Hoi meiden, ben ik ook weer een keertje Hoe is het nu met iedereen, geloof goed he? Hier ook wel. Morgen alweer 31 weken, gaat super snel. Helaas nog steeds erg last van mn bekken, maar door de fysiotherapie nu wel veel draaglijker en heb zelfs goede dagen dat ik niet bij alles pijn heb Ik ben alleen zo moe de hele dag door! Heb me een tijdje druk gemaakt. De verloskundige had 2 weken terug gezegd dat ze mn baarmoeder erg groot vond voor de termijn en dat er een groeiecho moest komen ook voor eventueel de kans op zwangerschapssuiker. Vond het op zich heel gek, krijg toch vaak te horen dat ik een bescheiden buik heb. Vandaag de groeiecho gehad, baby verschilt 1 dagje met de uitgerekende datum en zit met het gewicht keurig op de gemiddeldenlijn (was nu bijna 1600 gram). Ook helemaal niet te veel vruchtwater oid. De echoscopiste zei dat mn buik erg strak is (had voor de zwangerschap erg sterke buikspieren) en alleen maar naar voren en naar boven groeit en niet opzij, daarbij heb ik een extra placenta dus mn buik is wel vol. Vruchtwater was gewoon gemiddeld en kindje dus niet groter dan gemiddeld. Ik ben weer helemaal gerustgesteld. Het is nog steeds een jongen liet ze ons zien hij ligt al netjes met zn hoofd naar beneden en voeten omhoog, alleen maar een de rechterkant van de buik en is de hele dag door erg druk aanwezig. Ik krijg steeds complimenten over mn buik, van de verloskundige, de echoscopiste, vrienden maar ook van vreemden. Schijnt van achter en recht van voren niet te zien te zijn dat ik zwanger ben. Toch is er al 7 kilo bij :O Over 3 weken gaan we EINDELIJK verhuizen. Duurt me veel te lang en eigenlijk ben ik er helemaal niet blij mee want wordt toch wel een beetje kortdag. Als we eenmaal verhuisd zijn moeten we nog een kast en de commode schilderen en de babykamer zelf een kleurtje geven. We zouden eigenlijk het eerste weekend van maart verhuizen maar er was wat tussen gekomen waardoor de eigenaar niet verder kon met het bouwen maar er is ons gegarandeerd dat we het eerste weekend van april over kunnen. Heb verder niet zoveel te melden eigenlijk
Hey, Wat vervelend van je bekken nog steeds :S Gelukkig zit het er voor jou ook bijna op Dat voelen aan de buik enzo zegt ook helemaal niks. Bij mijn laatste controle (32 weken) zei ze ook dat mijn baarmoeder aanvoelt als iemand van 35 weken. Ik heb 2 keer de glucose test gehad en beide keren gewoon goed. Nou is die van mij wel groot (hij loopt 2 weken voor), maar de conclusie is gewoon "hij is wat aan de grote kant". Die kleine van mij vind het ook volgens mij leuk om zich bij de controle zo hoog mogelijk in mn buik te duwen.. Hij wil denk ik graag groot gevonden worden. Maar ach zo'n extra controle is nooit weg 7 kilo valt trouwens ook nog wel mee toch? Volgens mij vanaf de 32 weken gaat de gewichtstoename ook weer langzamer... En alvast heel veel succes met verhuizen!! En niet te veel meer doen he
@Maria: Spannend! Dat is al bijna!! @LW: Wat rot dat je bekken nog zo'n pijn doen.. Maar, jeetje! Wat gaat het bij jou ook hard! Enne, buikfotootje??? Ik wil die mooie buik wel eens bewonderen dan!! En sterkte met verhuizen! Kun je eindelijk gaan nestelen! @Hier: Voor de tweede keer bloedverlies gehad. Hoewel de vk zegt dat er niets aan de hand is, zorgt het toch weer voor stress! Vraagje.. Tot wanneer hebben jullie last gehad van vermoeidheid? Want bij 16 weken zou dat toch al wel weg moeten zijn, toch?
@Aster: Wil je daar een eerlijk antwoord op? Het zal per zwangerschap verschillen, maar bij mij is het niet over gegaan. (Maar ja ook nog steeds misselijk, dus ben misschien niet het goede meetpunt) Ze zeggen dat rond 16 weken je je beter moeten zou voelen... maar bij 26 weken wordt dit weer minder... Mocht je er echt erg last van hebben kan je altijd even bloed laten prikken voor ijzerwaarde, schildklier en dat soort dingen... Maar let niet te veel op de verhalen die er rond gaan... sommige hebben nergens last van en sommige de hele zwangerschap... Soms geeft het te veel hoop
Hey meiden! Oow weer eens een berichtje van mij! Met mij ook alles goed nu 31 en een hve week zwanger En voel me nu goed al heb ik al indalingsweeen pff en die doen soms al pijn:0 dat ik echt denk hoe moeten echte weeen voelen Nog 2en een halve week werken en dan lekkee verlof kijk er zo naar uit! Verder is het kamertje nu helemaal klaar! Kijk maar in me album Oow enne vermoeidheid ging bij mij over na 16weken van een middag dutje naar s'avonds on half9 naar bed! Haha dus nooit echt overgegaan! Nu als ik heb gewerkt lig ik er ook weer super vroeg in:0 Verder zei mijn vk ook dat ik erg strak buikje heb lw. Ook veel gesport heeft het toch nog zin gehad he hoop dat me buikspiertjes het straks ook nog doen
@Djoon hahaha idd.. soms heb ik ook mazzel en kan ik het middagdutje overslaan, maar dan is inderdaad half 9 naar bed al laat En na 3 dagen werken ben ik echt gesloopt Ik ga even kijken naar je kamertje!
Dan moet ik gewoon standaard vroeg naar bed! Gelukkig gisteren een bijslaap dagje gehad. Fijn dat het goed met je gaat, Djoon! En ik wist niet dat indalingsweeën zoveel pijn konden doen! :S Ik kan helaas je kamertje niet zien.. Zie geen enkele foto bij jou, terwijl we wel vriendjes met elkaar zijn!
Hierbij de foto's van mn buik met 31 weken en een paar dagen. De eerste recht van voren De tweede hier schrikken mensen van als ze me dan van opzij zien
hoi meiden, ik ken jullie uit het nog niet zwangere topic waar inmiddels amper nog iemand schrijft. ik baal hier heel erg van want wil graag horen hoe het met jullie zwangeren gaat en kan af en toe echt wel een hart onder de riem gebruiken. op dit moment net 2e IUI gehad. gyn vond dat alle aspecten perfect waren dus we hopen dat hij gelijk heeft en het eindelijk gelukt is. ik hoop nog eens iets van jullie te horen op het andere topic of dat ik wellicht hier mag meekletsen want ik mis jullie groetjes knokke
Hee knokke, Wat mij betreft kun je ook gewoon hier mee schrijven hoor Wat fijn dat je tweede IUI behandeling erop zit. Hoeveel miljoen zwemmers bleven er over? Hier: ik heb de meest vreselijke dagen die een zwangere vrouw mee kan maken meegemaakt. Zondag een enorme bloeding gehad (ff smerig, maar alles zat onder op de w.c., m'n benen, handen en de pot zelf) Dus dacht dat het einde oefening was. Op de huisartsenpost wilden ze niks voor me doen en maandagochtend kreeg ik zo'n idiote assistente aan de lijn die me mededeelde dat ik waars een miskraam heb gehad en dat ik pas morgen terecht kon. Mijn man heeft daarop terug gebeld en toen konden we wel gister terecht gelukkig. We hebben het hartje zien kloppen! Ben echt superblij dat alles toch goed is Ze kunnen die bloedingen niet verklaren, het kan bij mij horen. Krijg nu wel voorlopig elke week een echo dus dat is wel fijn! Mooie buiken hier allemaal dames! Vanaf wanneer kregen jullie een buik?
@Knokke: Ik had net ook op het andere forum gereageerd, zoals je ziet is het hier ook rustig... Maar je bent meer dan welkom en hopelijk is het alvast uit voorzorg voor komende maand @Maria: Wat heftig zeg!! Had je al eerder een echo gehad? Soms hoor je nog wel eens dat er een tweede kindje heeft gezeten? Wel fijn dat je wel terecht kon en dat je het hartje hebt gezien!! Over de buik: Ik had al een buikje... maar volgens mij rond 18/20 weken begon je het steeds meer te zien. Ik was heel bang dat mensen alleen maar zouden denken dat ik nog dikker was geworden, maar zelfs vreemden vragen of het er al bijna opzit (En die opmerking kreeg ik niet voor ik zwanger was ) Nou begon ik rond 16 weken ook wel meer de nadruk te leggen op mijn buik.. vestjes alleen de bovenkant dicht, buikbanden enzo..
ow maria wat zal jij een stress hebben gehad! gelukkig heeft je man ervoor gezorgd dat je wel gelijk kon komen en wat super dat het nog allemaal goed zit! en elke week een echo nu lijkt me ook geen straf en idd wat een mooie buikfoto's posten jullie! heb ff terug gespiekt. ikzelf heb al een buik en ook echt zo'n bolletje alsof ik zwanger ben.... zal zo blij zijn als ik ooit eens met die buik mag pronken want nu verstop ik hem liever hahaha.