Zwangere meiden, wat denken jullie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dreamygirl, 27 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee, het gaat erom dat er een streepje is te zien na de tijd die aangegeven staat op de gebruiksaanwijzing...Mijn test moest 3 minuten wachten maar na 1 minuut toen ik durfde te kijken stond er al een hele dikke duidelijke streep. Jammer dat het negatief was, nog maar even afwachten weer, er zit helaas weinig anders op!

2. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Hee Dreamygirl,

Ik hoop dat je nog steeds niet ongesteld geworden bent.

Ik had steeds een keurige cyclus van 28 a 29 dagen. De laatste (succesvolle) maand testte ik op dag 30 maar helaas negatief. Maar ik werd ook niet ongesteld. Werd er helemaal onzeker van en stond op het punt om langs de huisarts te gaan. Omdat ik wel wist dat hij zou vragen wanneer ik getest had, heb ik nog snel even de kruidvat testjes gekocht zo van 'dan stuurt de huisarts me niet weer naar huis'. Op kantoor tussen de bedrijven door getest ennn....RAAK! En echt een heeeeeeel licht streepje. Omgerekend een cyclus van 36 dagen of zo iets. Eisprong kennelijk pas heel laat gehad.

Dus, alles is mogelijk!:)
    Ik hoop dat je zwanger bent!

3. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey lieve meiden,

Ik ben gisteravond dan toch ongesteld geworden, ik ben eigenlijk wel heel erg opgelucht, uit de onzekerheid nu!

Weet je, kom op, het is pas ronde 1, dat had ook wel heel bijzonder geweest toch? Ik ben al zo vreselijk blij dat ik een mooie regelmatige cyclus heb, de 1e was 27 en nu de 2e 29 dgn, kortom een gemiddelde van 28dgn voor de volgende ronde!! Ik ga deze ronde eens ovu-testen gebruiken..ben benieuwd en heb er weer zin in :p!

Bedankt voor jullie raad luisterend oor en advies!

Enne, voor de zwangere dames, geniet van jullie wondertje en de overige meiden, succes met zwanger worden, dat we elkaar maar snel mogen feliciteren in het zwanger topic!!

Knuf,
    Dreamygirl

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Dreamygirl...denk niet dat dat nog betrouwbaar is na zoveel uur. Misschien maak je gewoon nog niet voldoende hcg aan..probeer het over een paar dagen nog een keertje..succes!!

Oh...zie net dat je toch ongi bent geworden. Nou, op naar de volgende ronde meis. Veel succes!

5. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ja als je net gestopt bent met de pil staat er niks meer vast.
    alle symptomen veranderen en je lichaam moet weer ontpillen.
    dan voelt alles anders en dat verandert nog 10 keer, dus de komende tijd weet je gewoon niks zeker.
    ovu testen zijn idd handig, dan weet je in ieder geval wanneer je ongesteld moet worden. maar let niet te veel op allelei kwaaltjes want die zeggen helemaal niks als je in je ontpil fase zit.
    succes volgende ronde!

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Bij mijn eerste 2 zwangerschappen testte ik pas een week na mijn NOD positief. Bij mijn laatste zwangerschap, wel van een tweeling, een week VOOR mijn NOD positief.

Je kan dus makkelijk zwanger zijn! Ik duim!

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik ken het.
    ben nu 5dagen over tijd en testte vanmorgen negatief.
    heb allemaal vage klachtjes en nog geen ongi te bekennen.
    ik wil nu eindelijk wel duidelijkheid.

liefs doris

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0

Ik kan het niet eens meer rondes noemen, maar in elk geval zijn we in 2005 begonnen met zwanger worden, vorig jaar een miskraam van een tweeling...
    En nu ben ik vers zwanger, en ik vind het dooooodeng:):(

Deel Deze Pagina