Hoi meiden, Zag geen clubje hierover dus dacht: kijk of ik er zelf 1 kan starten. Wie is er onverwacht,maar WEL gewenst zwanger?? Ik ben er zelf net 2 dagen achter dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje. Ben blij,maar ook in de war.. Want het was niet 'gepland' (geloof dat je dit nooit helemaal kan plannen,maar je kan wel maatregelen nemen ) Ik ben wel bijzonder blij dat ik een hele lieve vriend heb en geloof ook wel dat we hier samen helemaal goed voor gaan, maar er moet wel ineens van alles op de kop! We wonen allebei op onszelf,niet samen dus, studeren allebei nog en hadden nog geen samenwoon/ trouwplannen. Vroeg me af of er meiden in dezelfde situatie zitten? Groetjes, Een blije,maar ook onzekere zwangere
Gefeliciteerd!!! Fijn dat jullie er allebei meteen helemaal voor gaan. Zit niet in hetzelfde schuitje maar zag je berichtje en dacht, he wat leuk zeg! Dus dacht ik reageer ff. Geniet van je zwangerschap!
Hoi Bloempje, Bedankt voor je leuke reactie!! Zie dat jij al ervaring hebt Nog tips voor de eerste weken?? Groetjes
Hey, ik weet een week dat ik zwanger ben. ik dacht dat ik ziek was van mijn darmziekte. het duurde zolang dat het weer beter werd. de dietist wist het ook niet meer. totdat ik vorige week een test had gedaan. bleek ik gewoon zwanger te zijn. wij wonen twee jaar samen. en hebben ook Al vier jaar een relatie. wij hebben zat slaapkamers dus dat is geen probleem. allebei hebben wij werken. dus denk dat wij een goede basis hebben voor ons kindje. wel leef ik in een roes. ongelofelijk dat wij zwanger zijn. maandag hebben wij een echo omdat ik niet echt een idee heb hoever ik ben. wij zijn heel blij. ik wil het zo graag tegen iedereen zeggen! ongepland maar zeker weten gewenst!
Hoi Hvk, Als eerste GEFELICITEERD!!! Vreemde ontdekking voor jou zeg!! Gelukkig dat jullie zo'n goede basis kunnen bieden voor het kindje. Bij ons is dat dus nog een beetje onzeker, maar komt vast goed . De liefde is er in ieder geval wel! Ik zou het ook wel van de daken willen schreeuwen, maar moet mezelf echt dwingen om dit niet te doen. Mijn ouders, broer en schoonzus weten het als enige, dat is wel heel fijn! Als de eerste echo goed is, mag de hele wereld het weten! Hoe gaat het met je? Heb je veel klachten?? En heb jij het helemaal niemand verteld?? Dat lijkt me zo lastig, ik vind het nu al lastig en bij ons weten 4 mensen het! Groetjes
Jij ook gefeliciteerd Ja daar ben ik echt blij mee, en gelukkig houden wij ook veel van elkaar! Ik denk dat liefde het belangrijkste is. De rest komt toch nog wel. Of heb jij er al over nagedacht? Ik heb het aan mijn (schoon)ouders verteld, (schoon)zusjes en broertjes, en mijn beste vriendin en mijn vriend zijn beste vriend. Als het fout gaat hoef ik niet eerst uit te leggen dat ik Zwanger was. Meer hoeven het nog niet te weten. Ik ben heel erg moe, heb het zuur en mijn borsten doen pijn Ongelofelijk! Ze zijn ook groter, aders zijn zo goed zichtbaar! En heb last van mijn hormonen HAhah mag niet klagen voor de rest! En jij waar heb jij last van? Wanneer moet jij voor een echo? Liefs,
gefeliciteerd geniet er lekker van komt allemaal wel goed nog 9 maanden om alles voor te bereiden liefde is idd het belangrijkste bij ons was wel geplant zijn er ook super blij mee hoe dichter dat het bij komt hoemeer zin je er in krijgt...
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Mijn ukje is ook niet gepland, al is mijn situatie wel weer wat anders. De 'vader' is er vandoor en ik doe het dus helemaal alleen. Maar mijn jochie is zéker gewenst en ik ben nu de dagen aan het aftellen tot ik hem in mijn armen zal hebben
@ Hvk: Hier ook zere borsten, boeren en last van darmen. Soms misselijk in de ochtend, maar meestal gelukkig niet Mag volgende week al voor een echo, omdat ik bij de gyn loop. Erg spannend, ben dan 6weken precies. Dan pas in april bij de vlos een echo... Duurt zooo lang!!!! Heb ook krampjes,schrik er elke keer van! Maar ze gaan telkens weer weg gelukkig. Heb jij ook angst om je kindje te verliezen?? Heb van mijn ouders een pakje gekregen voor de baby. Mijn moeder kon het niet laten haha Groetjes
@ Chiggy: Jeetje, das weer een heel ander verhaal! Wat rot voor je dat de vader weg is. Of wat vind je daar eigenlijk van??? Respect dat je dit alleen doet!!! Je bent al zooo ver! Vind het zooo spannend, en de dagen lijken voorbij te kruipen! Nog tips om onzekerheid en angst om het te verliezen tegen te gaan??? groetjes en geniet nog even!!!