Spannend, Marytje!!!! En Parel, ik ga het lezen! Ben erg benieuwd!! Staat er ook een fotootje bij????
Marytje, spannend veel plezier meis!! Jullie wilde ook weten wat het word toch?? Wij hebben vandaag weer een pret echo whieee
Marytje veel plezier vandaag bij de echo! Ik duim mee dat alles goed is, al ga ik daar stiekem wel van uit en ben zeer benieuwd of het nog steeds een meisje blijkt haha. Djoon: ook veel plezier dan vandaag, ga je 3d laten maken? Ik wil oooook een echo. Maar krijg er geen meer. En wil niet de gok nemen nog een pretecho te laten maken (best duur), de vorige keren lag hij niet echt optimaal voor leuke plaatjes. Ons kindje is de laatste dagen behooooorlijk druk, vraag me af wat hij binnen heeft gekregen. Hij is echt de hele dag door aan het schoppen en ronddraaien en bobbelen in mn buik. Geen momentje rust, nu ook al weer bezig haha.
Ik mag 6 x bij een verloskundige opleiding langs voor een echo. Die cursisten oefenen dan een uur lang op jouw buik/baby. Naderhand krijg je foto's en filmpjes op usb mee. Zo ideaal! En het zit tegenover mijn huis! Je kan nog kijken of bij jou in de buurt ook zo'n opleiding is. Want ik betaal er helemaal niets voor..
@Djoon: Pretecho leuk geweest? @Aster: die echo's waren hier ook vlakbij maar was alleen in december en ik kom er dus nu pas achter @Marytje: Hoe was de 20-weken echo? Alles erop en eraan en gezons? En nog steeds een meisje?
Jaaaa alles gezond.. Nog steeds een dametje . Hoera. Ik heb zelfs 2x een 20 weken echo gehad, haha, voordeel van academisch ziekenhuis! ik krijg met 22, 26 en 32 weken weer mooie 3d plaatjes van een wetensch oz waar ik aan meedoe, net als met 7, 9 en 11 weken. Erg leuk.
@marytje, jaaah goedzo meis en nog steeds een lief meisje leuk @lw, ja 3d hadden zo'n pakket helemaal niet duur maar de beeb lag er nu echt super ongustig handen en voeten voor het gezicht haha. Maar alles zag er verder goed uit Nu hebben we er nog 1 Met 29weken
Zooo daar ben ik ook weer! @Parel: Gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar je verhaal en naar de naam van de kleine! @Marytje: fijn dat de 20 weken goed was! Ik ben een week echt flink ziek geweest. Misschien wel een keer goed. Liep al 6 maanden te kwakkelen (Of zou het de zwangerschap zijn ) Nu nog wat last van keel en neus, maar ik ben weer aanwezig. Met de stress van mijn schoonzus erbij was het blijkbaar een keer genoeg. In de tussentijd weer controle gehad bij de gyn. Ze bleef maar zeggen "Ja, hij is gewoon groot". Tijdens de meting moest hij ongeveer een kilo zijn. Deze kleine man werd nu op 1335 gram geschat. Dus ik ben benieuwd hoe het verder gaat lopen. We hebben afgelopen zaterdag de 3D echo laten maken. Helaas niet een heel goed beeld, omdat hij al vanaf week 25 "klaar" ligt en dan is het beeld gewoon minder goed. maar wel erg leuk om te zien Verder zijn we begonnen met de pufcursus. we hebben gekozen voor de cursus van samen bevallen. Maarten mag dus elke keer mee. We hebben leuke medepuffers, het beviel dus goed. Ik heb ook nog in het ziekenhuis nu een voorlichtingsavond over bevallen en over borstvoeding gehad. Over het bevallen was het niet veel nieuws, over borstvoeding was het erg interessant.. Dat was nu mijn week
Hoi meiden, Wat is het rustig hier zeg! Geen nieuws goed nieuws? @Nadine: jammer dat hij er niet optimaal bij lag, dat is de reden dat wij geen pretecho laten doen, vorige echo's moesten we m ook echt wakker maken en tijdens de geslachtsbepaling hadden we echt amper iets te zien. Fijn dat alles goed is verder! Hier sinds een week echt superveel last van bekken en onderrug. Had ik voor de zwangerschap ook al dus het verbaast me dat het nu pas erger is. Toch maar de fysio ingeschakeld nadat ik vorige week bijna iet meer kon lopen dus daar ga ik volgende week heen. Kleine is superdruk aanwezig in mn buik. Vanmorgen controle gehad bij de verloskundige, alles goed, bloeddruk wel wat laag maar ook dat had ik al voor de zwangerschap. Na volgende week even kijken wat de kleine voor bloedgroep heeft, ben zelf rhesusnegatief dus we willen geen antistoffen aan gaan maken. Verder moet ik van de verloskundige nog rustiger aan gaan doen. Kreeg een harde buik toen ik op de tafel moest. Ze vroeg of ik dat vaker heb en eigenlijk heb ik het bij alles wat ik doe en de hele dag door, eind van de dag is het zelfs pijnlijk. Zo vaak en veel last ervan hebben is niet goed zei ze dus mag echt niks meer doen waarvan het erger wordt en als er tijdens rust ook regelmaat in komt moet ik bellen.. :/ Ik doe al zo weinig mogelijk. Met de kleine is alles goed, z'n hartje klopt perfect. Ze kon helaas nog niet voelen hoe hij lag. De verloskundigen vinden mn buik trouwens echt prachtig je ziet van achter niet dat ik zwanger ben en ook mn taille is nog aanwezig, wel leuk om te horen.
Wij hebben gekozen om de pretecho te laten doen, omdat er zoveel waren die graag een keertje mee wilde.. Ik krijg in het ziekenhuis wel elke keer een echo, maar heb niet altijd zin dat er een clubje mensen mee gaat.. daarom was dit ideaal. Het 2D beeld dat ze maakte was wel heel leuk en mooier dan ik bij alle echo;s heb gehad. Daarnaast was in 3D zijn slaaphouding te zien (Hetzelfde als die van mij) en dat was dus wel duidelijk te zien Maar als er weinig intresse in geweest was, hadden we het ook niet laten doen.. Die harde buiken ken ik.. ik las laatst dat je daar pas vanaf week 32 last van krijgt.. nou als ik alle kwaaltjes moet geloven dan sta ik al bijna op het punt van bevallen Krijg je ook een jongen? Daar hoor je meer van dat het alleen aan de zij/voorkant te zien is.. Bij mij is dat ook het geval...
Lijst Afspraken NadineW 21 februari Controle Gyn Uitgerekend Babke 30 jaar Uitgerekend 23-02-2014 - ♥ NadineW 29 jaar Uitgerekend 30-04-2014 - ♥ Djoon 24 jaar Uitgerekend 17-05-2014 - ♥ LW85 25 jaar Uitgerekend 20-05-2014 - ♥ Marytje 30 jaar Uitgerekend 22-06-2014 - ♥ Meisje1987 26 jaar Uitgerekend 30-07-2014 - ?? Meissie 27 jaar Uitgerekend 11-08-2014 - ?? Aster14 27 jaar Uitgerekend 01-09-2014 - ?? Tralala89 24 jaar Uitgerekend 12-09-2014 - ?? Wensje2014 27 jaar Uitgerekend 14-09-2014 - ?? Bevallen Paniekertje 25 jaar UD 13-10-2013 - ♥ ~ 26 september 2013 bevallen van een dochter! Merel123 23 jaar UD 12-12-2013 - ♥ ~ 5 december 2013 bevallen van een dochter! Niero 34 jaar UD 14-12-2013 - ♥ ~ 16 december 2013 bevallen van eeen zoontje Parelbloesem 26 jaar UD 24-01-2014 - ~ 1 februari 2014 bevallen van een dochter!
Hier ook 3d echo's laten doen en heb er nog 1 met 28weken. Vorige week woensdag ook 1 gehad maar we konden heel watzien behalve het gezichtje want de beeb las met voeten en handen voor het gezicht haha het kan maar lekker liggen Ook maandag bij vk geweest. Alles was goed ook bij mij kon ze nog niet veel voelen! Alleen een ruggegraad
Snel even een berichtje van mij. Ik kijk hier momenteel heel weinig. Ik loop al sinds week 4 van 2014 met migraine. Huisarts kan niets, aangezien ik zwanger ben. Computer is één van de dingen waar ik nog steeds beroerd van word. Met onze uk gaat alles goed. Tweede echo gehad. Aankomende week afspraak bij gynaecoloog en weekje erna alweer de termijnecho. Spannend allemaal! Al hoop ik me wel snel beter te voelen.
@Wensje: Wat vervelend zeg! Heb met ruim een week griep gemerkt hoe weinig je kan. Laat staan met de hele tijd migraine. Heb je dit hiervoor ook gehad? Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik heb allergiemigraine. Bij veel cafeïne, mint en chocola krijg ik migraine. Ik weet niet of het misschien de moeite waard is en of je het uberhaupt neemt, maar misschien dit ook uit te zoeken. Misschien dat je lichaam nu heel anders reageert op bepaalde stoffen? Overigens was dit niet met een bloed onderzoek, maar door gewoon te doen uit te proberen...
Wensje., meestal is dit alleen de eerste 3 maanden omdat je dan heel je hormoonhuishouding omgooit. Ik hoop dat je er snel vanaf bent. Rustig aan he
Lijst Afspraken NadineW 21 februari Controle Gyn Uitgerekend Babke 30 jaar Uitgerekend 23-02-2014 - ♥ NadineW 29 jaar Uitgerekend 30-04-2014 - ♥ Djoon 24 jaar Uitgerekend 17-05-2014 - ♥ LW85 25 jaar Uitgerekend 20-05-2014 - ♥ Marytje 30 jaar Uitgerekend 22-06-2014 - ♥ Meisje1987 26 jaar Uitgerekend 30-07-2014 - ?? Meissie 27 jaar Uitgerekend 11-08-2014 - ?? Aster14 27 jaar Uitgerekend 01-09-2014 - ?? Tralala89 24 jaar Uitgerekend 12-09-2014 - ?? Wensje2014 27 jaar Uitgerekend 14-09-2014 - ?? Bevallen Paniekertje 25 jaar UD 13-10-2013 - ♥ ~ 26 september 2013 bevallen van een dochter! Merel123 23 jaar UD 12-12-2013 - ♥ ~ 5 december 2013 bevallen van een dochter! Niero 34 jaar UD 14-12-2013 - ♥ ~ 16 december 2013 bevallen van eeen zoontje! Parelbloesem 26 jaar UD 24-01-2014 - ♥ ~ 1 februari 2014 bevallen van een dochter!