Zwangere meiden uit het iui september cluppie!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eki, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammy1983

sammy1983 Lid

17 sep 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook geen medische indicatie gehad,dus voor mij zal dan wel het zelfde gelden gelukkig,want eerlijk ben ik poep flauw van het zh.
    Ja wij willen ook weten wat het wordt wel zo makkelijk...
    Wanneer ben je uit gerekend?

2. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Nou dat had ik ook hoor, zal voor jou waarschijnlijk wel hetzelfde gelden, gelukkig maar :) en is het nog vol te houden, laatste 2 spannende daagjes?
    Ik ben 9 juni uitgerekend, jij toch ook zoiets? Scheelde niet veel he?

3. sammy1983

sammy1983 Lid

17 sep 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op internet zeggen ze 14 juni ,maar krijg je het ook nog in het zh te horen? Als je de e1e echo hebt?

4. sammy1983

sammy1983 Lid

17 sep 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa volhouden is welke doen ,makkelijker dan die wacht weken ...
    Maar gelukkig we zijn zwangerrrrr

5. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    nou precies we hebben niet te klagen hoor!
    je krijgt het in het zh idd ook nog te horen, op basis van de grootte van het embryo stellen ze je datum eventueel bij.

masami ben je al geweest??? en????

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nou vanmiddag de eerste echo en alles was goed :D ik ben vandaag 6.4 dagen zwanger en de beeb is nu 7.3 mm.
    Over 2 weken een nieuwe echo. Morgen gaat mijn FA het over mij hebben in de vergadering of ik door ga naar een vk of meteen in het zh blijf. Heb een medische indicatie en moet sowieso in het zh bevallen en op het einde ook de controles.

7. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Fijn masami!! Heb je ook al een hartje kunnen zien/horen? Lekker he, 2 dagen vooruit gezet worden, geeft toch weer wat extra bevestiging dat alles goed gaat! En wat hoop je zelf, vk of zh? Mag ik vragen waarom je al een medische indicatie hebt?

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Inderdaad een hartje gezien zo super :)
    Ik heb asd (2 gaatjes en vernauwing in het hart) op zich niet erg, kan er 100 mee worden in feite, moet alleen wel medicatie hebben tijdens de bevalling.
    Is natuurlijk een grote open "wond" vandaar.
    En mijn eerste lag in stuit en had meconium in het vwater. en de jongste moest eerder gehaald worden doordat ze de laatste week praktisch niet bewoog in de buik. Dus mijn eerdere bevallingen gingen niet volgens het boekje en dat nemen ze ook mee.
    Maar toch had ik 2 makkelijke bevallingen :D

9. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Geweldig joh, toch altijd weer bijzonder he :)
    Das idd een hele voorgeschiedenis, in ieder geval wel goed dat ze de boel in de gaten houden toch?

Sammy, hoe was het bij jou??

10. sammy1983

sammy1983 Lid

17 sep 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen ,
    De e1e echo gehad,was helemaal goed ....
    Hartje klopte........
    Ook ik mag nu na een vk praktijk waar ik 14 november mijn intake gesprek heb.
    24 nov heb ik weer een echo......
    Eindelijk mijn kindje gezien

11. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    wow fijn hoor sammy! bijzonder he? :)
    is de 24ste meteen je 12 weken echo of krijg je er ook nog één tussendoor?

12. sammy1983

sammy1983 Lid

17 sep 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is de 11è week ,weet niet hoe het verder gaat ....

13. sammy1983

sammy1983 Lid

17 sep 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo afspraak gemaakt voor een rondleiding bij een kinderdagverblijf ..
    Wel heel vroeg vondst ik zelf maar mijn vriendin die er werkt zei dat ik er wel op tijd bij moest zijn omdat ze op dit moment geen wachtlijst hebben...
    Ben heel benieuwd hoe het gaat,onder tussen medicijnen voor de blaasonsteking... verder gaat het hier prima ook al begin ik veel op lola ferrari te lijken haha...
    Hoe gaat het met de rest?

14. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Zwanger!!!! Kom ook uit het groepje iui september..
    Proficiat allemaal nu nog hopen voor de andere dat ze snel aansluiten.. Liefst bambe

15. sammy1983

sammy1983 Lid

17 sep 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd bambe ,
    Gelukkig eindelijk zwanger!!!!
    Op na de eerste echo

16. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    van harte gefeliciteerd bambe, op na de eerste echo :)

17. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Geweldig hoor bambe, nogmaals gefeliciteerd!!

Sammy groot gelijk, ik denk dat ik binnenkort ook maar eens een afspraak ga maken, moest eerst ff bedenken welke dag(en) ik voor moet gaan inschrijven, maar daar ben ik aardig over uit!
    Hoeveel dagen willen jullie allemaal blijven werken? Ik 4, ik ben mentor in het voortgezet speciaal onderwijs (moeilijk opvoedbare kinderen) en dat zou ik voor mn gevoel niet kunnen doen als ik maarf 3 dagen zou werken, dan mis ik de binding met mn klas... Wel lastig hoor, maar ook financieel het verstandigste...

Vandaag eerste afspraak bij de vk gehad, hele vragenlijst en weer een echo gehad! Alles was goed :):) was prima gegroeid, nu 23 mm, en het bewoog zelfs al, dat was wel heel leuk om te zien :) ook duidelijk t hartje zien kloppen, ben zo blij!! Ga nu toch maar echt genieten, nog 2 weekjes wachten, dan hebben we termijnecho!

18. sammy1983

sammy1983 Lid

17 sep 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk eki !!!
    Ik ga 4 ochtenden werken van 7 tot 13 ,zo heb ik het gevoel dat ik mijn kindje niet alle dagen damp,want dat gevoel krijg ik altijd wel een beetje bij..
    Zo kan ik in de middag tijd met mijn kindje door brengen..
    Begrijp me niet verkeerd qua dumpen ik ben zelf van mening dat een kinderdagverblijf goed is voor de ontwikkeling van het kind,maar ook vindt ik dat de ouder ook tijd moet door brengen met het kindje en niet maandag tot vrijdag op de creche van het7 tot vrijdag18.. hier zouden vast de meningen over verdeeld zijn maar ieder zijn eigen natuurlijk...

19. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik heb dinsdag mijn tweede echo :)
    Ik ben thuisblijfmoeder, hiervoor altijd wel 32 uur gewerkt en heb dan ook niks tegen een kdv. Ben wel blij dat ik nu alle tijd heb voor mijn kids en de mogelijkheid heb om thuis te blijven.

20. sammy1983

sammy1983 Lid

17 sep 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohhh heerlijk msami zou ik ook wel willen thuis blijven voor de kids....
    Ben van mening dat het beter is voor de opvoeding...
    Vindt het jammer dat het niet voor mij is weg gelegd

Deel Deze Pagina