Aster, wat heftig! Ik zou me ook rot schrikken. Heb zelf ook angst om weer wat te doen met mijn man zeg maar, maar nu durf ik helemaal niet meer Hopelijk is alles goed vanmiddag! En hier: gister weer een lichte bloeding gehad (nu helderrood) en moet vanmiddag voor een echo komen. Oooo ik hoop zooooo dat alles goed zit!
Oh, Maria! Ik ben zo verschrikkelijk hard aan het duimen voor je! Hou er wel rekening mee dat op jouw termijn nog niet heel veel te zien is..
@maria: Ik duim ook heel hard voor je mee! Wel fijn dat je toch terecht kan. En idd houd er rekening mee dat het misschien lastig te zien is. (Mijn eerste echo was met 6 weken 2 dagen en toen was het echt een mini rijstkorrel). Laat je het weten? @Aster: Jij hebt gister toch naar het hartje geluisterd? Was alles goed?
Ja, alles was goed! We mogen nu om de 2 weken bij de vk langs in plaats van om de 4 weken. We maken ons veel te veel druk, haha!
Aster fijn dat je om de 2 weken lang kan bij de VK. Overigens week ik niet of je VK dit verteld heeft, maar het is van onder nu 1 nauwer en 2 veel beter doorbloed, dus als jij al 15 weken geen seks hebt gehad dan kan je wel eens flink wat helder bloed verliezen na de seks Maar leuk is anders.
Hee meiden, sorry dat ik gister niet meer heb gereageerd. Er was gister een vruchtzakje te zien en een zwangerschapsring. De dokter gaat nu mijn hcg waarden checken. Heb gister bloed geprikt en moet vrijdag weer en dan krijg ik vrijdag aan het eind van de middag de uitslag. Maar ik denk dat het wel goed zit, want ik heb nog steeds klachten en was vanochtend voor het eerst misselijk, hoera (?) Ook de zwangerschapstest was gister nog super positief dusja. En ik heb echt al zoveel vrouwen gehoord die ook bloedingen hebben gehad. Ik heb er wel vertrouwen in! Aster super dat alles goed was!!
@Maria: Wat fijn dat je er een goed gevoel over hebt! Ook fijn dat ze actie ondernemen. Ik blijf nog even mee duimen, maar ik doe mee in je vertrouwen!!
Neeeeee... ik had net een verhaal van een half uur getypt.. alles weg. Voor nu: meiden fijn dat alles goed is! De rest typ ik later nog wel eens.
@Maria: Wat ontzettend fijn!!! Nog even en dan heb je een echo waar je de kleine echt kan zien. Dat stelt ook gerust @Marytje: Ik wordt wel erg nieuwsgierig naar je verhaal! Hier alles nog hetzelfde.. nog 2 weken tot mijn verlof.....Hormonen spelen nog wat extra op, rug en bekken zijn wat meer aanwezig, maar still going strong
Dank je. Ik ben nu 8 weken zwanger en heb volgens mij bijna alle symptomen. Misselijk, zeer pijnlijke borsten, moe, vocht vasthouden, opgezette buik. Maar ik mag niet klagen. We hadden niet meer gerekend op een zwangerschap, dus het kwam echt als een verrassing. Woensdag heb ik de eerste echo. Ben erg benieuwd!
Heerlijk he, zwanger zijn (Ben nu met bijna 34 weken nog steeds misselijk) Wel bijzonder dat je spontaan zwanger bent geworden. Erg mooi! Spannend ook de eerste echo! Veel plezier alvast!
Welkom, Roderoosjes! Wat gaaf dat je spontaan zwanger bent geworden! Al een eerste echo gehad ook? @Maria: Wanneer is jouw eerste echo precies?
Thanks meiden Ben nog steeds blij met de uitslag zeg. Aster ik heb volgende week de 28ste mijn eerste echo. Ben dan 7 weken en nog wat dagen geloof ik. Hartje zou dan hopelijk wel te horen moeten zijn!