Zo meiden van het toverstokje temp topic die zwanger zijn. Nu open ik toch een nieuw topic voor de meiden, die recent zwanger zijn en uit de temp-topic 1-1-2010 tempten en kletsten vandaan komen. Zo ligt de nieuwe topic de drempel wat lager voor de meiden, die hopelijk snel zwanger blijken te zijn en ons komen vergezellen. Uiteraard lezen en reageren we nog op onze tempinnetjes en blazen en duimen wij hen deze kant op. En snel ook! Het is ook fijn deze topic te beginnen, omdat we allen pril zwanger zijn en elkaar in situaties kunnen steunen en informeren en daarnaast ook een hoop lol met elkaar te hebben. Dus toverstok zwangeren het gaat hier heel gezellig worden.
hallo..... ik ga hier lekker met rest meezwangeren........ Gewoon alles eruit gooien.... geen drempels.... ennuhhh we houden plekjes over, voor de dames die nog hun toverstokkie gebruiken..... dus volgen maar!!!
Precies dat vind ik nou ook. Hoop dat deze gaat lopen Seth, maar zoals wij kunnen kletsen moet dat wel gaan lukken.
Trouwens. Ik moest van de week zo lachen. Hijvandehoek zegt: "Ik vind die potten bij de wc wel erg stinken hoor". Er hangt zo'n speciaal penetrant geurtje aan ... hihi. Veel meiden hebben er last van. Ik dus helemaal niet, maar ik vond het wel geinig dat hij er wel weer last van heeft hihi. Hij gaat nu liever maar naar boven als hij de pot gaat bezoeken hihi.
Waar krijg jij de kriebels van dan Seth? Zenuwen voor a.s. zaterdag? Hihi ik mag volgende week donderdag weer
jah....!!! Ken je "vergeetachtige Jan" van Sesamstraat....? Daar doe je me soms aan denken.... "vergeetachtige zij van de hoek"..... ik vind de potten ook meevallen, wat ik nu echt vind stinken.... (en klinkt echt heel lullig) mn hond en zn voer.... arm hondje....
Welkom Pina..... zag het gisteren opeens... uhhh moet hier ff wat doen.. peuter heeft vrolijk in zn broek staan plassen.... zonder wat te zeggen... en we moeten eten enzo... doeiii
Heb mijn vriend's toverstok niet meer nodig HAH! Maar hij komt net binnen met grootste verhalen na sollicatie (geslaagd gesprek) dus moet ff luisten ! (wat overigens betekent dat ik wellicht 100km moet verhuizen als deze baan door gaat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! x je Pina ojs. ZVDH LIEEEEF van je uitnodiging !
Hahaha iik lag mij hier rot. Misschien handig om ook hier een lijstje te maken Ben nu even een boterham aan het maken. Tzo.
Afsprakenlijst: Echo's: 06-02: 11.15 uur, Seth, Pretecho 11-02: 14.30 uur, Zijvandehoek termijn echo nr2; 16-02: 10.15 uur, Seth, vk 19-02: 10.20 uur, Seth, termijnecho Datum wanneer het kindje wordt verwacht: 07-09-2010: Seth; 18-09-2010: Zijvandehoek;
uitgerekende data: 07-09-10, Seth afspraken: 06-02, 11.15 uur, Seth, Pretecho 16-02, 10.15 uur, Seth, vk 19-02, 10.20 uur, Seth, termijnecho
inkleuren, mag jezelf doen... zvdh.... mij maakt het niet zoveel uit wat voor kleur... als het maar leesbaar is...