Tuurlijk Suzie!! Leuk! Al plaatsen we eigenlijk veel meer in het andere topic volgens mij whaha. Daar is het toch wat drukker he. Maar welkom hier, echt super dat je zwanger bent!
ja dat zag ik ook al, laatste bericht nog in september haha, nou ja, wie weet kunnen we er nieuw leven in blazen lfs
Jaaaa welkom Suus!! Vind het echt super, 1e ronde clomid meteen raak. Goed hoor!!!!! Gefeliciteerd en een dikke knuffff.
tummetje: tja aan het idee gewent. nog niet echt moet ik bekennen. het lijkt ook een beetje zo of ik het steeds over iemand anders heb en niet over mezelf. zo raar. ik denk dat het echte besef pas komt als we de eerste echo hebben en als die goed is. liefs suus
Hier bijna 14 weken en nog vind ik het onwerkelijk. Erg he. Vraag me af wanneer ik echt helemaal besef dat ik écht zwanger ben whaha. Denk als ik de kleine voel.
Zwangere meiden van het PCOS deel 2-topic April 19 april - Duchess - eerste kindje - BV - ZH - wil geslacht graag weten. Mei 10 mei - MP - eerste kindje - wil geslacht graag weten. 20 mei - tummetje - eerste kindje - FV - ZH - wil geslacht graag weten. Afspraken Buddylijst ..-.. ..-.. BV = Borst voeding FV = Fles voeding TH = Thuis bevalling ZH = Ziekenhuis bevalling Ik ben hier eigenlijk nooit, dus heb me van de lijst gehaald! De rest ook maar even aangepast.