Dankje wel lw waar blijft je buik foto?? Jeeh babke, gefeliciteerdd Marytje, wowie ook mooie buik en al behoorlijk
Babke Gefeliciteerd!! Marytje, wat een prachtige buik heb je! NadineW, jij de volgende! Wanneer ga je met verlof? Lijkt me zo heerlijk! Hier gisteren de termijn echo gehad en de intake bij de vk. Nu 12+1 en 9 september uitgerekend. Lekker lang zomervakantie (eind juli tot 1 december, heerlijk!). Gisteren op facebook bekend gemaakt, leuke reacties en fijn dat nu iedereen het weet. Nu kan het echte genieten beginnen!
Hier nog de echo van gisterenavond. Niet zo duidelijk als voorgaande echo's, want onze uk was constant aan het bewegen.
Leuke echo!! Dat handje!! en jeej 12 weken! Geeft toch weer wat rust Officieel start mijn verlof op 2 april (4 weken van te voren), maar mijn laatste dag dat ik naar mijn werk moet is donderdag 27 maart (op vrijdag werk ik altijd thuis) Ik moet nog 29 dagen totaal, waarvan ik er nog 15 echt naar mn werk moet... ik leef er nu wel echt naar toe.. ik twijfel of ik niet 5 of 6 weken van te voren had moeten gaan, maar aan de andere kant zijn 15 dagen ook zo voorbij met het werk wat ik nog heb liggen... Maar het is iniedergeval echt aftellen
@Babke: gefeliciteerd!!! @Marytje: mooie buik! @Nadine: jij de volgende!!! Oehhh spannend haha. En bijna met verlof! En die 2 weekjes nu heb je dalijk alleen maar langer met de kleine @Tralala: leuk dat iedereen blij reageerde Vindt je het bij de verloskundige ook veel fijner? Ik was zo blij dat ik niet meer naar dat kl*** ziekenhuis hoefde. Hier dan mijn buik foto, vandaag gemaakt dus 28 weken (en een dag haha). Iedereen zegt dat ik zo'n bescheiden buik heb, maar wel mooi. Heb zelf natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal maar ik ben 6 kilo aangekomen en de baby wordt zeker nog 2 kilo zwaarder dus ik juich nog niet haha. Ik ben sinds zondag officieel ziekgemeld. Ik heb bekkeninstabiliteit die nu zo erg is dat ik trappen niet meer op of af kom (ja op handen en voeten dan) en soms door mijn benen zak en niet meer kan lopen. Vriend deed al de zware lichamelijke taken zoals stofzuigen, boodschappen enz maar ik kan na een dag werken niet eens meer staan lopen en mezelf uitkleden. Niet te doen dus. Gelukkig waren collega's erg begripvol. Nu moet ik wel verplicht 6 weken van te voren verlof nemen. Maarja. Hopelijk doet de rust me goed
@LW: Mooie buik!! wel verschrikkelijk van de bekkeninstabiliteit! Hopelijk gaat het met de rust wel beter. Sterkte! Ik kreeg gister de vraag of ik op laatste dagen liep.. "uhmm ik moet nog 2 maanden" Vraag mij altijd af of het nou een compliment is hahaha Mijn foto volgt nog...
Ik geloof het ook! Gefeliciteerd! Ik heb weer tijd om mee te kletsen, dames! Inmiddels verhuisd en bijna helemaal gesetteld in ons nieuwe paleisje. Er kwamen in ieder geval mooie buikjes voorbij. Ben nog wel benieuwd naar die van jou, Nadine!
@Maria: Wat geweldig!!!!! Gefeliciteerd!!! Welkom bij de club Ik zit ook nog te wachten op mijn buikfoto... Heb nog wat foto's in de dierentuin gemaakt, maar daar ben ik zelf niet zo blij mee (Manlief wilde spontane foto's... niet meer doen, dus)
@ LW Wat een prachtige buik heb jij zeg!! @ Maria Ik zie iets, ik zie iets!! Gefeliciteerd!! Hoe voel je je? @ Aster Fijn dat je gesetteld bent in je nieuwe huis. Verhuizen is best een flinke klus, lekker dat het nu achter de rug is. Lekker de boel op orde maken voor je kindje straks Morgen voor nekplooimeting.. en dan officieel afkicken van de hoeveelheid echo's. Mijn geduld wordt op de proef gesteld haha, want dan mogen we pas 22 april weer kijken bij de 20 wk echo.
Thanks ladies! Wat fijn Aster! Ook zo voor de geboorte nog. Wij gaan ook ons appartement te koop zetten in de hoop een huisje te kopen dit jaar. Maarrrrr met die crisis zien we het wel hoe het loopt. We hebben een extra slaapkamer Jaaa! De testen lopen mooi op. Vanochtend was het echt een dikke streep Nu nog 1 keer die CB met aantal weken, gewoon voor de leuk en daarna stop ik met testen. Ik voel me verder prima. Heb echt niet het idee dat ik zwanger ben. Hadden jullie dat wel? Ooo was alles goed? Heb je een idee wat het geslacht is? Daar ben ik nu al nieuwsgierig naar haha.
@ Maria Fijn dat je testen mooi oplopen! Nu niet meer te vaak gaan testen dat kan je onzeker maken omdat je HCG nog wisselt, willen de testen nog wel eens lichter worden. En over dat gevoel van zwanger zijn? Nee ik besef dat nog steeds niet. Al vele echo's gehad, maar het hadden ook zo de echo's van een ander kunnen zijn. En natuurlijk heb ik me wel misselijk en moe gevoeld, maar dat heb ik wel eens vaker gehad. Gisteren de nekplooimeting gehad en de kleine was zo ontzettend aan het bewegen.. gek dat je dan niets voelt. Hoop het snel te kunnen voelen in de hoop dat het iets realistischer wordt. Ondertussen begint mijn buik wel een beetje op te bollen, dus het wordt steeds echter! De meting was verder gelukkig goed. Volgende week officiele uitslag, maar met een goede nekplooi en icm mijn leeftijd (24) verwacht ik geen gekke dingen. Ze hebben alleen enorm op mijn buik geduwd en gedrukt, waardoor ik gisterenavond mega buikpijn had. Het arme kind was nu al eigenwijs. Over het geslacht wilden ze niets los laten. Mijn vriend dacht een piemeltje gezien te hebben, maar ik heb net op youtube gezocht naar een geslachtsbepaling bij 13 weken en dan kan een uitsteeksel tussen de benen ook nog op een meisje duiden :d Ik word nu ook wel heel nieuwsgierig. Kan eigenlijk niet wachten tot 22 april met de 20 wk echo. Twijfel nog of ik met 16 wk een geslachtsbepaling ga doen!
Aan het begin vond ik het ook gek hoor! Totdat ik vanaf week 6 elke dag moest spugen toen voelde ik me wel echt zwanger