Zwangere meiden van het PCOS deel 2-topic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tummetje, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven

April

19 april - Duchess - eerste kindje - BV - ZH - wil geslacht graag weten

Mei

10 mei - MP - eerste kindje - wil geslacht graag weten
    13 mei - Tante MArs - eerste kindje - BV - ZH - wil het weten
    20 mei - tummetje - eerste kindje - FV - ZH - wil geslacht graag weten

Afspraken

14/09 - Tante Mars 1e echo 10.20 uur
    14/09 - Tante Mars MvM 19.30 uur
    24/09 - MP - eerste echo
    05/10 - Duchess - 12 weken echo!!
    07/10 - tummetje - eerste controle en echo
    12/10 - Duchess - afspraak verloskundige 10.00 uur.

Buddylijst
    ..-..
    ..-..

BV = Borst voeding
    FV = Fles voeding
    TH = Thuis bevalling
    ZH = Ziekenhuis bevalling

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Heee.. waar is de lijst nou gebleven?
    Het forum is echt ff vaag aan het doen!!!

Goed idee trouwens om op de site van de telefoongids te kijken, had ik weer niet aan gedacht whaha.

En ja ik heb het geluk dat ik echt amper wat had/heb. :p Had cup A voor de zwangerschap nu cup B. Met cup A had ik wel altijd flinke pushups aan en nu met cup B gewone BHs, dus volgens mij zijn ze nogal gegroeit! :p Haha!

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje

April
    19 april - Duchess - eerste kindje - BV - ZH - wil geslacht graag weten

Mei
    10 mei - MP - eerste kindje - wil geslacht graag weten
    13 mei - Tante MArs - eerste kindje - BV - ZH - wil het weten
    20 mei - tummetje - eerste kindje - FV - ZH - wil geslacht graag weten

Afspraken
    24/09 - MP - eerste echo
    07/10 - tummetje - eerste controle en echo

Buddylijst
    ..-..
    ..-..

BV = Borst voeding
    FV = Fles voeding
    TH = Thuis bevalling

Zo, even de lijst geupdate :D

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Duchess, naast de minibeeb zijn er nog meer dingen waar je van aan komt hoor :p . Ik weet mijn "startgewicht" niet ik heb geen weegschaal hier.. Binnenkort maar 1 kopen, want ik wil het ook wel in de gaten houden.
    Ik denk dat het UWV er geen probleem van maakt dat het iets later komt hoor. Kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt, maar zou je geen geld krijgen deze maand dan krijg je die volgende maand wel met terugwerkende kracht :) komt vast goed.
    De 3d echo in oktober? Dat is al snel zeg wow!

MvM, gaan jullie ook meedoen? Ik durf het nog niet tot na de 1e echo. Maar het lijkt me wel goed om mee te doen alleen vraag ik me af waar ik die flessen moet bewaren.

EN Nog maar 6 dagen tot we ons schatje gaat zien :D !!

5. MyPrecious

April
    19 april - Duchess - eerste kindje - BV - ZH - wil geslacht graag weten.

Mei
    10 mei - MP - eerste kindje - wil geslacht graag weten.
    13 mei - Tante MArs - eerste kindje - BV - ZH - wil geslacht graag weten.
    20 mei - tummetje - eerste kindje - FV - ZH - wil geslacht graag weten.

Afspraken
    24/09 - MP - vroegtijdige echo.
    07/10 - tummetje - eerste controle en echo.

Buddylijst
    ..-..
    ..-..

BV = Borst voeding
    FV = Fles voeding
    TH = Thuis bevalling

6. MyPrecious

Als je in de MMM zat moet je dan in het ZH bevallen trouwens? Ik wil heel graag thuis bevallen als het mogelijk is.

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    MvM: kan hier niet, moet een half uur rijden naar het dichtsbijzijnde depot, en dat gaat niet met mn werk :s

Bevallen; ik wil ook graag thuis, maar dat kan hier ook niet, zal het bij de eerste controle even met de gyn over hebben. Wil ook graag thuis.. vind zo'n ziekenhuis niks.
    Volgens mij heb je door de MMM niet direct een medische indicatie hoor.. bij een tweelingzwangerschap of (veel) overgewicht* dan wel.

*Ook weer een verhaal apart, als je meer dan 100kg weegt mag je niet thuisbevallen. Omdat de ambulancemedewerkers samen niet meer dan 100kg mogen willen, en aangezien zowat iedere slaapkamer boven is (dus ze met een 100kg zware vrouw die weeën heeft de trap af moeten), gaat dat dus niet door. In dat geval moet de brandweer dus komen om je uit huis te halen.
    Volgens mij is het voor flats zonder lift sowieso geen optie.

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik mocht gewoon kiezen of ik thuis wilde bevallen of in het ziekenhuis. Ik ben voor het ziekenhuis gegaan. Sowieso omdat wij in een flat wonen en het hier best gehorig is. Ik denk dat ik dan niet echt ontspannen kan bevallen zeg maar. ;) Daarbij vind ik het wel een fijn en veilig gevoel om in het ziekenhuis te bevallen.

MVM moet ik nog gaan kijken... Maar ben misschien een beetje laat... Wilde heel graag helpen maar ik hoorde van verschillende mensen dat het niet mocht als je in de afgelopen 5 jaar langer dan 3 maanden in het buitenland hebt gewoond. Maar nu zei de VK gister dat ze daar nog nooit van gehoort had. Moet dat dus nog even uitzoeken volgende week.
    Maarja ik weet het niet goed hoor, ik ben al vreselijk misselijk en kan helemaaaal niet tegen luchtjes.. Een vriendin van me vertelde dat het echt vreselijk stinkt en zij kon dus bijna geen flessen vol krijgen. En ik ben nu natuurlijk al bijna 10 weken, zeg maar bijna 11 als ik er aan zou beginnen... wel een beetje laat misschien.
    Maargoed ga het nog allemaal ff nakijken.

MP ikkrijg geen 3D echo hoor!!! ;) Haha! Gewoon de 12 weken echo, en die is dus in 2D. ;)

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh.. heb te vroeg geklaagd.. ben sinds vanochtend misselijk (half 5) heb de hele tijd zuur in mn mond.. bah bah bah

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jaa bij mij begon het pas met 6 weken echt. ;) En met 8,5 dus incl kotsen. :p
    Sterkte tummetje!! *knuf*

11. MyPrecious

@ Tummetje, jammer dat je niet mee kunt doen met MvM!
    En enjoy te club met het vroege misselijk zijn baaahhh.

@ Duchess, oooh de 12 weken echo :D leuk op de exacte 12 weken datum!! Ach dan hoef je nog maar 6 weken toch als je je nu nog aanmeld? :p Dat zal wel meevallen denk ik..

@ All. Het overgeven is begonnen, wat voel ik me slecht. Ik had zwanger zijn heeeel anders voor gesteld. En ik dacht (hoe naief) dat na het kotsen ik me wel beter zou voelen, maar voel me nu nog slechter dan alleen met de misselijkheid. En ik riep ook nog steeds laat mij maar kotsend boven de wc hangen, nou thanks dat heb ik gekregen en nu denk ik er heel anders over haha. Rotzooi :p .

Mijn vriend was trouwens wel heel erg lief. Hij hoorde mij overgeven en kwam gelijk naar me toe en aaide me over mijn rug. Ik rook die kotslucht en ik ging meteen weer.... maar hij bleef gewoon bij me die schat! Later nog een x die avond en kwam hij weer bij me :) dat verlicht het toch wel hoor. Daarna ben ik gelijk naar bed gegaan hij zei; ga jij maar lekker naar bed :) hihi. Zoveel extra liefde die een kleintje brengt ik leef toch ook echt wel op de roze wolk naast het kotsen haha. :) ;)

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ohjee jij ook al. Sterkte ermee! *knuf*
    Lief van je vriend!!! :)
    Mijn vriend is ook zo lief. Hij ruimt mijn kots ook telkens op enzo hihi. En dat terwijl hij de ramadan doet. Maar vandaag is de laatste dag. :D

Ben net wakker, ga nu weer naar mn ouders whaha. Heb wel heeeerlijk geslapen echt waar. :D Tot vanaaf.

13. MyPrecious

@ Duchess, voel je het niet opkomen als je moet overgeven? Lijkt me verschrikkelijk als je alles er onder hebt :( . Ik kon het eergisteren nog net halen tot de toilet.

Gisteren alweer 2x overgegeven. Ik voel me zo zwak :( ben de héle dag zo misselijk en kan bijna niets eten en drinken :( . Lukt gewoon niet. Heb nu alweer het gevoel dat ik moet overgeven dus het zal zo wel weer raak zijn. Heerlijk zo'n weekend ik kan gewoon niks doen :( en dit zal zo ook wel blijven. Hoe komt het dan met het huishouden dat houd ik niet vol bleeeehhh......

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Duchess klopt indd, dat die vraag word gesteld over het buitenland. Waarom niet beginnen??? Maak niks uit toch ;) Gaat het mis heb je je best gedaan, zo denk ik tenminste. Ik mocht al lekker vroeg inzamelen moet het woensdag wegbrengen maar bluhhh wat stinken die flessen hahaha.

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    heey meiden.. lees later bij.. voel me zo futloos :(

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Spannend! MP heeft morgen dr eerste echo!!!

17. MyPrecious

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
  19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Meiden... waar zijn jullie!! ;)

20. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    He meisjes!
    Wat leuk een vervolg! Dacht opeens wie weet hebben de zwangere van PCO ook wel een nieuwe topic en ja wat leuk, mag ik mij hier nu bijvoegen?
    ben toch beetje forumverslaafd geraakt...daar gaan mijn studie plannen haha..
    Liefs

Deel Deze Pagina