@ Duchess, Ik heb ergens gelezen dat cafeinne vrije koffie ook niet goed is omdat daar ook iets in zit wat verkeerd is. Dus net als bij de gewone koffie mag je maar tot 4 per dag als je je aan de regeltjes wilt houden . Ik drink ook geen koffie meer ofja alleen nog 1x in de week verplicht. Ga 1x in de week een ochtend koffie drinken, en diegene weten nog niet van de zwangerschap dus moeilijk . Dat komkommer herken ik haha, ik rook het en ik MOEST een stukje hebben . Normaal eet ik het nooit. Verder heb ik veel zin in vet eten, dus ik houd me in daarmee haha. Maar nee verder is er nog niet veel veranderd. @ Tummetje, ik heb nu vooral in veel dingen geen zin meer bleh moet niet aan eten denken. Maar niet dat ik iets niet lust. Wat goed dat de test weer duidelijker was helemaal toppie. Kun je het al wat beseffen? Oooh succes morgen ik wacht al op het berichtje van je hoe het gegaan is . Met 8 weken zwangerschap ziet de minibeeb er zo uit: Bekijk bijlage 14645 @ Makkie, dankje wel!! Lief van je dat je hier een berichtje typt. Ik wens je veel succes nu jullie weer bezig zijn voor een kleintje. En geniet van je kleine mannetje .
woaaaahh de clearblue digi was met een middagpiesje positief!!!! hihi Heb nog even gekeken naar 8 weken echo's, je kan dan wel al een beetje zien dat het een echt mensje is.. dus ben benieuwd
Jeeej jaa tummetje je kunt er niet meer onderuit haha. Ben ook benieuwd ik heb de echo 7w3d en hopelijk zien we dan ook al een mini mensje, is wel het mooiste . Maar als het hartje in ieder geval maar goed klopt!
ja idd, das het belangrijkste!!! Wat krijgen jullie volgens deze kalender? Prenatal | Fun  ?  Een jongen of een meisje? Wij een jongen
Hai meiden, jullie zijn lekker aan het kletsen!! Makkie, lief berichtje! Dankjewel! ook ik hoop dat dit topic snel vol mag zijn!! Een echo met 7 weken heb ik gehad en dan zie je niet veel hoor. Ja de vruchtzak was een stuk groter en het kindje zie je wel maar nog geen vormen zoals je bij 12 weken wel kunt zien. Maar het hartje zien kloppen is heel erg mooi en speciaal!! Tummetje wat goed dat de test duidelijker is geworden en een positieve digitale test is helemaal super!! Ik krijg volgens die kalender een meisje! Zou leuk zijn. Wij waren gister bij de V&D, die was gisteravond nog open dus zijn we maar ff op de kinderafdeling gaan snuffelen. Heb zooon leuke kleertjes gezien, vooral voor meisjes haha! Echt geweldig. Kan niet wachten om te gaan shoppen!! Hier gaat het ff niet zo lekker hoor, pff. Ik ben echt heel erg misselijk, lijkt wel met de dag erger te worden. De moeheid is ook niet meer leuk nu ik kan de hele dag door slapen. De enigste manier waarop ik me nog een beetje normaal voel is als ik plat lig, in bed dus! Dit doe ik dus wel veel, maar het huishouden lukt me dus op t moment echt niet... En daar baal ik echt heel erg van. Soms vraag ik me af of ik me aanstel, maar als ik echt aan de slag ga dan kun je me echt opvegen.. dan word ik zó kotsmisselijk... Leuk is anders pff. Vriendlief vind het helemaal niet erg en die doet savonds wel wat dingen maar hij doet nu mee aan de ramadan en eet dus de hele dag niets. Ik voel me dan dus weer extra rot omdat hij alles nog moet doen. En als ik nou tegen rotzooi zou kunnen was het niet zon groot probleem, maar ik word altijd heel erg gestressed en chagrijnig als het een rotzooi is. Dus dat werkt niet echt mee. Nouja genoeg gezeurt.. moest het ff kwijt! Vriendlief snapt niet echt dat ik me er zo rot om voel, want hij doet het toch? Maarja er zijn meer dingen die gedaan moeten worden zoals de badkamer, de was opvouwen etc etc.. Hij doet ff stofzuigen en de tafels af en afwassen.. En dat is het. En ik ben echt wel dankbaar dat hij dat allemaal doet, maar maak me gewoon 'druk' om de rest.. Pff haha zo genoeg geweest, sorry!
wij krijgen een meisje volgens die kalender . @ Duchess, dan hoop ik dat die 3 dagen nog wonderen doen en dat we stiekum toch een vormpje zien haha. Ik heb het ook wanneer ik bezig ben dat ik misselijker wordt. Snap je gevoel daarin dus wel. Zou me alleen niet zo druk maken om rotzooi ik deed dat ook altijd. Maar met zo'n vriend als de mijne kun je niet tegen troep op. Op laatst dan leer je er wel mee omgaan . Als ik iets opruim zet hij het weer terug (papiertjes, scharen van die dingen) en dan blijf je aan de gang.
Brrrr... ben door en door koud van het lopen met de hond.. woon je ana het strand, dan moet je wel op het strand wandelen he.. zelfs met windkracht 7 haha we werden helemaal weggeblazen Ga zo filmpie kijken en dan knorren.. hoop dat ik jullie morgen nog kan vertellen hoe het is gegaan, anders zaterdagochtend doei doeii
Oooh heerlijk dat je aan het strand woont, ben jaloers dat wil ik ook!! Het is hier rustig vandaag meiden. Ik heb ook weinig nieuws. Nog 13 dagen tot 1e echo counting the days.
Oh meiden.. mn ouders reageerde zo leuk! We hebben letterlijk staan huilen! Laat morgen foto's zien van hoe we het "verteld" hebben Gelijk daarna zijn we naar de prenatal gegaan hahaha, mn oma had "i love oma/opa" shirtjes gezien en nu mag ze, ze kopen haha Heel geslaagd, ze wisten van onze mmm, maar ik heb woensdag gelogen dat ik ongi ben geworden.. dus ze hadden het niet verwacht!!! Even iets anders, heb een streep op mn buik ondekt!!! haha echt grappig Enne.. kunnen jullie broeken nog dicht? Hier niet.. en het zit echt niet lekker.. vind het wel te vroeg voor positiekleding? :S
Tummetje wat goed!! Fijn dat ze zo leuk reageerden!! Nu al je broeken niet dicht? Hihi das wel echt vroeg ja. Ik draag wel al positiebroeken sinds week 6! Mijn buik is echt al een buikje.. toevallig gister een foto gemaakt zal m van de week eens in mijn album zetten. Oeh woon jij aan het strand Tummetje? Ahhh ik ben jaloers. Ik wil zo graag nog eens met onze hond naar het strand!!! Vind het echt leuk dat je ouders zo leuk reageerden! Ga nu snel nog even in t PCO topic spieken en dan lekker naar bed!
Op mn blogje staat hoe we het 'verteld' hebben edit: stuur me even een pb voor het adres, door meelezers moet ik mn blog weghalen uit mn profiel
@ Tummetje, ben nu zo benieuwd hoe jullie het verteld hebben!! En wat leuk dat de reacties zo goed waren geweldig. Mijn broeken zitten nu ook niet zo lekker meer ik heb nu nog maar 2 die nog een beetje zitten. Maar nu worden mijn shirtjes een ramp eerlijk gezegd, want ik denk dat het wel opvalt nu. Mijn moeder zag het al.. Ik heb een normaal lijf en heb geen niet-strakke shirtjes. En doordat de broeken wat strakker zitten valt het nog meer op (vind ik). Erg irritant want we hebben binnenkort een verjaardag van een familielid, wat zouden jullie zeggen als ze gaan raden!? (ze zeuren namelijk wel vaker over eventuele zw.schap) @ Duchess, aah ik ben benieuwd naar je buikje!
Lastig MP, heb je niet iets van een babydoll/tuniek ofzo? Dat valt losjes en dan zie je niks.. als ze gaan raden.. dan liegen haha @duchie; ben ook wel benieuwd naar je buikie hoor!!! Ik heb op 4 weken een foto gemaakt, en straks 8, 12 etc Je ziet alleen niks hahaha
Wij hebben het meteen tegen iedereen gezegd, dat is gewoon het makkelijkste. Maar idd een babydoll ofzo misschien MP? Tummetje kun je mij het adres even sturen? Heb weinig tijd nu nl maar ben wel erg benieuwd Tummetje ga je fotos maken van elke 4 weken? Ik ga van elke week doen denk ik vanaf nu. Ik denk dat je anders teveel verschil gaat zien, dat vind ik wel jammer! Ik heb vanochtend voor het eerst echt overgegeven.. recht voor de deur whaha. Vanmiddag weer bijna maar kon het nog inhouden.. Vrees dat dat nu dus begonnen is.. Had gehoopt dat het niet zou komen, maar las hier op t forum en op andere websites ald at dat vaak rond 9 weken begint.. Tadaa. Pff. Oh ga nu snel het beste idee van NL kijken. Tot straks of morgen!
Ik ga je zo PB-en Duchie.. Ja, denk straks wel iedere week hoor.. nu zie je toch alleen het buikje dat ik altijd al heb.. en ik denk niet dat daar tot de 12 weken veel verandering in komt.. maar je weet maar nooit.. 's avonds heb ik wel een opgezette buik, als je dan vanaf de zijkant kijkt heb ik een heel bolletje.. echt grappig Ohhh en yes.. hahaa overgeven.. heb er nog geen last van.. maar ik ga nog niet te hard juichen succes meis!!
@ Tummetje, leuk dat je met 4wk een foto hebt gemaakt!! Ik heb dat ook ergens in week 4 gedaan en ik zag nu al verschil haha erg grappig. Nee heb niets van een tuniek etc. Hopen dat het niet te warm is dan doe ik een vest erover aan . @ Duchess, tadaaa haha. Nee echt shittie dat je moet overgeven idd. Maar laten we er maar bij denken dat het een goed teken is!! En wat ga je snel al bijna 9 weken!
Duchies; gefeli met je 9 weken! mp; gefeli met je 6 weken! gaat snel meiden!! Maar het liefst zou ik de eerste 3 maanden overslaan.. die onzekerheid.. blegh.. Krijg iedere dag een smsje van mn ouders hoe het gaat haha,de schatten
Tummetje heb je blog gelezen. Zo leuk!!! Haha. Echt een leuk idee! Enne de tijd gaat wel snel hoor!! Zo voelt het heel langzaam maar achteraf gezien gaat het echt snel. Kan me niet voorstellen dat het al 5 weken geleden is dat ik een posi test in handen had! Voor je het weet zitten we al tegen de 40 weken, whaha! Een vriendin van ons is nu 16 weken zwanger en die hebben een geslachtsbepaling laten doen en ze krijgen een meisje. Zo leuk! Kan niet wachten tot ik weet of wij een meisje of een jongen krijgen. Tummetje lief van je ouders!! Mijn ouders zijn ook wel lief haha. Paps werkt voor mij op zaterdag. En gister was het koopzondag (1 of ander festival) en ik redde het echt niet de hele dag. Heb 2 uurtjes gewerkt maar viel bijna in slaap en de misselijkheid telkens.. Dus heeft paps me naar huis gebracht en is hij blijven werken. Maargoed ik zit nu ook voor 100% in de ziektewet.. Dus ben niks verplicht.
Dankje Tummetje! Oh je ouders zijn schatten dat ze dat doen ! Echt leuk die belangstelling. Duchess gefeli met de 9 weken ! En kijk je banner geweldig hihi. Dus met 16 weken kunnen ze al zien wat het wordt? Spannend zeg. Ik ben benieuwd wat er in mij groeit, maar ook wat er in jullie buikjes groeit zo spannend allemaal. Die misselijkheid is echt verrot zeg bah bah. Alleen heb ik vandaag gemerkt dat meer eten echt helpt. Ik heb om half 1 een plak ontbijtkoek gepakt want door de misselijkheid had ik echt geen zin in eten. Toen om 2u nog maar een stuk brood gepakt en ineens smaakte het echt lekker en toen nog maar 1 en ik werd gewoon minder misselijk. Maar kan toch moeilijk de hele dag door brood gaan eten haha groei je ook van toch .
MP bij sommige helpt eten idd wel! Dan word je dus misselijk als je een lege maag begint te krijgen. Dat heb ik ook, maar ik word ook misselijk als ik wat eet. Het is dus kiezen tussen twee kwaden. Ik ben de hele dag misselijk en als mijn maag leeg begint te raken (en dat is al 10 tot 15 min na ik wat gegeten heb..) dan word het helemaal erg!! Brr. Sterkte met je misselijkheid het is echt klote vind ik. Maar wel voor een goed doel! Met 16 weken kunnen ze idd al zien wat het wordt. Als je hier op het forum zoekt zijn er zelfs mensen die met 12 weken al te horen kregen dat het een jongen of een meisje is, maar dan is het nog lang niet zeker.. Kan nog alle kanten op omdat rond de 12e week beide op elkaar lijkt zeg maar. Maar vanaf 16-17 weken is het wel goed te zien maar je krijgt pas rond de 20 weken een echo. Veel mensen laten dus rond de 16e week een geslachtsbepaling doen bij een pretecho bureau. Ik wil dat ook wel gaan doen, nog 7 weken. MP heb jij het nog tegen niemand verteld eigenlijk??