Goed dat je het hebt gemeld; zo weten ze daar dat óf hun info tekort schiet, óf de parkeerwachter instructie nodig heeft...
Als het alleen voor bevallen is moesten ze er neer zetten Beval Parkeer Only ofzo. Je bent dus onterecht weg gestuurd! Je kunt niet "meer" zwanger worden. Je bent zwanger of je bent het niet, klaar
Ik zie het vaak gebeuren bij van die parkeerplekken voor ouders met kids bij een supermarkt. hoe vaak daar wel geen mensen parkeren die helemaal geen kinderen (bij zich) hebben. Gewoon te lui om 3 meter verder te lopen. Überhaupt erger ik me aan de parkeergelegenheden hier in NL. het is allemaal zo krap of mensen parkeren hun auto zo slecht dat jijzelf niet eens meer een maxicosi in de auto kan doen of je buggy in/uit de achterbak kan halen.
Ik vind het onterecht dat je weg bent gestuurd. Als je er niet erg genoeg aan toe bent (alsof dat altijd aan de buitenkant te zien is ), moeten ze er maar meer informatie op zetten.. Heel raar.
Je zegt, hij was niet netjes tegen ONS. Wie is de 'ons' in dit geval. Als je niet alleen bent, hoef je tich die plek ook niet bezet te houden. Misschien dat dat er voor hem achter zit? Mijn man zet mij af ook en parkeert dan.
Heb net de parkeerwachter zijn leiding gevende gesproken en hij heeft zijn excuses aangeboden en de parkeerwachter erop aangesproken dat het niet weer mag gebeuren.. ook is er een mail gestuurd naar alle collega's met dat ze niet mogen oordelen op uiterlijk. Met dit is het voor mij klaar en mag de man verder zijn werk doen.
Wanneer het een 'spoed parkeerplaats' betreft voor iemand die op het punt staat te bevallen snap ik dat je bent weggestuurd. Wanneer het een parkeerplaats speciaal voor zwangere vrouwen is vind ik niet dat hij je had mogen wegsturen, zwanger is zwanger. Het is voor mij wel een onbekend iets trouwens, zo'n parkeerplaats speciaal voor een zwangere, ik heb behalve een invalide parkeerplaats nog nooit zo'n dergelijke parkeerplek gezien.
Ik ken die persoon, zoals al gezegd. En daar oordeel ik zwaar over. Ze kickbokst nog dagelijks, en dan heb je geen zware heup/bekken/rugklachten. Ook het feit dat ze een fb bericht maakt met een foto van haar auto op die plek met de zin dat ze die de komende 35weken mag misbruiken vind ik belachelijk. De plek is niet eens dichterbij, maar net als invalideparkeerplekken een stuk breder zodat de mamas in spé met een best buikje nog gewoon in en uit kunnen stappen gezien de andere plekken redelijk krap zijn. En als je haar daar uit de auto ziet stappen, terwijl een parkeerplaats verder een echt hoogzwangere dame amper uit de auto kan komen omdat de deur niet ver genoeg open kan, dan vind ik dat sneu. Heb het ook niet gehad over een andere zwangere, maar specifiek over deze dame.
Dit. Kan zijn frustraties wel begrijpen en daarbij ook zijn reactie. Niet om het goed te praten, maar ik had het op dat moment uitgepraat. Ben je op dat moment te overdonderd en sta je met je mond vol tanden, zou ik geen klacht indienen. Vind het wel wat te ver gaan.
Dit dus.. En eerlijk gezegd ben ik nog nooit een "zwangeren parkeerplaats" tegen gekomen.. Wel eens familie parkeerplaatsen (voor gezinnen met kleine kinderen). Ik denk eerlijk gezegd dat deze plek bedoeld was voor vrouwen die op het punt staan te bevallen.
Zelfs als dat laatste zo zou zijn, dan vind ik het wel heel onduidelijk geformuleerd en daarmee open voor interpretatie. Maar TS heeft excuses gehad en de man zou erop aangesproken worden, dus het lijkt mij dan persoonlijk niet dat het een plek is voor vrouwen die op het punt staan om te bevallen.
In te leven in die man? Als hij het heeft gezegd zoals TS het zegt...sorrie hoor! Hij kan ook netjes wat vragen om aan meer info over mevrouw te komen, haar er normaal op aanspreken. Ik vind het goed van je dat je die man er op aanspreekt bij zn leidinggevende! Zo kunnen ook zijn collega's hierop gewezen worden en inderdaad andere zwangere vrouwen worden hiervoor behoed!