idee en dan went het zich ook al wel weer! Maar net wat je zegt je bent altijd 5 dagen alleen thuis voor de zorg van jullie kinderen en dan lijkt het me best zwaar Wat mn werk betreft , ik ga achterstallig werk doen op kantoor. Ik mag zowiezo niet meer op route. Het is ook maar 2 middagen in de week.... dus ach vind het wel leuk eigenlijk. Krijg een eigen werkplek en kan dan zo mn eigen dingen ook nog afmaken. Heb zelf namelijk ook aantal clienten onder mijn verantwoordelijkheid , maar die taken zijn een beetje naar achteren geschoven. Op deze manier kan ik het miss toch nog wat inhalen. Kantoor werk lukt me vast wel , want ben dan niet in beweging en heb juist met beweging regelmatig last van harde buiken. Bvb door de supermarkt lopen , stofzuigen etc. Deze dingen laat ik nu ook mn man doen. Nee? nog geen hartje gehoord? Wij hebben voor het eerst het hartje bijn de gynaecoloog gehoord met 8x4d. Hopelijk horen jullie het ook snel! He dat is wel handig idd! 7 a 8 pakjes per dag! voor elke dag eentje. Maar ik verwacht dat ik ook nog wel wat krijg En anders haalt mn man maar wat op Ja zo zou ik het ook doen met de adressen.... categorieen maken en daar de mensen en adressen bij zoeken. Miss dat je altijd nog wel wat mensen hebt die je er later bij kunt voegen toch? Waardevol is de monteur al geweest? en weet je de oorzaak al? Ik vind witte etiketten denk ik wel leuk staan op roze enveloppen! Ach als het adres er maar op staat toch? ik ga ze ook schrijven hoor! lijkt me ook veel sneller gaan.
Consider, ik begrijp je. Als je er helemaal alleen voor staat is een tweeling + nog een kind ook niet niks. Ik kan me zo even niet meer herinneren wanneer we het hartje ook alweer voor het eerst hoorden. Een lijstje maken is idd ook een idee, met categorieen. Die monteur komt zometeen eindelijk. Hij sprak met mij af gisteren dat hij me zou bellen voordat hij zou vertrekken vanuit Groningen. En ja hoor, net om 16:00 uur belde hij eindelijk. Dus hij zal zo komen. Gelukkig komt mijn man ook zo thuis, vind het niet fijn, zo'n vreemde man over de vloer als ik alleen thuis ben. Ella, die harde buiken herken ik ook, met precies de zelfde dingen die jij noemt. Ik heb het ook vaak idd als ik lange stukken moet lopen, of door de supermarkt heen. Of met huishoudelijke taken. Irritant he? Maar het schijnt dat de baby dit ervaart als een warme omhelsing. Dit las ik ergens... 7 pakjes lijkt me ook een mooi aantal, hoewel ik aanneem dat er vast al eerder gewassen word dan na 7 dagen. Maar een beetje variatie is ook wel leuk. Ik heb ook veel truitjes met broekjes. Dus dat kan ook. Nu zou die man wel elk moment kunnen komen. Ben benieuwd.
Consider, gefeliciteerd met je goede echo! Een tweeling dr bij en dan in je up zijn lijkt mij ook zwaar...was ook blij dat het dr maar 1 was. Als eerste een 2-ling had me wel wat geleken dan waren we in 1x klaar geweest. Mijn dochter heeft ook wel en periode gehad dat ze erg vroeg wakker was.....ff aan de borst en terug in dr bed gelegd met de mededeling dat het nog te vroeg was..... meestal ging ze dan wel weer slapen. Waardevol, lijstjes met namen is idd de beste oplossing, desnoods ff met je ouders en schoonouders overleggen of je geen familielid vergeet...mocht je die een kaart willen sturen. Is de monteur intussen al geweest? Ella, ik zou toch ff informeren naar het verzekeringstechnische gedeelte op de werkvloer, juist omdat je dr officieel niet aanwezig bent. Kan een hoop ellende schelen. Verder laat ik maar in het midden of ik het wel of niet verstandig van je vind Pakjes ik heb vanmiddag net alle kleren uitgezocht en gesorteerd. Ik heb 5 pakjes maat 50-56...heb me daar toen prima mee gered ga dr nu dus ook niet meer halen. Ik ga alleen nog een 1ste setje kopen voor deze beeb, hadden met onze dochter ook en die zit in dr koffer met allerlei andere dingen uit dr leventje..... navelklem geboorteboek, krant van de geboortedag etc etc. Harde buiken heb ik al een hele tijd, erg vervelend maar gewoon rustiger aan doen. Dat helpt bij mij wel redelijk goed.
Pcootje, wat een goed idee idd, die krant kopen op de dag vd geboorte. Dat moeten we wel even doen. Heb het al tegen mijn man gezegd. De monteur is geweest en heeft hem gelukkig kunnen maken. Er lag water op de bodemplaat of zo waardoor hij niks meer kon. Het is een jaren 90 vaatwasser. Dat wisten wij niet, we dachten dat ie toch wel wat nieuwer zou zijn. (we wonen nog geen anderhalf jaar in dit huis). Maargoed.... wel weer 50 euro armer, maar hij doet het weer. En eigenlijk was zijn tip om te sparen voor een ander, omdat hij zijn beste tijd wel gehad heeft.
pcootje leuk zo geboorte koffer! dat is idd een leuk idee om dan de krant te kopen van die dag. Hebben we met onze bruiloft ook gedaan. Verzekeringtechnisch kan het zeker, aangezien de werkgever zowiezo vervangend werk moest aanbieden omdat ik eerder eruit was dan mn verlof. Dus ik mag dan wel in de ziektewet zitten , mn werkgever is verplicht om me ander werk aan te bieden indien dit er is. Op de werkvloer wil helaas niet meer , maar achter de pc moet nog prima kunnen en dat werk moet ook gedaan worden. Waardevol fijn dat de oorzaak is gevonden. moest wel een beetje lachen , hij adviseert jullie om voor een nieuwe te sparen en vraagt wel 50 euro! blijft duur werk he , maar goed , moet toch gebeuren! Fijn dat ie het weer doet!
owja morgen gaan we onze 2e auto verkopen... althans , ik mag de verkoop weer doen nou tbegint aardig op werken te lijken hahahha ben benieuwd! Verder moet ik morgen bloedprikken, dat schijnt te moeten in week 32? op Hb. We gaan morgenavond even achter rolgordijnen aan voor de baby kamer!!!
Goedemorgen! Wij zijn er alweer uit, ga Valerie straks naar het kdv brengen. Mijn man gaat vandaag verder met het schuren van de kozijnen en deuren in onze slaapkamer. Dan kan ik deze dit weekend gaan verven. Zometeen werken, zal wel een drukke dag worden want we zijn maar met 3 man personeel vandaag. @Ella, jullie 2de auto verkopen? Doen jullie alle auto's de deur uit? Ik loop niet bij de gynacoloog maar bij de verloskundige. Voor de echo's moet ik naar een echoscopiste, daar doen ze volgens mij nooit het hartje luisteren. Heb het wel zien kloppen. Ik kreeg eigenlijk helemaal geen pakjes in maatje 56, dus was blij dat ik daar genoeg van had. Verder spugen ze soms wel wat, dus dan kun je weer wat anders aan doen. Veel succes vandaag met bloedprikken. @Waardevol, fijn dat de vaatwasser weer klaar is. Hoef je het niet meer met de hand te doen. Wisten jullie niet dat jullie keuken uit de jaren 90 kwam? Ik had jullie huis voordat jullie het kochten ook op funda gezien, en toen zag ik al wel dat het geen nieuwe keuken was. Dus nu maar sparen voor een nieuwe vaatwasser! @Pcootje, jammer genoeg gaat mevrouwtje hier echt niet meer slapen als ze om 6 uur wakker is Maar goed ben zelf ook een ochtendmens, ben altijd vroeg wakker. Maar een keer wat langer in bed liggen dat zou ik wel heerlijk vinden. Wat leuk zo'n koffer! Heb voor Valerie ook nog al die dingen, zal ik ook wel in een doos bij elkaar kunnen doen.
pcootje , succes vandaag bij de gyn! Consider fijn dat je dan idd het hartje wel hebt zien kloppen! haha wat grappig zeg dat je weet hoe het huis van waardevol eruit ziet Wij hebben 3 auto's, dus nu nog 1 over. Er komt hopelijk dit weekend weer een 2e bij en anders volgende week. Vind het zelf ook wel prettig. En als ik straks toch weer aantal middagen naar mn werk ga , dan is een auto ook wel handig! Werkze vandaag! Je man is ook druk zo te lezen! Leuk he dat opknappen in huis!
Eén hele goedemorgen dames. Ik heb zojuist voor het laatst opgepast en nu is het voor een paar maanden gebeurd... Wel een raar idee hoor. Geen werk meer. De papieren van het UWV zijn al een tijdje de deur uit, dus ik hoop dat ik in aanmerking kom voor een zwangerschaps-uitkering, anders lopen we toch een hoop geld mis. @ Ella, ja het zijn dure geintjes, die reparaties. Hebben/ hadden jullie 3 auto's? Ook alvast één voor de kleine, haha... Waarom doen jullie weer een auto in de verkoop? Ik heb helemaal nog niks gehoord over bloed prikken in week 32. Wat is Hb? Succes met rolgordijnen kopen. Wat voor kleur word het? @ Consider, ga jij van het weekend verven? Dat mag toch helemaal niet als je zwanger bent ivm het inademen van niet zulke goede stoffen? Of is het iets op waterbasis? Succes met werken vandaag. Volgens mij komt de keuken zelf uit de jaren 2000. Maar wat wij niet wisten is dat die vaatwasser dus al veel ouder was. Die hebben ze gewoon tweedehands erin gebouwd zeg maar.... Onze keuken zou ook nooit mijn keus zijn geweest. Beetje oubollig. Er woonden voor ons oude mensen in van 70+ dus je kunt ook niet verwachten dat ze zo'n mooie smaak hebben. We hebben helaas absoluut geen geld voor een andere keuken. Anders wist ik wel wat ik wou. Iets straks en moderns. Oeh hellup! Mijn man en ik moeten vanmiddag voor controle naar de tandarts. Dat is niet mijn vriend. Maar ik zal wel zeggen dat ik zwanger ben (en dat is ook vast wel te zien) dus erg veel rommelen kunnen ze denk ik toch niet. Iig niet met allemaal vloeistoffen denk ik. Ben benieuwd. Volgens mij heb ik geen gaatjes.